Köszönöm. Így a képek alapján mennyi lehet a reális ára? 90-100?A benzincsap eddig még jó viszont a karburátor fúvóka alatti csavarjainál a tömítés ami szivárog, pedig minden új.
Jól néz ki, sok hibamentes km-t kívánok hozzá! Az új benzincsappal nem volt semmi problémád? Mert én is vettem egyet még ősszel, de az szivárgott a kar alatti gumitömítésnél. Ki akartam cserélni, de boltban nem tudtak hozzá valót adni. Végső esetben vágok hozzá parafából.
Igen, kiveszed belőle a villát és utána lehet állítani rajta. A leírásodban nem volt benne a 11-es számú alkatrész, ami egy acél golyó. Az is kell a szerkezet működéséhez, ugyanis az reteszel. Remélem megvan. A rugó amiről írtál a 8-as számmal jelölt alkatrész lenne?
Nos amit találtam rugót és egy lemezt az nem a motorhoz való. Szóval álló helyzetben is akadozik egyesbe tenni. Jó lenne ha nem kellene szétszednem a blokkot.
Kellemes ünnepeket kívánok nektek. Olyan gondom van hogy indulás után kidobja az egyest majd be sem veszi csak álló helyzetben. Mi lehet a gond? Van egy kb 3centis rugóm és egy lemez amit nemtudok hogy hova való. A motor amúgy teljesen kész majd rakok fel képet.
Köszi a segítséget. A kontra anya alatt volt egy vékony alátét amit kivettem illetve a kónuszon is hajtottam kicsit és így pont jó. A meghajtó háza is elfér, nem ér bele sehova de amúgy az első próbálkozás a meghajtóval együtt kontrázás volt de hát annak nem úgy kell lennie eredetileg.
Jól mondod, ha úgy még nem ér a meghajtó háza a kerékhez, akkor így is jó lehet.
Arra is figyelni kell,hogy a keréktengely a rajtlévő kontraanyákkal,alátétekkel pont olyan széles legyen,mint a két villaszár távolsága, hogy meghúzva a kerékrögzítő csavarokat,könnyen csússzanak a villaszárak.
Egy próbát talán megér, ha minimális a szorulás. De ha annyira kikívánkozik az a kontraanya, akkor a meghajtó házán keresztül is lekontrázhatja a kónuszt, úgy a villaszár és a meghajtó között is meglenne egyben a távtartó. A körmök nem tudom mennyre lehetnek lekopva, de én nem hiszem, hogy képes annyira lekopni.
Igen, állítható kónuszos golyóscsapágy van ott, de azért mert a másik oldalt lazítasz, nem fog beljebb menni a meghajtó alatti kónusz meg a kontraanyája.
Ha nem kapcsolódik akkor vmi elkopott már, másképp kell a körmöket megtoldani, mert ha a kontraanyát leveszed próbára, lehet hogy a meghajtó háza is elérheti a kerékagyat már.
Nagyjából sikerült a dolog. Kilométer meghajtó csak úgy akad be rendesen a kerékhez ha a mögötte lévő vékony kontra anya nincs rajt ami ugye a kónusz elött van. De ha beljebb hajtom a kónuszt akkor már szorul a kerék. Ötlet? 🙂
Megpróbálom. Az alsó perselyben jól csúszik inkább ami középen van benne persely ott szorul. Nagyjábol ott ahol az alsó villa kifli vagy villa fej ki hogy nevezi oda van ugye hegesztve. Az fémből van úgy nézem.
Kicsavartam, megolajoztam és szorul. A cső egyenes mindenhol. Ha a másikat átteszem ebbe ahol szorult úgy jó. Illetve fordítva is. Most vagy a cső átmérőjéből kellene csiszolnom vagy középen ami benne van a szárban persely abból.