Keresés

Részletes keresés

toto92 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 188287

Egyrészt a jóisten mentsen meg attól hogy még több sportswashingoló arab futam legyen üres lelátók előtt, elég Katar. Másrészt azért túl sok pálya nincs ott, van még Bahrein meg Dubai, kérdés hogy ezek GP-re alkalmasak lennének-e, meg egyáltalán akarnak-e MotoGP futamot rendezni.

 

Portimao amúgy tényleg wtf idén Katar után, az USA amúgy meg Argentínával van egy párban - illetve lett volna ha nem marad el a hétvégi futam.

Előzmény: NB2 (188286)
NB2 Creative Commons License 2024.04.09 0 0 188286

Minden évben elhisztizem, de most komolyan ezt a versenynaptárt hogy sikerült így összehozni???????

Egy hónap alatt utaznak több ezer kilométert. Több év alatt már meg lehetett volna oldani ezt! Tevehajcsároknál nem igaz, hogy nem találnak 4-5 pályát, amit váltogathatnának? Kezdődne a szezon március március 8-án és hetente a környéken lenne 3 futam. Utána utazhatnának Európába megint 3-4 futamra közel egymáshoz. Szurkolóknak is jobb lenne. Pl egy qatar meg szaudi/uae-i futamra lehet kimennének akár turisták is 10 napra és akkor láthatnának 2 futamot, plusz nyaralnának is. De egy portugál-spanyol trojka is közel lenne egymáshoz. Erre mivaaan? Qatar-Portugália-Usa-Spanyol. Gratulálok hozzá, de tényleg, spórolunk a költségekkel, de nagyon!

btipus Creative Commons License 2024.04.06 0 0 188285

Na kíváncsivá tettél, mivel a Yamaha ajánlata Fabio-nak jobb mint bárkinek a mezőnyben. Ez pedig nem azt sugallja hogy nem költenek a Motogp project-re.

Szóval kíváncsian várom mivel támasztod alá az állításod.

Előzmény: europass24 (188284)
europass24 Creative Commons License 2024.04.06 0 0 188284

hát azért a japók mostanság szemmel láthatóan kevesebb lovét tolnak be a fejlesztésekbe mint az europaik, nezz meg 1-2 penzugyi beszamolot...

Előzmény: btipus (188283)
btipus Creative Commons License 2024.04.06 0 0 188283

Lehet hogy korai pálcát törni, bár a történet olvasata valóban erre enged következtetni.

Ugyanakkor nagyon meglepődnék hogy a Liberty mint új tulajdonos,...vagy bárki akinek esze van nem tesz rendet. Azért az hogy hirtelen az erópai gyártók vannak elől, A Ducati, a KTM, az Aprilia (kb. erőssorrend). Míg az évtizedes erős japán gyártók mint a Honda-Yamaha meg sereghajtók, még az is lehet hogy a Suzuki sem véletlenül lépet vissza.

Bárhogy is volt, Covid vagy más, az egyértelműen érződik hogy ez így lehetne jobb is. Talán Quartararo is tud valamit. 

Előzmény: ANONYMOUS (188282)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188282

nincs lo jo a nagy fizu is:)

12miska/év.

csalodtam benne,hogy a manira ment.

azért az aprilia kicsit közelebb van a dobogohoz:)

Előzmény: JarnoTrulli (188280)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188281

gyári csapatban nincs,de ott a pramac vagy ha mm tényleg ktmezne akkor az ö helye,ktmnél acosta vagy fernandez helye. nehogy már derogáljon neki egy szatelit gép ha tényleg olyan trágya a yamaha.

lehet az apriliánál egyhelyben toporgás van,de akkor a yamahánál mi,hátramenet?:)apriliával jelenleg jobb eredményeket érnek el elvileg gyengébb versenyzök.

Előzmény: toto92 (188279)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188280

nincs ló, jó a szamár is

 

Ducatinak szerintem nem is kell, KTM se erőlteti most hogy állítólag Marquezt környékezik, és ott van nekik a csodagyerek Acosta, Honda az kb. szarból a fos kategória lenne, Aprilia meg lehet nem fizetne annyit és nem is jelentene akkora ugrást minőségben.

Előzmény: ANONYMOUS (188278)
toto92 Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188279

Inkább fogalmazzunk úgy hogy nem volt jobb. Ducati-nál, KTM-nél nincs hely nemhogy gyári, de szatelit motoron se nagyon (már ha egyáltalán akarna Quartararo szatelit motorra ülni), a Honda még nagyobb kaka mint a Yamaha, egyedül az Aprilia volt reális opció. Ott viszont évek óta egyhelyben toporgás van, a hangvillásoknak csak ennél kellett meggyőzőbb ajánlatot felmutatniuk.

