Keresés

Részletes keresés

Polyscias balfouriana Creative Commons License 2022.03.03 0 0 2743

Fordított mese. 15 éve Vodás mint exUPCs sőt exChellos. Vonalas szolgáltatásokkal. Ehhez csaptak még UPCék mobilost, 17-ben. Úgy tudtam, mivel nem kértem az elvodásodáskor ennek a mobilosnak a a bekonvertálását és a UPC SIM-et ki is vezette a Voda, vagyis meghótt a telószám, s számlát nem kaptam, se levelet, se emailt nem kaptam, így úgy tűnt, tényleg nincs.

Majd kiderült, tavaly, hogy DE, szerintük megkaptam az új simet, és számláztak is, csak én nem fizettem. A számlaértesítőt arra a telefonszámra küldték, amihez nem kaptam meg a simet, a számlát arra az e-mail címre küldék, ami sosem volt értesítési elérésként megadott (chellos/UPC-s mail). Véletlenül derült ki az egész, tartozom, bár már le is tiltották a meg se kapott sim telószámát. Noha szerintem az ÁSZF szerinti ráutaló magatartás se valósult meg (SIM kártya hiányában elég nehéz megvalósítani ...). Voda szerint de, ha ők elküldték, akkor biztos átvettem. Igaz, se tértivevényt nem tudtak bemutatni, se forglamat a telefonon. És persze díjfizetést se, ami érthető, mert nem vagyok gondolatolvasó.

Most tartunk 9 hónap masszírozás után, hogy kint van követelésbehajtáson. Fogyvéd., NMHH nem segít. Intrumnak adják ki állítólag behajtásra.

 

Sok sikert! 

 

Ja. Vonalas előfizetéseknél ezek után csak a hűségidőt várom. Aztán pá.  Ahogy Vodások ezrei is így vannak. Aztán lépünk másfelé. :)

Előzmény: Új Testaccio (2742)
Új Testaccio Creative Commons License 2022.02.23 0 0 2742

Üdv. Remélem, nem a legnagyobb Vodafon-balek vagyok.

Évek óta számláznak vonalas telefon-fenntartást, értesítést, számlát kapok, de nem figyeltem egy mp-t sem az egészre, azt hittem, ez a mobilszámla. Mindezt azért tettem

 

Mert nincs vonalas telefonom.!
Kiderült, mégis évek óta számlázzák.

 

Idegileg hogy bírom, ha reklamálom.

Pontosan hogy reklamáljam

K9szönöm a baráti és nem gúnyos segítséget-

Téferi Creative Commons License 2022.02.21 -1 0 2741

Soha többet Vodafone! Ma bementem az egyik budapesti plázába, ahol a feleségem nevére szóló szerződést a nevemre akartam íratni. A szükséges papírokat - meghatalmazás, lemondó nyilatkozat - benyújtottam az ügyintézőnek, aki határozottan kijelentette, hogy hiába a meghatalmazás, nem hajlandó átírni a nevemre az előfizetést. Indoka annyi volt, hogy sokan visszaéltek a meghatalmazással, ő pedig emiatt nem hajlandó dolgozni. 

Legjobban azon háborodtam fel, hogy a kijelentésével engem is azok közé sorolt, aki hamis vagy hamisított iratot használ fel. Amikor ennek hangot adtam, flegmán közölte, hogy hiába panaszkodok, nem a Vodafone kapja meg a panaszom, mert a kirendeltség alvállakozásként "működik". 

Telefonon panasszal éltem az ügyfélszolgálaton alig 48 perc várakozás után, kíváncsi vagyok mit válaszol a Vodafone.

senior222 Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2740

Egész januárban és a mai napig sem kaptam számlát sem email-ben, sem SMS-ben, sem a fiókomba a mobilszolgáltatás ügyében. Telefonon próbálom elérni az ügyfélszolgálatot, de negyven perc várakozás után feladtam. Már háromszor. Most nézegetem más szolgáltatók kondícióit.

FOMA Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2739

Jut eszembe, az internetnél a legnagyobb csapás, amit rám mértek, az e-mail címek megszűnése volt. Nagyon sok szolgáltatónál, banknál, magánszemélyeknél stb. ott volt a fő címem, még az itt regisztrált is. Azóta nem tudok levelező programon keresztül e-mailt küldeni, csak olvasni, és így kicsit macerás a válaszok küldése.

 

 

Tud valaki olyan ingyenes szolgáltatót (vagy akár kisebb összegű egyszeri díjast) amihez van SMTP-szolgáltatás, és amit meg lehet adni egyéb e-mail címhez kimenő levelezéshez?

Előzmény: FOMA (2738)
FOMA Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2738

Na ja, a tv a másik. Annál is az volt a szöveg, hogy az előfizetők semmit nem érzékelnek majd az átvételből, ahhoz képest volt már pár bosszantó hülyeség. A legutóbbi, hogy pár napja az analóg csomagból kivették a Comedy Centrált, ami a konyhai tévén szokott menni, az egyetlenen, amihez nincs box, de ezért nem fogok egy harmadikat rendelni. 

 

De a tv+internetnél legalább nem akarnak folyamatosan új csomagot rám sózni. Egyszer telefonáltak, aztán amikor elkezdte sorolni az ajánlatát az ügyfélszolgálatos, hogy mit ad egy év hűségnyilatkozattal, akkor magától jött rá, hogy nem tud jobbat mondani a mostani határozatlan idejűnél. Egyszer meg új boxot akartak rám sózni, de amikor rákérdeztem, hogy a mostani két DVR-nél mennyivel lenne jobb az, amivel csak korlátozottan lehet felvenni, akkor szintén leszálltak rólam. Azóta békén hagytak, és már ezt is eredménynek kell elkönyvelni.

 

Az a baj, hogy kábeltévében nem látok jobb ajánlatokat máshol sem. Olcsóbb van, de a megszokott csatornáim közül nincs meg sehol, egyben az összes.

