Ezt a topicot Ida és Vanda a kerékpárbarátok off topicjának szánja. Ahol a versenyek fontos eseményein túl meg vitathatjuk, hogy ki a legjobb pasi, a legcsinosabb hostess, a legjobb mez, a legcsúnyább mez, ki kire hasonlít a hírességek közül, és ki kivel jár, vagy nem jár, sőt ki milyen autón, vagy motoron jár. Egy topic, ahol semmi se off, aminek bármi kicsike köze van az országúti kerékpársporthoz.
Ha Botka elegendő összeget fog felkínálni a híresen pénzbarát Eisenkrammernek, akkor még az is lehet, hogy az egész verseny ott lesz:) Komolyra fordítva, nincs ott semmi versenykerékpáros szempontból, amiért oda lehetne vinni őket. Az nem "piacképes" ma már, hogy mennek 160 km-et síkon, és a végén sprint, ennek legfeljebb Cavendish, Groenewegen és Jacobsen örülne. Sajnos a földrajzi adottságok miatt nem jó a helyszín, legfeljebb kritérium jellegű versenyt lehetne ott rendezni.
Tudom én is, de nem ez a jó irány a fejlődésben akkor, amikor 25 évvel ezelőtti súlyhatár van. Tudom, azt nem a Shimano szabályozza, de pl. a kerekekkel is lehetne mit tenni, lásd Pogi bukása. A tárcsafékek is fölöslegesek, csak a súly miatt használják őket.
Pogi UFO, de ettől függetlenül igazad van. Sajnos nincs fejlődés, mivel itthon nincs megfelelő szakértelem sem edzői, sem orvosi szinten. Illetve sokan megelégszenek azzal, ahol vannak, és nem edzenek, nem figyelnek oda a táplálkozásra, stb.
Stelvio: addig még van 240 óra, majd kisüt a nap, megoldódik. Van arrafelé elég hegy, hágó, ahol mehetnek:)
Komolyan mondom, hogy ezek a "fejlesztések" hogy legyen 13 fokozat hátul, annyira fölöslegesek, mint a műtyúkszem. Csak azért van, mert a Sram már megcsinálta, akkor legyen a japánoknak is. A láncvonal szó értelmét veszti, vékony az anyaga, tehát hamarabb elkopik - meg amúgy is, mert annyira keresztbe áll, hogy nem tud nem elvékonyodni. A kazetta szintén papírvékony, de legalább gyorsabban eltömődik a kosztól, drágább gyártani és rövid az élettartama. De elmondhatja magáról a paraszt, hogy 13 fokozat van hátul - és minek? Eddig (kb. 10 évvel ezelőttig) az volt a lényeg, hogy minél inkább egymáshoz közelebb legyenek a váltási fokozatok, vagyis így nézett ki a sor:
11-12-13-14-15-16-17-19-21-23-25, ami azért lényeges, mert váltásnál nincs ütemkiesés a pedálozásban, mivel nem változik a lábforgás az áttétel miatt. De most a fejlesztések után sikerült olyanokat alkotni, hogy 11-12-13-14-15-17-19-21-24-27-30-34 ami versenyzőknél lényeges, és pont ellene megy az eddig megideologizált dolgoknak.
Közben meg a kici kinajijak összelegóztak egy 540 grammos vázat, ami hihetetlen, mert olyan 740 gramm környéke volt a legkönnyebb váz, ebből most drasztikusan faragtak. Ha a fasz UCIsok teret nyitnának a fejlődésnek, akkor mi is jobb, megfizethetőbb vázakat tudnánk venni, ők meg hegyre könnyebben mennének, mert akár 1-1,5 kilót is le lehetne faragni a súlyból.
Bolzano tartomány sajtóközleményt adott ki, mely szerint a lavinák miatt fel kellett függeszteni a hóeltakarítást a Stelvio hágón, mely így nem lesz megnyitható május 21-ig mikor is erre menne a Giro 16. szakasza.
A RSC Sport még nem döntött az útvonal módosításáról, kivárnak amíg lehet.
Nem tudom ki hogy van vele, én Dina Marcitól a 15. helytől kicsit jobbat vártam , vagy ez a realitás tőle ? Mondjuk még így is legjobb magyar lett , ahogy erősödik a TDH úgy lesznek egyre kevesebbek hozzá a magyarok szerintem, még Valent jött be majdnem két perc hátránnyal.
Ti más szakággal is foglalkoztok? BMX stb az ucinak a YT csatornáján van olyan is vagy 3 kategória kerékpár videó van, a BMX-ről azt hiszem teljes közvetitések.
Egyébként a kékesi befutó kisség meglepi. Buchmann Howson-i kipukkadást produkált, pedig jól mozgott. Nem látták a 2020-as és 2022-es befutót? Poels abszolút csalódás, Hirschi dettó. Őt még a segítője is megelőzte. Az hogyan történhetett?
Ha Miskolcot és Barcikát egy régiónak vesszük, akkor az utóbbi 8 szezonban 2* nem jött erre a Tour de Hongrie. Bár az a 2 kihagyás az pont ezt a mintát adta ki: 2021-ben és 2023-ban maradtunk ki. De ennek megvolt az oka. És az ok ugyanaz volt. 2020-ban a covidos évben elmaradt a Giro hazai nagy rajtja, ezért kapott 2021-ben kompenzációt a Dunántúl Eisenkrammertől. 2023-ban pedig Eisi le akarta másolni a 2022-es Giro-s Dobogókőt. Abban az évben nemcsak a Kékes, hanem mi sem fértünk bele az útvonalba. De én is kétlem, hogy jövőre felénk jönnének.
Értem, ez jogos amit irsz de látom a tv-be kisebb városokba falvakba, az útszélén állnak kb 10 perc tekerés látásért, de itt meg aKKOr ez lehet amit irsz, a felingje. (mégha csak pár perc is)