Na nekem is ugyanígy kigyulladt az alacsony vízszint lámpa, csak nekem pár másodperccel utána elkezdett füstölni minden. :) Gondolom ömlött a leömlőre a víz. Az én csövem pedig szabályosan szétrepedt és elfolyt minden.
Nekem az X300-an egyszercsak kigyulladt az alacsony hűtővíz szint hibajelző. Leálltam az út szélére, felhívtam a Murányit, hogy most akkor mi van, mondták, ne nagyon nyomjam, és figyeljem a vízhőmérsékletet. Amíg az rendbe, mehetek, de ha elindul felfele, azonnal álljak meg. Mint később kiderült, egy hűtőcső volt lyukas, szerencsére csak kicsit, de ezután teljes vízcső garnítúra csere volt...
érdekes. nekem miután elfolyt az egész és persze azonnal leállítottam a motort a venti is lekapcsolt, pedig máskor ha meghajtom még 1-2 percig teker leállítás után.
nem tudom hogy, de az s-type-nál nekem a 10,5 literből elcsöpögött 7!! liter, és csak úgy vettem észre, hogy a venti menet közben is ment folyamatosan, és egyre nagyobb fordulaton - a végén már hangosabb volt mint a motor - viszont a műszer el nem mozdult az optimális/állandó 90 fokról......nagyon ki van ez az autó találva.....
Nah, leírtad amit én nem mertem. :) Kicsit látszik itt ott, hogy volt már mókolva az eleje. Csak egy tanács, szerintem kicsit vidd lejjebb az árát, én tudom, hogy bőven megér ennyit, többet is, de sajna a magyar piac könyörtelen.
Valószínűleg összetörték az elejét és azért lett visszacserélve a lámpa. Töröttként is lett behozva, egy szegedi csóka hozta be, nála állt egy kicsit, majd mikor lentebb mentek az árak akkor rendberakta (lefestette, kicserélt pár dolgot a 308-aséval). Tőle vette meg egy osztrák faszi, ő törhette össze az elejét, ami miatt vissza kellett cserélni a lámpákat. De valami iszonyat munkát belefektetett, mert a lámpatartó műanyag bonyolult tartót kihajtogatta fémből :D, a Murányiéknál alig hitték el, hogy ilyen létezik. Az osztrák faszi is keveset használta, ezért is ilyen kevés a km benne. Sajnos az elejét én is törtem össze (belémtolattak), de csak a motorháztető, meg a tartója volt cserés (a kisteher alváza konzervnyitóként vágta fel a motorháztetőt).
Igazából sajnálom eladni, mert álmam-vágyam volt, szeretem, rengeteg pénzt öltem bele, tényleg frankó az autó, de a sors úgy hozta, hogy alig alig használom. Kéthetetnte megyek vele egy 200km-es karikát, azért, hogy legyen járatva is, de így nincs értelme megtartani.
Nekem van egy 3.0L automata X-type-om, és sajnos nagyon eszi az olajat. Nem régóta van nálam az autó, tudnátok javasolni elsősorban Szeged környékén, másodsorban bárhol, akinek érdemes lenne megmutatni az autót? Válaszokat előre is köszönöm!
Tudom, tudom :) nálam van már pár éve. A tükör is az x308-ról jött, annó még az x308-as lámpái is voltak, viszont az előző tulaj kicserélhette. (megtaláltam a kettővel ezelőtti tulaját, aki behozta)
Már át lett kenve valamikor egy előző tulaj által, aztán nem volt túl sikeres az a festés, azért repedezik. Sajnos esztétikai hibák vannak benne, egy kis pénz rááldozással szép autót lehet belőle csinálni. (az az igazság, hogy használtam az autót, és a külsőre nem áldoztam sokat, mert úgyis tele lesz ajtórányitással, karcolással, stb egy új fényezés esetén meg az agyérgörcs biztosan elvinne, ha megkarcolnák. A rajta lévő sarok karcokat nem én szereztem, hanem a parkolókban intézték el a kedves vezetni nem tudók...) Viszont a mechanikus részek (motor, váltó stb) kíválóak, arra nem kell költeni, a kötelezőkön kívül.
Az óra hektikusan működik, de ez nem újdonság :) az ülésfűtés sem megy, a műszerfalban a kiégett izó visszajelző izzója ironikus módon kiégett :), illetve egy izzó kiment (a benzinszintjelző mögötti), a hátsó ablak fűtőszáljaiból csak 3 működik, a jobb hátsó futómű felől mintha hallanék valami kopogást. Ennyi az összes hibája, egyik sem tragikus.
Elég sokat ráköltöttem az elmúlt években, tudom, hogy ennek a töredékét sem kapom vissza, de remélem hogy jó kezekbe kerül, aki nem hagyja elveszni.
x308 lökösökkel, de gondolom úgy is tudod. A hátsó ajtó, hogy repedezett így meg? Az utasoldali légszáktakaró fa burkolat kicsit lóg. Na nem kötekedek, szép autó.
Na elrobbant egy vízcső az xjr-ben, és elfolyt az összes víz. :( Szerencsére 20méteren belül megálltam. A hőfokjelző normál értéket mutatott, ki tudja mit mért víz nélkül. Szállt a gőz mint állat, gondolom ráömlött a leömlőre a fagyálló. Tréler, már szerelőnél, remélem a motor nem kapott semmit. :(
segítség kéne. Régi szerelmem a Jaguár és most egy ismerősnél eladóvárom vált egy 1994-es XJ40. Ha jól sejtem a soros 6-os motorral.
A kocsi tökéletes állapotban van 1x éve ugyan az a tulaj, mindig a legjobbat kapta.
A kérdés mire számítsak, ha megveszem. Kb mennyi egy ilyen autót évente fenntartani (szervizelni)? átlagos esetben milyen meghibásodásokra kell felkészülni?
Tudja valaki a valszt arra a problemamra hogy miert van az hogy bal hatso lampamban az egyik izzo hol eg hol nem. Amikor nem eg csak ra koccintok es megint megy. Nincs rozsda es nincs vezetek problema sem. Az izzo vadiuj.
Köszönöm, már keresgéltem korábban csak akkor még nem gondoltam hogy létszükség lenne de azt hiszem nézek majd egy szettet mert jó ha van. Azóta már visszakerült a krómléc az ajtóra és a hátsót is kicserélték a hozzáértő ismerős. Most már jólnézki. :) Sajnos a vezetőoldalon is kezdi megadni magát a de majd arra is lesz gondom. A check engine oka a szerviz és a computer szerint egy vezeték szakadás az egyik kopogás érzékelőnél. A kormányremegést is megnézték azt mondták hibás féktárcsáim vannak.
Lehet kapni patent kiszedő készletet, ez műanyag, nem sérti meg a fényezést. Nem is drága, keress rá a "Clip removal tool"-ra, vagy a "Patent kiszedő szerszám"-ra.
Hátsó ablak túl sok minden lehet, villamos hiba is, de láttam már S type-hoz ablakszerkezet javító készletet is. Az elektromos hibakereséshez kell egy kapcsolási rajz, egy multiméter, meg sok türelem.