Keresés

Részletes keresés

Gabka73 Creative Commons License 2007.12.16 0 0 12
Címzett:

T-Online Ügyfélszolgálata

 

Tárgy: panasz a nem működő szolgáltatásaikra

 

Tisztelt Cím!

 

 

Szégyelljék magukat !

 

A telemarketinges kollégájuk rábeszélt bennünket, hogy T-HomeTV szolgáltatásukat próbáljuk ki, melyet elfogadtunk, majd leegyeztetésre került a beszerelési időpont. A jelzett időpontban a beszerelő ember megjelent, majd jel hiba miatt kiderült, hogy a szolgáltatást nem lehet igénybe vennünk.

 

Ezt követően kezdődött a mizéria, ugyanis mióta elment az illető se telefonvonalunk nincs, se internet elérésünk. A telefon csak sustorog, hívni rajta nem lehet senkit, a bennünket hívó személyek meg azt hiszik nem vagyunk itthon, hisz a telefon rendszer szinten kicsörög, csak épp a lakásban nem csörög a készülék.

Mióta itt jártak a beszerelés kapcsán csak mobil telefonon vagyunk elérhetők, maguk meg hiába vettek fel hibajegyet a probléma kapcsán, még 24 órán belül sem képesek elhárítani azt. Csak ígérgetnek időpontokat a hibaelhárításra, mindig újabbat és újabbat, de semmi nem történik. Maguk se keresnek, pedig még adtam mobil elérhetőséget is a vezetékes helyett.

Még jó hogy az áramot nem maguk szolgáltatják…

 

Ez az egész elkerülhető lett volna, ha a szerelő meggyőződik arról, hogy minden visszaállt a helyére és nem távozik a helyszínről. A szerelőjüknek meg persze nincs mobil készüléke amin vissza tudtuk volna rendelni, még a központjuk sem tudta azt megadni.

 

Szégyelljék magukat! 

Hiába hívtam magukat T-Com, T-Online, csak küldözgettek ide-oda, hiába azonosítottam be az előfizetőt, a végén a 1412 helyett csak a 80-as számukon keresztül álltak szóba velem, mert nem vonalas készülékről hívom magukat. De hogy hívhatnám onnan, ha elrontották azt ? Menjek át a szomszédba ?

Remélem ha a saját főnökükhöz szerelik majd be ezt a berendezést majd ugyanígy járnak el. Próbálják csak meg az ő telefonvonalát tönkretenni 24 órára.

 

Kedvességük alapján minden lehetséges fórumot meg fogok ragadni, hogy népszerűsítsem „szolgáltatásukat”. Minden általam elérhető vállalati e-mail és publikus online fórumon le fogom írni kálváriánkat. Magyarázhatják, hogy a hiba elhárítását szerződés szerint 48 vagy épp 72 óra alatt kell elhárítaniuk, akkor is tudatni fogom akivel csak tudom, hogy a naív ügyfelet mennyire átverték a buta szolgáltatásukkal.

 

Igyekszem a jövőben minden lehetőséget megragadni, hogy elszakadjak cégüktől, még ha viszonteladón keresztül mégis a maguk hálózatát fogom használni. Egyszerűen döbbenetes, hogy ilyen hibát okozzanak és ne legyenek képesek elhárítani többszöri jelzés ellenére sem.

 

Ezt a levelet akkor küldöm el maguknak, sok-sok embernek és Fogyasztóvédelmi Főfelügyelethez,  ha végre ismét lesz internet a lakásban (a hibabejelentéstől eltelt idő kb 52 óra), tudja meg mindenki, hogy mivel jár az új szolgáltatásuk igénybevétele…..azzal, hogy minden addigi kommunikációt tönkretesznek.

 

50 órás várakozást követően végre méltóztattak felhívni és kijönni a végpontra, majd a szomszédos utcák vagy legközelebbi elosztóban megtaláni a hibát. Ezt követően már a telefonszolgáltatás beindult, az internet eléréshez viszont újabb központi segítség kellett. Még jó, hogy a szerelővel közösen ellenőriztük annak elindulását illetve további hibáját, központi átparaméterezés nélkül nem indult volna el. 

