Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Gergice- Creative Commons License 2015.02.03 0 0 4646

Ha megsérült a lakk hiába políroztatod, a polírozással mindig egy vékony réteget leszednek a lakkozásból. Ha nincs lakkréteg nincs mit polírozni. Újra kell lakkoztatni az elemet. Nálam is ez volt a megoldás a tank mellett.

Azt meg, hogy hányszor lehet, az határozza meg, hogy milyen drasztikusak voltak a korábbi polírozások. Ezért érdemes hozzáértőre bízni, hogy csak annyit szedjen le róla, amennyi ténylegesen szükséges.

Előzmény: zsgabor (4645)
zsgabor Creative Commons License 2015.02.02 0 0 4645

srácok!

egy kocsit hányszor lehet políroztatni élete során? tehát mennyit bír a lakkréteg? ezt polírozás előtt meg tudják állapítani? valami őrült ráburított valamit a kocsimra és kicsit megsérült a lakk...

Gergice- Creative Commons License 2015.02.02 0 0 4644

Persze, azzal nem vesztesz semmit, ha megnézed, de mit nézel rajta. Valószínű be sem indul. Legfeljebb kasztni és a belső állapotot tudod megnézni.

Érdemes Németországban és Ausztriában is nézelődni,sokkal nagyobb a választék, és általában jobb állapotúak is. Volt itt Bp. XVI. kerületben egy fekete XJR Svájcból, de váltóhibás volt. Nem tudom, hogy megcsinálták-e és elkelt-e, de rákérdezhetek, ha gondolod. 1.6m körül volt amíg nem lett gond a váltóval, aztán levette a hirdetést kereskedő. De az már V8 volt.

Előzmény: szeda_1970 (4642)
zsgabor Creative Commons License 2015.02.01 0 0 4643

és a sötétzöld 1.2ért?

Előzmény: szeda_1970 (4642)
szeda_1970 Creative Commons License 2015.02.01 0 0 4642

Engem ennél a kocsinál pont a kép szerinti külső-belső állapot fogott meg. Az 1m-ért hirdetett fehér még nagyon szép belül de a kasznin volt javítás, ismerem a régi tulajt is.Ez volt anno a kiválasztott de eladta. Igaz most megint eladó de azóta eldöntöttem hogy XJR-t szeretnék. Fogyasztás nem mérvadó az alkatrész meg ugyanannyi mint egy sima 4.0-hoz akkor meg miért ne? Úgysem hétköznapi autónak kell. Arra van egy SAAB-om és amire kell remekül teljesít. Nagy gond viszont hogy tárgyalásra azzal menni nem lehet. Vége a következő sarkon való parkolásnak kell egy ilyen kocsi. Néztem a többit de nem érzem az 1.6m-os ajánlatot olyan szépnek mint ezt az 500e-t. Én sem vagyok híve a vakon vásárlásnak, ráadásul ugye váltót sem lehet kipróbálni... tudom mekkora szívás, van a baráti körben váltóhibás XKR, ebbe nem akarok belefutni. Szerintem minden képen lemegyek megnézni aztán meglátjuk. Köszönöm a tanácsokat. Akkor úgy kérdezem: Gyári gépe esetleg valakinek? :D

zsgabor Creative Commons License 2015.02.01 0 0 4641

így van. az ilyen "apró" hibák nem véletlenül nincsenek kijavítva ezeken a kocsikon. Jobban megéri eladni az egész kocsit, már akinek.. Én is csak jó állapotút vennék, utólag nem bántam meg, hogy így tettem. Persze meg lehet javítani mindent a sufniban is, de egy bizonyos szint után már átmegy kókányolásba. 

Előzmény: Gergice- (4639)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.31 0 0 4640

Ja! Nem tudom az X300 milyen, de az X308-am nem nagyon szereti a nem Jaguar computer-eket, eddig rákötött nem gyári gépek többségénél összeomlott az autó saját computer-e, tehát javasolt gyári gépet rákötni.

Az enyém ráhozta a frászt már egy-két emberkére :-) Pl.: riasztós rákötötte az univerzális gépét, majd első körben váltó hibát jelzett, majd letiltotta a motort is, csomó hibaüzenet jelent meg, ürgét kiverte a víz eléggé, aztán szerencsére helyreállt. Hasonlókat játszott el más univerzális gépekkel is.