Előzmény: Kismolnár (2735)
FOMA Creative Commons License 2022.02.17 0 0 2737

Ma kaptam kaptam egy "nagyon kedvező" ajánlatot a Vodafone-tól, ami szerintük a leginkább illik hozzám:-)))

 

Az ajánlat RED Free+ csomag, 1 év e-Pack, készülék nélkül korlátlan perc és SMS, korlátlan adat belföldön és 20 GB az EU-ban. Mindössze 8990,- Ft/hó. Ez a nagyon kedvező ajánlat a mostani előfizetésemhez képest, ami korlátlan adataforgalom, 100 perc belföld, illetve SMS. Ez 2990,- Ft/hó. Biztosan alaposan elemezték a szokássainkat, és látták, hogy mindkét előfizetésünk belül szokott maradni a limiten, így fizetünk összesen 5980,- Ft/hót, ezért úgy gondolták, hogy szeretnénk ugyan azért közel háromszoros fődíjat fizetni, azaz 17.980,- forintot havonta. Én sajnos kényszer Vodás vagyok, úgy vettek át bennünket anno a UPC-től, hogy ebből semmilyen hátrányunk nem származik.

 

Tehát a Vodafone szerint semmi=12000 Ft havonta. Ezek tényleg ennyire hülyének nézik az előfizetőiket?

 

Amúgy már több hónapja fenyegetőznek, hogy a határozatlan időre nem biztosítják a kedvezményt, de állok elébe, ha felmondják, akkor Telekom dolgozói csomag a B-terv, az is drágább kicsit a mostaninál, de ehhez a roppant előnyös ajánlathoz képest kb. a fele sem.

 

 

 

Tímea14 Creative Commons License 2022.02.11 0 2 2736

Nem untatok senkit a közel fél éve tartó kálváriámmal. Csak annyit, hogy tisztességes, mindig időben fizető felhasználó vagyok. Remélem már nem sokáig.

Mind a 9 mondom KILENC előfizetésemet elviszem ahogy tudom. Az egész család ott volt tizenéve. Semmi jót nem kívánok, ahogy ti nekem csak bosszúságot okoztatok. Van még hal a folyóban nem vagytok egyedül szerencsére. SOHA TÖBBÉ VODAFONE! A SOHA VISZONT SOHA NEM LÁTÁSRA!

Kismolnár Creative Commons License 2022.02.03 0 0 2735

Végre letelt a hűségidőm, ma lemondtam a UPC-től átvett előfizetésemet. Önszántamból soha nem lettem volna újra ennek a kuplerájnak az ügyfele. Az Ügyintéző Hölgynek fel kell egy lemondásnál hívnia egy felettesét. Neki a dolga az lenne, hogy pár percben meggyőzön , hogy milyen nagyon rossz döntést hozok ha lemondom ezt a szart . Ember! Közel 2 évetek volt, hogy bizonyítsatok!!!!!! Egy hűségidős szerződést úgy fizettem több hónapja, hogy az összes HD csatornát elvették, tehát nem kaptam meg a szerződésben foglalt szolgáltatást! És nem azzal kezdett meggyőzni, hogy visszakapok havi 2-3 ezer forintot, hanem hallgassam meg, milyen fantasztikus csomagajánlataik vannak a számomra! :-D Hát nem, egy percet sem áldozok többet a vodafonera. A világ leg ócskább szolgáltatója. 

Törölt nick Creative Commons License 2022.01.20 0 1 2734

ÉN SOHA TÖBBÉ NEM VÁLASZTANÁM EZT A SZOLGÁLTATÓT,TOVÁBBIAKAT LEÍROM CSAK MOST NINCS IDŐM,ELŐRE BOCSÁTOM HOGY 16 ÉVE VODAFONE ELŐFIZETŐJE VAGYOK,HA TÖRLIK EZT A HOZZÁSZÓLÁST,MINDEN TOVÁBBI FÓRUMON EZEKET LEÍROM.KÉT HÓNAPJA FENYEGETNEK HOGY VAN 5234FT TARTOZÁSOM BEMENTEM A BAJAI IRODÁBAN OTT AZT MONDTA CSAK 2800FT VAN.CSINÁLTUNK JEGYZŐKÖNYVET CSEKKEKET BEMUTATTUK,AZ ÜGYINTÉZŐ AZT IS MONDTA HA NEM TETSZIK VALAMI VÁLTSUNK SZOLGÁLTATÓT,NA AZÓTA NEM TÖRTÉNT SEMMI,PEDIG AZ ÍGÉRT EGY HÓNAP ELTELT,A VODAFONE AZT A LEHETŐSÉGET SEM ADTA MEG NEM IS KÉRTE HOGY A CSEKKEKET BEMÁSOLVA KÜLDJÜK EL.DE A MAI NAP MEGINT JÖTT AZ SMS HOGY KORLÁTOZZÁK A SZOLGÁLTATÁST HÉT NAPON BELÜL,NA LESZAROM AZ 5000 FORINTOT,MI VAN HA BEFIZETEM ÉS UTÁNA GONDOLNAK EGYET ÉS MEGINT LEHÚZNAK EGY KIS PÉNZEL,TERMÉSZETESEN A DECEMBERI ÉS JANUÁRI SZÁMLÁKAT BEFIZETTEM MINT MÁSKOR,JA ÉS A VODAFONE ÜGYFÉLSZOLGÁLATOT KB TÍZ SZER PRÓBÁLTAM HÍVNI,SEMMI.MILYEN SZOLGÁLTATÓ AZ AKI ILYEN MÓDON CSAPJA BE AZ ÜGYFELEIT,ÉS PERSZE NEM REAGÁL SEMMIRE,,,,,,,,KÉRDÉSEM MIÉRT NEM KAPTAM IMAILT 30 NAP ELTELTÉVEL A JEGYZŐKÖNYVRE HIVATKOZVA,,,MIÉRT NEM LEHET A SZOLGÁLTATÓT TELEFONON ELÉRNI,ÉS MIÉRT KELL BECSAPNI AZ ÜGYFELET,,,,,,MERT HA TÉNYLEG TARTOZOM AKKOR TEGYENEK MEG ANNYIT HOGY MELYIK HÓNAP HIÁNYZIK,DE EZ A TÁRSASÁG ERRE LUSTA HANYAG.....MINT ÍRTAM EZT A HOZZÁSZÓLÁSOMAT MINDEN FÓRUMON ÉS KÖZÖSSÉGI FELÜLETEN KI TESZEM ......AZÉRT HOGY AKIK TELEFON TÁRSASÁGOT VÁLASZTANAK JÁRJANAK UTÁNA HOGY MELYIK A LEGMEGFELELŐBB!