 

Azt kívánom maguknak, hogy járjanak maguk is így.  Remélem nem sokáig leszünk már az előfizetőjük.

 

 

2007.12.15.

Devil23 Creative Commons License 2007.12.10 0 0 11

Sziasztok!

 

Arról szeretnék tőletek érdeklődni, hogy tudtok e nekem szerezni budapesti 2003, 2005 és 2006-os Magyar Telekom telefonkönyvet? Ha igen, akkor válaszoljatok kérlek vissza, vagy írjatok nekem egy e-mailt.

Előre is nagyon megköszönöm a segítésgeteket!

 

Zoli

arzachel Creative Commons License 2005.05.16 0 0 10
Kifordítom befordítom mégis bunda a bunda.
MuzX Creative Commons License 2005.05.14 0 0 9
Igazad lehet, de ezt én nem tudtam, és előtte meg nem akartam kérdezősködni se, milyen díjcsomagja van, mert meglepetésnek szántam, és nem akartam, hogy gyanút fogjon.
MIndegy, amint lejár ez az izé, nem töltöm fel, és kész.

Ettől függetlenül ilyen dilettáns és béna társaságot, mint a magát csúcsra állító T-akármi, még nem láttam, pedig vívtam már pár "csatát" ügyfélszolgálatokkal.
Előzmény: Phoneuser (8)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.12 0 0 8

Úgy tűnik, csomag árának a felét már elköltötted az ügyfészolgálattal való csevegésre. Mivel anyunak "csevegő" díjcsomagja van, ez az egész NetQuick történet lehet, hogy teljesen felesleges.

A Csevegő díjcsomag havi díjának (kb. 3200 Ft)a fele leinternetezhető a nyílt internettel, ami a csúcsidős 5 Ft percdíjjal több, mint 5 óra, a csúcsidőn kívüli 3 Ft-ossal pedig közel 9 óra internet elérés "benne van" az árban.

 

Azzal már profi internetező lehetne ennyi idő alatt - és no bosszúság.

