Egy héttel ezelőtt megszűnt a net, és azóta lényegében használhatatlan (szakadozik, lefagy, stb.). Azonnal bejelentettem a hibát, majd tegnap újra felhívtam őket, hogy ugyan mikor szíveskednek már végre tenni is valamit?
A helpdesknél dekkoló buzi beleröhögött a telefonba és közölte, hogy talán a héten valamikor kijönnek (!).
Holnap első dolgom lesz a munkahelyről küldeni egy mailt a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnek és a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak, copy Fibernet. A múltkor bevált ...
Ja, és mivel a bejelentéstől számított 3 napon belül nem javították ki a hibát, ezért a plusz napokért keményen bevasalom rajtuk a 3-szoros időtartamra szóló ingyen netet.
Még mindig a fibernet a baj oka mert a cég ha hibabejelentés van.Példa 21.30 kor üzenet rögzitős hiba bejelentés,teteje az hogy ez BP szám.Mikor baján van a hiba.És még a fibernet által átvett hálózat minősége jóval jobb volt de azt szétbombázták az ő silányabb minőségükre.Ja és az a szemétség benne ha hiba van a hálózaton mért az átvett hálózat egészén van (majdd én fúlyom a passzát szelet mondja a szolgáltató mert a konkurencia lemosva a terepröl)És egy társaságnak nem elég 4 honap hogy átvegyen egy hálózatot akkor ezmár mocskosságot feltételez.Na persze akinek nemtetszik az menjen a B..... :ahova tud ?És nem beszélve arrol hogy a régi hálózaton 3 év alatt nem volt annyi gond mint ezen a kakán 1 hét alatt előfordul.Vagy az erő poziciojábol teszi ezt a szolgáltató-egy felháborodott fogyasztó
Csatlakozom a panaszosokhoz... Tegnap este fél tíz körül Baján néhány közepes széllökés után elment az adás, és a munkába indulásomig, reggel hétig nem is tért vissza. (A szél még az éjszaka folymán elállt.) Kérdem én: mi jogon szed ezért a nagy rakás semmiért előfizetési díjat a drágalátos "szolgáltató"??? MERT SZED!!!
Sziasztok! Úgy látom elég sokan találnak kivetnivalót a Fibernet működésében. Sajnos nemrég Baján is ez a cég vette át teljes mértékben a szolgáltatást. A régi szolgáltató- nál nem volt órákig tartó komplett TV- műsor illetve netkapcsolat leállás, a Fibernetnél ez hetente többször is előfordul. Ma szombat van, tegnap óta üres az Eurosport 2 csa- torna helye, pedig micsoda meccsek lesznek az angoloknál! A net lassú, néha kín ki- várni a csatlakozást. Van ott egyáltalán hozzáértő szakember, és eljut-e hozzájuk ez a sok panasz? Ha valamihez nem értenek, akkor ne vállalják!
Sziasztok
A helyszín: Baranya, Szentlőrinc.
Megrendeltem a fibernet midi csomagját, 1hó várakózás, muki jött kötött majd várt de a rendszer nem működött és telefonált de semmi, a szerelő illedelmesen köszönt és távozott. Siklósi kirendeltséget híjába hívtam üzenetrögzítő válaszolt, vissza nem hívtak. Ismerősömtől kapott Budapesti telefonszámot fel hívtam egy férfi, vette fel gondjaimat zúdítottam –kisé emelkedet hangon-, a vonal végén csend, majd a kissé hosszúra nyúlt hatásszünet után, intézkedünk válaszolta.
Még aznap két kocsival 4 szerelő érkezett, egyik csoport az oszlopot vette célba, a másik kettő bejött, a behúzott kábel végére hol az egyik hol a másik kapcsolta a gépét, de semmi. A kinti szerelők bejöttek, majd kértek egy telefont, telefonált, de hova nem tudom, a beszélgetés úgy hangzott mintha a 86 éves nagyimnak próbálnám elmagyarázni a cd írás rejtelmeit. A hívás után az internet 3 perc múlva működött, azóta hiba nélkül.