Előzmény: szeda_1970 (4637)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.31 0 0 4639

Saját tapasztalatból mondom. Jaguar-t nem szabad hibásan venni, csak ha van talonban pár milliód! Én nem XJR-t vettem, de erre is bőven elment rengeteg pénz, pedig azt hittük "nincs komoly baja"! Óriási csalódás lesz, ha veszel bagóért egyet, ráköltesz 1-1,5 milliót és még mindig nem lesz az igazi. A kinézettbe ülj bele, hallgasd meg, nézd át nincs-e rajta rohadás, működik-e minden elektromos kütyü rajta, nem kopog-e a futómű, működik-e a váltó benne rendesen stb., mert bármelyik hiba orvoslása több százezer forint, és akkor még nem beszéltem a javítás közben felmerülő egyéb javítandó dolgokról. Nem véletlenül kerül egy jó állapotú 1,5-2 millióba, míg a romok pár százezer forintba. Hidd el, összességében olcsóbb egy jó állapotú drágább!

Egy ilyenbe csak akkor vágj bele, ha van rá anyagi és időbeli kereted, és olyan "perverziód" hogy lapáttal tolod a kútba a pénzt. Én utóbbiba kezdtem bele, imádom a kocsit, de már kezdem megbánni, hogy azt a pénzt ami ráköltöttem, nem tettem félre, és nem vettem egy eleve jó állapotút, amin legfeljebb csak néhány apróságot kellett volna csinálni. Mondjuk én szerettem volna egyszer talpra állítani egy autót, ezt is lassan beteljesíítem vele, de lehet, hogy az ilyen hobbit nem egy Jag-gel kellene űzni :-)

Ha kell mondok konkrét árakat is...

Előzmény: szeda_1970 (4637)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.31 0 0 4638

Szia!

 

Ha csak nincs élőben irtózatosan jó állapotban, szerintem ezt ne tedd magadévá... 2éve biztos fent van, nagy valószínűséggel azóta esőben, hóban áll. Regadóval, átírással, mindennel 1 milla, annyiból már megkapod a másik zöld xjr-t is és az még működik is...

Előzmény: szeda_1970 (4637)
szeda_1970 Creative Commons License 2015.01.31 0 0 4637

Sziasztok,

 

 

Meg tudná mondani valaki hogy 1994-es XJS diagnosztika csatlakozója milyen? Az még elméletileg körcsatlakozós nem? Van esetleg valakinek valami bevált kábel-program amivel tutira működik a hibakód olvasás?

 

Ezt szeretném magamévá tenni: http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_xjr_4.0_kompressor_automata_bor_klima-6285697

 

 

 

miszter07 Creative Commons License 2015.01.30 0 0 4636

Pont mostanában beszéltem egy ismerőssel, egy Mercedes 500SEL-ben cseréltek motort, pont a nicasil probléma miatt. Mondjuk, az sem egy mai darab:)

Előzmény: von Rypp (4635)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.29 0 0 4635

Pontosan. BMW-kel hasonló probléma volt a korai V8-asaiknál, de én még soha nem találkoztam olyannal, aki tényleg találkozott volna a problémával. Eleve Európában, csak Angliában volt magasabb kéntartalmú üzemanyag. Európában már mindenhol alacsony tartalmút árultak, ami nem kezdi ki a bevonatot. Szóval csak az Angliából származó autók esetében tartanék ettől, de ott meg inkább az van, amit már előttem is írtak, hogy ezek az autók olyan öregek már, és olyan sokat futottak, hogy vagy tönkrementek vagy cserélték bennük garanciálisan a motort. Nem hiszem, hogy aktuális probléma lenne ez. Ezt a tapasztalatomat a BMW-vel kapcsolatban írom, de szerintem 100%-ig igaz a Jaguarra is.

Előzmény: Gergice- (4634)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.29 0 0 4634

Az a korai V8-aknak volt a problémája (kb. 2000-es évjáratig), de azok már annyira öregek, hogyha volt is ilyen gondjuk, szerintem már vagy tönkrementek, vagy javítva lettek. Legalábbis nekem ezt mondta a Jaguar szervizes, és van benne némi igazság talán.

Előzmény: csibi826 (4633)
csibi826 Creative Commons License 2015.01.27 0 0 4633

És a nicasil probléma?

Előzmény: zsgabor (4632)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.26 0 0 4632

Szia

 

Nekem 6hengeres van. Ha a lentebb említett 1-2 problémát kiküszöbölöd a V8-nál, akkor szerintem az is van olyan megbízható, mint a sor6.

Előzmény: csibi826 (4631)
csibi826 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 4631

Üdv

 

Melyik van neked, a 6hengeres vagy a V8-as? Melyik megbízhatóbb?