Előzmény: MuzX (7)
MuzX Creative Commons License 2005.05.11 0 0 7
És még mindig nincs vége!
Kedden a megvásárolt Kombi Netquick csomagot megpróbáltam regisztrálni.
Ez más mint a Netquick Kombi, mert a Netquick Kombi perc alapú kredittel működik, a Kombi Netquick (de jó, hogy ilyen egyértelműek a nevek) meg forint alapú kredittel.
A Matávpont boltban csak ez az egy Netquick csomag volt, ezért ezt vettem.
Oké, lekaparom a kártyán a számot, axelero weboldal, beírom a számot, átirányít a Netquick centerbe, ahol folytatni kéne.
Igen ám, de a Netquick Centerben nincs Kombi Netquick az oldalon, csak Netqucik Kombi, amiről ugye tudjuk, hogy más alapon számláz, és a mutatott doboz csomagolása is más, tehát teljesen más terméknek tűnik!
Ezért aztán már nem mertem ezzel regisztrálni, mert attól tartottam, hogy még nagyobb kavarodás lesz.
Felhívtam az 1234-et.
8 perces várakozás után elmondtam az ügyintézőnek ezt a fenti problémámat, ő viszont erősködött, hogy ha a kártyakód alapján a rendszer ide irányított, akkor azt kell használnom, ráadásul szerinte a Kombi Netquick már nincs is forgalomban(?)
Aztán előkerült valahogy az is, hogy nekem volt már egy próbálkozásom, amit "leszereltek". Ehhez elmondtam az egész eddig sztorit az elejétől fogva (5 perc)
Az is kiderült, hogy ugyanazt az azonosítót nem adhatom meg mégegyszer, mert - ugyan törölték - de a rendszer még fél évig archivban tartja (?).
Kértem, hogy nem lehetne-e akkor ezt az azonosítót újraéleszteni, és ugyanazokra a paraméterekre "rátölteni" a most megvásárolt kreditemet, így az összes beállítás a betárcsázáshoz meg egyébhez megmaradna, amit anyunál már beállítottam, mert ő úgyse tudná egyedül megoldani.
Azt mondták, lehetséges, oké, csináljuk.
Megcsináltam majd közölte, hogy teljesen ugyanazt az azonosítót "vezetéknév1" nem fogadja el most a rendszer, csak a "vezetéknév11"-et, de sebaj, most ideiglenesen felvette a létrehozáshoz ezt, majd át fogja írni "vezetéknév1"-re, de ennek az elmentéséhez (mivel ilyen már volt a rendszerükben) nincs jogosultsága, meg kell várni, amíg egy megfelelő hozzáféréssel rendelkező kollégája jóváhagyja, úgy 1 óra múlva már próbálkozhatok majd, be kell menni a klub.axelero.hu oldalra, bejelnetkezni ezzel az email címmel, a mi "azonosító@t-online.hu" (szemben azzal, amit előzőleg mondtak, ugyanist az előző Netqucik Kombihoz az "azonosító@netquick.hu" emailcím tartozik) és a jelszóval, aztán ott mindenféle dolgot be lehet állítani.
közben mértem az időt, ez a beszélgetés 25 percig zajlott.
Úgy 2 óra múlva megkíséreltem, persze miért is sikerült volna?
Még próbálkoztam párszor később, színtén eredménytelenül.
Újból 1234. Megpróbáltam az előbbi ügyintézővel beszélni, mert ő már ismerte a sztorit, és már nagyon unom huszadszorra is végigmondani. (fel fogom venni diktafonra). Nem tudták kapcsolni, éppen beszélt, vártam. Aztán mondták, most nem nagyon foglalt, adjam meg, hol érhetnek el. Megadtam a nevem, telefonom, felvették miért keresem, és azt mondták, vissza fog hívni.
Közben az aktuális ügyintéz ellenőrizte, már él a megfelelő azonosító és jelszó, bár valóban nem lehet vele belépni ("vezetéknév1"), de azért a biztonság kedvéért ő elmenti még egyszer, és 10 perc múlva már biztos jó lesz. (18 percig tartott a beszélgetés)
Persze nem lett jó, az ügyintéző meg nem hívott vissza.
Ma ismét próbálkozás, nem működik.
1234.
Újabb ügyintéző, kértem, hogy nézze meg, miért nem tudok belépni az azonosítómmal.
Lebetűztem neki, elsőre azt mondta, neki működik, nekem továbbra se működött.
Kitöröltette velem a böngészőből a cookie-kat, a password-öket, a cache-t, majd újrapróbáltuk. Nem is vártam, hogy működjön.. de azon ő is meglepődött, hogy már nála se működött.
Azt mondta, nem érti, mert az azonosító és a jelszó az, amit megadtam, és rendben van, működnie kéne.
De sebaj, ő most mégegsyer elmenti, próbáljam meg 10 perc múlva, és működnie fog.
Ezt már hallottam párszor, mondtam, hogy már péntek óta kínlódom ezzel, kétszer vásároltam már meg, de még nem trudtam normálisan használni, kb. 8 ízben átlag 20 percet beszéltem az ügyfélszolgálattal, és már nagyon kezdem unni, a jelenlegi beszélgetés is már 20 perce tart.
Azt mondta, rendben, adjam meg a számomat, és utánanéz, mi a baj, és visszahív.
Ez volt kb. 1 órája.
Most már igazán kíváncsi vagyok meddig fog még húzódni ez a végtelennek tűnő történet. :(((((
Törölt nick Creative Commons License 2005.05.10 0 0 6

Szia MuzX!

