Én szerződésemet folyó év szeptember 11-ig kell felmondanom, mivel 2017 október végén kötöttem a DAS-el ezt a biztosítást. E-mailben elküldtem a felmondást e hónap 10 én. 14-én küldtek egy e-mailt, hogy a felmondásom feldolgozását követően levélben válaszolnak. Na én tegnap postai úton feladtam a felmondásomat, hogy így is legyen nyoma feladóvevénnyel. De eközben megkaptam a következő csekket amit augusztus 10 éig be kell fizetnem. Én még addig nem csinálok semmit ezzel a csekkel míg nem kapom meg a válaszukat a felmondásról. Mik a tapasztalatok? Egyszerű tőlük megszabadulni? Én 3 évig fizettem elmaradás nélkül, és eljött a 3 év és fel akarom mondani mert nincs rá szükségem. Azért is kezdtem már a felmondást most június közepén, hogy ne legyen az, hogy belekötnek abba esetleg, hogy későn adtam fel a megszüntetésről szóló levelemet.
Tanácsadóként dolgoztam ott, a "vezetőm" kötött velem jogvédelmi szerződést. Én mást vártam a közös munkától, voltak terveim, céljaim stb (ez sok volt tanácsadó elmondhatja magáról) Azért hagytam ott a céget, mert egyrészt a "vezetőmmel" mi már nem is voltunk beszélő viszonyban, így azt a szakmai támogatást sem kaptam meg amire szükségem lett volna, a DAS szervezete nem engedi meg a vezetőváltást és emberileg sem tudtam összeegyeztetni, hogy egy jogvédő cégnél próbálok meg dolgozni, és a NaNe segélyvonalával beszélgetek estenként a "munkahelyemről".. szóval dobbantottam.
jogvédelmem nekem is volt, amit elkezdtem átvariálni, és amit már említettem, "vezetőmmel" nem voltunk beszélő viszonyban, tanácsadóként sem kommunikált velem. A központ próbálta áthídalni ezt a konfliktust, javasolták, hogy forduljak hozzájuk ha kérdésem van, én meg mondtam, hogy egy szolgáltatást fizetek, és mivel a tanácsadó az én befizetéseim után kapja a jutalékát, ezért ügyfélként megillet az, hogy normális/másik tanácsadóhoz kerüljek, mint a többi ügyfél. Ők is azon voltak, hogy feloldják ezt a helyzetet, de egyszer a tanácsadóm küldött egy olyan levelet, hogy "Te semmilyen formában nem kereshetsz meg engem." hát ez volt az utolsó csepp a pohárban, és a központ is belátta, hogy teljesen értelmetlen ehhez a szerződéshez ragaszkodni, így 1 éves évfordulóra felmondásra került..
szia,én felmondtam a szerződésemet simán évfordulóra, és belementek a megszüntetésbe. valahogy tudsz adni privát elérhetőséget, nem szívesen írnám ki fórumra a sztorit...
Valamint a 2012-es fogyasztóvédelmi elmarasztalást is olvastam, elég durva. Lett emiatt változás a szerződésükben, vagy nem történt semmi, és ugyanazokat a megtévesztő, szabálytalan szerződéseket íratják alá most is az emberekkel?
A negatív tapasztalatokat nem kell bemutatni, én sem értem velük semmit. Egyszerűen felesleges volt szerződnöm velük, mert ügyfelükként saját zsebből költöttem annyit ügyvédekre, mint amennyi a biztosítási díj volt. Hívtam őket párszor, kedvesen elcsevegtek velem, aztán közölték, hogy többet nem tudnak segíteni, és nekem!!! mit kellene ebben a helyzetben lépni. Vicc kategória.
Csak arra voltam kíváncsi, hogy ha a második év után felmondom (és nem fizetem), akkor lehet-e következménye. Van-e hasonló tapasztalat itt a fórumon?
Elég sokat visszaolvastam itt, és elég vegyes tapasztalatokat olvastam: van akin behajtották, vagy jogi következmények voltak, más perre vitte, de olyant is olvastam, aki sikeresen szabadult tőlük idő előtt. Elég sokféle verziót láttam.