Előzmény: zsgabor (4628)
cat5409 Creative Commons License 2015.01.25 0 0 4630

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/mark_ii/jaguar_mark_ii-7565062 én biztos nem, mert ezt kerülgetem - és várom a lottósorsolás(oka)t......

Előzmény: von Rypp (4629)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.24 0 0 4629

Elvitték az ezüst XJR-t... :( innen volt valaki? El kezdtem nézni az XK-kat is. Kb ugyanaz mint az XJR Csak más karosszéria, nem?

zsgabor Creative Commons License 2015.01.24 0 0 4628

szia,

 

ilyen van nekem, megbízható és nagyon szerethető autó. ez a példány már évek óta fent van, a km kecsegtető, de hát ugye...látni kéne élőben, mert a képek nagyon rosszak..

Előzmény: Törölt nick (4627)
Törölt nick Creative Commons License 2015.01.24 0 0 4627

Sziasztok,

véleményt kérnék ezekről:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_xjr_4.0_kompressor_automata-6190297

http://www.classiccarsforsale.co.uk/car-advert/jaguar/xj/1996/190191/

 

Olvastam a V8asok nikasil problémáját, ha jól értelmezem  csak a 2000 utániak a jók? Azok már perselyesek gyárilag? A régi sorhatosok gondolom acélblokkosak.

 

miszter07 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 4626

Ez állítólag működik az X300 rádiójával, igaz, csak iPodot tud kezelni...

 

http://www.alpine-usa.com/product/view/dpr-rds1

Előzmény: caskahu (4623)
miszter07 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 4625

Egy másik, bár egy kicsit ma már talán ódivatú megoldás, egy MP3 lejátszásra alkalmas CD tárat lehet beépíteni:

 

http://www.caraudioplus.co.uk/Jaguar_XJ6_and_XJR_MP3_Changer_%28PACK_3_-_Alpine%29

Előzmény: caskahu (4623)
miszter07 Creative Commons License 2015.01.21 0 0 4624

Hát, valami ilyesmi kellene, de vagy ki kellene próbálni, vagy valaki hozzáértővel beszélni. Most csak gyorsan rákerestem, a forrásomat, ahol olvastam, azt most nem találom.

 

http://www.ebay.de/itm/NEU-USB-SD-MP3-AUX-In-Wechsler-CD-Alpine-M-Bus-TDM-CDM-/110700158070?pt=LH_DefaultDomain_77&hash=item19c63e5c76

Előzmény: caskahu (4623)
caskahu Creative Commons License 2015.01.21 0 0 4623

Szia!

 

Meg tudod mondani, mi ez a kütyü, amit a CD tár helyére lehet illeszteni? Vagy hogy keressem?

(most kazetta->jack adaptert használok, de elég igénytelen így...)

 

Fogyasztás témához: x300 '96 3.2 autópálya 140 km/h-nál 11-12

 

Van valakinek elfekvő szélvédő mosó tartály meg hozzá való pumpája?

Előzmény: miszter07 (4622)
miszter07 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4622

Ha jól tudom, az X308-asokba is Alpnie hifi van. Annyi biztos, hogy az X300 rádiójához van olyan kütyü, amit a CD tár helyett lehet felcsatlakoztatni, és még a CD kezelő gombok is használhatóak lesznek. Ha más nem, akkor egy FM traszmitter, azt el lehet dugni akár a hamutál helyére is.

 

A második kérdést passzolom.

Előzmény: von Rypp (4621)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4621

Köszi az infókat!

 

Két kérdésem lenne még:

 

AUX-IN mennyire kivitelezhető ezekben az autókban? CD-tárra nem nagyon lenne szükségem, ezért gondoltam, hogy egy CD-tár emuláló megoldás jó lenne (pl. Dension), de a Dension honlapján nem találtam Jaguar-t. Van valami jól bevált megoldás erre? Jack dugós vagy bluetooth-os megoldások érdekelnének elsősorban, amik nem csúfítják el a belteret.

 

Másik kérdés: Szeretném a közeljövőben megnézni a békéscsabai ezüstszínű X308 XJR-t, de nem nagyon értek a típushoz. Tudtok esetleg ott a környéken Jaguar szakit, akivel át lehetne nézetni az autót? Vagy, ha egyedül megyek le, akkor mikre érdemes odafigyelni?

Előzmény: miszter07 (4619)
ez van itt Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4620

Sziasztok!