 

Javaslom küld el az első beírásod valami Matávos ügyfélszolgálati címre másolatként + erre:

 

mailto:bpfogyved@felugyeloseg.datanet.hu, általában ilyenkor tesznek valami gesztust, nem a Te, hanem a másolatot kapott címzett kedvéért. Nekem eddig mindig bejött, persze gyors válaszra nem kell számítani.

 

Üdv: Zoltán

 

Előzmény: MuzX (5)
MuzX Creative Commons License 2005.05.09 0 0 5
Ha még érdekel valakit:
Ezzel nem volt vége a történetnek, azóta még futottunk pár kört, legalább egy órát eldumáltunk az ügyfélszolgálattal.
Kiderült, hogy anyunak Csevegő díjcsomagja van egy ideje, tehát működött a betárcsázás, ellenben az emailcémíet nem tudtam használni, és a Netquick centerbe se engedett be ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval, tehát nem tudtam lekérdezni, mennyi felhasználható egység van még.
Több ügyintézővel kellett beszélnem, közben persze mindig el kellett mesélnem az egész sztorit, már nagyon unom...
Az lett a vége, hogy kiderült, a telefonos aktiváció szabálytalan és rossz volt, ezért nem lehet igazán használni jól ezt a hozzáférést. Ja külön tetszett, hogy az ügyintéző megkérdezte: és ezt hogy tudták telefonon át aktiválni?
Mondtam, ne tőlem kérdezze, a kollégája csinálta...
EGy dolgot tudtak végül tenni:, kitörölni az egészet. :((
Ma elmentem egy Matávpont boltba és megvettem azt a vacak csomagjukat, és kezdhetem előről a regisztrációt, akkor talán működni fog...
Ja igen, és kell kérnem egy bizonylatot a banktól, hogy ráterhelték a kértyámra az első kisérletnél, majd ezt a sztorit leírni, és kérni az Axelerótól, vagy T-Onlinetól vagy mitől, hogy legyenek szívesek ezért ezt jóváírni a most vásárolt accounton, amit majd ezután fogok aktiválni...
pimpa51 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 4
Itt ez a lényeg (és ezen kell elgondolkodni):
"a Minimál díjcsomaggal nem lehet az 51-es körzetszámú betárcsázós internetet használni, ahhoz legalább Bázis díjcsomag kell"
a Matáv ahelyett, hogy piaci versenyben állná meg a helyét, leépítené a víszfejét és normálisan szolgáltatna, visszaél a monopóliumával, nem informál megfelelően. Amellett, hogy minden erejükkel azon vannak, hogy az alapdíjat (tehát állandóan fizetendő jó magas díjat) szedjenek.

A kálvária végigjárásáért egyébként tisztelet illet.

Én pedig a magam részéről:
- T-Matáv (leszerelve beköltözéskor),
- T-Westel (sosem is volt, nem is lesz, amíg a Matávval egyben marad),
- T-Axelero (ezt még a hűség miatt 6 hónapig használni vagyok kénytelen, mert ha lemondatnám, ugyanott lennék; egyébként pedig - és elsősorban - nincs más, mert ez Matávkábeles terület :( ),
- T-MatávkábelTV (tévé tekintetében még ha lehetne, akkor sem lenne érdemes váltani, mert a UPC kábel is cca. ugyanolyan drága, mint ez - de persze nem is lehet).

De ez már külön topik. UPC-nek írtam levelet cca. 2,5 hónapja: mi az ajánlatuk egy 120 lakásos tömb Direct-esítésére egy nagy antennával, mennyi engedményt tudnak adni? Szerintetek érkezett válasz? Piaci verseny, Mo., 2005.
giovanni54 Creative Commons License 2005.05.07 0 0 3
És a Hírközlési Felügyelet mit mondott a panaszodra.
És a Fogyasztóvédelmi?
Előzmény: MuzX (-)
Phoneuser Creative Commons License 2005.05.07 0 0 2

Hi MuzX!

