Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Prutipong Creative Commons License 2019.08.05 0 0 5096

Sziasztok!

 

Olyan kérdésem lenne, hogy szert tettem egy X308-asra, de Belga kocsi volt és franciául kommunikál. Esetleg valaki tudja, hogy kell átállítani angolra a nyelvet?

miszter07 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 5095

Van itt egy jó cikk a leaperekről, valahol középtájt.

 

http://www.jag-lovers.org/cjw/#0221a

Előzmény: dstr (5094)
dstr Creative Commons License 2019.04.24 0 0 5094

Háááát.... Nem tudom, de kb. minden második x300-ason látok leapert. A hivatalos promo videóban szereplőkön is feltűnik némelyiken.

https://www.youtube.com/watch?v=eWG-2gdiC_0&t=61s

Van nyomtatott kereskedői prospektusom is, amiben ott a cicus a 300-as orrán.

Úgy tudom a 308-asokon vezették be az elforduló orrdíszt. Hogy baleset esetén hogyan ítélik meg, azt nem tudom, utána nézek.

Előzmény: miszter07 (5093)
miszter07 Creative Commons License 2019.04.24 0 0 5093

Most jutott eszembe, hogy gyárilag nem volt leaper (hűtődísz ugró cicus) ezeken az X300-asokon, gyalogos védelmi okokból. Később kifejlesztettek egy biztonsági rugós felfogatást, ami megfelel a jogszabályoknak, de a mi a tieden van, az egy korábbi, gyalogos szeletelő változat. Jogszabályilag nem tudom, mi a pontos helyzet, de ha gázolás esetén sérülést okoz, akkor az súlyosbító körülményként veszik majd figyelembe.

Előzmény: dstr (5088)
miszter07 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5092

Igen, mivel akkor helyszíni átvételt kell velük megbeszélni, innentől neki mindegy, hogy a futár merre viszi tovább.

Előzmény: dstr (5091)
dstr Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5091
Köszi az ötletet a szállítással kapcsolatban, hasznosnak tűnik! Talán abban is tudnak segíteni, ha "May not ship to Hungary" esete forog fenn.
Előzmény: miszter07 (5090)
miszter07 Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5090

Szia!

 

Az ebayról én is sok cuccot vettem. A szállítási költségen sokszor, főleg a nagyobb daraboknál lehet spórolni, ha te intézed a szállítást. Én ezzel a céggel szállíttattam, elmennek az áruért Angliában, és átadják neked Magyarországon.

 

http://arvatrans.com/index.php?lang=hu

 

A alkatrészeknél még érdemes nézni a Jaguar Classic Parts-ot is. Ha másért nem, jó a robbantott ábrájuk:)

 

https://www.jaguarclassicparts.com/uk/jaguar-xj-x300-parts

 

Valamint az SngB-vel is jók a tapasztalataim. Érdemes a katalógusukat letölteni, hasznos tud lenni.

 

https://www.sngbarratt.com/uk/#!/English/home

Előzmény: dstr (5088)
dstr Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5089

Ja, az elektromos kormányállítás sem működött, azt is megjavítottam. Ahhoz egy 4x4x90mm-es négyszög keresztmetszetű kábelre volt szükség. Mondjuk pl. erre. Volt otthon ilyen keresztmetszetű acél rudam...

Előzmény: dstr (5088)
dstr Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5088

Hogy milyen problémákba ütköztem? Főként anyagiakba :o)

Viccet félre téve: túl jó ez az autó ahhoz, hogy fél évre kivonja a használat alól. Az a helyzet, hogy nem szeretnék egyszerre nagy összeget rálocsolni az autóra. Nagy gond nincs vele, használható hétvégi gurulgatásokra. Itt van róla pár kép:

http://indafoto.hu/dstr/jaguar_xj_1996

Amit eddig csináltam:

- életre keltettem a magnót és az órát a középkonzolon,

- megjavítottam a motoros antennát,

- pótoltam a hiányzó emblémát a hűtőrácson, a hátsó szélvédő antennáját és a hiányzó bal belső lámpakarikát,

- jelenleg a klíma felélesztésén dolgozok, vele párhuzamosan a külső hőmérséklet érzékelőt is piszkálgatom (vezeték szakadás az érzékelő és a klímavezérlő egység között)

Amit még idén tervezek:

- A tetőről pereg a lakk, ezt egy helyi mester fogja javítani.

- Vezérműlánc csere feszítőkkel és terelőkkel együtt.