Veszpremi Creative Commons License 2022.01.04 0 0 2733

Ez egy annyira tróger banda, hogy nincs rá szó. Engem állandóan hívogatnak mindenféle ajánlatokkal, holott megmondtam nekik, egy rohadt fillérrel nem fogok többet fizetni, bármit is akarnak rám tolni. Tegnap is már hívott. Oszt olyanokat kérdez egy számomra ismeretlen számról hívva, hogy mi a telefonszámom és valami kódot is akart tudni. Elhajtottam.

A számlázással meg az a helyzet, hogy eddig a hó 13.-i zárás után csináltak számlát, mert ugye akkor lehet tudni, mennyit költöttem esetleg a kvótámon túl is. Egy ideje szó nélkül elkezdtek előre számlázni!

A Tv adás meg több mint egy éve szaggat. Megcsinálni képtelenek, kötbér nincs. Anno a UPC simán kötbért fizetett sok havit!

Ja és nej kártyás azonosítása évente ismétlendő. Idén online hiba miatt nem lehetett. Bemegy az ügyfélszolgálatra, kapásból mondják, hogy igen, ismert hiba miatt ezt nem lehet most online megcsinálni. Kijavítani esetleg nem lehetne???

Előzmény: jollép (2732)
jollép Creative Commons License 2022.01.04 0 0 2732

2021-ben technikai átállás miatt nem küldtek számlát (mobil) hiába kértem.2021 dec. 30.-án sms-ben már egyből fizetési felszólítással kiküldik, 45 perc alatt fel tudom hívni a call-centerest, aki megnyugtat, hogy ráér az újév első hetében rendezni.Átutalom 2022 jan. 03.-án reggel a kért összeget, mire ma ( 01.04.) már jön is az sms, hogy rábaxták a követelésükre a pótdíjat. No comment.

Ezt is csak itt lehet megcsinálni, mert a felügyeleti szervek egy tányér kocsonya keménységével rendelkeznek.A vadkapitalista meg azt tesz meg, amit megengednek neki....

szuri kata Creative Commons License 2021.12.13 0 0 2731

akármikor mentem oda, mindig sokat kellett várni.

ráadásul lófax a kínálatuk.

csepi0101 Creative Commons License 2021.12.12 0 0 2730

visszavonom az előzőt megláttam az apró kicsi betűit én voltam vakegér

csepi0101 Creative Commons License 2021.12.12 0 0 2729

SMS-t kaptam adategyeztetésre.

SEHOL menüpont a vodafon oldalán.

 

Mondjak erre egyáltalán vmit...?

De fogadjunk ha google-al rákeresnék rögtön meglenne,mert ugye ennek ez a rendje,nemám a vodafon oldalán óriásbetűkkel.

 

Ha vki az utolsó nap utolsó percében akarná megtalálni a vodafone oldalán és persze  nemsikerülne neki azonnal elvennék a számát,arra van figyelem.

 

Kiváncsiságból megnéztem a telekom-ot és jééééé .....VAN....lehet,logikusan megtalálható

 

jééé a telenor-nál is ott van az ügyintézés listájában

 

Csak ez a retardált vodafone ekkora béna fx

 

Petersony Creative Commons License 2021.09.17 0 1 2728

Az ügyfélszolgálat fél óra után veszi fel a telefont. Előtte az automata azt mondja hogy átmeneti terheltség miatt a várakozási idő jelentősen megnőtt hívjam újra őket később. Bármikor később hívom, u.a. Megkérdeztem az ügyintézőt hogy az átmeneti terheltség miért tart több mint 5 éve és hogy tud-e mondani olyan időpontot amikor félóránál hamarabb felveszik a telefont. Nem tudott...

Veszpremi Creative Commons License 2021.08.01 0 0 2727

Én még ilyen céggel nem találkoztam, aki ennyire rossz "szolgáltatást" nyújt.

A mobil hívások állandóan megszakadnak. Minősíthetetlen.

A TV adás szaggat, a kép és hang sokszor élvezhetetlen, nézhetetlen. Háromszor jelentettem, háromszor azt mondták javították, csakhogy újra és újra előjön.

A hibabejelentés firefox-ból nem elküldhető, kitöltöm, de az elküldő gombra nem reagál. Kínkeservesen mobilról tudtam elküldeni. Belefáradtam, ma is hibás.

Júl.24 óta a myvodafone app azt jelzi, hogy karbantartás van. Elvileg rég vége, de még most is azt jelzi. Nincs cég, amely ennyi ideig megengedheti magának, hogy gyakorlatilag semmi sem elérhető. A bejelentkezést felkínálta, psw sem volt jó, ami eddig működött, ezután végre bejelentkezve server hibát jelzett. Most meg újra karbantartást.

A kereskedők állandóan zaklatják az embert, hogy fizessen többet mindenféle dologért. Ha elutasítom, pár nap múlva ugyanavval zaklatnak.

Én pozitívat erre nem tudok mondani! Katasztrófacég.

turbo2 Creative Commons License 2021.07.19 0 1 2726

Tisztelt Vodafon !

 

A LEGNAGYOBB TISZTELETTEL EZ AMIT ÖNÖK NYÚJTANAK ÜGYFÉLSZOLGÁLAT CÍMEN EGY NAGY RAKAT SZAR!

 

4 órája próbálom elérni önöket mint kiemelt üzleti ügyfél, mert nem működik a telefon szolgáltatásuk SE!

Mindenféle trükköt bevetve  (új értékesítés kérése) sikerült egy hölggyel (Molnár Éva) aki "közvetlenül" kapcsolta a hibabejelentést, ennek 23 perce és az elmúlt 4 óra után újra zenét hallgatok.

Felháborítónak tartom, hogy a pénz beszedésén kívül az ügyfelek szó szerint le vannak.... 

A UPC szolgáltatása se volt hibátlan , de az önöké egyszerűen 0

 

Nem tudom van-e haszna , de mindenesetre panasszal élek a hírközlési hatóság felé .