 

Nekem is minimál díjcsomagom van, viszont simán hívható a 0651. Valószínűleg azért, mert amikor aktiválták, akkor még olyan telefonközpontba voltunk bekötve, ahol nem tudták korlátozni, amikor átkötöttek a digitális központba, akkor meg vszeg elcseszték. Mondjuk nekem ADSL-em van, nem különösebben érdekel a betárcszós, sőt telefonálni is Neten szoktam Neohonex-szel, ezért a minimál.

 

Viszont sajnos a Minimál "szerződésében" benne van az Internetes behívás tiltása (utolsó sor).

 

http://www.matav.hu/magyar/lakossagi/termekek/kapcsolodo_anyagok/dijcsomagok/minimal_szerzodes.pdf

 

Mindenesetre ezt az Axelero-nak illett volna tudnia, sőt közzétennie is ott, ahol megvehetted, illetve ahogy a történetedből kiderül, valószínűleg a nem Matáv területen lakók sem tudják használni a szolgáltatást - erről is szerényen hallgattak.

 

Szóval én is azt gondolom, hogy minimum a pénzed visszajár!

 

Üdv.:

 

PhU

Előzmény: MuzX (-)
gorkmc Creative Commons License 2005.05.07 0 0 1
MuzX! Nem semmi idegrendszered van, hogy ezt mind végigcsináltad. Illetve tényleg nagyon szeretheted Édesanyádat! Szerintem ezért simán eljárást lehet indítani az t-0line ellen a fogyasztók megtévesztése - nem elégséges tájékoztatása - miatt. Legkevesebb, hogy mindent visszafizessenek. Ha ezt nem érik el szép szóval Juszt se engedj nekik. :-) Sok sikert és szép napot kívánok!
Előzmény: MuzX (-)
bindera Creative Commons License 2005.05.07 0 0 0
T-0nline
MuzX Creative Commons License 2005.05.07 0 0 topiknyitó
Elmesélem, milyen kedves kis kalandom volt az elmúlt napokban az említett társulattal.

Édesanyámat születésnapjára meg akartam lepni egy nethasználati csomaggal, mivel azt akartam, hogy neki ez semmibe ne kerüljön, az Axelero(most T-Online) Netquick Kombi csomagját választottam, ez egy amolyan prepaid internet, feltöltős, megveszi az ember a csomagot, aktiválja, és fél éven át x órát (a vásárolt csomagtól függően 10, 15, stb.) tudja használni, aztán ha elfogyott, fel lehet tölteni. Mindezt úgy, hogy ebben már benne van a telefondíj is, tehát semmi plusz összeg nem kerül kiszámlázásra a telefonvonal használatáért.

