Keresés

Részletes keresés

Burns_ Creative Commons License 2023.04.02 -2 0 10625

Sziasztok!

A kiállított beszállókártyán a névnél egy betűvel több szerepel, mint ami az útlevélben van.

Lehet, hogy ékezet miatti elírás történt.

Járt már esetleg így valaki? Lehet egy betű miatt gond? Vagy javítani szükséges?

Köszönöm.

almart Creative Commons License 2023.03.26 -3 1 10624

Nekem ezzel az a bajom,hogy minden ujonnan vasarolt ruhat atmosok. Uzletben fel perc a proba,de egesz napot nem viselnem el magamon mosas nelkul. Lehet,hogy sokakat ez nem foglalkoztat,de engem igen. 🤣 ugyhogy inkabb fizetek borondre.

Előzmény: Flower2000 (10622)
Flower2000 Creative Commons License 2023.03.26 0 2 10622

Nyugodtan indulj el. Amennyibe belekerül a bőrönd annyiért megveszed ott a ruhákat. Nyáron ugyse kell sok.

Előzmény: gedikart (10620)
gambl-R Creative Commons License 2023.03.25 -1 1 10621

Attól még, hogy viszel csomagot, ülőhelyet nem feltétlenül kell venned. 

Előzmény: gedikart (10620)
gedikart Creative Commons License 2023.03.25 -2 0 10620

Értem, köszi. Én magamból indultam ki, hogy nyaralás céljából nem 1 db kézitáskával (40x20x25 cm) indulok el 7-10 napra.

Előzmény: bm613 (10618)
gambl-R Creative Commons License 2023.03.25 -1 0 10619

Na, ez az adat, ami (szinte) semmit nem jelent. 

Előzmény: gedikart (10617)
bm613 Creative Commons License 2023.03.25 0 0 10618

De akkor csak azt látod, hogy hányan vették már meg az ülőhelyet is. Ettől még lehet 100 további, aki nem fizetett helyért, és majd kap, amit kap.

Előzmény: gedikart (10617)
gedikart Creative Commons License 2023.03.25 -1 0 10617

Megnéztem a foglaltásokat - 1 hét különbséggel, ugyanabban az időpontban induló járatnál.

Az eredmények:

132 € - foglalt ülőhelyek száma:16/189

145 € - foglalt ülőhelyek száma:0/189

166 € - foglalt ülőhelyek száma:11/189

 

Szóval én ez alapján azt látom azt, hogy a foglaltás miatt lenne az árkülönbség.

Előzmény: gambl-R (10616)
gambl-R Creative Commons License 2023.03.25 -1 0 10616

Na, pont ez az, amitől erősen függ az ár! Mármint a foglalások számától. Hogy milyen egy járat foglaltsága azt valóban jó lenne tudni! Csodálkoznék, ha neked sikerült volna...

Előzmény: gedikart (10615)
gedikart Creative Commons License 2023.03.25 0 0 10615

Mi alapján változnak a repjegy árak (Ryanair)? Kb 1 hónapja néztem, akkor 100e körül volt oda-vissza út (1 fő). Később felugrott 110e Ft-ra, majd visszament 110 alá, most jelenleg már több mint 120e Ft. Várható még ingadozás, egyáltalán ezt is 'robotok' műveleik, hogy épp melyik dátumra milyen (pillanatnyi) összeget írnak ki? Nem vettem észre differenciát abban sem, ha pl a Ft erősödött az Eur-hoz képest, vagy amikor esett az olaj ára. Megnéztem a telítettséget is - odaút esetén kevesebb mint 10%-ra, a visszaút esetén pedig kevesebb mint 6%-ra vannak feltöltve a helyek.

jr79 Creative Commons License 2023.03.23 -1 2 10614

Ráadásul azért az, hogy a beszállókártyán nem simán 8:10, hanem 08:10 szerepel, az (szerintem, nekem) egyértelműen reggelre utal. Szóval igen, hülye az utas, de attól még a beszállókártyán rossz időpont szerepel és a légitársaság is hülye.

Előzmény: henteskeeee (10609)
onlyread Creative Commons License 2023.03.23 0 1 10613

Részben igaz, de azért élénken emlékszem arra a pillanatra, amikor reggel a szállodai ágy szélén rápillantottam és 20.45 helyett 8.45-öt láttam... p.m nélkül, persze. Nyilván habitus kérdése, de nekem is volt egy rémületes három percem... Mondjuk eszembe nem jutott volna szcénát csinálni belőle, de nem is vagyok Majka.