 

Aztán a képeken nem látszik, de a jobb hátulja rövidebb, mint a bal, és a sérülés helyén repedezik a gitt. A mester szerint húzatni is kell a kasznit. Ezt jövőre tervezem javítani. Elől sem állnak tökéletesen a lámpák körüli takaró elemek, ezt állítólag egy-két jól irányzott pofonnal könnyen lehet javítani. Az első lökhárító bal oldali króm borítása is eléggé gyűrött, ezt is cserélnem kell majd.

 

Az alkatrészeket e-bay-ről rendeltem (lámpakeret, embléma), sajnos a borsos szállítási díjjal együtt is olcsóbb, mint a hazai bontók. A vezérlés szettet (vagy az elemeit) valószínűleg a britishparts.co.uk-ről fogom rendelni. Egyébként figyelgetem a jófogást, és a racing bazárt. Azt látom, hogy a használtautón is fel-feltűnik bontani való autó fillérekért, de ezeket valaki egy-két napon belül felvásárolja. Ma reggel is megjelent egy XJ40-es balkormányos lejárt magyar okmányos:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/jaguar/daimler/jaguar_daimler_4.0_szemelyautomata-14265310

Én rákérdeznék a helyedben.

Előzmény: SkótVitorlás (5087)
SkótVitorlás Creative Commons License 2019.04.15 0 0 5087

Ajjha, nem lehet könnyű munka egy koccanás után összeigazítani azokat az izomköteg-szerű idomokat az autó elején...

 

Egyébként nézegettem én is 300-, 308-asokat, szerintem az X300 sokkal szebb autó mint az XJ40, csak engem az emlékek az utóbbihoz kötnek, ezért is döntöttem végül mellette.

 

Hogy haladsz vele, milyen problémákba ütköztél? Megkérdezhetem, hogy az alkatrészeket honnan szerezted be?

Előzmény: dstr (5086)
dstr Creative Commons License 2019.04.14 0 0 5086
Üdv Sorstárs!

Tavaly én is vettem egy X300-ast, amt korábban elől-hátul összetörtek, aztán kontár módon javítottak. Most ezt szépítgetem a magam tempójában. Egyik hónapban egy lámpakeret, másikban egy klíma javítás...
Előzmény: SkótVitorlás (5085)
SkótVitorlás Creative Commons License 2019.04.14 0 0 5085

Üdvözlet, Jaguaros Sorstársaim!

 

Birtokomba került egy kicsit elől-hátul megnyomott, máskülönben gyönyörű XJ40, ami a garázsomban éppen felújításra vár.

 

Alkatrészekre lenne szükségem, bárki aki bont, vagy van feleslegben alkatrésze, hatalmas segítséget tudna nyújtani.

Korrekt áron vásárolnám a következő dolgokat:

 

- első- és hátsó lökhárító

- első lámpa: lehet klasszikus körlámpás és a másik, téglalap alakú is, foglalattal, üveggel, kerettel, mindennel

- fa berakások

- felni szett: a mostani 15" Lattice mellé Teardrop, 20-Spoke, 5-Spoke, Radial illetve Aero típusú

 

Email címem: scottisheperd @ gmail.com

 

 

Egyébként pedig próbáljunk összedobni egy jó kis albumot, képek a dédelgetett nagyvasakról jöhetnének!

miszter07 Creative Commons License 2019.01.07 0 0 5084

Gábornál is felütötte a fejét a munkaerő hiány, az S1-em most vár a sorára, előtte még két másiknak el kell készülnie...

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (5083)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2019.01.07 0 0 5083

és mi a helyzet? Gábor blogja sem frissul egy ideje...

Előzmény: miszter07 (5078)
nullnull Creative Commons License 2018.11.29 0 0 5082

Hali

 

mail ment

 

Előzmény: vazsoo (5081)
vazsoo Creative Commons License 2018.11.27 0 0 5081

Szevasztok.

 

Rég jártam erre...

 

Olvastam hogy keresel bontott motyókat. Írd meg mi kell megnézem hogy van e.

 

Előzmény: nullnull (5080)
nullnull Creative Commons License 2018.11.12 0 0 5080

Hali!

 

Régen voltam már erre.

Nem tudtok vkiről, aki SIII-t bont?

 

dstr Creative Commons License 2018.09.23 0 0 5079

Sziasztok!

 

GYV 777-ről tudtok valamit? Jöhet privátban is az információ, e-mailem publikus.

miszter07 Creative Commons License 2018.08.09 0 0 5078

Na ezt elgépeltem, csak kétszázezer:)

 

Ideiglenesen egy Renault Scenic lett, míg az XJ6 S1 el nem készül.

Előzmény: pooh.aki.pooh.volt.a.reg (5077)
pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2018.08.07 0 0 5077

2 millió vagy 200 ezer? ;-)

 

és mi lett az utód?