 

7994140

 

Klára Deák Creative Commons License 2020.08.13 0 1 2725

Tisztelt Vodafone Magyarország Zrt! 
Remélem erre a levelemre és a mai napon jogi úton indított üzeneteimre már érdemben választ kapok. Nem akartam megtenni ezt a lépést, de közel 3 hete le vagyok korlátozva ÖNHIBÁMON KÍVÜL a szolgáltató által és válaszra NEM méltatnak semmilyen formában! Több panaszlevél is el lett már küldve, rögzítve lett kollégáik által és telefonos beszélgetések hangfelvételeit is kikértem. Rendszerükben nagyon jól tudják, hogy miért keresem Önöket, sajnos még a felettesi visszahívási kérelmem is VISSZA LETT UTASÍTVA! 
Nagyon köszönöm a névnapi sms üzenetet, de valószínűleg nem itt tartana az ügy és nem írnám most ezt a levelet sem, ha a mai napig NEM érkezett üzenet megérkezik! Névnapomra a legnagyobb ajándék a szolgáltatótól az lenne, ha végre visszakapcsolják a hívásokat és tudnám használni a havi előfizetést. Előre is köszönöm! 
Történetem a következő, melyet a mai napon a legtöbb online felületen meg fogok osztani, hogy mindenkihez eljusson és kártérítést fogok kérni, mert a munkámat se tudom végezni a telefonom korlátozása miatt. A megélhetésemet elvették, a szabadságomat elvették, a kiesésem legalább €1000 és ezt be is tudom bizonyítani amennyiben szükséges. 
2020. július 24-én kezdtem meg utamat Dublin Írországból Budapestre autóval. A kompra reggel 8 órakor szálltam fel és körülbelül 2 órás volt az út, a komp Angliába érkezett. Még a hajó ki sem kötött már kaptam az sms értesítést, "Üdvözöljük az Egyesült Királyságban...". 7! országon keresztül autóval minden üzenetet megkaptam, csak a legfontosabb NEM érkezett meg, amiben tájékoztatnak, hogy amíg tengeren utazom addig a telefonom SATELLITE (Műhold) szolgáltatást fog használni! Még egy kicsit vissza az időben, a komp körülbelül délelőtt 10 óra után kötött ki, ami magyarországi idő szerint 11 óra. Körülbelül délután 2 óra után Angliai időben kaptam egy üzenetet, hogy "jelenlegi bruttó forgalma 26,670Ft, mely meghaladja az értékhatárt és hóközi számla fizetésre köteleznek..." majd körülbelül 10 percen belül egy másik sms értesítést, melyben értesítenek, "forgalma meghaladta az egyedi értékhatárt és emiatt előfizetésem korlátozásra került valamint brutto 131,250Ft hóközi számlabefizetésre kötelezzük! Még ez az üzenet előtt egy Vodafone-os telefonszám hívott, de autópályán vezetés közben nem használom a telefont nem fogadtam a hívást. Amíg Magyarország határát nem léptem át a bejövő hívásaim is korlátozva voltak! Miután hazaértem másnap, július 26-án személyesen mentem be a Vodafone Budapest, 17. kerület Pesti úti üzletébe, hogy számlámat rendezzem, de én akkor kaptam tájékoztatást, hogy mekkora tartozást kellene fizetnem! A hosszú út miatt fáradt voltam, nem figyeltem és nem olvastam el részletesen az üzenetet, úgy láttam, hogy az a tartozás 13,125 Ft gondoltam plusz a 26,670Ft-on felül. Úgy gondoltam rendezem ezt a két összeget, plusz a havi díjat a 11,790 Ft-ot és a telefonszámom ha már kicsit költségesebben is de vissza lesz kapcsolva. Sajnos a vasárnapi napon nem lehetett elérni a 1750-et így másnap reggel ismét visszamentem, amikor javasolták telefonon, hogy panaszlevelet írhatok, de amíg az összeg nem lesz rendezve nem fogják visszakapcsolni a híváskorlátozást. Írtam egy panaszlevelet, amire nem kaptam választ, illetve felkerestem személyesen a Budapest Árkád üzletház Vodafone üzletét, ahonnan ismét írtunk egy panaszlevelet, elismerve a 26,670 Ft-os összeget, de a sokkolóan magas számla rendezését önhibámon kívül és a Vodafone Magyarország Zrt. tájékoztatása nélkül visszautasítottam! A rendszerben a kolléganő megmutatta, hogy az üzenet elvileg el lett küldve, de, hogy kézbesítve van azt egy IT-s kollégának kellene igazolni, plusz a 24-én délutáni hívást is konfirmálta számomra. Hűséges előfizetőként úgy gondolom, hogy nem egy sms-sel kell tájékoztatni és NEM meggyőződni, ha egy drága szolgáltatást használ az ügyfél! Ahogy a délutáni napon felhívtak telefonon(próbáltak felkeresni a korlátozás előtt, ahogy már előbb leírtam) kérdezem én; miért nem telefonálnak, amikor "látják", hogy én milyen drága szolgáltatást használok, mely előfizetésemet nem tartalmazza. Miért nem győződnek meg, hogy az az üzenet valóban megérkezik? Amióta ezt a szerződést aláírtam több mint 2 éve minden egyes sms üzenet megvan a legelsőtől a legutolsóig, de ami a legfontosabb lett volna, hogy tájékoztassanak, nem érkezett meg! Még a nagymamám már a korlátozásom után elküldött sms üzenete is megérkezett miután beléptem Magyarország területére, ez még feljebb lemaradt.
