Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

miszter07 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 4796

A kormányremegést sok minden okozhatja, nekem akkor szűnt meg az X300-on, mikor kicserélték a hátsó futómű szilenteket. Nem volt túl nagy a remegés, nem emiatt cserélték a szilenteket, felújításra került a hátsó futómű.

 

Itt a Service Bulletin az X300-hoz, hogy mi okozhat remegést. Gondolom van valami hasonló az S-typehoz is...

 

http://www.jagrepair.com/images/TSB/X300/09Drivetrain/09-01%20Vehicle%20Vibration.pdf

Előzmény: Péter Kókai (4795)
Péter Kókai Creative Commons License 2015.06.15 0 0 4795

A kormány remegését általában centírozási hiba, szálszakadásos gumi, vagy deformált felni okozhatja. Attól, hogy nem hallod a csapágy morgását, még lehet rossz. Ha CATS sportfutőműved van, lehet teljesítménykorlátozás sport fokozatban.

Előzmény: Zoltan81 (4794)
Zoltan81 Creative Commons License 2015.06.15 0 0 4794

Köszönöm, Most már ott tartok hogy nem csak akkor van kormány remegés amikor fékezek hanem amikor megyek simán. Megjelent megint a check engine is az üzenet mellé. Az az èrdekes hogy mikor hazaértem leállítottam, vártam pár percet újra indítottam és minden eltünt a check engine is meg az üzenet is. De úgy is vissza jön mert ezt csinálja folyamatosan. Most akkor mi szösz van? Vw-m volt elötte ott elèg gyakori volt a trafó csere de ott sosem aludt el magàtól a lámpa. A  kerèkcsapágyat hallanám  de itt olyan nincs. Az a baj hogy a szervízben semmilyen gyújtással kapcsolatos problèmát nem írt ki a gép. Azt mondták hogy ha visszajön akkor valami kopogás érzékelõ szenzor lesz. De nekem van egy olyan érzésem hogy trafó lesz. Lehet kellene vennem egy kódolvasót amihez van egy stick is amit csak  bedugok és gyūjti az adatokat és akkor nagyobb az esélye hogy megtudja mutatni azt hogy mi történik valójában. Remélem nem lesz pénztemetõ az álomautómból.....

Előzmény: Péter Kókai (4793)
Péter Kókai Creative Commons License 2015.06.14 0 0 4793

Üdv a Jaguárosok között!

A Restricted Performance üzenetet nálam egy hibás gyujtó trafó okozta. Nem rázkódik a motor a hibaüzenetkor? Megy minden henger?

Valamelyik külföldi fórumon olvastam, hogy az ABS hiba is okozhat teljesítménykorlátozást (sajna most nem találom a linket).

Tekintettel arra, hogy fék problémád is van Én ott kezdeném keresni a hibát. Lehet, hogy csak szenzor, póluskerék, vagy kerékcsapágy probléma.

Előzmény: Zoltan81 (4792)
Zoltan81 Creative Commons License 2015.06.14 0 0 4792

Õ az....:-)

Köszönöm a szivélyes fogadtatást. Van egy jaguaros körökben már szerintem ismert elektronikai probléma amikor a "Restricted Performance" üzenet jelenik meg a mūszerfalon és ilyenkor lekorlátozza az autó teljesítményét. Az benne a furcsa hogy ez hol van hol nincs. Nagyon zavaró. Több fajta hibát diagnoztizáltak erre a külföldi tulajdonosok. Van akinek gyújtás problémái voltak és trafót cseréltek van akinek csak egy biztosítékot kellett cserélni ami a benzin pumpához tartozik. A másik érdekes jelenség hogy nekem csak sport modeban szabàlyoz le. Ma cserélték a mass airflow sensoromat mert volt egy check engine lightom. Ez most nincs csak az említett hibaüzenet ami úgy látszik két különbözõ dolog. Ráadásúl ha rálépek a fèkre akkor elkezd a kormány ide-oda rázkódni. De csak amikor fékezek. Talán kinéz egy féktárcsa csere mert ütnek. Az ajtón lèvõ króm díszlécek meg kéretõznek lefele az elöregedett patentek miatt. Már meg is vettem az újakat hozzá csak fogalmam sincs hogy a törött patenteket hogyan távolítsam el anélkül hogy ne sèrüljön a festék a kasznin. Viszont vannak ilyen záró patentek is amik nem egyeznek meg a köztes darabokkal sajnos. Tud valaki erre nekem alkatrész számot? Meg hogy mi lehet a megoldás az elektronikai hibára?  Amúgy nagyon szeretem a jaguaromat szeretem ahogy méltóság teljesen siklik és harapja a mérföldeket. 2003 s-type még a szerintem szebbik hátsóval de már a jobbik 6-os zf váltóval és szebb  mūszerfallal. 3.0 V6 Base.amúgy disznó módon megtud indulni sport módban.De egy Jaguart nem akar az ember gyorsan vezetni.Sajna nem hófehér hanem metál fekete de ne legyünk elégedetlenek ugye...:-) ja és a bal hátsó ablakom az elõzõ tulaj elmondása szerint hol jó hol nem nekem idáig meg sem mozdult. Köszönöm a válaszokat elõre is.

