Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BIG666 Creative Commons License 2003.04.30 0 0 119
BX_thomas:
Alkatrészek ügyében javaslom neked a Stoneleight-i vásárlást. Sajnos a tavaszi már lement, már csak összel lesz.
A Jaguar Soroksári-t (mármint a hivatalos Jaguár szervízt), gyakorlatilag semmilyen körülmények mellett nem javasolnám (saját számításaim szerint kb. 1100 Ft-al számolják az angol fontot, valamint a rezsi óradíjuk barátságos 18.000.- Ft + ÁFA).
A Jaguár Murányi már szimpatikusabbnak tűnik, én már egy laza próbát megejtettem velük, de igazából még nem tudok nyilatkozni.... /majd kb. 1 hónap múlva, amikor túl leszünk egy nagyobb meneten.../

Különben gratulálok, ebből egy gyönyörű autót lehet kihozni!!!

elf Creative Commons License 2003.04.30 0 0 118
BX_thomas:
Gratula! gyönyörű autó, egyszer talán nekem is lesz egy ilyen.
Ha jól látom S.U. karbi van benne.

Ha ahhoz kell alkatrész, tudom ajánlani a Burlen Fuel Systems-t. Ők vetteék meg az S.U. vállalatot, jogokat, gégsort stb.
Lehet tőlük a neten rendelni, én már vettem is egy szerelési könyvet meg alkatrészkatalógust az és S.U. karbimhoz.

Szvsz olcsóbb mint a Jag boltok.


Burlen Fuel Systems



Ezeket gondolom ismered:
http://www.jag-lovers.de/
http://www.jag-lovers.org/

Előzmény: BX_thomas (108)
sansalvador Creative Commons License 2003.04.29 0 0 117
Hú be szép! Gratula!
Előzmény: BX_thomas (112)
db2002 Creative Commons License 2003.04.29 0 0 116
Hát igen... A brittek tudnak csak igazi tradicionális/klasszikus luxusautót csinálni !

Mindennapi használatra szánod, vagy csak hobbi autóbak ?

Előzmény: BX_thomas (112)
BX_thomas Creative Commons License 2003.04.28 0 0 115
72... bocsi nem akartam a lelkedbe gázolni. Jövő májust ki kell várni.
Előzmény: BMW Power (114)
BMW Power Creative Commons License 2003.04.26 0 0 114
BX_thomas !

Gratula a géphez, gyönyörű!
Azért irok mert engem is érdekelne a veterán behozatal rejtelmei, hogy jött be? Azt irtad lentebb hogy 76-os, ugytudtam hogy max 74-es jöhet be veteránként.

Előzmény: BX_thomas (112)
sirk Creative Commons License 2003.04.25 0 0 113
BX_thomas:

Gratulálok, ez az gép így is gyönyörű :))

Mesélsz a behozás körülmémyeiről, kivitelezéséről??

Előzmény: BX_thomas (112)
BX_thomas Creative Commons License 2003.04.25 0 0 112
itthonvan! :))
holnap keltjük életre a mocit és az autót!
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]

Előzmény: db2002 (109)
BX_thomas Creative Commons License 2003.04.22 0 0 111
a héten hazakerül. Utána lesznek képek.
Már tiszta ideg vagyok miatta. :)
Előzmény: db2002 (109)
Fheky Creative Commons License 2003.04.17 0 0 110
Hi

Nekem ő a szivem csücske:

ez is XJ csak kicsit más :))
XJSV12
már meg lenne, hanem lenne 120 cm magas (alacsony) és haza tudnék vele menni.
De lesz egy ilyenem. :))

Bye Fheky

db2002 Creative Commons License 2003.04.16 0 0 109
Gratula !

Van egy cég a Karát utcában, Ők restaurálnak E-Type-okat, lehet, hogy a rendbehozatalban tudnak neked segíteni. http://www.classiccar.hu/

A germánoktól hozod a gyönyörűséget ?

Ha lesz képed róla, tedd fel valahova !

Előzmény: BX_thomas (108)
BX_thomas Creative Commons License 2003.04.16 0 0 108
felhúzom egy kicsit a topicot.