Előzmény: Mr. Hadley (10612)
Mr. Hadley Creative Commons License 2023.03.23 -1 4 10612

Azért az emberek jelentős részének nyilvánvaló volt, hogy ez csak egy informatikai baklövés lehetett. Valaki valamit elrontott egy program frissítésnél.
Mindenki másképp éli meg a helyzetet - a celeb világ abból él hogy felhajtást csinál maga körül, mert ha ez csökken, akkor elmerül a fostengerben amiből él.

Hétköznapi emberként, ha ezzel a problémával szembesülnék, akkor hangzatosan mondanám, hogy 99%-ban biztos vagyok benne hogy a gép mikor fog indulni. Ezután foglalkoznék azzal a bizonyos 1%-kal, aminek a tetején ott ül az agyrágó bogár és csak arról beszél, hogy cseszd meg a 99%-os bizonyosságodat, ha lemaradsz a gépről, akkor az olyan lavinát indít el magával, amin nagyon nagyot szopkázol.

Itt aztán rájön az ember, hogy a hangzatos 99% csak 40%, vagy még kevesebb, ha elszáll a józan ész.


Ha a gép másnap indul akkor szerezhetek plusz információt a reptér kiírásaiból, vagy ha később akkor lehet ellenőrizgetni az Amadeusban a foglalási kód alapján, végső esetben a flightradaron is lehet önigazolásra alkalmas infókat szerezni. Ha meg van még két hetem az indulásig akkor visszafekszem és foglalkozok a problémával egy hét múlva.

De ne feledjük el azt a fontos dolgot, hogy akik problémáztak ezen, azok egyike sem kapott értesítést a járat módosításáról sem emailban, sem SMS-ben.

Mindez csak azt mutatja, hogy tud egy jelentéktelen hiba kihasználásával a saját privát agyrágó bogarad milyen sikeresen taszíthat világvége hangulatba.

henteskeeee Creative Commons License 2023.03.23 -1 0 10611

Ez így volt korábban is, meg sokáig is, de most nem.

Valamiert nem, az okát mindenki gondolja/tudja.

Viszont itt arról beszéltünk ki mit tenne ebben az esetben, nem másról 

Előzmény: cassano711 (10610)
cassano711 Creative Commons License 2023.03.22 0 1 10610

Ez egy egyszerűen megoldható probléma lenne a légitársaságok részéről, vagy 8:25 szerepeljen a beszállókártyán vagy 20:25 és kész. Más verzió ne legyen, hogy félreértés se legyen.

Jó, lehet mondani persze, hogy az utas nézzen már rá egy menetrendre hogy ott reggel vagy este 8:25-öt lát, de hát látjuk hogy ez nem megy mindenkinek, nem mindenki gyakorlott utazó, akkor pedig a légitársaságok tudnák ezt megoldani egyszer és mindenkorra.

Előzmény: henteskeeee (10609)
henteskeeee Creative Commons License 2023.03.22 -1 0 10609

https://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=163864699&t=9166536 

Most fogalmam sincs, hogy hajnalban vagy este megy-e a gép.”

 

neki sem volt, de nem segített senki sem neki

 

nem védeni akarom, csak ez egy nagyon kellemetlen helyzet, itt sokaknak azért vannak információi a fapados utazás tekintetében, neki(k) nem sok.

 

Előzmény: vélemény 1 (10608)
vélemény 1 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 10608

Megnéztem a menetrendet, végig néztem a maileket, hátha küldtek módosítót. Amikor itt írtam, akkor 99%-ig voltam benne biztos, hogy csak az időpont kétféle írásáról van szó.

Azt hiszem Majkanak nem lett volna  gond ülőhelyet venni és akkor  napokkal korábban le tudta volna tölteni a boardingot,  lett volna ideje utánajárni a dolognak.

Nem tudom, milyen személyzettel beszélhetett a barcelonai reptéren, Ryan személyzettel vagy valami földi kiszolgáló személyzettel. Az utóbbinak tényleg fogalma sem lehetett  az ügyről, csak mondott valamit, hogy lerázza.

De ez még mindig kevésbé rossz, mintha este mentek volna ki a reptérre, miközben már reggel elment a gép.

Előzmény: henteskeeee (10605)
llaci10 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 10607

Bocs, ezt a wizzhez akartam.

Előzmény: llaci10 (10606)
llaci10 Creative Commons License 2023.03.22 0 0 10606

Én meg úgy látom, a jobb utastájékoztatás jegyében kőtelezővé tehették a féretájékoztatást. Ma kapiam a vasárnapi utazásomról.

