Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ganyaik Creative Commons License 2001.04.17 0 0 29
Udv,
Szoval akkor konkret dologra kerdeznek. Olyan 2-2,5milla korul mennek 1x eves XJ6osok/Daimlerek. Nos engem az erdekelne, hogy ilyen autot szabad-e venni. Mire kell figyelni, milyen tipushibak vannak, szoval minden info erdekelne.
Meg egy eleg lama kerdes: az XJ es Daimler kozott mi a kulonbseg? Lehet megbotrankozni, de aki tudja a valaszt legyen szives vilagositson fel.
fargo Creative Commons License 2001.04.17 0 0 28
passz...
Előzmény: sirk (27)
sirk Creative Commons License 2001.04.16 0 0 27
Jag klub: van valami online elerhetosege??
Előzmény: fargo (22)
fargo Creative Commons License 2001.04.15 0 0 26
Csak úgy halkan megkérdezném: ismer valaki vér profi szerelôt, akire rá lehet bízni bármit, megcsinálja szakszerűen, és nem kell rá fél évet várni?

Szerintem ilyen nincs is errefelé :-(((

OPi Creative Commons License 2001.04.15 0 0 25
az utobbi tipusu szerelohoz mar volt szerencsem sajnos...
koszonom azota nem kerek belole...
Előzmény: fastcar (24)
fastcar Creative Commons License 2001.04.15 0 0 24
Ebben teljesen egyetértek fargoval! Ilyen kocsikat nem a szervíz ára, hanem a hozzáértés szintje szerint kell finanszírozni.
Pláne egy régebbi típus esetén. Ilyen szempontból az Alfa is hasonló, kevés a hozzáértö szervíz. A tisztességesebb szerelö eltanácsol, ha nem ért hozzá, de ha egy levevössel találkozol, akkor még nagy bajt is okozhat a hozzá nem értésével.
Előzmény: fargo (23)
fargo Creative Commons License 2001.04.15 0 0 23
Olyan szervízbe kell vinni, ahol értenek hozzá. Ha ez a márkaszervíz, hát akor oda. Egy Jag esetében kár pár tízezret spórolni a szerelôn, ez nem az a kategória...
Előzmény: OPi (21)
fargo Creative Commons License 2001.04.15 0 0 22
Van egy ismerôs, Jaguaros, valami régebbi Vanden Plas modellt hozott be. A jobbkormányt átfordították, műszerfalat cserélt, új gyári bôrt kapott, teljes fényezést, motorgenerált, és 1.6M-ba került neki. OK, mondjuk ez volt úgy 96 környékén, de akkor is, egy ilyen kocsiért ez semmi...

A manust el lehet érni a Jag klubon keresztül.

Előzmény: sirk (20)
OPi Creative Commons License 2001.04.15 0 0 21
XJ6-ot egyaltalan melyik szervizbe lehet vinni ? Gondolom nem gyari szervizbe fogtok vinni egy 20eves jarganyt... vagy tevedek ?
sirk Creative Commons License 2001.04.13 0 0 20
cuda!

Nincs kizarva, h elmennek erte, de a jobboldali kormany nagyon nem jo. Nem tudom, hogy lehetne megoldani, es mennyiert, h baloldalossa valjon a gep...

Az ł650 nagyon felkeltette a figyelmemet, nemtom, bar nem vagyok autoszerelo, nem is ertek hozza, megis olyan jo lenne, ha egy ilyen csodas auto az en kezem alatt nyerne el ujra a meltosagat :))

Te ezek szerint angliabol irsz?

Előzmény: cuda (18)
fargo Creative Commons License 2001.04.13 0 0 19
Jag! Imádom :-)

A V12 csak akkor megbízhatatlan, ha nem tartják rendesen karban. A Jageknek lelke van, törôdni kell velük, ha úgy kezeled ôket, mint egy Toyotát, akkor persze gyakran lepukkannak. Szóval rendszeres törôdést érdemelnek.

Ha van tipped, hogyan lehet behozni Angliából nem veterán korú Jag-et, akkor szólj, esetleg engem is érdekel, ketten talán többre megyünk...

cuda Creative Commons License 2001.04.13 0 0 18
sirk, nemtom mennyire gondolod komolyan, elmennel pl Angliaba egyert? Mert itt mar eleg jokat lehet kapni, egy V12 Sovereign II Vanden Plas-t teljesen felujitva Ł2000-ert hozzadvagnak. Vagy egy '72-es (kicsit regebbi, mint szeretned, de jovore veterannak szamit) XJ6-os 4.2-es Jaguar Heritage tanusitvannyal, rakas alkatresszel, persze tokeletes allapotban Ł1500-ert hogy hangzik? '85-os XJ6 3.4 javitasra szorulva Ł650 (megy). Ł1500-ert ket db '76-os XJ6? Felteve persze, hogy nem zavar a jobboldali kormany.
CaddyLacee Creative Commons License 2001.04.13 0 0 17
15 liter / 100 km fogyasztással.
Hogy pontosan fogalmazzak :)
Előzmény: ganyaik (16)
ganyaik Creative Commons License 2001.04.13 0 0 16
Caddy: Mit ertesz azalatt, hogy "elmennek 15 korul"?
sirk: Udvozlet.
CaddyLacee Creative Commons License 2001.04.12 0 0 15
na mégeccer :)

