Én a fizikai kártyát nem, "csak" online, PayPal és a Fitbit Paybe integrálva, de sikeresen fizetten ma a Curve kártyámmal, hibaüzenetet egyik esetben sem kaptam. A kártyát tavaly ősszel cserélték, X-s előfizető vagyok.
nekem is volt ma ilyen, valami általános hiba volt/van
nekem azonnal válaszoltak, mert a kártyám is elkezdett szarakodni apple pay alatt, a "cannot be used" és "ready to use" értesítések váltották egymást percenként
Curve kártyámat minden terminal vagy online fizetésnél elutasitja a mai naptól kezdve. Nem fogadta el boltokban (Spar, ALDI) illetve Simple Payben sem. A hiba Google pay alatt és fizikai kártyával is fennáll, és látszólag be is terheli (pending státusz és celkartyarol le is vonja).
Supportnak már írtam, 3-4 nap válaszadást vállalnak.
Más találkozott ezzel a hibával? Mi oldotta meg?
(A kártya nem új, tavaly lett cserélve csomagvaltasnal. Jelenlegi csomagom a standard ingyenes.)
Egy osztrák-svajci kis körút kapcsán merült fel az ötlet, hogy érdemes lehetne nyissak egy ilyen wise/revolut/??? számlát, hogy az unicredit arfolyamoknal kedvezőbben lehessen fizetni az utazás során.
csupa kisbetűvel vagy csupa naggyal írjam, hogy semmi? az a baj, hogy az emberek nem tudnak szöveget értelmezni. aztán az, aki igazából nem tud szöveget értelmezni, leír egy baromságot, félrevezetve több másikat. céges kártyákra jön korlátozás
We’re introducing new monthly fee-free limits to all of our customers who want to use a Business card on their personal plan.
Az, hogy mit vall magáról, és mi az igazság, nem biztos, hogy összhangban van.
Az én értelmezésem szerint cégvezető, aki nagyon magabiztos, miközben _tudjuk_, hogy a cégvezetők mennyire mozognak a realitás talaján. (mindent az alkalmazottakkal végeztetnek el). Ahhoz, hogy biztonságosan tudj bankolni kevésbé pénzügyi, inkább informatikai tudásra van szükség. Szerintem.
Hááát... "Pénzügyi szakember, évtizedeken át biztosításközvetítéssel foglalkozott, ma is MNB által felügyelt cége van, pénzügyileg messze az átlagos felhasználók fölötti képzettséggel, tudatossággal és tapasztalattal rendelkezik."
Szerintem, ameddig még él a kettős adóztatást kizáró egyezmény Belgium és Magyarország közt, addig nem kell neked külön fizetni, a Wise levonja a belga adót. És, mivel az több mint a nálunk fizetnedő 15% ezért nem kell itthon még további adót fizetni.
Normál esetben külföldi bankoknál nyilatkozatsz arról, hogy te Magyarországon kívánod megfizetni a kamatadót, és akkor ők nem vonhatnak le belőle (amennyiben ezt a kettős adóztatást kizáró egyezmény másként nem definiálja). A Wise viszont nem bank, így erre úgy tűnik egyelőre nincs lehetőség.
Hogyne lenne. Kiírja szépen, amint rámegy az ismerős az átváltásra. Aztán ha tetszik, beírja az összeget, és vásárol, ha meg nem, akkor egy vissza gombbal otthagyja.
Egy ismerősömnek van Revolutja. Nem igazán tudja használni (nem ismeri) az aplikációt. Kérdésem: van olyan lehetőség benne, hogy EUR vásárlás előtt megnézzed az árfolyamot?
Ezen felbuzdulva nyitottam én is egy számlát. Még degiro alternatíva is lehetne, de sajnos az elérhető termékek köre sehol sincs hozzájuk képest, és ha jól látom webes felület sincs. :(
Igen, és havonta írja jóvá, nagyon cool. De épp ma kaptam Wise hírlevelet, amin csodálkoztam, mert nekem nem volt meg:
"Pénzvisszatérítést adunk minden EUR, GBP és USD után, amit 2023. március hónapban nálunk tartottál. Az éves visszatérítési ráta a következő: 1.59% minden EUR után, 2.94% minden GBP után és 3.64% minden USD után, amelyet nálunk tartottál."
Most Revoluton volt az USD és Bunq-on az EUR, de ezek után a wise-on is fogok gyűjteni.