Először is alaposan végignéztem a NetQuick weboldalakat, aztán felhívtam az ügyfélszolgálatot és végigkérdezgettem, ami homályos volt. Oké, nagyjából minden tiszta, nosza gyerünk vásárolni.
Mivel általában jobb szeretem online intézni a dolgokat, ráadásul a bankkártyás online vásárlás esetén még + órákat is adnak akciósan, ezt választottam.
Már ott gyanús volt a dolog, mikor a regisztrációs lapon található "ugyanaz" gomb (amivel az előfizető már megadott címét a számlázási címbe automatikusan beírhatta) nem működött, de ezen könnyen túltettem magam, elvégre lehet, hogy Magyarország legnagyobb netszolgáltatója nem képes Firefox alatt is korrekten működő oldalakat csinálni, ez belefér a pakliba. :)
Aztán mikor mindent kitöltöttem, majd megadtam a bankkártyaszámomat és elküldtem, hamarosan az OTP online fizetési oldala jött be, ahol a következőket láttam:
Sikeres - tranzakció rendben - autorizációs kód: ................, tehát a bankkártyás tranzakció rendben lezajlott.
Az oldalon ezen kívül csak Visa, Mastercard és Verisign logo volt, valamint egy "Vissza" gomb, aminek elvileg vissza kellett volna vinnie az Axelero online boltjába, hogy ott megkapjam a regisztrációs kódot, amivel tudom használni a szolgáltatást.
Ehhez képest a "vissza" gombra kattintva egy "Not found" feliratú üres oldal jött be. :(((
Eztán felhívtam az 1234-et, ahol elmondtam, eddig mit csináltam, és kérdeztem, ilyenkor mi van.
Először azt mondták, hogy annak működnie kell, biztos nálunk van a hiba, próbáljam meg újra egy internet kávézóból (sic!)
Aztán mondtam, hogy nem szeretnám ezt, főleg mivel a visszajelzés szerint a vásárlásom lezajlott, a kártyámat elfogadta, a tranzakciót végrehajtotta, csak éppen visszajutni nem tudok oda, ahol megkapnám a kódot.
Erre kapcsolt egy műszaki kollégát. Neki újfent elmeséltem, mi zajlott le, részletesen elmondatta velem, mi van az oldalon (úgy tűnt, még sose találkozott ezzel az OTP online fizetős oldallal), elmondatta velem újra, milyen adatokat adtam meg, majd kis türelmet kért. K. 6-8 percig várakoztam, közben mobilon felhívtam a telebankot, és megkérdeztem, érkezett-e terhelés a kártyámra. Visszaigazolták, hogy megtörtént az összeg autorizációja, csak még nem lett lekönyvelve, tehát a tranzakció szerintük is lezajlott. Ehhez képest az axeleros, mikor a hosszú várakozás után visszajött, azt mondta, hogy nem találják, a rendszerük szerint ez egy sikertelen próbálkozás volt, mire mondtam, hogy nem hinném, mert még a bank is visszaigazolta. Erre már nem nagyon tudott mit mondani, elkérte a telefonszámot, amin elérhet, és azt mondta, visszahív.
Úgy másfél órán belül meg is tette, és továbbra is azt mondta, nem fogadta el a rendszerük ezt a tranzakciót, de ő tudja nekem aktiválni telefonon keresztül, viszont így ezért majd külön kell fizetnem, és egy számlát küldenek majd. Ne aggódjak a bankkártyás terhelés miatt, mert azt úgyse tudja majd nekik átutalni a bank, mivel nem jött létre a tranzakció szerintük (???). Mondtam, hogy nem az a 3000 Ft zavar annyira, majd remélhetőleg tényleg nem terhelik rá, hanem szeretném, ha édesanyám a születésnapján már tudná használni a netet. Azt mondta, a telefonos aktiváőlással menni fog, csak azt majd külön kell fizetnem, mondtam, oké, legyen. Végigkérdeztgette ugyanazokat az adatokat, amit az online boltban is meg kellett adnom, igazolványszám, születési idő, stb.
AZtán végül azt mondta, rendben, aktiválta.
Ez volt tegnap.
Ma lelkesen leültem a gép elé, hogy kipróbálom. Beállítgattam a modemes beállítanivalókat a weblapon leírtak szerint (az otthoni saját ADSL-t használva), ott az volt, hogy a behívószám a 06-51-301-301.
Betárcsázás indul, majd egy kellemes női hang közli, hogy "ez a telefonszám a szolgáltatás igénybevételére nem jogosult".
??????