Sz'al 12 hengerest nem szabad venni, iszonyú megbizhatatlan állítólag. a sor6-os 4 L-es az már egész jó, mert azt már nem a Ford gyártotta. Azok elmennek 15 körül.
Mellesleg én is imádom öket.
De én maradok a Caddymnél :)

Üdv

CaddyLacee Creative Commons License 2001.04.12 0 0 14
Hali!
sirk Creative Commons License 2001.04.12 0 0 13
Hello, itt a topiknyito :)

Legalabb mar ketten vagyunk, akik ilyen csodaszep autot akarunk. Bar meg en odebb vagyok sajnos a vasarlastol (anyagiak)...

Ha esetleg mashonnan tudsz meg barmi infot, hozd el ide is please!

Udv,
Itt is Krisztian

Előzmény: ganyaik (12)
ganyaik Creative Commons License 2001.04.11 0 0 12
Udv,
Ne hagyjuk elsullyedni ezt a topikot. Szinten autovasarlas elott allok es egy 8x-es XJ6-ot neztem ki.
Tud valaki szeriahibakrol, fogyasztasrol mondani valamit? Esetleg olyan helyet, ahol ezekre a kerdesekre valaszt kaphatok?
Elore is koszonom,
Krisztian
cr2 Creative Commons License 2000.07.24 0 0 11
Az egyik haveromnak volt egy Daimler DoubleSix-e, valami beszarás volt az autó. A srác atom Hondás, ha nem Honda, akkor csak japán, de nagyon bírta babusgatni a cicát...

De szeretenék egyszer egy Jaguar-Cosworth R1-et vezetni...

Porter Creative Commons License 2000.07.14 0 0 10
Nem tudom, az altalam ismert 12 hengeres konnyen indult es nagyon szepen szolt. Ezeket a motorokat nem kell porgetni ahhoz, hogy erot adjanak, ezert ha nem egy autogyilkolo allattal van dolgunk, akkor nagyon sokat kibirnak.
Igaz a Jaguarokba (uzleti autok) altalaban nagyon sokat belehajtanak az elso evekben - nem ritkak az 1-2 eves gepek 100.000 korul.

Masik sztori: az XJR-es ismerosomet meghivta a Jaguar Deutschland egy 1 napos, reprezentativ eszmecserere, hogy beszamoljon tapasztalatairol a kocsival kapcsolatban, valamint teszteltek, hogy mit szol az uj XJR-hez. Szoval, ott volt egy pasi, szolid 50-es, aki gyengenek erezte a 363 pacit, ezert megtuningolta 450-re, kiszedette a 250-es vegsebesseg-zarat, valamint kozelebb rakta a pedalokat - es felhaborodva meselte, hogy amikor a fekpedal gumijat levette, a gumi belsejeben ott diszelgett a Ford felirat...
(egyebkent ez a ficko volt, aki az elso 15e km-en szetkoptatta a fektarcsait a kocsiban)

Előzmény: VR6 (8)
sirk Creative Commons License 2000.07.14 0 0 9
2000 DM???? :-))

Komolyan lehet ilyen áron találni?

Előzmény: VR6 (8)
VR6 Creative Commons License 2000.07.13 0 0 8
Porter - én egyszer München-ig mentem egy 87-es XJ12-es miatt, amitöl a tulaj már akár 2000 DM fejében is szívesen megvált töle. Az autó egyszerüen lenyügözö volt, csak mikor a motortér felé kacsintgattam merültek fel bennem az elsö kételyek. Aztán mikor kb. 10. inditásra végre a motor "nyögdécselve" neki veselkedett, végleg letettem róla. - azóta több hozzáértövel is volt szerencsém konzultálni és fel lettem homályosítva hogy ez a 12 henger bizony így jár!!!??? Javaslom az árakat nézd meg a www.mobile.de allatt. üdv, vr6
Előzmény: Porter (3)
Porter Creative Commons License 2000.07.13 0 0 7
Specialis koltsegek: az XJ12-nek valami nagyon specialis gumimerete volt, es a gumik ra horribilisen sokba kerultek - talan 3000 DM/4 darab, mar nem emlekszem igazan a sztorira.

A tobbi javitast a srac egyszeru automuhelyben csinaltatta, mert a gyari szervizt megfizethetetlennek tartotta.

Porter Creative Commons License 2000.07.13 0 0 6
En mentem azzal a geppel vagy 1000 km-t, de a fedelzeti komputer adatai szerint a legjobb atlagfogyasztasunk 17,5 liter/100 km volt.
A legtobb pedig 21,5 l.
12 hengeres es (azt hiszem) 5,7 literes volt a gep.

Erdekes volt meg az aktualis fogyasztas-merot nezni - padlogaznal, hegyre fel egyszer 92 l/100 km-t is ki lehetett hozni belole.