 

Nekem egy 2003-as X-type 2.0D autóm van!

Krdésem lenne: az anyósülés előtti fabetét kicsit zörög (recseg) gázadáskor, vagy amikor indulok.

Gondolom belülről "kilazult, kikopott" valami.

 

Valaki tud erre valami ötletet, hogy tudnám ezt megoldani? Kipattintatni ki lehet? vagy mi a módja?

 

Várom megtisztelő segítségetek.

miszter07 Creative Commons License 2015.01.20 0 0 4619

Nekem az X300-as normál autópálya tempónál (130-150km/h GPS szerint) úgy 10 +/-1 litert fogyaszt, Országúton, kényelmes tempóban ez lemegy 8 literre, szerpentinen, nos erről inkább ne beszéljünk:) Az X308-as motorja egyébként jobban fogyaszt, mint a régi sorhatos motor.

 

Az X308 megbízhatóságáról nincs közvetlen tapasztalatom. De ekkorra a minőséget a Jaguarnál már rendbe tették, a márka megbízhatatlan hírneve a '70-es évekből származik, amit az angolok is csak szégyellősen a brit autógyártás abszolut mélypontjának szoktak nevezni. Miután a méltán jobblétre szenderült British Leylandtól a Fordhoz került a Jaguar, alaposan rendbe tették a minőséget. Viszont a Jaguarok továbbra is kényesek maradtak a karbantartásra, a nem megfelelő karbantartást megtorolják kamatostól.

 

Az én X300-asom megbízható, persze, van mindig egy kis nyűgje, most pl nem megy memóriából a vezető ülés előre-hátra állítása, meg az utas ülés fűtése. Egyébként két szerviz között nem kell babrálni. Üzemszerű működése a kocsinak, hogy Svájc oda-vissza évente többször, ami úgy 2x1000km, de sokszor a sallangokkal együtt 3000km szokott lenni. Persze, benne van a pakliban, hogy bármikor ott maradhatok valahol, azért az enyém már húsz éves.

Előzmény: von Rypp (4616)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.19 0 0 4618

Ja és a fogyasztásról annyit, hogy valószínűleg az én lábammal is baj van. mindegyik autónál néztem a német www.spritmonitor.deoldalt, nálam mindig többet fogyasztottak, az autók, mint az ottani átlag. A másik autóm 7 éve van meg, számítva a fogyasztásom 10,5 liter. Apám használta pár hétig, ő eljárt vele fed. számítógép szerint 8,5-lel. Ez gyakorlatban kb. fél literrel több, de akkor is... Én pörgősebben vezetek, ő meg igazi öregúrként.

Tehát lehet velem van a baj fogyasztás kapcsán. A fenti oldalon kedvezőbb értékek vannak.

Előzmény: von Rypp (4616)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.19 0 0 4617

Egy nagyobb lóerős, erősebb autó jellemzően kevesebbet fogyaszt autópályán, ez nem teljes újdonság. Gondolom az kb. 2000-es fordulaton elment a magyar autópálya tempónál.

 

Hát nem tudom mennyire megbízhatatlan a típus, az enyémmel voltak/vannak gondok, de ez lehetséges, hogy abból adódik, hogy nagyon kókler munkát végeztek rajta korábban a szerelők. Nagyon sok múlik ezen. Elsőre jó állapotúnak tűnt, de aztán jöttek sorban a rejtet hibái (az ismertek mellett). Lassan talán már elfogynak, de kb, két másik autó árát ráköltöttem már. Ha nem rajonganék ennyire az XJ-ért, már rég belöktem volna egy árokba, és felgyújtottam volna. Így úgy fogom fel, hogy ez egy agyon költséges hobbi.

Remélem másnak azért nagyobb szerencséje van a típussal, de tudomásom szerint a Jaguarok nem igazán a megbízhatóság mintapéldái.

Múlt nyáron nekem 2,5 hónapot állt, mire sikerült talpra állítani, közben talicskával toltam a pénzt a javításokra.

Ha nem rajongasz szívből érte, és nincs tartalék, erre fordítható kereted mindig, inkább ne vágj bele, mert nagy csalódás lehet belőle.

Én nem bántam meg, hogy megvártam, míg voltak tartalékaim, és ha gond van vele szakszerűen tudom javíttatni. korábban is tudtam volna venni, de javításokra kevésbé lett volna pénzem, és akkor az első zűrnél tehettem volna le, és nézhettem volna hónapokig az álló autót.

Előzmény: von Rypp (4616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!