üdv

Zoltán

Előzmény: miszter07 (4787)
zsgabor Creative Commons License 2015.06.11 0 0 4791

ja most nézem kommenteket:D

Előzmény: miszter07 (4790)
miszter07 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 4790

Elég jól kitárgyaltuk, az XJ13 biztos, hogy replika:)

Előzmény: zsgabor (4788)
zsgabor Creative Commons License 2015.06.10 0 0 4789

https://www.youtube.com/watch?v=pKVPkZJDcDY

zsgabor Creative Commons License 2015.06.10 0 0 4788

Hogyan kaptam heveny Porsche Jaguar és Ferrari túladagolást...

Tegnap sikerült ellátogatni az Antwerpeni oldtimer-vásárra. Az előzetes alapján nem gondoltam volna hogy ilyen hatalmas kiállítás fogad: négy nagy csarnok, tele régi és ritka autókkal néha egészen tömött installációkban. A kiállított darabok többnyire magángyűjteményben[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

xj13 csak így kiállítva?:O:O

miszter07 Creative Commons License 2015.06.10 0 0 4787

Szia! Isten hozott a Jaguarosok között. Kérdezz nyugodtan, hátha tudunk rá válaszolni.

Előzmény: Zoltan81 (4786)
Zoltan81 Creative Commons License 2015.06.09 0 0 4786

Kedves Jaguar tulajdonosok!

 

Végre megadatott a lehetőség az én életemben is hogy vehessek egy Jaguart. Igaz elsőre csak egy s-typeot de ez sem rossz kezdésnek azt gondolom. Tudom hogy ez itt nem az s-type fórum de ott nem nagyon van mozgás és nekem meg lenne egy szatyor kérdésem. Itt is van aki képben van az s-typeokkal vagy ez csak xj fórum?  Mert akkor nem traktálnám az itt fórumozókat a kérdéseimmel.

 

Üdvözlettel

Zoltán

pooh.aki.pooh.volt.a.reg Creative Commons License 2015.06.01 0 0 4785

ezek a jellegzetes tünetek akkor is, ha a főtengely jeladó elhalálozik (vagy a bütykösé), amelyik motoron van ilyen ...

Előzmény: Euro Motors Temesvar (4758)
zsgabor Creative Commons License 2015.05.28 0 0 4784

ja nekem is, csak gombbal könnyebb :D Nem is tudtam, hogy ennyire más az xj40 csomagtartó elrendezése mint az x300-é.

Előzmény: Gergice- (4782)
tenkes29 Creative Commons License 2015.05.28 0 0 4783

néhány kép az autóról

Gergice- Creative Commons License 2015.05.27 0 0 4782

Nekem belülről kilincsre is nyílik, igazából az ellen véd, hogy kívülről ne tudják kinyitni menet közben az autót. Én a régi autómban is mindig lezártam az ajtókat kézzel, itt legalább automatikusan működik.

Előzmény: zsgabor (4781)
zsgabor Creative Commons License 2015.05.27 0 0 4781

Engem, csak az elején zavart, hogy ki kell venni sebességből, ha valakit be akartam engedni.. :D de aztán rájöttem, hogy a rádió felett ott a nyitás gomb.

Előzmény: Péter Kókai (4780)
Péter Kókai Creative Commons License 2015.05.26 0 0 4780

Hát akkor sajnos marad így ahogy van. Végül is csak picit idegesítő, nem ér annyit, hogy esetleg valami rosszul süljön el, és többe kerüljön a leves, mint a hús! :)

Előzmény: miszter07 (4778)
tenkes29 Creative Commons License 2015.05.25 0 0 4779

Remek, köszönöm, felveszem velük a kapcsolatot.

