Szevasz!
Én mostanában az SNG Barratt (www.sngbarratt.com) oldaláról letölthető katalógust szoktam nézegetni - de abban főleg régebbi modellek vannak /X300-ig bezárólag/. Ott is csak 2003-as árak vannak, de kb. 10%-ot hozzáadva valós árakat kapsz. Ha kéred akkor ingyen küldenek katalógust - ami ugyanaz, mint ami a neten van, csak kényelmesebb lapozgatni... Az árak egyébként reálisak.
Új alkatrész árakat (tehát 97-től felfelé) én még nem láttam, de őszíntén szólva nem is nagyon kerestem. Tuning árakat (és pár egyebet) találhatsz még egy halom egyéb helyen is - csak jelentős részük amerikai, és akkor bejátszik az ÁFA meg a VÁM :-(((
Bocs a zavarásért, mivel vannak itt Jaguárosok, hátha valakit érdekel:
1988-as évjáratú Jaguar Souvereign 3.6L soros 6, full extra (bőr, elektromos ülés+tükör, computer, tempomat, gyári sportfelnik ,automata váltó, ABS, stb) motorhibával eladó (2 hengerben nincs kompresszió, SZVSZ besült, és hengerfejes vagy szelepgondokkal küzd). Beindítható, de nem üzemképes. Alkatrésznek vagy felújításra i.á.: 700E
Van egy márkakereskedés6szervízünk, lakatosok jók, csak sokat kell őket baxogatni, fényező isten. :)))) Szerelők közül szintén van komolyan hadrafogható emberünk, igaz, ő is olyan, ha találkozik egy "sárkányos" problémával, leül elé, elszív egy fél dobozz dekkett, addig nézegeti, de aztán nekiáll.
Igazából a ciki a kárpitosnál lesz, de nem kell a gépnek 5 perc alatt összeállnia, van rá idő.
Valaki tudja, hol van ennek a dögnek az alvázszáma?
Haaat... nem keves munkad lesz meg vele... Remelem van karpitos, karosszerias, fenyezos, futomuves es egyeb autoszerelo ismerosod jol felszerelt muhellyel... Azert nem lesz rossz, ha kesz lesz... Sok sikert!
Na, ha valaki megmondja, hogyan lehet feltenni ide képeket, mutatok pár érdekes képet. A képek nagyon nagy felbontásúak és van belőle 25 darab. 1970-es S-I XJ, 2,8 sorhattal. Van pár hibája, sőt, fényévekre a frankótól, de nem OLYAN vészes. Tegnap mentem aztóztam 1400 km-t, hogy megnézzem.
Úgy néz ki hogy megveszem.
Csodálatos a hangja. Gyönyörű a kinézete. Fantasztikusan gyorsul és húz. Mi szépet mondjak még róla ? :-)
A legelegánsabb dolgok közé tartozik egy v12...
Tényleg nem fogom behozni mert már bennt van:),és rendszáma is van vizsgával.Az állapota patika.Elég rémisztő a hírük ezeknek a v12-eseknek:(dehát annyira tetszik ez az autó,hogy azt nem tudom leírni,ezeket a rossz dolgokat meg nem akarom elhinni.Valaki mondjon már valami pozitívat:)
"Joseph Lucas Ltd., Birmingham started in 1875 a production of ship and bicycle lamps. These carbide or acetylene lamps did not suffer from short circuits, for they still adhered to the basic principle of light, fire and darkness. In 1895 the joseph Lucas Ltd. already had a capital of Ł 250,000, so they must have been very successful in these pre-electric ages.
Just after the turn of the century as motorized transportation was developing, motorists became aware of the dangers of driving about after dark. (The quotation "A gentleman does not motor about after dark." has been attributed to Joseph Lucas, but we cannot confirm if this is true.)
"
"Az elektromos rendszerét a sötétség hercege (LUCAS) tervezte - olyan is..."
Jaja. Én is sokat küzdök a Lucas holmikal az autómban(Range Rover, V8)
Most épp a gyujtást építem át. A gyári Lucas 35D8 elektromos jeldós(induktív) osztófej helyett egy átépített megszakítós kerül be, a megszíktó helyére egy Hall jelaódval. A röpsúlyok fixálva lesznek, és elektornika fogja vezérlni az előgyujtást. Magát a szikrát is egy amerikai többszikrás gyujtás fogja szolgáltatni.
Lucas minőség: gyárilag a röpsúlyba bele van ütva hogy hány fok max előgyujtást ad. Vezétműtemngely fokban, ami ugy a főtengelyfok fele.
Nekem 10 fok volt beleütve, ami ugye 2x10=20.
Kimértük: 7,5 fokot adott 10 helyet.
Selejt...
Ja és alig lehet hozzá alkatrészeket rendelni. Alig pár dolognak van külön cikkszáma.
Magánvélemény ON:
Én tudnám szeretni az XJS-t...
OFF
A régi (értsd 1992 előtti) v12-esek nem igazán problémamentesek (visszafogottan szólva). Szerény véleményem szerint a gatyád is rá fog menni. Van egy ismerősöm: átlag 1-1,5 MFt-t költ rá / év (csak motor és hajtáslánc és ehhez kapcsolódó apróságok). Az elektromos rendszerét a sötétség hercege (LUCAS) tervezte - olyan is...
Amennyiben van angliában kapcsolatod akkor sokkal olcsóbban is meg tudod oldani, de ne készülj folyamatos problémamentes működésre, mert az nem valószínű.
BIG666
Nem fogod tudni behozni vagy csak nagyon drágán, lásd: regisztrációs díj....
Öregebbet kellene nézegetni, mert egyrészt olcsóbbakat is lehet találni, másrészt problémamentesebb a hazahozatala.
Találtam olyant a mobile.de lapon, hogy a fickó 1850 euróért KETTŐ komplett autót árul, igaz, lenne vele dolog bőségesen.
Szevasztok!Tudtok valami infót a v12-es coupekról,konkrétan egy 89-es példányról van szó,nemrég hozták svájcból.A gép szalon állapoptban van,gondolom kint műszakilag se nagyon hanyagolták el,az ára olyan 2.5 körül van,szerintetek érdemes belevágni????(inkább ezt vennék mint egy új swiftet:)