BX_thomas:
Alkatrészek ügyében javaslom neked a Stoneleight-i vásárlást. Sajnos a tavaszi már lement, már csak összel lesz.
A Jaguar Soroksári-t (mármint a hivatalos Jaguár szervízt), gyakorlatilag semmilyen körülmények mellett nem javasolnám (saját számításaim szerint kb. 1100 Ft-al számolják az angol fontot, valamint a rezsi óradíjuk barátságos 18.000.- Ft + ÁFA).
A Jaguár Murányi már szimpatikusabbnak tűnik, én már egy laza próbát megejtettem velük, de igazából még nem tudok nyilatkozni.... /majd kb. 1 hónap múlva, amikor túl leszünk egy nagyobb meneten.../
Különben gratulálok, ebből egy gyönyörű autót lehet kihozni!!!
BX_thomas:
Gratula! gyönyörű autó, egyszer talán nekem is lesz egy ilyen.
Ha jól látom S.U. karbi van benne.
Ha ahhoz kell alkatrész, tudom ajánlani a Burlen Fuel Systems-t. Ők vetteék meg az S.U. vállalatot, jogokat, gégsort stb.
Lehet tőlük a neten rendelni, én már vettem is egy szerelési könyvet meg alkatrészkatalógust az és S.U. karbimhoz.
Gratula a géphez, gyönyörű!
Azért irok mert engem is érdekelne a veterán behozatal rejtelmei, hogy jött be? Azt irtad lentebb hogy 76-os, ugytudtam hogy max 74-es jöhet be veteránként.
A dolog úgy néz ki, hogy XJ6 tulaj lettem.
lassan 1 éve keresgéltem valami régebbi járművet, amivel jól el tudom tölteni nemlétező szabadidőmet.
Hát egy serie II-es XJ6 4.2 lett a vége. Tegnap megegyeztem mindenben, a jövő héten hozom haza.
76os a gép. Nagyongyönyörű. Felújítás természetesen lessz rajta, de már igy is bexarás.
Érdekelnének, források, őrültek. stb.
kb 3 évet szánok a felújitásra.
Tom
HA KICSIT IS EL KELL GONDOLKODNOD AZ ANYAGI LEHETŐSÉGEIDRŐL, MÁR FFELEJTSD IS EL, HOGY ESZEDBE JUTOTT!
A ford időszak előtti modellek elég megbizhatatlanok, ezért is esett akkoriban a márka imidzse. A ford aztán rendbe tette a dolgokat. Én az újabb tipusról tudok neked mesélni.
3.2-es alap moci, fogyasztás 15-2o liter városban. Egy szett gumi többszázezer, ha nem veszel téli gumit, télen nem tudsz járni vele. Télen amúgy is elég nehezen használható.
Minden alkatrész aranyárban. Hátsó lökháritó fél millió forint+. Egyébként minden tekintetben csodálatos kocsi, de csak meglehetősen gazdag emberek számára javasolt, azért is mert elég nehéz továbbpasszolni, tehát nagy rajta a végső bukta is. Attól, hogy régebbit veszel olcsóbban, a javittatás és a szervizelés csak többe kerül.
Cascot nem tudsz rá kötni. Ha esetleg összetöröd, akkor megölöd magad?
most talaltam ra csak a topicra,pedig mar keresgeltem egyszer regebben.Nekem egy 77-es tuzpiros xj-6-osom van,jobbkormanyos. udv minden JAG fannak otthon!
A Totalcar Autódoktorát is kérdezte egy érdeklődő az XJ-k hibáiról, szervízeléséről, fentartási költségeiről. Azt írta: spéci szerszám nélkül még egy gyertyacsere is komoly feladat.
"Most pont egy olyan auto kellene, amit ritkan hasznalnek, de akkor allat legyen... :) "
Hát ez biztos hogy az lesz.
Egyébként szerintem, ha fent bírod tartani, akkor mindenképpen hatalmas élmény
lesz vele az autózás.
A szervizkönyv egyébként jó jel ...
Az ára is reális.
De az én véleményem nem túl mérvadó, mert én NAGYON elfogult vagyok !! :-))
Lattam ma egy XJ40-est, 7890EUR-ert.
111ekm, 93-as darab. Nagyjabol el is hiszem, hogy ennyi km van benne, Sixt-es auto volt.
Jag-et meg nem surun kolcsonoz a nep :)
Es naon egyben van, szervizkonyves.
Szerintetek szabad? :)
Most pont egy olyan auto kellene, amit ritkan hasznalnek, de akkor allat legyen... :)
Gondoltam felhozom ezt a topic-ot, hiszen ez a csodálatos autó megérdemli.
Remélem hamarosna ismét beindul majd a topic és nem süllyed el.
Magamról annyit, hogy kb. 6-7 éves korom óta imádom én is ezt a járgányt, de
csak mostanában jutottam el arra a szintre, hogy elérhető közelségbe került a pár éven
belüli megvalósulása az álmomnak. És hát azért ennek nem lehet csak úgy nekirontani,
hanem én szeretnék igazán rákészülni a dologra. Tehát akkor én is várom a rajongóknak
és a tulajdonosoknak a hozzásazólásait.
hmmmm.... engem nem... de ha megis, akkor sem a Jag tervezoi biralhatok... ugy ertem az S Type az Mk II-es reinkarnacioja, szoval nem kerdes melyik volt elobb... ugy ertem Jag vagy Daewoo... ;))
Osszezavartal.. nem tudom mit higgggyyyek.... ;) az alapjan, hogy eszrevetted, hogy 120-asnak titulaltam a 150-est, hozzaertonek tartana'lak (persze egy hozzaertonek inkabb termeszetes mintsem kihivas, hogy megkulonboztesse az XK sorozat egyes tipusait egymastol... )
De nem tudom ezzel egyeztetni a kovetkezo kijelentesed: "az S-Type szerintem vérbeli Jag"
Hogyan tarthatja verbeli Jag-nek az S-Type-ot valaki aki folismer egy XK-t? ;))))