A dolog úgy néz ki, hogy XJ6 tulaj lettem.
lassan 1 éve keresgéltem valami régebbi járművet, amivel jól el tudom tölteni nemlétező szabadidőmet.
Hát egy serie II-es XJ6 4.2 lett a vége. Tegnap megegyeztem mindenben, a jövő héten hozom haza.
76os a gép. Nagyongyönyörű. Felújítás természetesen lessz rajta, de már igy is bexarás.
Érdekelnének, források, őrültek. stb.
kb 3 évet szánok a felújitásra.
Tom

választó11 Creative Commons License 2002.12.16 0 0 107
Hello,

HA KICSIT IS EL KELL GONDOLKODNOD AZ ANYAGI LEHETŐSÉGEIDRŐL, MÁR FFELEJTSD IS EL, HOGY ESZEDBE JUTOTT!

A ford időszak előtti modellek elég megbizhatatlanok, ezért is esett akkoriban a márka imidzse. A ford aztán rendbe tette a dolgokat. Én az újabb tipusról tudok neked mesélni.

3.2-es alap moci, fogyasztás 15-2o liter városban. Egy szett gumi többszázezer, ha nem veszel téli gumit, télen nem tudsz járni vele. Télen amúgy is elég nehezen használható.

Minden alkatrész aranyárban. Hátsó lökháritó fél millió forint+. Egyébként minden tekintetben csodálatos kocsi, de csak meglehetősen gazdag emberek számára javasolt, azért is mert elég nehéz továbbpasszolni, tehát nagy rajta a végső bukta is. Attól, hogy régebbit veszel olcsóbban, a javittatás és a szervizelés csak többe kerül.

Cascot nem tudsz rá kötni. Ha esetleg összetöröd, akkor megölöd magad?

Előzmény: sirk (-)
chillout Creative Commons License 2002.12.16 0 0 106
szisztok!

most talaltam ra csak a topicra,pedig mar keresgeltem egyszer regebben.Nekem egy 77-es tuzpiros xj-6-osom van,jobbkormanyos. udv minden JAG fannak otthon!

db2002 Creative Commons License 2002.11.26 0 0 105
Helló XJ6 !

A Totalcar Autódoktorát is kérdezte egy érdeklődő az XJ-k hibáiról, szervízeléséről, fentartási költségeiről. Azt írta: spéci szerszám nélkül még egy gyertyacsere is komoly feladat.

Mi a véleményed erről ?

Van esetleg szervíz doksid V8 4.0 XJR-ről ?

Nekem ez a kedvencem....

sirk Creative Commons License 2002.03.04 0 0 104
"Egyébként szerintem, ha fent bírod tartani, akkor mindenképpen hatalmas élmény ..."

Na, en a fenntartastol nem felek... :)

Jelenleg egy 1979-es Mazda RX-7 az en picikem, es szerintem nem olcsobb fenntartani, mint egy JAG-et :))
Kepek rola (csak linkben, mert OT):)

Persze egy XJ6 a cel (esetleg egy XKR, huhh), de attol a Mazditol sem fogok megvalni...

Előzmény: kotipas (102)
Törölt nick Creative Commons License 2002.03.01 0 0 103
Qrvára igazatok van, azoknál a négyfényszórós lapos-széles Jaguároknál nincs szebb autó.

(Van viszont sok olcsóbb :(( )

Na pá

kotipas Creative Commons License 2002.03.01 0 0 102
"Most pont egy olyan auto kellene, amit ritkan hasznalnek, de akkor allat legyen... :) "
Hát ez biztos hogy az lesz.

Egyébként szerintem, ha fent bírod tartani, akkor mindenképpen hatalmas élmény
lesz vele az autózás.
A szervizkönyv egyébként jó jel ...
Az ára is reális.

De az én véleményem nem túl mérvadó, mert én NAGYON elfogult vagyok !! :-))

Azért sok szerencsét, ha ezt választod !

