Szia...Ismét egyetértek veled ........Tavaly nyáron sokszor szorultam meg szlovákiában a kanyargós főutakon, a kamionok pedig hozták a szokásos terrort. Az 51-es főút mellett élek ,napi szinten kapom a gyalázatot, motorral és kocsival is....... Meguntam a kavics szállítók szemétkedéseit, ezért sokszor kerülő utakon , vagy csak hétvégén közlekedek.
Ha vissza nézed a túráimat, ott bőven találsz 300,400,500 km-s szakaszt is.......Fejben még mindig hüje vagyok , nem bírok kevest menni..... csak a 120-140kg tömeg miatt ragaszkodom a kis 125cm3 kategóriához......
Az eddigi összes 125cm3 motorkám , emelkedőn 50-60km/h ment föl a kékesre ,vagy visegrádra.......viccesen mondva : Még az elektromos kerékpárok is rámelőznek.....EZ VAN....üdv zs
Ui : Azért nagyon szeretem, ezeket a kis genyókat..........
Nem is az autópalya miatt. De főuton is kell az a 110km/h ora legalább. Hegynek is tudjon 100-at hosszan, szembeszéllel is. Nem pruszkölve. Több nem kell, de legalább a kamion nem elözzön rám egy nagyobb emelkedőn, nagyon veszélyes. Aki ment hosszabb távot kismotorral az tudja. Mert ha csavarogsz ugy sem tudod a főútvonalat elkerülni.
Szia ....Teljesen igazad van.....vannak tunnig cégek , aranyáron....... a 185cm3 sem képes csodákra.......főleg autópályán ,két személlyel .......addig is csorgatom a nyálam.......üdv zs
Ha 250-es de legalább 200-as lenne. Biztos vevő lennék rá annak tudatában is, hogy így sem az olcso kategoria. De sajnos a 200-as van van-sem lehet már kapni. A németeknél is 1-2 van eladó általában csak.
Keeway adx- 125 robbantott ábrás katalógusok sajnos itthon még nem tekinthető meg ,de angliában már igen. A csatolt linken méretek ,árak , rajzok megtalálhatóak........üdv zs
A Cartridge készlet és az STX 36 hátsó lengéscsillapító, a nagynyomású nitrogén és a hátsó külső tartály a minőség, a tartósság és a teljesítmény mércéje, ami jelentős frissítést javasol a Monkey számára.
A sárga vagy fekete Öhlins rugókkal és teljesen állítható visszapattanási csillapítással, kompressziós csillapítással, rugóelőfeszítéssel és hosszbeállítási funkciókkal rendelkező lengéscsillapítók nagyszerű megjelenésűek, a 80 kg feletti versenyzők számára egy második rugópárral vannak ellátva. A lengéscsillapítók viselkedését egyéni stílusához igazíthatja, és úgy élvezheti a vezetést, mint még soha!!!!!
Lengéscsillapító jellemzők
Nagy teljesítményű nitrogénolajos lengéscsillapító külső tartállyal
Teljesen állítható visszapattanó csillapítás
Teljesen állítható kompressziós csillapítás
Hosszállítás
Rugós merevség előrelépés 11-15N/mm
További rugók Advance 12-19 N/mm
Az Öhlins patronkészlet többféle rugóval kapható. A jobb csillapítási teljesítmény, a merevebb rugók és az Öhlins dizájnvezető felső sapkái jobb irányítást és kezelhetőséget biztosítanak.
A patronkészlet jellemzői
Csere felső sapkák
Magas csillapítási teljesítmény
Öhlins szuszpenziós olaj 01319-01
Ajánlott olajmagasság 230 ml
Rugó keménysége 5,0 N/mm
Kiegészítő rugók 6,0 N/mm
Ára: 1154- euró hátsó gátlók,329- euró első patronok....+ pósta költség...... mondhatnánk:-- szinte ingyen van......némi iróniával....üdv zs