Láttam a Murányiék kerültek szóba. Megmondom őszintén igen régóta ismerem őket:
Alapvetően igen kedvesek, kasztnimunkájuk nem rossz, a fényezés is az erősségük közé tartozik.
Sajnos az elektromos dolgokkal csak bizonyos keretek közt sikerül megbirkózniuk...
De alkatrészért bármikor keressétek őket, mert viszonylag jó áron tudnak szerezni.
összességében:
Ha felügyeled a munkát akkor nem rontják el.
a munkadíj sem olcsó, de még kifizethetőbb mint a JH-nál.
Ez így oké, de a turbo és a kompresszor között olyan különbség van, kb. mint a wankel és az otto-motor között. Mindkettő a feltöltést szolgálja, de teljesen eltérő kialakítással, a turbót a kipufogógáz hajtja, a kompresszort meg általában ékszíj.
XJ-ből vagy S1, vagy semmi.
Na jó, estleg egy S2 kupé. De akkor az csakis Daimler lehet.
:))))
XJ6 szép nagyon,de a legújabb generáció valahogy pont elvesztette az a meghökkentő arányait amitől szép lett
XJR az végképp etalon autó nálam is
és az XKR pedig az egyik lexebb sportautó amit valaha gyártottak
olvastam lentebb hogy egy fószer 450 pacira izmosította a gépét,ezt egyszerű turbónyomásnöveléssel csinálják a Paramount angol cégnél,sőt ami érdekes hogy kormányváltót is lehet hozzá rendelni...így már nagyonkomoly gép !
miért, miért, vazziga! mert szívem szerint már évek óta belevágtam volna, de mindig jön valami, ami fontosabb :-(((
sebaj, ami késik, nem múlik :-)
a Volvoért irigyelhecc, bár az új kedvencemet még nem is láttad:
na, ezzel a kis szutyokkal is van annyi gond, mint egy restaurálandó Jaguarral :-/
most egyelôre ezt "építem újjá", nyárra 100%-os lesz. aztán építek egy új kéglit, aztán jöhet a Jag :-D
Třzszünet van otthon. Épül a házunk, jön gyerkőc és most oda kell a pénz. Nem nyúlhatok a jaghoz. Hét elején megtörtem a mondeót, lassan xm is talpraáll. Szóval és tetvel, készült már hozzá pár alkatrész, leginkább karosszéria elemek. Elég sokmindent meg tudok hozzá venni ujonnan. Sárvédőivek 6-7 ezer! hátfal 20 ezer! hřtő alatti merevités /nemtom a nevét/ 15 ezer! teleszkópok 18/db (van benne 6). Motorhoz is lassan elkészül az állvány/bak/, hogy ne a kocsiban kelljen berhelni hanem rendesen körbe tudjam járni.
Rengeteg rajz van már hozzá, és terv a kivitelezésről. Iszonyat mennyiségř fénykép.
Nekem a gyári lemez felnije krómkeretekkel, disztárcsával megvan, de kaptam hozzá, akkori időből való "lukas" alufelnit amit viszont poliroztatni fogok.
Kérdés? :))
fargo, miért vagy irigy? :))) Utáljalak a volvóért? :))
1 év????
Én két évet adtam magamnak, hogy TELJESEN rendbe hozzam, de akkor olyan lesz, mint a gyári új, bárhova el mernék indulni vele. Hiába szép és jó(?) az enyém, akkor is szétszedjük darabokra, elektromos rendszer újraépít, motor felújít, kaszni lefest stb.
Ez a gyorsabb része.
Nem tudom, honnan szerzek rá küllős kereket, fehér falú gumit, mi lesz a bőrrel. A krómozással is vannak, lesznek gondjaim, itthon még nem sikerült normális krómost találni, pedig már volt 1-2 próbálkozásom.
Amitől legjobban félek, az a váltó. Nem merek hozzányúlni, automatát még nem csináltam, az elvét értem, de félek tőle. Úgyhogy a váltó egyelőre kimarad.
