Üdv mindenkinek! Egy kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 1990-es Mazda 626-os 2.0 Benzines 12 szelepes autóm (FE motorkódos) A motor szépen jár de bármilyen terhelésre a szelepektől kopogó hangot hallatt. Alapjáraton is ez áll fenn vagyis ha tartja a fordulatot és nincs terhelve szépen jár de pl szervó terhelésére már kopog vagy hirtelen gázra is. Magasabb fordulaton ugyan azt produkálja. Mi lehet a hiba?? (Új hengerfejtömítés, szelepek becsiszolva, 12db új hidrotőke, és új szelepszárszimeringeket kapott.) Ez a hiba a felújítás előtt is fenn állt pont ezért kapott új hidrotókéket (A 12db régiből 3db volt jó) de a hiba megmaradt!! Már tényleg tanácstalan vagyok. Akinek volt hasonló problémája ilyen motorral kérem írja le hogy mi lehet a hiba. Előre is köszönöm! Hidegen, melegen egyaránt ez a hiba! Kicsit sem változik, halkul a hang a motor felmelegedésével!
A minap vásároltam egy Mazda Xedos 6-ot 1.6-os motorral, viszont az a problémám, hogy a szívótorok gumi meg van mókolva, szigszalaggal,mesteresen, érdekelne, hogy lehet-e hozzá kapni ilyen csövet...A lustaság, a drágaság, vagy épp az alkatrész hiány sarkalta-e arra az előző tulajt, hogy nem lett kicserélve? Gázadásnál kissé megtorpan, az első gondolatom az az, hogy fals levegőt szív, na de hát én, meg az autószerelés, igen távol állunk egymástól...Tud-e nekem ez ügyben valaki segíteni? Előre is köszönöm!
Sziasztok, nem keres senki a Mazdájába egy USB interface modult (Yatour YT-M06-MAZ1 )? Sajnos rosszat rendeltem, ez csak 2002-2008 közötti autókba jó. Nekem 2009-es van :(
Boltban 26,000 Ft, én odaadom újonnan 16,000 Ft-ért. 5 perc a beszerelése. Elérhetőségem: 0620 2537099
Valaki tud segíteni abban, hogy az első generációs Mazda3, 1.6 benzines motorhoz való kuplung hidraulika cső milyen más típushoz (MAzdán belül, vagy kívűl) való csővel helyettesíthető? Csak gyáriban lehet kapni ezt a csövet, és jóval drágább, mint amennyit ér...
Sziasztok! Teljesen új belépő lennék Mazda fronton. Eddig mindig német autóim voltak, de most váltani akarok. Csak benzinesben gondolkodok(semmi új-típusú turbó, TSI,FSI,stb. Ezért is gondoltam a Mazdára— >szívóbenzin. Szóval 2 opció lenne: Mazda 6 (2008-2009-es) vagy CX 7es.
A kérdésem: A CX-7 nél mennyire megbízható ez a DISI motor? Ez olyan turbós mint a német TSI mondjuk?
Sziasztok! Sajnos eladóvá vált az RX-8-am. Az új motorban 8 ezer kilométer van, és a legerősebb 184kW-os, 250 lóerős motorja van. Amerikai kivitel. Részleteket és kontaktot itt találtok. Sziasztok. :(
Sziasztok! Szaboze vagy esetleg masvalaki tud elado Mpv-t lehetoleg elso magyarorszagi forgalombahelyezesel, illetve benzinest. Hahusokat mar vegigneztem, azon kivul erdekelne. Koszi!
Üdv, lehet hogy egy kicsit nem ide illik de hátha valakit érdekel a dolog. Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy FB csoportot amit én hoztam létre azzal a szándékkal hogy jó áron váljak meg a Mazda3 Skyactiv autómtól. Ebben a postban minden infó benne van:
Hello, nekem volt nem rég ilyen fura esetem. A szerelők nálam sem találtak semmit. Aztán mikor stabpálcákat cseréltem észrevettem, hogy az első kanyarstabirúd egyik szilent határolója levált így egy kicsit el tudott mászni oldalra a stabirúd. Nagyobb berugózáskor emiatt beleért a váznyúlványba. éreztem a pedálon is meg mindenhol a rezonanciát. Visszatoltam a helyére, két awab bilinccsel fixáltam a cuccot, azóta oké a dolog. Nyilván nem egyforma a két autó, de valami hozzá ér valamihez, és ennek van látható nyoma. csak keresni kell. Mondjuk míg rá nem jöttem, gondoltam a gátlókra, toronyGumicsapágyra...stb.
Akadt egy kis problémám ( Mazda 6 GY 2.0 ), jártam egy - két szerelőnél itt a környéken, de nem tudtak segíteni. Leírom a jelenséget: reggeli indulás, balra hátra ki a garázsból, kicsit kevés a hely szóval tekerni kell rendesen. A második körnél egy roppanás, addigra kb meg is kell állnom, majd 1 előre menet és jobbra szed, ismét roppanás de valamivel kisebb, majd mikor már egyenesbe vagyok és haladok 20 métert kisebb kereszteződés ismét jobbra, le a járdáról nem vészes 4-5 cm ismét roppanás... Haza felé, vissza út ugye, már tekerem balra, semmi, jön a padka és akkor roppan (vagy koppan). Ritkábban, de szokott lenni, hogy csak simán egyenesben is roppan egy egy nagyobb útegyenletlenségnél. Felemelték az autót, rángatták feszegették, de semmi "alles fest". Nekem ami fura, hogy a pedálokon is érzem ezt a dolgot. Aki ért hozzá annak hátha jelent ez is alamit, annyit még, hogy a 4 első lengőkar nem rég lett cserélve, de azokkal szemmel láthatóan minden rendben. Akinek van valami tippje kérem írja meg, mert ma reggel akkorát szólt majd kiugrottam a kocsiból.. Köszi
Mazda 626 v6 vezérműszíj feszítőnél honnan tudom, hogy jó v. rossz? a szíj nagyon berepedezett, pedig csak 80e km van benne. Hogyan kell a feszítőt beszerelésnél vissza állítani?