Én meg 6 ért vettem ugyan ilyeneket. 10 éve és már akkor is túltároltak voltak, azóta meg én tárolgatom túlabb :-) de jók szoktak lenni, most egy majd felkerül hátra a "köztes szettnek" van 3 felszerelt kerekem, onroad (10 éve nem volt használva) féligoff, meg offroad a maxxisok az offroadosabb motorozásokra.
Mostanában 2-4 ért venni ilyet az nem rossz :-)
Krosszgumit nem tudsz? Első kellene havernak 80/100 vagy 90/90 21es méretben. Van nekem 3 túlontúl tárolt új, de érzelmileg még nem tudok megválni tőlük. :-))) az egyik ezért (lehet) jó a másik meg azért, a harmadikat meg csak úgy meg akarom kóstolni, mert az is jó .. :-)
Apartman bérlése akkor lett volna gazdaságosabb, ha legalább hat fő jelentkezett volna rá. Így legalább egy helyen leszünk,eszünk,iszunk! :)
Mivel buszos csoportokhoz vannak szokva, így az áron nem tudtam faragni sajnos. 32 Eur / fő /éj reggelivel vacsorával. Ha valaki nem kérné az étkezést - 12.5 Eur
Bizalommal fogadnak, az adott szó kötelez alapon így nem kérnek foglalót előre.
Így mindenki készüljön készpénz euróval.
Ha valaki ezután jelezné részvételi szándékát még márciusban biztosan megteheti, bár lehet fogok tőle egy pici szívességet kérni! :)
Nekem a 125 ös robogó ami kis fordulaton nem olyan pörgős.Valami benzinbibi van nála is(az tuti hogy a kehely ki van kopva)...mintha a vákumos síber nem emelné a tűt,csak fordulatraa
Vagy még lehet, hogy abba a műanyag keretben alul lévő fúvókába lett az ethalonból ilyen kemény, nehezen kitkarítható kirakódás. A dörzsáras embered kiszedi belőle, persze a fúvókát nem bővíteni kell, csak tisztítani.
Egyértelmű, hogy a hidegindító rendszerben van a hiba.
Minap egy tomos 2ütemű szivattyúval játszottam ilyet. Annak fönt a kehelycsőben volt a gond, ezen kívül alul az úszóházban mintha mészkő rakodott volna le.
Undorító miket művel ez a mostani 95ös. Leteszed a karbis gépet egy hónapra aztán sanyi van neki, lehet szerelni világgá. Kb 40Ft most a különbség, de mikor 480 vs 810 Ft volt akkor is csak 100asat vettem a Ladába is motorba is, meg a kerti gépekbe. Olcsóbbra jön ki mint amit magamnak fizetnék szerelési órabért. :-)
Belegennyesedett a benzin a kis kanyar alakú rézcsőbe ami felviszi az anyagot a szívató gombhoz.
Vagy a karbi műanyag úszó tartóján lévő O gyűrű elszakadt összerakáskor, nem cseréltétek esetleg és megadta magát, vagy új de rossz minőségű és a benzintől kidagad a helyéről. A szivató fúvóka alul ebben a műanyag keretben van és az o-gyűrű kell, hogy fel tudja szívni mikor indítasz.
Október óta múlt hétvégén ültem először motorra.4 hónap állás után úgy indult a Transalpom mint egy Ténéré :) Első gombnyomásra:)) Csak, hogy szívjam a véreteket nem a "gondos gazdás" Ténérékre értettem, ha nem az én régi 3AJ-mre:)
Úgy élveztem a motorozást mintha most ültem volna először motoron.
A múltkor mikor Laci bácsit említetted, pont régi videókat nézegettem és el is érzékenyültem amikor az ő emlékére készített videót végig néztem és benne van Zoli is :( Az sem volt jó érzés, hogy vannak benne olyan arcok akikkel régen egy tűz mellet jókat sztorizgattunk......
Kapott egy felújítást, mert erősen rángatott alapjáraton. A kehelycső volt kikopva. Minden cserélhető alkatrész / tömítés cserélve lett benne. Először erőtlen volt, majd kapott egy dörzsárazást ( több anyagot ) ekkor hazahoztam.
Hidegen nagyon nehezen indult, csak tolásra először. Viszont miután beindult könnyen indítható volt aznap.
Két hét pihi után jött a második hidegindítási próbálkozás, de még lejtőn betolni sem tudtam.
Gyertya ki, száraznak tűnt. Pár csepp benzint csepegtettem oda, így indult be viszonylag hamar.
Aznap is mentem vele egy 70km-ert és bárhol megálltam utána gombra indult.
Vártam vele még két hetet, megint nem indul hidegen.