Előzmény: cat5409 (4775)
miszter07 Creative Commons License 2015.05.24 0 0 4778

Nekem az a gyanúm, hogy csak az egyik processzor modul átprogramozásával lehetne megoldani. Talán a body processor modulban van ez a rész...

Előzmény: Péter Kókai (4777)
Péter Kókai Creative Commons License 2015.05.24 0 0 4777

Urak!

Nem tudja valaki, hogy a sebességi fokozatba kapcsoláskor autómatikusan záró központi zár funkciót lehet-e de-aktiválni? 

miszter07 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4776

Ennek a cégnek használom a bőrtisztítóját, meg vagyok vele elégedve. Főleg az amerikaiak esküsznek rá. Vannak bőrfestékeik is.

 

http://www.leatherique.com/

Előzmény: tenkes29 (4773)
cat5409 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4775

én velük csináltattam - Fót - szépen dolgoznak.....

Előzmény: cat5409 (4774)
cat5409 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4774
Előzmény: tenkes29 (4773)
tenkes29 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4773

Nos Urak, köszönöm a biztatást, ezután még (legalább kétszer) átgondolom, hogy mennyire is sürgős ez nekem. Azon ritka alkalmakkor, amikor használom az autót, legfeljebb a hagyományos légkondi fog belépni. (ablak le)

Jók a linkek, így már legalább tudom mit kell majd keresni.

 

Ezek az első üléseim, este vakuval készült képek, élőben nem ennyire gázos a dolog.

Na szóval, ha már így visszaélek a türelmetekkel: tudnátok-e erre megoldást javasolni ?

Nyeregkészítő ismerős szerint:

  újrabőrözés - más árnyalat

  bőrfestés - kevésbé tartós

Kihez lehet ezzel fordulni?

 

miszter07 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4772

Innen le lehet tölteni egy alkatrész katalógust, ez sem tűnik rossznak...

 

http://www.sngbarratt.com/DownloadArea.aspx

Előzmény: tenkes29 (4768)
miszter07 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4771

Itt az alkatrész katalógusban elég jó robbantott ábrák vannak, ha valaki nem tud jobbat...

 

http://www.jaguarclassicparts.com/uk

Előzmény: tenkes29 (4768)
miszter07 Creative Commons License 2015.05.23 0 0 4770

Elküldtem hozzád emilt, egy fríméles címről, csak hogy nehezebb legyen kibogozni a spammok közül:)

Előzmény: nullnull (4767)
nullnull Creative Commons License 2015.05.22 0 0 4769

Szia!

 

Nem ismerem a xj40-t (csak a SIII-t), de úgy tűnik a rajzokból , hogy mechanikailag elég hasonló a hűtés-fűtés.

Nálam is volt ilyen gond, sőt kifejezetten kelepelt néha. Szétszedtem megtisztítottam a ventillátorok mókuskerekeit, egy kiegyensúlyoztam. Azóta nincs vele gond.

Szar munka, nehéz hozzáférni. Előszőr az egész műszerfalat lebontottam miatta. Kellett hozzá egy csőkulcs talán 10-s, csavarhúzó és végtelen türelem, mert /nálam/ a lapátok nem akármilyen állásánál lehet kibillenteni a helyéről azt a fedelet ami kimegy a 2 tűzfal közé a légcsatornába. Vissza se könnyebb. Silent-ket is célszerű cserélni. Sok kis műanyag bizbaszka is el fog törni. Kis csavarokkal helyettesíthető.

 

Nagy kihívás elsőre.

 

Előzmény: tenkes29 (4768)
tenkes29 Creative Commons License 2015.05.22 0 0 4768

Üdv Urak !

 

Van egy '90-es  XJ40-esem, ami szép és jó autó.

DE ha a légkondit (ventillátor kapcsoló egyes állásban) használom, egy rövid idő után az autóhoz méltatlan és roppant zavaró ciripelő hangot hallat .

Segítségeteket kérném, hogy hol találom a bűnöst, ami valószínű a ventillátor lessz.

Csavarhúzom, önbizalmam van de azért nem szeretnék felesleges károkat.

Merre keressem a bűnöst?

Netán valakinek rajz?

Köszönettel

nullnull Creative Commons License 2015.05.21 0 0 4767

csak szólj, ha írsz, nehogy kidobjam a leveled a spam-kel, amiből tengersok van.

Előzmény: miszter07 (4765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!