Ezúton tájékoztatjuk, hogy 2019. május 10. 23:00 óra és május 11. 02:30 óra között, valamint 2019. május 11. 22:00 óra és május 12. 06:30 óra között technikai okok miatt fennakadások várhatóak a K&H e-bank, K&H mobilbank, K&H e-posta, K&H elektronikus postaláda, K&H bankkártya, ATM, K&H POS és VPOS, valamint K&H SZÉP kártya szolgáltatásokban.
Megértését köszönjük, az esetlegesen okozott kellemetlenségért ezúton is elnézését kérjük!
Tájékoztatjuk, hogy a K&H Telecenterben és a K&H Távbankban jelenleg az ügyintézés a szokásosnál hosszabb időt vesz igénybe, ezért kérjünk, hogy amennyiben lehetősége van rá, fáradjon be legközelebbi K&H bankfiókunkba, ahol munkatársaink mindenben állnak rendelkezésére.
Megértését ezúton is köszönjük!
Üdvözlettel: K&H Bank
Kezelik a dühös ügyfelek telefonjait - never again K&H
K&H Bank - ma azt hiszem elég sok ügyfelet elveszítenek - MEGÉRDEMLIK !!!
Junius 12-vel felmondják a jelenlegi számlacsomagom és még előtte, tegnap, május 9-én zárolták a bankkártyámat.
Erről állítólag (???) küldtek levelet, én semmilyen postai levelet e témában nem kaptam.
Kérdéseim :
Miért nem e-mail-en küldik a levelet ?
Miért nem tájékozatnak eBankon keresztül ?
Miért nem teszik ki az információt az eBank nyitó oldalára ?
Miért a boltban, tegnap, fizetéskor derül ki, hogy nem tudok fizetni, tranzakció elutasítva - feltartok mindenkit és vágül fizetés nélkül távozom mert nincs nálam kp ???
Miért nem derül ki tegnap este az eBankba belépve, hogy mi a probléma ?
Miért kell ma 3x 20 percig várnom arra hogy az ügyintéző felvegye a telefont és megtudjam végre mi a gond a kártyámmal ?
Hogy veszi magának a Bank a bátorságot, hogy zárolja a kártyám - se kp-t nem tudok felvenni se fizetni nem tudok a boltban ? Akkor tudom használni, ha ma pénteken (ugye 3-ig vannak nyitva !!) lóhalálában bemegyek és átszerződöm.
Kinek a pénze, az enyém vagy a banké ?
Az biztos hogy bemegyek de nem azért hogy szerződjek, hanem hogy megszüntessem a szerződésem.
Így kell ügyfeleket veszíteni. Egyébként gondolkodom rajta hogy fel is jelentem a Bankot.
Mondhatjuk, de ez nem új dolog, jó öt éve megy már. Úgy van kommunikálva, hogy tilos a bankoknak ezt továbbhárítani. A bevezetéskor még jól meg is büntettek minden bankot, amelyik megpróbálta, de aztán azóta már nincs ilyen szigorúság. Eleinte a kártyadíjakba csempészték be a plusz díjat, de azóta teljesen nyíltan ott van a kondíciókban az utalásokra is, és már nem zavarja az MNB-t. Talán az volt a trükk, hogy a régi számlacsomagokra nem lehetett továbbhárítani, de ha azokat a konstrukciókat megszüntette a bank, és helyettük újakat indított, azokat már úgy árazta, ahogy akarta.
Nem, az illeték a tranzakciók után fizetendő attól függetlenül, hogy a banknak azon van-e nyeresége. Például ha két ember két bankban vezet számlát, és mindketten ingyen utalnak, akkor elméletben egymás közti végtelen számú oda-vissza utalással bedönthetik mindkét bankot (jó, valójában csak a gyengébbet), mert az átutalások összege nem csökken (így az illeték sem), viszont a bankoknak minden tranzakció után be kell csengetni az illetéket az állam felé. Ez most ugye még nagyon elméleti, de ha jön az 5 másodperces utalás nyáron 7*24-ben, akkor azért ebben van veszélyforrás, még ha csődbe nem is küldi így senki a bankját.
Trill előtt kb. minden banknak volt nullás csomagja, amit egy akkori átlagfizetéssel ki lehetett már használni.
Ja: ugye az is megvan, hogy a trill-t idén nem csökkentik tovább, merthogy nincs pénz a kasszában az új családvédelmi programra?
Nem nézek madárnak senkit, a bank nem jótékonysági intézmény, meg kell keresni azt a kondíciót, ami megfelel a felhasználói szokásainknak, könnyedén lehet akár külföldön is bankolni. Ennyi, nem több. Nincs olyan, hogy gonosz bank.
...amit ugye kötelező áthárítani az ügyfelekre. A bevezetésekor azt ígérte V.M., hogy a bankok úgyis versenyezni fognak és "mi majd figyelünk rá, hogy nehogy áthárítsák a <trill-t> az ügyfelekre. Hiszen mi a bankokat akarjuk sarcolni, nem a lakosságot."
De már a trill előtt is szinte minden banki szolgáltatás drágább volt itthon mint külföldön. Ugyan miért telepített ide a legtöbb külföldi bank egy leányvállalatot? Mert a bonyolult szabályozói környezet mellett is ez egy kánaán volt a számukra.
Bocs, a K&H természetesen kivétel, ők inkább itt terítik a belgáknál nagy nehezen megtermelt profitot. :)
Bocs az off-ért, de ne nézd már madárnak az idejárókat.
Csak ajánlani tudom, 3 éve mentem át hozzájuk kh-tól, nagyon korrektek, netbank es az új mobilbank nagyon jó, kamatok (lekötés és megtakarítási számla) jók. Erste privilégiummal pont jó páros. Talán CIB eco még, ami versenyképes most.
Szóval tegnap egy kicsit optimalizáltam a banki költségeimet: lemondtam az 50 eFt-os hitelkeretet, valamint megszüntettem a vállalkozói bankszámlámat (mert KATÁ-snak nem kell külön bankszámla).
De az az igazság, hogy nagyon gondolkozok a Gránit bankon...
A lehúzás azt jelenti, hogy elmennek a falig az ügyfelek kifosztásában. (Lsd. többi topic is, MNB és Békéltető testület mint fal.) Valahogy a külföldi bankok is megélnek (->nyugati színvonalon), anélkül, hogy ilyen pofátlanok lennének mint itthon.
A betéti kamat 0,01%, a hitelkamat meg 10% körül indul (éves százalékok). Ez már ilyen egy pár éve, és nem csak a K&H-nál. Ha a megtakarított pénzedre látható kamatot/hozamot szeretnél, akkor jelenleg a bankbetét nem a barátod (vállalkozói számlán nem tudom, milyen lehetőségek vannak, de lakossági megtakarítóként éves 2-3 százalék kockázatmentesen összejöhet állampapírral, vagy banki lekötési akcióval).