Előzmény: ANONYMOUS (188278)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188278

qurta hosszabbitott 25-26ra.

csak jo az a yamaha:)

btipus Creative Commons License 2024.04.05 0 0 188277

Már megvolt a Motogp-nek a saját DtS sorozata MotoGP: Fight To Succeed címmel. Ezt is próbálták másolni az F1-ről..

Előzmény: JarnoTrulli (188276)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.04.02 0 0 188276

majd jön itt is a nézőcsere, jönnek a netflix zombik és a többiek, akiknek már ez lesz a menő

 

Előzmény: Törölt nick (188270)
btipus Creative Commons License 2024.04.02 0 0 188275

Remélem, ez meg is fog történni.

Előzmény: ANONYMOUS (188272)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188274

AmúgaazF1 nemlett minden korábbinál népszerűbb, csak túljutott a mélyponton. Elvileg az ezredfordulón/2000-es évek első felében népszerűbb volt.

Előzmény: Törölt nick (188270)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188273

Undorító. Biztos van erre valami monopolellenes szarság.

Előzmény: Törölt nick (188270)
ANONYMOUS Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188272

na akkor a liberti ha növelni akarja a nézettséget elsö körben el is kezdhetik  a nyomást ,hogy kevesebb szárny és elektronika legyen:)

bendeguz90 Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188271

Gusztustalan az egész.

Előzmény: Törölt nick (188270)
Törölt nick Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188270

Hivatalos: jöhetnek a szabad hétvégék. A MotoGP-re és a Superbike-ra is rátették a mancsukat.

https://formula.hu/motor-1/2024/04/01/hivatalos-felvasarolta-a-motogp-t-a-liberty-media

Minden eddiginél nagyobb nézettség és Mónika-showvá degradált versenyhétvégék...

 

Előzmény: toto92 (188258)
ka_TARZI_s Creative Commons License 2024.04.01 0 0 188269

Ennyi bukás után az is csoda,, hogy még Motorozik.

 

Rossinak is a Mugelloi bukás tett be, ahogy Schuminak is a motorbalesete, van der Mark-nak, Pedrosának és Daviesnek szinté na sok esés, stb.

Előzmény: fitosi (188265)
fitosi Creative Commons License 2024.03.31 0 0 188268

Én azt látom, hogy még mindig túl sokat kockáztat, benne van az esés, és már nem is emelkedik ki a  mezőnyből mint 5 éve. Ezért gondolom azt, hogy vb címet biztosan nem nyer már, de a futamgyőzelemben is kételkedem.

Előzmény: JarnoTrulli (188266)
toto92 Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188267

Amiket írsz, az a Pannónia ringre vonatkozik, mondjuk nem is értem igazából az hogy merült fel.

 

Gondolom az volt az alap koncepció hogy felépül idénre a Nánásring és ott lesz majd a futam. Az ugye nem épült fel, a Hungaroring eddig nem volt alkalmas motorversenyre, most meg még szét is van verve, kapóra jött a Balaton Park Circuit. Hogy ott mi a csúszás oka, nem tudom, vagy Fidichella kifizetése után nem maradt pénz a többi munkára, vagy a különféle érdekkörök gáncsolják egymást a háttérben, vagy itthon igazából bármi is lehet.

Előzmény: JarnoTrulli (188264)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188266

szerintem nyerhet futamot, főleg ez a COTA, Sachsenring ahol esélyes, akár önerőből is (Bagna, Martin betli nélkül)

 

de amiket mondogattak az első tesztje után, hogy itt filézi majd a mezőnyt és VB lesz, mert megkapta a Ducatit - abból is a tavalyit -  azért már akkor túlzásnak számítottak

lehet több értelme lenne ha a Morbi féle GP24-et megkapná, de itt meg nyilván szerződés van a felek között, és csak úgy nem lehet cserélni Pramac és Gresini közt a gépeket. 

Előzmény: fitosi (188265)
fitosi Creative Commons License 2024.03.30 0 0 188265

Szerinted Márki nyerhet futamot idén? Egyébként szerintem is, de ahhoz Bagna, Martin, a KTM és Aprilia betli kell.

Előzmény: JarnoTrulli (188262)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188264

Cremona akkor ezek szerint rendben? Az is elég furcsa helyszín így külső szemlélőként, vagy azóta ott elkezdtek érdemi munkát végezni?

 

Balaton Parkra, illetve az általad linkelt cikkből azért ezt emeljük ki, mik a hiányosságok:

 

Dort sind aber die einzelnen Streckenabschnitte nicht voneinander abgeschottet und es müssten ungefähr drei Kilometer Mauern gebaut oder alternativ Reifenstapel installiert werden. Außerdem fehlt die Service-Road für Krankenwagen und Bergungsfahrzeuge. Es gibt keine Tribünen für die Zuschauer, die Race-Control ist klein, es gibt kein Medical- und Media-Center. Es sind zu wenige Boxen vorhanden und die Fahrerlagerfläche müsste fast verdoppelt werden, um den Dorna-Vorgaben zu entsprechen.