 

"Az utazásod Foglalási kód: 

 

IndulásBUD2023.03.26. 04:00

ÉrkezésLCA2023.03.26. 06:55

ÉrkezésBUD2023.03.30. 12:00

IndulásLCA2023.03.30. 08:55"

henteskeeee Creative Commons License 2023.03.22 0 1 10605

Ha neked itt nem adnak tanácsot az SOS kérdésedre, mit tettel volna, megnézed a menetrendet?

 

Előzmény: vélemény (10604)
vélemény Creative Commons License 2023.03.22 -1 1 10604

Nekem volt vele pont 2 hete problémám. Írtam is itt róla. De én megnéztem a menetrendet.Egyszerűen kétféleképpen lehet írni az időpontot. A Ryan személyzet persze tényleg kamuzott, nem küldtek semmilyen mailt az időpontváltozásról, mert nem volt időpont változás.  Egyrészt mélysötét embereket alkalmaznak, másrészt arra tréningezik őket, hogy hazudjanak.

Manapság nagyon sok helyen alkalmaznak mélysötét embereket és trenírozzák őket arra, hogy hazudjanak. Magyarország sem kivétel.

Majka persze hülye, minél celebebb, annál hülyébb. Nem kapott rossz jegyet, csak ő sem gondolt rá, hogy az időpontot kétféleképpen lehet írni. 20 éve, még celebbé válása előtt tudta volna.

 

Előzmény: attus germanicus (10603)
attus germanicus Creative Commons License 2023.03.22 0 0 10603

Egyrészt igen. 

Másrészt, itt a fórumon is volt már többeknek ezzel problémája, hogy a ténylegesenél 12 órával korábbi indulást írtak a jegyre és/vagy beszállókártyára. És ez azért nem normális. 

Előzmény: i perseguitati_ (10602)
i perseguitati_ Creative Commons License 2023.03.22 0 4 10602

Aki hülye, megèrdemli...

 

 

 

Előzmény: Airbag. (10601)
Airbag. Creative Commons License 2023.03.20 0 2 10601
tacsi69 Creative Commons License 2023.03.20 -3 0 10600

Sziasztok, nem tudja valaki, h a repulojegyhez megrendelheto biztositas, mi(ke)t biztosit?

Erdemes valasztani, vagy inkabb valami kulon utazbiztositast erdemes kotni?

Koszi!

gambl-R Creative Commons License 2023.03.19 -1 4 10599

Elárulod, hogy mi volt a gondod velük? Mert az még nem derült ki a storyból. 

Előzmény: Szipolykaa (10597)
Szipolykaa Creative Commons License 2023.03.19 -2 0 10597

Köszönöm a segítséget, közben sikerült egy élő emberrel összekapcsolódnom. Sajnos az lett az eredmény, hogy ő maga, mint live agent csak azt tudja megmutatni, hogy hol tudom megírni a kérdésemet. Ezt megtettem, majd a várakozásokat nem meghazudtolva kaptam rá egy tökéletesen használhatatlan és semmitmondó választ, amiről egyértelmű volt, hogy copy/paste módszerrel készült, és köze nincs a kérdésemhez.

Azt hiszem, ezt a 150 eurót, mint tanulópénzt vagyok kénytelen elfogadni.

Pozitív, hogy tanultam belőle.

Az egyetlen segítő szándékú kollégának köszönöm, hogy időt szakított rám.

Előzmény: Jack51 (10595)
forceberg_avs Creative Commons License 2023.03.13 -1 1 10596

Ezeken a számokon hány szonátát kell végighallgatni? xD

Előzmény: Jack51 (10595)
Jack51 Creative Commons License 2023.03.13 0 2 10595

+44 1279-35-8395 (UK, Customer Service)
+44 1279-35-8438 (New bookings/General Queries)
+44 1279-35-8588 (Special Assistance)

Előzmény: Szipolykaa (10593)
Szipolykaa Creative Commons License 2023.03.12 -7 1 10593

Lehet mínuszolgatni, gyerekek, de én még nem láttam légitársaságot, amelyik ennyire ügyesen tér ki mindennemű kapcsolatfelvétel elől. És a problémám olyan jellegű, amire nincs FAQ meg HELP meg hasonlók. A hotline megszűnt. Az e-mailre automatikus válasz érkezik (amit azért igyekeztek úgy megszerkeszteni, hogy úgy tűnjön, mintha ember írta volna, de ordít róla, hogy nem). A chatbot használhatatlan.

Mindegy, most sikerült egy humánnal kapcsolatba kerülni a chaten, hát majd meglátjuk, mire megyek vele. Egyelőre elég régóta gondolkodik a kérdésemen...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!