Előzmény: miszter07 (5076)
miszter07 Creative Commons License 2018.07.26 0 0 5076

Közel kilenc év és közel 2000000km után elváltak útjaink az X300-al. Jó autó volt, szerettem, de napi használatra már egyre kevésbé volt alkalmas.

 

 

Meglátjuk, mi lesz belőle, vagy bontani fogják, vagy megcsinálják, és újból üzembe helyezik, ez még nem eldöntött.

Előzmény: miszter07 (2450)
George101 Creative Commons License 2018.05.09 0 1 5075

szia, bocs, most látom csak a kérdésedet (nem tudom hol kell beállítani hogy kapjak értesítést a hozzászólásokról na mindegy) szóval szerintem nem utólagos, mert úgy tűnik, hogy a gyári pittypitty egyik (kisebbik) gombja kezeli.

Előzmény: miszter07 (5074)
miszter07 Creative Commons License 2018.04.11 0 0 5074

Akkor ez egy utólagosan beépített cucc?

Előzmény: George101 (5073)
George101 Creative Commons License 2018.04.09 0 0 5073

Miszter07, köszönöm szépen!

 

Este 10-kor végül kaptam egy tippet, ami segített.

2,5 éve van nálam a gép, nem tudtam, hogy az eddig soha nem használt (tapasztalt) indításgátló képes arra, hogy egyszer csak álmából felébredve, öntudatra ébredve, aktivizálja magát...

 

Lényeg: két éve nem látott pity-pittyet előkerestem, a rég lemerült elemeket átmozgattam benne, hátha kijön még belőlük egy-két mikroamper, 

levittem az autóba, gyújtás ráad, majd addig nyomkodtam a szétoxidált gombokat (percekig eredménytelenül), míg egyszer csak sikerült egy pislákoló fényt kiszedni belőle...

 

Állítólag ezzel kommunikált a komputerrel (immóval), tudtára adva, hogy én vagyok a gazdája, és jófiú módjára beindult.... :)

 

Jag.x300, én így szeretlek!!! :)

 

 

Előzmény: miszter07 (5072)
miszter07 Creative Commons License 2018.04.08 0 1 5072

Csak tipp, de a főtengely szenzor (Crankshaft Position Sensor) meghibásodásakor is tud így viselkedni. De ha nyest látogatta meg a motorteret, akkor van ott egy-két drót, ami hiányában nem indul a motor...

Előzmény: George101 (5071)
George101 Creative Commons License 2018.04.08 0 0 5071

Sziasztok!

 

Van egy '96-os Jaguar XJ6-osom (x300, sor 6 benzin), és egyik napról a másikra nem indul.

Szombaton még pöccre, vasárnap már csak teker.

 

Megnéztem, benzin a motornál van (gyújtást ráadva kb. 1 dl benzint spriccel ki), szikra pedig mind a 6 gyertyánál, akksi feltöltve.

Egy gyanús jelenség történt, nevezetesen, hogy vasárnap reggelre tappancsnyomok lettek a motorháztetőn.

Nem vagyok Mr. Doolitle, nem tudom, hogy nyest vagy macska, így azt sem, hogy lehet-e nyestrágás eredménye a nem indulás.

 

Van esetleg tippetek? Ha rágásból származhat, akkor hol nézzem, hogy mit rághatott meg? (nem látok semmit, ami alapból szemmel látható).

 

Előre is köszi szépen bármi ötletet,

Gyuri

Autofenyezes Borsi Creative Commons License 2018.01.09 0 0 5070

Segitseget szeretnek kerni van egy jaguar xj40/xj6 os autom es szeretnem a volt tulajdonosat megtalalni az auto magyar papiros volt rendszama GML-033 regota nincs forgalomban aki tud kerem segitsen erd 06704164048

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2017.12.06 0 0 5069

sziasztok, meg tudná mondani esetleg valaki, hogy az Eaton M112 kompresszorban az olajnak milyen specifikációnak kell megfelelnie?

Piki76 Creative Commons License 2017.11.28 0 0 5068

köszönöm a segítséget!

Előzmény: miszter07 (5067)
miszter07 Creative Commons License 2017.11.27 0 0 5067

Ne legyen igazam, de szerintem átb.sztak. Tudtommal az X300-nak nincsenek hűtési gondjai. Nekem a 4.0-ás 40+ fokban nem melegszik túl.

 

Vidd el a Murányihoz, nézesd át hűtőrendszert. Az autóvillamossági szerelőjük is ismeri a típust, vissza tudja alakítani a gyárira a kötést.

Előzmény: Piki76 (5066)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!