A kormányremegést sok minden okozhatja, nekem akkor szűnt meg az X300-on, mikor kicserélték a hátsó futómű szilenteket. Nem volt túl nagy a remegés, nem emiatt cserélték a szilenteket, felújításra került a hátsó futómű.
Itt a Service Bulletin az X300-hoz, hogy mi okozhat remegést. Gondolom van valami hasonló az S-typehoz is...
A kormány remegését általában centírozási hiba, szálszakadásos gumi, vagy deformált felni okozhatja. Attól, hogy nem hallod a csapágy morgását, még lehet rossz. Ha CATS sportfutőműved van, lehet teljesítménykorlátozás sport fokozatban.
Köszönöm, Most már ott tartok hogy nem csak akkor van kormány remegés amikor fékezek hanem amikor megyek simán. Megjelent megint a check engine is az üzenet mellé. Az az èrdekes hogy mikor hazaértem leállítottam, vártam pár percet újra indítottam és minden eltünt a check engine is meg az üzenet is. De úgy is vissza jön mert ezt csinálja folyamatosan. Most akkor mi szösz van? Vw-m volt elötte ott elèg gyakori volt a trafó csere de ott sosem aludt el magàtól a lámpa. A kerèkcsapágyat hallanám de itt olyan nincs. Az a baj hogy a szervízben semmilyen gyújtással kapcsolatos problèmát nem írt ki a gép. Azt mondták hogy ha visszajön akkor valami kopogás érzékelõ szenzor lesz. De nekem van egy olyan érzésem hogy trafó lesz. Lehet kellene vennem egy kódolvasót amihez van egy stick is amit csak bedugok és gyūjti az adatokat és akkor nagyobb az esélye hogy megtudja mutatni azt hogy mi történik valójában. Remélem nem lesz pénztemetõ az álomautómból.....
Köszönöm a szivélyes fogadtatást. Van egy jaguaros körökben már szerintem ismert elektronikai probléma amikor a "Restricted Performance" üzenet jelenik meg a mūszerfalon és ilyenkor lekorlátozza az autó teljesítményét. Az benne a furcsa hogy ez hol van hol nincs. Nagyon zavaró. Több fajta hibát diagnoztizáltak erre a külföldi tulajdonosok. Van akinek gyújtás problémái voltak és trafót cseréltek van akinek csak egy biztosítékot kellett cserélni ami a benzin pumpához tartozik. A másik érdekes jelenség hogy nekem csak sport modeban szabàlyoz le. Ma cserélték a mass airflow sensoromat mert volt egy check engine lightom. Ez most nincs csak az említett hibaüzenet ami úgy látszik két különbözõ dolog. Ráadásúl ha rálépek a fèkre akkor elkezd a kormány ide-oda rázkódni. De csak amikor fékezek. Talán kinéz egy féktárcsa csere mert ütnek. Az ajtón lèvõ króm díszlécek meg kéretõznek lefele az elöregedett patentek miatt. Már meg is vettem az újakat hozzá csak fogalmam sincs hogy a törött patenteket hogyan távolítsam el anélkül hogy ne sèrüljön a festék a kasznin. Viszont vannak ilyen záró patentek is amik nem egyeznek meg a köztes darabokkal sajnos. Tud valaki erre nekem alkatrész számot? Meg hogy mi lehet a megoldás az elektronikai hibára? Amúgy nagyon szeretem a jaguaromat szeretem ahogy méltóság teljesen siklik és harapja a mérföldeket. 2003 s-type még a szerintem szebbik hátsóval de már a jobbik 6-os zf váltóval és szebb mūszerfallal. 3.0 V6 Base.amúgy disznó módon megtud indulni sport módban.De egy Jaguart nem akar az ember gyorsan vezetni.Sajna nem hófehér hanem metál fekete de ne legyünk elégedetlenek ugye...:-) ja és a bal hátsó ablakom az elõzõ tulaj elmondása szerint hol jó hol nem nekem idáig meg sem mozdult. Köszönöm a válaszokat elõre is.
Tegnap sikerült ellátogatni az Antwerpeni oldtimer-vásárra. Az előzetes alapján nem gondoltam volna hogy ilyen hatalmas kiállítás fogad: négy nagy csarnok, tele régi és ritka autókkal néha egészen tömött installációkban. A kiállított darabok többnyire magángyűjteményben[...] Bővebben!Tovább »
Végre megadatott a lehetőség az én életemben is hogy vehessek egy Jaguart. Igaz elsőre csak egy s-typeot de ez sem rossz kezdésnek azt gondolom. Tudom hogy ez itt nem az s-type fórum de ott nem nagyon van mozgás és nekem meg lenne egy szatyor kérdésem. Itt is van aki képben van az s-typeokkal vagy ez csak xj fórum? Mert akkor nem traktálnám az itt fórumozókat a kérdéseimmel.
Nekem belülről kilincsre is nyílik, igazából az ellen véd, hogy kívülről ne tudják kinyitni menet közben az autót. Én a régi autómban is mindig lezártam az ajtókat kézzel, itt legalább automatikusan működik.
Engem, csak az elején zavart, hogy ki kell venni sebességből, ha valakit be akartam engedni.. :D de aztán rájöttem, hogy a rádió felett ott a nyitás gomb.
Hát akkor sajnos marad így ahogy van. Végül is csak picit idegesítő, nem ér annyit, hogy esetleg valami rosszul süljön el, és többe kerüljön a leves, mint a hús! :)
Nos Urak, köszönöm a biztatást, ezután még (legalább kétszer) átgondolom, hogy mennyire is sürgős ez nekem. Azon ritka alkalmakkor, amikor használom az autót, legfeljebb a hagyományos légkondi fog belépni. (ablak le)
Jók a linkek, így már legalább tudom mit kell majd keresni.
Ezek az első üléseim, este vakuval készült képek, élőben nem ennyire gázos a dolog.
Na szóval, ha már így visszaélek a türelmetekkel: tudnátok-e erre megoldást javasolni ?
Nem ismerem a xj40-t (csak a SIII-t), de úgy tűnik a rajzokból , hogy mechanikailag elég hasonló a hűtés-fűtés.
Nálam is volt ilyen gond, sőt kifejezetten kelepelt néha. Szétszedtem megtisztítottam a ventillátorok mókuskerekeit, egy kiegyensúlyoztam. Azóta nincs vele gond.
Szar munka, nehéz hozzáférni. Előszőr az egész műszerfalat lebontottam miatta. Kellett hozzá egy csőkulcs talán 10-s, csavarhúzó és végtelen türelem, mert /nálam/ a lapátok nem akármilyen állásánál lehet kibillenteni a helyéről azt a fedelet ami kimegy a 2 tűzfal közé a légcsatornába. Vissza se könnyebb. Silent-ket is célszerű cserélni. Sok kis műanyag bizbaszka is el fog törni. Kis csavarokkal helyettesíthető.