Egy kérdés: honnan lehet overdrive-ot szerkeszteni a gépbe? Ezzel pl még csak senkit meg sem tudtam kérdezni...
Sziasztok, örülök, hogy éledezik ez a topic. Úgy tűnik nekem is megvalósult egy gyermek kori álmom: lett egy 73-as XJ12-esem. S1-es V12 automata, hófehér, és nagyon szép. Igaz, hogy az ötös skálán 1-es állapotban. Most vagyok túl a vámolási örületen, illetve még nem teljesen, de egy-két napon belül talán már lezárul.
BX Thomas, te hogy állsz a felújítással? Lenne majd hozzád egy rakás kérdésem.
üdv. iopee
v12nek gyönyörř hangja van soros6 meg diszkrétebb.
V12est szerettem volna énis de a véletlen úgy hozta hogy 6 hengeres lett manuál váltóval.
Alkatrészt itthon is lehet hozzá kapni. Sógoroktól hozzák 1-3hét szállitással.
Na akkor átfogalamazom.
Két potenciális jelölt van, két konkrét autó.
Mindkettő automata, az egyik v12, a másik s6.
Nem az érdekel, mennyit eszik mert 1, ilyen autónál szerintem nem számít 2, nem napi használatra lenne.
Aut váltó megbízható-e vagy inkább keressek kézit?
Alkatrész meg azért érdekelne, mert az első dolog, amit csinálunk vele, az az lesz, hogy atomjaira szétszedjük és darabonként amit kell, MINDENT felújítunk/ kicserélünk.
Engem ez a felújítós dolog kicsit jobban érdekel, mint venni egy tutit, beleülni és elmenni vele.
nem ez az első ilyen próbálkozás, nem félek tőle, de Jaguarom még nem volt.
Mostanában egyre inkább érlelődik bennem az elhatározás, hogy behozok egy S1-es xj-t.
pár kérdésem lenne ezzel kapcsolatban:
xj6 vagy xj12?
automata vagy kézi?
a legfontosabb pedig, mivel valószínűleg kissé lepukkant lesz az alany, hogy hol van biztos és VISZONYLAG olcsó alkatrészutánpótlás.
ha valaki tudna segíteni, akár csak tippel is, megköszönném
Egy régebbi hozzászólásodban írtad, hogy esetleg tudsz segíteni gumi beszerzésben…
Hát nekem most eljött a „gumivadász” időm.
És sehol semmi mm-es.
Márpedig felnit nem szívesen cserélnék, mert ez nagyon tetszik.
Ha tudsz, tudtok segíteni az nagyon jó lenne.
db2002:
Kicsit megkésett válaszok (új gép, új élet, új szívások OFF: már csak a torkosborz ikont keresem az ikonok között ON):
Az ugrómacska akkor van, ha az eredeti tulaj (felár ellenében) rendelt hozzá. Utólag is vehető: a.) nem EU szabványos - kb. 27.000 Ft b.) Arden elfordulós (nekem ez van) Soroksárin 127.000 Ft - Ardenttől rendelve VÁM-mal és egyebekkel 71.000 Ft c.) USA szabványút kb. 55.000 Ft - szerintem a legszebb, de nem volt időm utánajárni.
Nem hajtanak el a V8-al, hanem nem igazán van meg minden (eredeti) diagnosztikai cuccuk hozzá. /Amikor a Soroksári megnyitott, akkor elérték, hogy ők ne kapjanak meg minden infót és cuccot a továbbiakban..../ (tudod verseny van és az halálosan becsületes :-() )
Téligumi: nekem most Bridgestone-jaim vannak - nekem beváltak. Minnél jobbat különben :-))))
Igen, nem volt már fiatal akor sem. Viszont gyönyörű állapotban volt, és még mindig abban van! Balatonszárszón szoktam látni nyaranta, persze már az "új" tulajjal.
A haver egyébként a XI. ker.-be, a Hotel Rubinhoz közeli Jag-szervízbe hordta. Ott kicseréltettettek vele mindent, ellenben a szenzorhibát nem szúrták ki...