Másnap a két panaszlevél elküldése után egy email értesítést kaptam, hogy az xxx számon kezelt ügy TECHNIKAI OKOK miatt xxx számon folytatódik tovább! A vizsgálat egyébként jogszabályi rendszerünknek köszönhetően 30!napot is igénybe vehet! Erre az üzenetre még írtam egy válasz email-t, de szintén semmilyen visszajelzést nem kaptam. Azon a héten még ismét megpróbáltam hívni a 1750-es számot, mert csak ezt a telefonszámot, vagy a 112-es segélyvonal elérhetőségére van lehetőségem, illetve hívást és sms-t tudok fogadni. Érdemben nem tudtam beszélni senkivel sem, végül az egyik munkatárs legalább fél óra beszélgetés után elmondta, hogy tudok kérni egy felettesi visszahívást, ami A FELETTES ÁLTAL VISSZA LETT UTASÍTVA és erről hangfelvétel is készült! 
2020. Augusztus 4-én ismét személyesen kerestem fel a Vodafone Budapest, 17.kerület, Pesti úti üzletét, mert még az előző héten az egyik telefonos kolléga azt javasolta, hogy rendezzem a havi számlám ezen az összegen felül és, majd legfeljebb kapok egy NULLÁS számlát, mert nem használom a szolgáltatás. Személyesen bementem, BIZONYLATOM is van a befizetésről, 11790 Ft havi számla be lett fizetve. Ez egy hétfői nap volt, a keddi napon kaptam egy üzenetet, hogy még mindig 11790 Ft számlatartozásom van! Nem értettem, vártam, hátha majd jóváírják. Azon a héten csütörtökön ismét hívtam a 1750-es számot, megpróbáltam, hogy mérsékeljék a korlátozást, igazoltan látták, hogy a 11790 Ft-os összeg beérkezett, de még nincsen jóváírva. Kérvényeztem, hogy használhassam a havi előfizetésemet, az ki van fizetve mindig, nem éri meg 0-ás számlát kapnom, ha nem is használom a szolgáltatást, amikor pedig a 30 napon belüli válasz megérkezik a panaszomra és "jogosan" ki kell fizetni az összeget elrendezem. Ezt szintén VISSZAUTASÍTOTTÁK, mert a rendszerben ez NEM megengedett, amíg egy "számlatartozás" van. Elfogadtam, de elkértem már aznap az összes telefonos hangfelvételt, mert szükségét éreztem. Próbáltam szolgáltatót váltani, de a legkedvezőbb feltételek amire szükségem van a Vodafone-nál vannak, ezért is vagyok hűséges előfizetőjük és ahogy tájékoztattak VIP ügyfelük is! 
A mai napon, 2020 augusztus 12-én ismét felhívtam a 1750-es számot, és a következők történtek, amiért ennek a levélnek a megírására elszántam magam!Érdemben ismét nem kaptam semmilyen választ azon kívül, hogy sajnos rendeznem kell a tartozást és ha az "ügy" lezárul 30 napon belül legfeljebb visszautalják az összeget vagy nullás számlákat fogok kapni az elkövetkezendő évben...illetve egy kedves kolléga jelezte, hogy amit befizettem 11790 Ft-os havi számlát a 131,250 Ft-os "számlatartozásomhoz" írták jóvá, tehát a havi számlatartozásom még fennáll, amire valószínűleg késedelmi kamatot fognak követelni! Ezt eddig miért nem jelezte egyik kolléga sem, vagy amikor személyesen fizettem be az összeget, miért nem figyelmeztettek?Abszolút elfogadhatatlannak tartom a magyarországi Vodafone rendszerét és a visszajelzés hiányát kérdőre vonom! 
Tegnapelőtt, azaz hétfőn, augusztus 10-én volt egy nem fogadott hívásom a Vodafone-tól, de nem tudtam felvenni, visszahívni se, ismét a 1750-es számot hívtam, akik jelezték, hogy valaki biztosan ez ügyben keresett, de nem tudják ki lehetett, nem lehet megkeresni a személyt és majd visszahívnak. Azt nem tudom még, hogy mikor, de nem valószínű, hogy kapok bármilyen visszahívást a jövő hétig. Beszéltem több imerőssel is, akik telefonos hálózatokon dolgoznak és teljesen meg voltak lepődve, hogy a mai telefonok egyáltalán hogy tudnak maguktól satellite hálózatra kapcsolódni. Egyáltalán a szolgáltató, hogy engedélyezi a satellite hálózatra való kapcsolódás, ráadásul teljes információ hiányában. Az én kérdésem az lenne, hogy le van ez írva valahol, tudok erről tájékoztatást kapni, hogy mennyibe kerül, mert gondolom nem olcsó, ha kevesebb mint 2 óra alatt ilyen összegű számlát halmoz fel valaki. Jövőhéten hétfőn ismét elhagyom az országot és amint átlépem a határt valószínűleg a bejövő hívásaim is korlátozva lesznek, nem tudom, hogy fognak elérni. A telefonszámomra szükségem van üzleti okokból, közel 10 éve ezt a telefonszámot használom! A munkámban korlátozva vagyok, a nyaralásban korlátozva vagyok! Kértem HALASZTÁST, de VISSZAUTASÍTOTTÁK! 
Remélem levelem eljut mihamarabb az illetékesekhez és kárpótolnak mihamarabb illetve rendezik rendszerük hibáját és megszüntetik a telefonszám korlátozását! 
Mielőbbi válaszuk reményében, üdvözlettel,
Deák Klára 