988/246 Ez hihetetlen, 6. telefonálás, szarul írták be az adatlapom, mindenki mást mondott és ma 4 kattintás és helyre tették a dolgokat, néznem kellett ahogy a "távolból" lekapcsolják a modemet. És működik!!!!
Feltételezem, nincs "beregisztrálva a modem", ezért van ez a "sebesség"...
Anno, mikor nálam egyszer modemet cseréltek (nem én voltam otthon), ugyanez volt... a szerelők nem várták meg a bereget, elsuhantak, én meg este fél órát telefonáltam, mire az ügyeletes keresett egy olyasvalakit, akinek joga van beregelni egy modemet (neki nem volt)... utána már ment rendesen... addig viszont csak minimálon...
Sajnos annyira fos a rendszer sebessége, hogy a sebesség mérést sem tudom megcsinálni!!! Vérlázító!!! Hétfőn kezdhetek pitizni, hogy ugyan már csinálja már meg valaki a fibernetnél ezt a szart!!!
Azt mondta pontosan: aktiválni kell a modemen az általunk igényelt sebességet! 1024/512 Kábeltévé van és azt osztotta meg, az új kábelre jött a modem !
Egy hülye kérdést is engedjetek meg: Mit kell először bekapcsolni a dolgokat? gép, modem?
Azt is mondta a muki, hogy 3 óránként húzzam ki a konnektorból a modemet, mert az új bekapcsolásnál lehet, hogy már hasítani fog.
3 hete net igénylés, 1024/502 -es csomag, szerdán jött a muki, hozta a modemet, közölte kb 72 óra és hasít a net!!! Persze tegnap még semmi, telefon központba, mukinak, oké intézik, ma reggelre persze semmi változás, net még mindig lassú!!! Központi szám nem veszi fel "minden ügyintéző foglalt" muki közli bizakodjak, majd csak lesz gyors net!!! Na, hétfőn adok nekik, ha elkapok végre egy ügyintézőt!!!
De jó, hogy megtaláltalak Benneteket, csökkent az agyvérzés esélye.
Gondolhatjátok, első számítógép, első internet otthon, itt a hétvége.... és SEMMI!!!
"Tehát még a weboldaluk sem felel meg a valóságnak. :-("
Ez sajna így van, SAT1 (S11 csatornahelyen kéne lenni a táblázat szerint) nincs, ide került a VIASAT6, ennek a helye (S20) viszont üres! Jó lenne vmi friss lista.
Nálunk is pár napja tűnt el ez az adó, és bár nekem nem annyira hiányzik, kicsit bosszant, hogy szinte havonta-hetente tűnnek el adók, és tesznek be abszolút használhatatlan n+1edik hülye magyar nyelvű csatornákat.
Nézem most a weboldalukon, még ott van a Sat1, pedig már hetekkel ezelőtt kivették, és valami 6-os viasat vagy hasonló nevű adó van a helyén. :-O Tehát még a weboldaluk sem felel meg a valóságnak. :-(
November közepe óta van kábeltévénk, de ez már legalább a nyolcadik változtatás. :-( A 3Sat-ot is kivették, és volt még más jobb adó is, ami egyszerűen eltűnt. :-(
Sziasztok!Engem rettenetesen idegesít,hogy már 2 napja nincs story tv és persze nálam is megvan az a gond h lassú a net vagy nincs is.Rohadtul idegesítő ez a tv társaság csak az a baj,hogy a mi körzetünkben nincs más,csak ez a s..r
Javaslom nézzétek meg a Fibernet szerződési feltételeit (ÁSZF, kint van a web lapjukon). Egyértelműen szerepel benne, hogy 48 órát meghaladó üzemszünet esetén visszajár a havidíj. Nekem karbantartás miatt két hónapban is 5-5 napra kikapcsolták - majd jóvá akartak írni 600 ft-ot. Ezektől menekülni kell, de minden fórumon jelezni, nehogy mások is belessenek ebbe...