Üdv:
Koti.pas

Előzmény: gabriel_ (101)
gabriel_ Creative Commons License 2002.02.28 0 0 101
Lattam ma egy XJ40-est, 7890EUR-ert.
111ekm, 93-as darab. Nagyjabol el is hiszem, hogy ennyi km van benne, Sixt-es auto volt.
Jag-et meg nem surun kolcsonoz a nep :)
Es naon egyben van, szervizkonyves.

Szerintetek szabad? :)

Most pont egy olyan auto kellene, amit ritkan hasznalnek, de akkor allat legyen... :)

Udv,
Gabriel

kotipas Creative Commons License 2002.02.24 0 0 100
Na nehogy már elsüllyedjünk ... :-))
Legalább képeket rakhatnának a kedves rajongók ...

Üdv: Koti.pas

[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
OFF: sirk: mail ment ...
ON

Előzmény: sirk (99)
sirk Creative Commons License 2002.02.21 0 0 99
Szia, itt a topiknyito :)

Sajnos egyetlen tulaj sem nezett erre eddig, remelem maskent lesz most! :)

Előzmény: kotipas (98)
kotipas Creative Commons License 2002.02.21 0 0 98
Sziasztok !

Gondoltam felhozom ezt a topic-ot, hiszen ez a csodálatos autó megérdemli.

Remélem hamarosna ismét beindul majd a topic és nem süllyed el.

Magamról annyit, hogy kb. 6-7 éves korom óta imádom én is ezt a járgányt, de
csak mostanában jutottam el arra a szintre, hogy elérhető közelségbe került a pár éven
belüli megvalósulása az álmomnak. És hát azért ennek nem lehet csak úgy nekirontani,
hanem én szeretnék igazán rákészülni a dologra. Tehát akkor én is várom a rajongóknak
és a tulajdonosoknak a hozzásazólásait.

Üdv Mindenkinek

Koti.pas

XJ6 Creative Commons License 2001.09.11 0 0 97

http://www.thanhoa.com/jaguar/TypeS/Photo/Album.htm#

ez egy Type S....

szo sincs arrol, hogy a hata ugyanaz lenne mint a mainak, de a forma egyertelmuen onnan szarmazik...

Előzmény: sirk (96)
sirk Creative Commons License 2001.09.11 0 0 96
Nyomjatok mar nekem ide egy Mk II-es HATULJAROL egy kepet plz!!

thx

Előzmény: XJ6 (95)
XJ6 Creative Commons License 2001.09.11 0 0 95

hmmmm.... engem nem... de ha megis, akkor sem a Jag tervezoi biralhatok... ugy ertem az S Type az Mk II-es reinkarnacioja, szoval nem kerdes melyik volt elobb... ugy ertem Jag vagy Daewoo... ;))

Előzmény: sirk (94)
sirk Creative Commons License 2001.09.09 0 0 94
fargo:
Napersze, ez nem kerdes, de a seggerol beszeltem :))
Az bizony mexolalasig emlekeztet az egyik Daewoo seggere...
Előzmény: fargo (87)
XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 93
Kedves fargo! ;)

Osszezavartal.. nem tudom mit higgggyyyek.... ;) az alapjan, hogy eszrevetted, hogy 120-asnak titulaltam a 150-est, hozzaertonek tartana'lak (persze egy hozzaertonek inkabb termeszetes mintsem kihivas, hogy megkulonboztesse az XK sorozat egyes tipusait egymastol... )
De nem tudom ezzel egyeztetni a kovetkezo kijelentesed: "az S-Type szerintem vérbeli Jag"
Hogyan tarthatja verbeli Jag-nek az S-Type-ot valaki aki folismer egy XK-t? ;))))

XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 92

a lenyeg ugyanaz marad.... gyonyoru.... ;) mondjuk egy 120-as vagy 140-es vonalvezetese talan szebb, de a 150-es is gyonyoru....

XJ6 Creative Commons License 2001.09.09 0 0 91

valoban... egy 150-es.. nyelvbotlas volt.. sorry...

fargo Creative Commons License 2001.09.08 0 0 90
Az nem XK120-as...
Előzmény: XJ6 (89)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!