Egyértelműen másként fékez ezzel a motorral mint ahogy megszoktam tőle a Hondán. Nehézkesebben fordul rá a kanyarra, és kifejezetten Sachsenring beesős féktávjait nehezen képzelem el jelenleg. Látszik hogy már képes lehet nyerni, de még mindig teherautónak tűnik ez a motor.
Kiestek előle, MM nagyot nagyot megy, de ezen a pályán a pontmentés a cél, reálisan sztem 4-5-6 helyek valamelyike. Az Aprilia nagyon erős, és az lesz Bagnaia is holnap. Valahogy meg kell oldja a féktávjait MMarquez mert ez az erős pályáin gond lehet mint Sachsenring.
Hátha egyszer egy normális motoron köt ki... Bár most bizakodóak a Yamahánál, nyilván csoda nem lesz, de a hétvégére sikerült olyan fejlesztést találni amit előrelépésnek éreznek.
Btw szerintem Martin - gyári Ducati, Marquez - Pramac Ducati, Bastianini - Aprilia lesz a rejtvény megoldása.
Az is egy valid álláspont hogy ahol a Honda/Yamaha van, onnan egyszerűen már nincs lejjebb, ergo előbb-utóbb el kell indulniuk felfelé :)
Szerintem érezte hogy a Ducati táboron belül neki nincs hova tovább, egy gyári motor meg csábítóbbnak tűnt mint valamelyik random szatelit csapat. Aztán persze lehet most már úgy van vele hogy jobb lenne a biztos top10 a VR46-nál mint küzdeni a top15-ért a Hondán. :D
nem esett az be csak nagyon nem tudott már gyorsulni + hibázott is.
én még mindig ugy látom,hogy az idei gépek egyenesben jobban meglodulnak.
messziröl jött,de szerintem bagna nem fékezett tul keményet,lehet rá akart készülni,hogy a maradék kanyarokban megtámadja martint,de marquezzel a nyakadon nem kifizetödö.