Postita Creative Commons License 2017.11.13 0 2 2724

A Vodafone Zrt. mobilszolgáltató előfizetője voltam – némileg és szerintük még vagyok is.
Első szerződésemet talán 10 éve köthettem velük, azt követően folyamatosan újabb és újabb
szolgáltatásokat igényeltem, családtagjaimnak is saját nevemre vásároltam előfizetéseket
(melyeket én fizettem), tehát egy egész „flottát” szerződtettem a Vodafone-hoz.
Havi számlám átlagosan 80 ezer forint körül mozgott az utóbbi években, azt hiszem a vége felé négy
Vodafone RED (korlátlan) előfizetésem volt, mellé egyéb előfizetések (társkártya, internetkártya stb.)
Barátaim körében végzett közvélemény kutatásom alapján („ki mennyit is költ havonta mobiltelefonálásra”)
körülbelül 10-12 átlagos „mobilozó” számláját fizettem egyedül. Ennyire hűséges voltam a Vodafone-hoz, egészen idén Augusztusig.
Az egyik telefonszámomon a „híváselutasítás szöveges üzenettel” funkciót használtam, már évek óta. Talán nem mindenki tudja,
hogy ez azt jelenti, amely szerint ha csörög a telefonom, ki tudom nyomni egy gombbal a hívást, valahogy így: „tárgyaláson vagyok,
később hívom”. Vagy „jelenleg nem vagyok elérhető, kérem hívjon később”. Ezek minden telefonban benne vannak, alapdolgok.
Idén azonban a Vodafonenak szemet szúrt, hogy én havonta X mennyiségű ilyen híváselutasítást végzek, és elkezdtek bombázni
a fenyegető leveleikkel, amely szerint én irreálisan sok SMS-t küldök.
Ismerve a mai trendeket, a legtöbb ember már chatel. Ha ezt SMS formájában tenném, akkor az naponta mondjuk 2-3 ezer SMS is lehetne.
Tehát a CHAT nyilván valóan sokkal veszteségesebb kérdés, mint az SMS – ha azt nézzük, hogy a CHAT-ért nem fizetünk századannyit sem,
hisz az adatforgalomból áll, míg az SMS pedig egy szöveges üzenet, aminek vannak fix dijai is AMENNYIBEN NEM KORLÁTLAN CSOMAGOM VAN.
Így tehát a Vodafone fenyegetőzött folyamatosan, hogy kikapcsolják az összes számomat, és kötbért követelnek, és ez-meg az lesz, ha nem hagyok
fel a törvénytelen tevékenységemmel. Többször is beszéltem velük, leveleket váltottam, ám az ügyfélszolgálaton csak azok a betanított emberek
ülnek, akik csak azt tudják mondani, amit betanítottak nekik. Így tehát nem tudtam őket semmiről meggyőzni, de ők sem engem arról, hogy
ha korlátlan előfizetésem van, akkor hogyan gondolták azt, hogy korlátozni fogják, mert hogy én „több SMS-t küldök a kelleténél”. Egyáltalán:
mi az a „kelleténél”? Mert hogy a RED hirdetményekben egy csillag, egy kisbetű, egy apró sor sincs (a „kisbetűs rész”) , hogy Vodafone RED
korlátlan csomag (kisbetűvel: de korlátai vannak). Így tehát tisztességtelennek tartottam minden megkeresésüket, ami arra vonatkozott,
hogy én többet használom a korlátlan csomagomat, mint a nem létező korlátaim.
Aztán nyár végén elpattant a húr, minden számomat lekapcsolták, reggel 9 órakor, ad-hoc. Csak úgy, égből villámcsapásként. Az én számaimat,
aki közel 10 év alatt közel 10 millió forintot fizettem ki telefonszámlákra.
Nem voltam rest, nagyon dühösen felhívtam az ügyfélszolgálatot (mert azt ugye még lehet hívni letiltottan is), ahol elmondták, hogy most 
fogyott el a „türelmük” és kész. Itt a vége, nincs több telefonálás, nincs több SMS, mert én túlléptem azt a határt, amit. Kérdeztem, hogy pontosan
hol van a határ. Ők az ÁSZF-re hivatkoztak, amelyben valóban van egy-két utalás arra, hogy hiába a korlátlanság, mégis egyoldalúan dönthetnek arról,
hogy szerintük én többet telefonálok a kelleténél, vagy több üzenetet küldök, mint amire ők „számítottak”  Kész röhej, nem? És mindez persze
csak az ÁSZF húszoldalas kisbetűi közé elrejtve. Sehol egy utalás a szerződésemen, sehol egy utalás a nagy piros plakátokon a kirakataikban.
KORLÁTLAN SZABADSÁG 15 ezer forintért – így hirdetik. És kész.
Nos, hosszasan beszéltem akkor néhány munkatársukkal, és egyikük sem tudta megmondani (és a mai napig sincs válasz arra), hogy a korlátlan
RED csomagban mi minősül a korlát fölé lépésének. Sem számszerűen nem tudták megmondani, hogy hány SMS-t küldtem, és mennyi a „határ” 
(a HATÁR a korlátlanban), sem más módon nem tudtak meggyőzni semmiről. Csak hajtogatták, hogy „van egy számítógép, ami kijelezte nekünk,
hogy Ön több SMS-t küld a kelleténél). Egyébként itt megmondom az igazat: havi 2-300 SMS-ről volt szó, ami ha nem korlátlan csomagban lettem volna
akkor is csupán a 20-35 forint (mobilszolgáltatótól függően) az ára, ha felszorzom ezt, akkor is maximum 10 ezer forint – amit el SMS-eztem. A telefonszámlám
egy nyolcada. De hát korlátlan voltam, az Isten bocsássa meg!
Egyszóval a betanított munkásaik csak hajtogatták a magukét, hogy én biztosan reklámokat küldözgetek SMS-ben, meg kéretlen üzeneteket szerteszét, tömegével.
Kértem, nézzenek már bele egy SMS-embe, mit is tartalmaz? A válasz meglepő volt: „nincs módunk SMS-be olvasni”. (Naaaa, ezt nem hiszem el). Kértem, hogy ha
nincs módjuk beleolvasni, és saját szemükkel megnézni hogy nem kéretlen reklámüzeneteket küldök, hanem a híváselutasító üzenetet „nem tudom felvenni, később visszahívlak…”
akkor mutassanak fel egy átkozott panaszlevelet akárkitől is, aki bejelentette, hogy én neki zaklató, kéretlen, reklám SMS-eket küldtem. Ilyen panasz sem volt.
Tehát a Vodafone egyoldalúan eldöntötte, hogy én a korlátlan RED csomag korlátait átléptem, „biztos hogy rosszaságra használtam”, és kész. Nos ekkor éktelen haragom elfajult,
elhordoztam az összes számomat tőlük (elmenekítettem, ahogy tudtam). Csupán egy szám maradt náluk, mert arra még volt kötbér (készülékvásárlás), meg a számlát sem fizettem 
már be augusztusban. (a mai állás szerint 90 ezer volt az akkori számlám, és azóta még vagy 40 ezer keletkezett, noha a SIM kártyát akkor kettétörtem, még a nyáron). Plusz ugye
kérik a kötbért (egy korábban részletre vásárolt telefon árát, 250 ezer forintot, egyben, mivel hogy idő előtt bomlott meg a jó viszonyunk. Pedig annak a készüléknek is kifizettem ám
a háromnegyedét, már csak pár hónap volt hátra – de nem, ők az egészet kérik, mint ha egy forintot sem fizettem volna (17 hónapon át törlesztettem a készüléket). Tehát most
szerintük tartozom 90+40+250 ezer forinttal, ami lassan eléri a 400 ezer forintot.
Közben bombáznak ám levelekkel (mind a kukában landol), emailekkel (SPAM), hívogatnak és SMS-t küldözgetnek ARRA A SZÁMOMRA IS, melyet elhordoztam, hiába mondtam meg
az ügyfélszolgálatnak, meg a követelésbehajtónak (mert már az is van), hogy NEM NEM és NEM, ők kitartóak.
Közben bejelentettem őket számtalan helyen, például a gazdasági Versenyhivatalnál, ahol elmondták, hogy a Vodafone RED csomagjaik tisztességtelen hirdetése miatt már több tízmillió
bírságot kaptak tőlük, de még nyilván így is megéri (fent van a neten is, valóban a RED csomagot tisztességtelenül hirdetik évek óta, de kifizetik a büntetést, mert biztos még így is jó).
Nagyon várom, hogy a bíróság előtt álljunk, többször mondtam nekik, hogy semmi más út nincs, jöhet ide akárki, követelésbehajtó, közjegyzői eljárás, fizetési meghagyás – akármi,
én ezer százalék, hogy egy fillért sem fizetek.
Ez az első lépésem tehát a nyilvánosság felé, s most megkezdem az ügyünk közzétételét amerre csak tudom - nyilvánosan is!