Szerintem azzal érsz a legtöbbet, ha itt visszaolvasol.
Én nem voltam soha a DAS ügyfele, a következőt tudom róla: az iskolánkban a legbutább osztálytársnőnk lett DAS üzletkötő. Előtte műkörmös volt, aztán a DAS-ozás után áttért használt babaruha kereskedelemre.
Aztán.
Ismertem még egy DAS üzletkötőt, az is hasonló kaliber volt.
Előtte talán United Link biztosításokat közvetített, a DAS után meg ingatlanközvetítő lett.
Ez nyilván nem reprezentatív minta, de azért sokat elárul.
Az ismerettségi körömben, illetve netes fórumokon tapasztaltak alapján a következőt látom:
- amíg csak fizeted a biztosítást, addig jól "működik" a DAS
- ha valami alapszintű problémád van, azt megoldják. De azt egy értelmes ember magától is meg tudja oldani.
Azért téged szólítottalak meg, mert visszaolvasva láttam, hogy harciasan (de korrektül) állsz ehhez az egész DAS-os marhasághoz.
Én is beleléptem abba a cipőbe, amit itt már páran leírtak, röviden:
2 éve kötöttem, ezalatt 2 ügyben próbáltam a segítségüket kérni, de lepattintottak, mindkét ügyhöz végül saját megfizetett ügyvéd segítségét kellett igénybe vennem, aki megoldotta ezeket. A kifogás az volt, hogy mindkét ügy a szerződéskötés előtt kezdődött (ez az elsőre tulajdonképpen igaz is volt, de azért ott is segíthettek volna). Nem egészen 2 év után elegem lett (ügyvédekre kifizettem annyit, mint ez idő alatt a DAS-nak a semmire), felmondtam az egészet. Persze az érdekes rész itt kezdődik, elutasították a felmondásomat (3 év), és azóta hetente hívogat az üzletkötőm (győzköd, értetlenkedik, a 3 ). A csekket már kiküldték, nemsokára esedékes lenne, de nem fizetek olyan szolgáltatásért, amit a jövőben nem kívánok igénybe venni, előre pedig végképp nem.
Lehetséges előbb szabadulni ebből? Lesz következménye, ha nem fizetem ki a fennmaradó 1 évet?
Szabályszegésnél kamera felvétel-nem hitelesített a kamera tehát kétséget kizáróan nem lehet bizonyítani hol,mikor készült a felvétel-tettenérés nélkül lehet kétséget kizáróan bizonyító erejű?
Érdekes problémám lenne, nincs köze a DAS-hoz, de talán van valakinek tippje, hogy hogyan induljak el. Szóval beállt egy ismerősöm a kisbuszával az udvaromra mikor nem voltam otthon (nincs kapu), mikor érdeklődtem mi a helyzet, jelezte hogy felhívott (nem hívott fel), nem vettem fel a telefont, de lerobbant a busza, és nem tudta hova rakni, 1 héten belül jön a szerelő és elviszik, és elnézést kér. Erre azt mondtam, hogy oké, pár napig maradhat. Na most ennek 3 hónapja, és láthatólag nincs motivációja mozgatni a járművet, ami valószínű most már meg se mozdulna. Adja magát a kérdés: hogyan szabaduljak meg úgy a járműtől, hogy az jogszerű legyen? Nyilván ügyvédhez fogok menni, de előtte szeretnék érdeklődni, hátha van itt ügyvéd és tud rá valamit mondani. Köszi szépen, ha reagáltok.
45/2014. (II. 26.) Korm. rendeleta fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól ennek a 20.§ paragrafusa és állj el ettől, hallod már feláll a hátamon a szőr ettől a das-tól, úristen. Kereds ki a neten a törvényt, levélben állj el és kérjed a törlést a szerződésednek.
Mikor és hogy kötötted a szerződést? Mikor fizetted be az első részletet? Simán csak úgy nincs elállás, csak ha interneten vagy nem az üzletben kötötted és 14 nap asszem, de ezektől óvjon az úristen!