1234, ügyfélszolgálat, most már ügyfélazonosítóval, jelszóval belépek, műszaki segítség, ügyintéző kapcsolása (kb. fél perc, mire végigmentem a callcenter menüjén).
Aztán 3 perc zenés várakozás, majd ügyintéző. Elmondtam, mi a gondom, azt mondja, az a baj, hogy nem volt megadva telefonszám, amiről használjuk. Ezen magamba kicsit csodálkoztam, mivel a netes regisztrációnál semmi ilyet nem kellett megadni, meg különben is, ennek a csomagnak épp az lenne az egyik lényege, hogy nem számhoz kötött.
Mindegy, megadtam neki az én jelenlegi számomat, és édesanyám számát is. Kb. újabb 3 perces néma csend után közölte, hogy bejegyezte, most már jó lesz, de nem azt a betárcsázós számot kell hívnom, amit a weboldalon közöének,, hanem a 06-51-601-601-est. (De jó, gratulálok... szeretem az ilyen átlátható és konzekvens információkat).
Hurrá, gyerünk, telefonszámcsere, betárcsázás indul.... majd ismét "ez a telefonszám a szolgáltatás igénybevételére nem jogosult".
Itt már kezdtem kicsit begurulni. 1234, azonosító, jelszó, műszaki segítség, 3 perc várakozás... ismét elmondtam az amúgy készséges ügyintézőnek az egész kálváriát, mire ő kijelentette, hogy természetesen nem kell telefonszámot bejegyezni, mert a NetQuick Kombi nem számhoz kötött, ezért várjak kicsit, most törli a számokat, és működni fog. (Ez szuper, pár percen belül ugyanannak a cégnek két embere teljesen mást mond... csak így tovább, hozzáértés rulez!)
Közben megkérdeztem, hogy mivel van otthon egy ADSL előfizetésem, zavarhatja-e az ADSL szűrő a dolgot, azt mondta, mindenestre, válasszuk le, és direktbe kössük a telefonvonalra. Aztán egyszer csak azt kérdezi: biztos, hogy Matáv körzet? Mondom biztos. És nem lehet, hogy Minimál díjcsomagos a telefonelőfizetés? De igen, persze, alig használjuk a telefont, csak az ADSL miatt van.
Mire ő diadalmasan: akkor ez a baj! Azzal nem is fog soha működni!!!
Miiiii????
Hát ugye a Minimál díjcsomaggal nem lehet az 51-es körzetszámú betárcsázós internetet használni, ahhoz legalább Bázis díjcsomag kell.
Mondom, oké, de a Netquick Kombi árában benne van a telefonálási költség is, akkor mi köze ahhoz, milyen telefonos díjcsomaggal használom?
Azt feleli: hát igen, elvileg ez így lenne, de arról ők nem tehetnek, hogy a Matáv így találja ki a díjcsomagokat...
Na várjunk csak, mondom, ennek semmi értelme, nem egy cégcsoporthoz tartoznak véletlenül...? és különben is, sehol az égvilágon nem volt leírva a NetQuick Kombi tájékoztatóiban, hogy az ügyfélnek a Minimál díjcsomagtól eltérő előfizetéssel kell rendelkeznie.
Hát, ő erről nem tehet, de szerinte biztos le van írva.
Oké, kérdem, és mi lesz a megoldás most?
Szíveskedjek másik állomásról használni, vagy váltsak díjcsomagot.
Köszönöm, király.
Végignéztem az összes Netquick Kombi weboldalt, az Általános szerződési Feltételeket, a szolgáltatás igénybevételének feltételeit, de sehol nem találtam utalást arra, hogy nem minden telefonos díjcsomaggal lenne használható!
Fizessek én (illetve nyugdíjas édesanyám) azért 80%-kal magasabb alapdíjat, hogy aztán olyan internetcsomagot használjon, amiben már előre megfizettem a telefonpercdíj költségét? Amennyire ismerem a lehetőségeit és az állandó félelmét, hogy túl nagy lesz a telefonszámla, nem fog csak azért váltani, én meg direkt azért vettem neki ezt a csomagot, hogy ne legyen vele költsége! És minderről még csak nem is tájékoztatnak előre?
Most kifizettem (duplán, az ő hibájukból) egy olyan NetQuick Kombit, ami az adott körülmények közt teljesen használhatatlan.
Csak gratulálni tudok az ilyesfajta lenyúlás, az ügyfélszolgálatosok hozzá nem értése, a cégcsoporton belüli egyeztetés hiánya és az inkorrekt tájékoztatás miatt, amit ez az igen jövedelmező kvázi-monopólium produkál! :(((((

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!