titttt Creative Commons License 2016.12.27 0 0 2723

A Vodafone cég ezt a fórumot nem olvassa hivatalosan 

Véngrija Creative Commons License 2016.12.26 0 0 2722

Üdvözletem!

Azt szeretném megtudakolni, hogy 2012. áprilisában adott napon, konkrét telefonszámot hívtam délelőtt folyamán. Bizonyítékhoz lenne szükségem bíróságra, hogy akkor tényleg folytattam telefonbeszélgetést. Saját kérésre kiadják a pontos időpontot és a hívás időtartamát nekem? Vagy bíróságnak kell kérni, egyáltalán ez az adat megtalálható még ez az adatbázisukban? Köszönöm megtisztelő válaszukat!

titttt Creative Commons License 2016.12.22 0 0 2721

Vodafonhoz bementem hogy régi 40 ft os percdíjú hűség nélküli előfizetésemet átváltsam Vodafone tutti feltöltősre ami 20 Ft os percdíj. Na az ügyintéző rábeszélt flottás csomagra ami kb 20-ft de inkább több. Elfelejtette mondani azt az apróságot hogy két év tarifahűség van mellé (ez a kvázi hűségnyilatkozat) amit kötbéreznek kb 50000 f tal ha kilép valaki. Persze amikor bementem legalább háromszor elmondtam az ügyintézőnek, hogy nem akarok hűséget, de az ügyet se vetett rá.

Nem adta oda hogy elolvassam a feltételeket, mert nem volt nyomtatója azt mondta. Szóban mesélte el persze kihagyta hogy hűség van rajta. Hazamegyek és utólag kapom meg a feltételeket a szerződést emailben, amit nem is láttam ezeddig. Persze azért ott az üzletben az ő tabletjükön aláírásmintát kér , hogy mire azt nem mondja meg, valószínű a  szerződére amit nem mutat meg teljes egészében. No tehát aláírom a  tableten a szerződést . (nem is tudom mit írok alá) , mert bízom az ügyintézőben hogy azt íratja alá amiről beszél. Utólag mint akibe hátulról kést döfnek kiderül a kapott emailből, hogy kétéves szerződést írtam alá. 

Felhívom a  vodafont telefonon hogy csinálják vissza azonnal szüntessék meg a szerződést. Ők meg hát azt nem lehet ha már aláírtad.

Dehát így hogy lehet szerződést kötni ha nem is ismeri az ember az összes feltételt? Az ilyen szerződés szerintem jogilag semmis. Beírtam nekik reklamációban hogy nyilatkozzanak erről, várom a reagálást.

lvince Creative Commons License 2016.09.23 0 0 2720

Csak egy egyszerű feltöltős kártyát akartam venni 4500 ft értékben számátkéréssel. Az ügyintéző sajnos nem azt az azonosítószámú kártyát adta ki, mint amit az adatbázisba felvitt, én meg nem ellenőriztem a 12 jegyű számot, ami szerződésen szerepel. Ha azt hiszitek, hogy bármilyen erőfeszítést tettek a hibájuk mielőbbi orvoslásában, hát tévedtek. A kártyát nem aktíválták az eltérő azonosító számok miatt, a vételösszeget nem voltak hajlandóak visszafizetni (ki tudja miért), mindössze arra voltak hajlandóak, hogy valamilyen ismeretlen osztályukra eljuttatják a kérést, és ők talán valamikor kijavítják a nyilvántartási számokat, hogy mikor? Hát azt nem tudják. Szóval erre a pénzre már kereszet vetettem, ilyen hozzáállással biztos nem fogják törni magukat. Reklamációt is írtam, de valahogy abban sem hiszem, hogy bármliyen eredménye lesz, gondolom 30 nap múlva kapok valami semmitmondó választ.  

Botond Kisgyörgy Creative Commons License 2016.09.09 0 0 2719

Kedves Vodafone Magyarország zrt.!

 

Azzal a kérdéssel fordulok önökhöz . Mennyiben éri meg önöknek becsületes vagy netalán nem hozzá értő alkalmazottakat foglalkoztatni ?

A történetem röviden:

Miután észleltem bankszámlám egyenlegének közel 20%- os (pontosabban 19375 ft) apadását, érdekelt ki lehet e különös művelet mögött. Ezért kerestem föl a bankom egyik ügyintézőjét ,aki fölvilágosított. Miszerint a Vodafone Magyarország zrt. rendszerének útvesztőin kereshetem a hiányzó összeget . Fölkerestem a győri Baros Gábor út 9.SZ.alatt található kirendeltségüket, ahol 2016.09.05 napján sikerült!!!!! (csak 4 szer kérték a pin kódomat 2 különböző kártyaolvasó készüléken) sikeresen befizettem az aktuális számlámat amiről bizonylatot is kaptam.

 

(TERMINAL ID:00043503

ELADÓ KÓD:2222

.....

IDŐ:16/09/05 12:37

REF NO:00000000872

AID: A00000000043060

TC:76DD682F1661EB5B

ENGEDÉLYSZÁM / AUTH CODE:

816373

VÁLASZ/ RESP: 001

ELFOGADVA

ÖSSZEG: 19.375,00 Ft

..........

TRANZ.AZON.: C4182DC43

)

Mindezek után így jelent meg a bankszámlakivonatomon

 

2016.09.05 Vodafone Magyarország zrt UGYFELKOD=31759640 -19,375

Értéknap: 2016.09.05 AZON: GDSY-5370 Jutalék:128.00Ft

Telefon-mobil

............................................

....................................

...............................