 

Nagyjából:

 

- pálya önmagában nem megfelelő, el kell különíteni bizonyos részeit egymástól, amihez összesen 3 km szakasz falat kellene építeni, vagy gumiabroncs erdőkkel megoldani

- mentőknek nincs szervizút

- nincsenek megfelelő lelátók

- nincs külön orvosi ill. médiaközpont

- versenyirányításnak szánt hely túl kicsi

- paddock egészét meg kellene duplázni, hogy Dorna kompatibilis legyen

 

Tehát mindenre alkalmas ez a pálya, csak éppen Dorna által rendezett eseményeknek nem, de azért kell nekünk ide Superbike.

 

És ilyen pályával bevállalták ezt? Vagy mi volt itt a terv? Majd megoldjuk augusztusra? Ezek alapvető hiányosságok

Előzmény: toto92 (188257)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188263

ott ahol évekig nincs kb. semmi fejlődés, ott simán csak a kvóta dönt (nemzetiség, szponzor)

rossz szezon becsúszhat bárkinek, vagy egy sérülés utáni nehézkes visszatérés, vagy ha egy már sokszor bizonyított figurának járnak az esélyek

 

Mariniben azt azért értékelem, hogy a féltesó adta mamahotelből kiszakadt és megpróbálta ezt a Hondás dolgot

Nakagami abszolút egy kvótajapán, és bakker ez 7. éve a GP-ben

Morbinál ott a sérüléssel 21-ben valami megtörhetett de nagyon, én már elengedtem (biztos sokat jelent ez neki), de egyszerűen én nem látom, hogy ebből van kiút. Ducati famíliában is annyian előtte lehetnek a rangsorban ez zsákutca, max nyert 1 évet, hogy GP-ben lehet. Ott a Pramacnál szvsz jobban sajnálják Zarcot, mint a Repsol hogy miért nem őt vitték MM helyére.

 

AMarqueznél meg szerintem sokat elfed a Ducati, és hogy 1-2 gyengébb van nála, akiket előbb kikezdenek (tavaly az év jelentős részében Gianna, vagy akár Bastianini idén meg Morbi)

 

két Fernandez közül Augusto idén úgyis "beárazódik", ha Acosta így fogja kúpolni, és itt a GP-ben senkit se fog érdekelni, hogy a Moto2-ben elverte Acostát

Raul mentségére meg annyit, hogy idén ő még a 23-as Apriliával megy

 

 

 

 

 

Előzmény: NB2 (188256)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188262

most jön Texas, ott kíváncsi leszek rá mit tud, eléggé az ő pályája

bár szerintem nála simán ketté kellene választani a pályafutását, 2020 előtt és utánra, de Texas és Sachsen lehet még fekszik neki, és most a motor is versenyképesebb 

és ha jól dereng 2020 óta nyert is ezeken

Előzmény: fitosi (188251)
JarnoTrulli Creative Commons License 2024.03.29 0 0 188261

Zarco féle 5 pont se arról árulkodik, hogy itt a versenyzőkkel van a gond

kb. ide jutottak, Mir most a legjobb emberük aki már 7 pontos

 

Marinitől sem várhattak csodát, hiszen az egyetlen nyeretlen Ducatisra tudtak lecsapni, finoman fogalmazva sem egy felsőpolcos

kisebbik Marquez is egy sprintet legalább behúzott

Előzmény: Mt. Yuhan (188230)
btipus Creative Commons License 2024.03.28 0 0 188260

ja. jól láthatóan az F1 után mentek/mennek.

A Liberty meg jöhet részemről, nincs ellenérzés. Remélhetőleg a helyszíni programok terén is hasonló változást hoznak mint az F1-ben, szívesen mennék családdal, de mivel tudom hogy milyen, ezért eddig nem akartam erőltetni.

Előzmény: totopad (188259)
totopad Creative Commons License 2024.03.28 0 0 188259

A GP már elindult ezen az úton, a Liberty nélkül is. Mindenben az F1 után ment az elmúlt 5 évben. 

Előzmény: toto92 (188258)
toto92 Creative Commons License 2024.03.27 0 0 188258

https://www.motorsport.com/motogp/news/f1-owner-liberty-media-purchase-motogp/10592492/

 

Nem örülök. A Liberty most teszi tönkre az F1-et, nem kéne hogy a MotoGP-vel is eljátsszák ugyanezt. Bár az F1-ről már sikeresen leszoktattak, végülis ha a GP-t is megutáltatják velem akkor egészen sok hétvégém felszabadul.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!