Ez horribilisen sok, az XJR (8 henger, 4l, kompresszor, 363 le) eszik 13-14 kornyeken.

Előzmény: sirk (4)
fargo Creative Commons License 2000.07.12 0 0 5
Azt mesélte a Jaguaros barátom, hogy az igazi (azaz régebbi) Jag-ekben a szimeringek bôrbôl készülnek, s az úgy van jól! Csak karban kell tartani, de ezzel együtt elég megbízhatatlanok. Viszont ezt a feelinget egy toyotától hiába is várnád...

Jaguar rulez.

sirk Creative Commons License 2000.07.12 0 0 4
Hello Porter!

Nem lehet a fogyasztást 18 L alá vinni???
Beszélgettem egy XJ12-est birtokló csókával (vmilyen arab diplomata volt egyébként :-) ), és ő 13 literes fogyasztásról beszélt.
Pedig úgy tudom az XJ12 nincs 4.0 alatt.

Hogy műszakilag nem megbízható, azt is hallottam, épp ezért indítottam ezt a topikot, hogy mindezek figyelembevételével, milyenek a várható költségek.
Elsősorban azonban régi XJ6-osok érdekelnek.

Előzmény: Porter (3)
Porter Creative Commons License 2000.07.12 0 0 3
Egyik nemet ismerosomnek volt egy 90-es XJ12-ese (most XJR-t hajt), valamint ismerek meg egy gyereket, aki ugyancsak egy 94-es XJ12-t hajt (a legutolso szeriabol).

Ezek nagy dogok, a fogyasztast nem lehet 18 liter ala vinni, ha nyomod a gazt, akkor pedig messze 20 felett jar.

A poen, hogy 2 kulon tankja van a kocsinak, amikbe kulon is kell tankolni, es kezzel kell valtani a ket tank kozott (amit ha elfelejtesz, a kocsi szepen leall).

Uttartas, stabilitas szempontjabol ezek a nagymacskak ma mar nem osszehasonlithatok egy modern luxuskocsival (az XJR is felevekkel jobb), de nagyon feelingesek. Igenyes a kidolgozasuk, de eleg kis hely van bennuk.

Mind a ketten szidjak viszont a kocsi megbizhatosagat: motorvezerles hibajatol kezdve a klimavezetek atlyukadt csoveig minden elkepzelheto problema fellepett.

Meg egy tipp: a nemet srac mutogatott egy-ket arkatalogust, amitol teljesen leultem: Nemetorszagban a Jaguar-okat altalaban cegautonak veszik, 1-3 evre, a reszletet pedig leirjak koltsegkent. Igy a Jagcsiknak nehany ev utan borzalmasan leesik az ertekuk. Pl. egy 2-3 eves XJK 4.0, aminek az uj ara valahol 130e DM magassagaban jar, mar 60-80e DM-ert megkaphato.
A regebbi szeriabol szarmazo gepek, mint pl. az XJ6 (6-10 evesek) pedig mar 20-40e DM kornyeken beszerezhetok. Kivancsi lennek, hogy erre meg mennyi koltsge rakodna ra (VAM, AFA, BFA, CFA...)

sirk Creative Commons License 2000.07.12 0 0 2
Hah, kb. én is 6 éves koromtól hajtok rá, de remélem nem csak 40 éves koromra lesz meg... :-)
Tényleg vannak ilyen Jaguar börzék? Egy újabb érdekes adat. :-)
Előzmény: fargo (1)
fargo Creative Commons License 2000.07.11 0 0 1
Van egy ismerôsöm, menthetetlen Jag fanatikus. Vett egy régi modellt, (nem tudom pontosan melyik, de valam spéci Van den Plas darab,) hozatott hozzá balkormányos műszerfalat, átfordíttatta a kormányt, gyári új bôrhuzatokat is szerzett, teljes motorgenerált és full szétszedôs fényezést rendelt hozzá, és ha jól elékszem 1.6M forintjába került az egész dolog.

Viszont évekig kereste a megfelelô alanyt a művelethez. Bevallása szerint 6 éves korában döntötte el, hogy neki egyszer Jag-je lesz, volt vagy 40 mire összejött. Mindenféle nemzetközi Jaguar kluboknak a tagja, ezt ajánlom Neked is felkeresni, ôk jobban tudnak segíteni.

Annyit még tudok, hogy Angliában rendszeresen tartanak Jaguar börzéket, ahol a használt kocsiktól kezdve a jó minôségű bontott alkatrészeken át az utángyártott extrákig mindent fillérekért lehet beszerezni. Ha jól tudom ô is ki szokott látogatni oda, repülôjeggyel együtt is megéri...

I love Jags :-)

BkorVette Creative Commons License 2000.07.11 0 0 0
"(Esetleg 1-2 story, mennyibe került pl. kicserélni egy ajtót...) "

Egyből kilinccsel előre akarsz kanyarodni vele??:-))))

Üdv.:B.korVette

Ui.: Csak annyit tudok, hogy baromszépek!!!:-))

Előzmény: sirk (-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!