2016.09.07 Kereskedői POS tranzakció -Europay ideg 0000043503 VODAFONE SZOLNOK -19,375

Értéknap: 2016.09.07 AZON: GDTB-7306

2016.09.05 12:46 ****************7* 0000019375.00 HUF

….......................................................

…...........................................

…......................................

 

egyik csoportos befizetés ami különös módon most idő előtt aktiválódott máskor minden hónap 21

után volt esedékes... a másik meg a kártyás befizetés...

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Miután kihúztam a 204 sorszámot nemsoká sorra kerültem .Beszámoltam a banktól kapott információk birtokában helyzetemről.

A kedves Vodafone alkalmazott értetlenül meghallgatta a panaszomat majd egy pár percere otthagyott gondolom megbeszélte az esetet egy okosabb munkatársával. A válaszuk 30 napon belül visszautalják!!!!!!, ha írok e-mailt …. Természetesen tudomásul vettem és válaszul fölhívtuk a győri Fogyasztóvédelmi kirendeltséget . Ők sajnálatos módon semmit nem tehetnek mert nem tartozik a hatáskörükbe , de rendesek voltak mert kaptunk egy telefonszámot az illetékes szép nevű hivatal be is mutatkozott .A számon jelentkező úr ugyan csak azt tanácsolta írjak e-mailt a Vodafone Magyarország zrt. ügyfélszolgálatának .Tudomásul vettem és gondoltam talán mégis lehet értelmes ember a Vodafone Magyarország zrt. ügyfélszolgálat alkalmazottai közt.. Miután fontos volt a telefon hívásom még 20 -30 perc múlva is, hát végig hallgattam azt a sok huuu.....uhuu.....hu....Végül is okosabb lettem mire egy értelmes úriember tanácsolta, hogy írjak neki vagy valamely munkatársának......Akkor én is illedelmesen visszakérdeztem, ha talán nem fizetnék megadott határidőre ők is várnának következmények nélkül (kamat,köd bér..)30 napot vagy 60 napot netalán addig amíg elolvasom az e-mailt és elkönyvelem. Vagy finomkodva felszólítanak,különben.....

 

Köszönöm a kedves és elkövetkező kitüntető figyelmet továbbra is hűséges ügyfelük K.B.

 

2016.09.08 23:21

 

 

 

mymatuka Creative Commons License 2016.06.06 0 0 2718

Az egész egy rohadt nagy lehúzás! Nincs semmi eltörlés ha kicsit nem figyelsz már ugrik is a kedvezményes csomag. Ja azt persze nem közli a mosolygós kis csaj hogy a telefonálás balanszba legyen otthon és kint is, ha ezt véletlenül mondja akkor azt felejti el (természetesen véletlenül) hogy a netnek is balanszban kell lennie! 

Elsőre csak azt mondták hogy havonta legalább egyszer magyar hálózatot kell használni. Utána már jött ez a hívás balansz most meg már a nettel is játszanak. Persze nagy a pofájuk hogy hát benne van az általános szerződési feltételekben de mutassatok nekem valakit aki ezt végig olvasta és meg is értette. 

Szóval csak előre a vörös úton! 

brozsi Creative Commons License 2015.11.16 0 0 2717

Szia!

Érdeklődnék mit értél el , hol tartasz , mert hasonló problémáim vannak . 

Köszi

Előzmény: mf2005 (2697)
brozsi Creative Commons License 2015.11.16 0 0 2716

Semmilyen hazugságról nem beszélhetsz .

Az én előfizetéses telefonomon megjelenik kimenő hívásként a rejtett szám és a kocsiban boxban lévő telefonom hívást indít .

Tehát egy szimpla lehúzós brigád áll a háttérben , amit folytatólagosan , nyereségvágyból elkövetett csalás bűntettének hívnak , ha nem multi követi el .

Náluk ez max. technikai hiba és azt sem mondják bocsika .

Nyolc év után készülékvásárlás nélkül , ha felmondok , potom 40000 forinttal tartozok .

Mi ez ,tán nem lehúzás ? 

Ezt Angliában megcsinálnák egy hónap múlva zárhatnák az ajtókat .

Előzmény: R!ck4 (2707)
Főlökött Creative Commons License 2014.08.08 0 0 2715

Több gond is van.

 

Több mint valószínű, hogy az említett beszélgetést a szolgáltató rögzítette. Igaz előírás és saját védelmük miatt tették, de mivel erről a másik felet tájékoztatni kell, hozzájárulását kell kérni az érintettől a felvételhez és ezt is rögzíteni kell, így kétséges a felvétel felhasználhatósága. ( Ptk.- Polgári törvénykönyv )

 

Tarifa váltás ingyenes és nem jár 2 éves hűségidő bevállalással.

 

Nem kell időt pocsékolni, a telefonos reklamáció felesleges, mivel utána hogy bizonyítjuk ? Ajánlott levélben, írásban kell értekezni a szolgáltatókkal.

Előzmény: Ani59 (2714)
Ani59 Creative Commons License 2014.07.31 0 0 2714

Velem még érdekesebb dolog történt. De ez egy szinkronizalt jelző, mert szívem szerint masképp nevezném. Lejárt a két eves hűségidő a flottás előfizetésre ezt követòen hívott az ügyfélszolgálat, hogy megvagyok e elégedve a szolgáltatással. Mondtam, hogy nem mert úgy emeltek tarifát, hogy nem is tájékoztattak róla. A beszélgetés végeredménye az lett hogy aktiváltak nekem egy számomra kedvezőlenebb tarifacsomagot, extra sürgősseggel, öt perccel a beszélgetés után. Aláírás, egyértelmű beleegyezés nélkül. annélkúl hogy a pontos tarifákat megismertem volna, ugyanis a tizenegy oldalas szerzòdéshosszabbitás kózös megegyezéssel c. iratot azutan kûldte ki az email címemre, miutan az aktiválást elindította. Két éves hűségidőre, amiròl persze szó se esett. Na ezt minek neveznétek? Alá se kell írni, elég ha nem kûldöd el rögtön melegebb éghajlatra aki rád akar valamit tukmálni. Persze az e mail visszakûldtem, hogy nem fogadom el, telefonon reklamáltam, de ez egy csomó bosszúság, fölösleges időpocsékolás. És ezt megtehetik.

Előzmény: mf2005 (2697)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!