Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

von Rypp Creative Commons License 2015.01.19 0 0 4616

A fogyasztás annyira nem szempont, csak meglepett, hogy egy 240 lóerős, 3.2-es V8-as többet eszik autópályán mint egy 326 lóerős, 5.4-es V12-es egy több mint két tonnás autóban (BMW E38 750i) :)

 

Ennyire megbízhatatlan az X308? Ez a 4-5ezer km főleg 300-400 km-es országút/autópálya/főút szakaszokból állna, szóval azért nem a pesti dugóban tervezem megtenni a távot :) ennyire meggyötörné ez? Azt olvastam eddig, hogy az X308 már teljesen megbízható autó, és semmivel sem lerohadósabb mint egy korabeli német prémium bálna.

Előzmény: Gergice- (4615)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.19 0 0 4615

A 4-5000 km-es túra egy Jag-gel elég bátor húzás :-) Legalábbis az enyémből kiindulva.

 

Ha az én fogyasztásomat sokallod, mit fogsz szólni egy XJR-hez? A 4.0 nem igazán fogyaszt többet állítólag a 3.2-nél, csak kicsit jobban megy, de az XJR kér rendesen inni... Mondjuk gondolom megy is rendesen. A 3.2 se gyenge hozzá, mit tudhat egy 4.0 kompresszoros...

Nálam napi használatban van, egy XJR nem fért volna bele. Én is 4.0-t szerettem volna, de abból nem volt értelmes darab akkor a piacon.

 

Előzmény: von Rypp (4614)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.18 0 0 4614

Szia!

 

Kicsit magasnak tűnik nekem ez a fogyasztás. A 750-esem kevesebbel beérte (autópályán), pedig nagyobb motor/nagyobb tömeg. De végül is a fogyasztás annyira nem szempont, csak kíváncsi voltam, hogy mivel számoljak, ha nagyobb túrákat tervezek vele. Idén szeretnék egy 4000-5000 km-es európai körutat menni, és mindenképpen valami élmény autóval szeretném megtenni a távot.

 

Köszi a tippet, megnéztem az autót, amit linkeltél. Tényleg nagyon szépnek tűnt, de azért voltak hibái. Szervizkönyvesként hirdették, de aztán hamar kiderült, hogy az utolsó bejegyzés 32ezer km-nél volt (most volt benne 168ezer). Szerszámok nagy része is hiányzott a motortérben, meg a faberakás itt-ott repedezett volt. De amúgy összességében szép autó volt, gyönyörű színnel. Valószínű nem ez lesz az én autóm, mert inkább egy 4.0-ás vagy XJR érdekelne, de végre ültem X308-ban is :)

 

Én a békéscsabai XJR-t néztem ki, az képen alapján nagyon patentnak tűnik, csak sajnos nagyon messze van, és szervizben (pl.: Murányi) se tudnám átvizsgáltatni. Laikus szemmel átvizsgált autóba meg kicsit félek beleugrani. Szóval kicsit még emésztenem kell a dolgot.

Előzmény: Gergice- (4612)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.14 0 0 4613

Szia!

 

Írtam Neked emailt a tetőkárpit ügyében, lehet, hogy engem érdekel.

Előzmény: seville77 (4593)
Gergice- Creative Commons License 2015.01.14 0 0 4612

Szia!

 

Nekem x308 3.2-m van. Majdnem másfél éve van meg. Vegyesben 14-16 liter a fogyasztása. Autópályán 130-140-nél 12 liter körül. 90-100 körül lemegy akár 10 alá, fedélzeti számítógép szerint tempomattal 90-nél néha 7 alá is megy, de a számítógép mindig kevesebbet mutat.

Én nem mentem 4.0-sel, sokan mondják, hogy a 3.2 kevés hozzá. Szerintem nem az, jól megy, bár nem versenyautó, de nem is annak van szánva.

Ha X308-ban gondolkodsz, és megfelel akár a 3.2 is, ezt tuti megnézném a helyedben:

 

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_3.2_executive_automata_szervizkonyvfullujszeru-8595262

 

Nem láttam élőben, de leírás alapján nem tűnik rossznak.

 

Megnézve a hirdetéseket, többet már tavaly nyáron-ősszel is hirdettek, több közülük már akkor is fent volt, azóta sem keltek el.

 

Ezt megnéztem korábban, de csak kíváncsiságból, mert minden nap elmentem mellette (akkor már megvolt az enyém):

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_xjr_automata-7991469

Svájcból volt behozva, váltó szét volt szedve teljesen, valamit javítani kellett benne, akkor még a csomagtartóban volt a váltó. Ülések, ormány elég kopott volt, nem tudom megcsinálták-e azóta, tervezte a kereskedő. Illetve volt egy másik alternatíva, hogy egy roncsból átteszik a fekete belsőt (tehát, ha élőben már fekete a belseje, akkor az egész belső cserélve lett).

Állítólag a kereskedő járt vele, és a váltó hiba előtt nem volt vele gond.

Előzmény: von Rypp (4603)
Vucsa Creative Commons License 2015.01.13 0 0 4611

Ja az olajnyomással eddig minden rendben volt, mindig figyeltem a nymásmérőt. A legutóbbi beindítás után viszont már szinte nem is állt fel az olajnyomás, nagyon alacsony értéket mutatott az óra és gázadásnál bevillant a figyelmeztető lámpa is, gázelvételnél kihunyt. olajszint valamivel optimum alatt de minimum felett. Rátöltöttem olajat max. alá, de utánna is ugyanaz, folyamatosan gázadásra bevillant a lámpa. 

Előzmény: Vucsa (4610)
Vucsa Creative Commons License 2015.01.13 0 0 4610

Sziasztok!

 

Segítséget kérek,

 

xj12-ben (korai injektoros '75-ös, még a papír olajszűrős) elment az olajnyomás. Egyenlőre nem akarok nekiesni az olajpumpának, hátha valami más, egyszerűbb ok miatt nincs meg a kellő nyomás.

 

 

Mindkét műszer, tehát az olajnyomásmérő és a figyelmeztető lámpa szerint sincs elegendő nyomás.

Megmértem az olajgomba helyére betekert olajnyomás mérővel, aminek a mutatója szinte meg sem moccant.... Aztán leteszteltem a műszert, mert azt hittem talán az is rossz de nem. Az jó.

 

Megnéztem hidegen alapjáraton, kitekert olajgomba mellett. Azt túlzás lenne állítani hogy spriccelt az olaj, inkább intenzíven csordogált.

 

Olajszűrőt levettem, ott minden rendben van.

 

Van valamilyen ötletetek hogy nagyobb szétbontás előtt talán miket lenne érdemes végigzongorázni?

 

Előre is köszönöm az ötleteket.

 

von Rypp Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4609

Sajnos elég messze van tőlem, szóval ki kéne még logisztikáznom, hogy jutok le Békéscsabára :)

Előzmény: zsgabor (4608)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4608

nem feltétlenül van vele baj, Magyarországon ilyen a kereslet a Jaguar-ra, ez az árakon is meglátszik szerencsénkre. :) A V8-as xjr bár erősebb 40 lóval, lehet, hogy kevesebbel beéri mint a sor6-os, nemtudom. Talán miszter írta régen, hogy a 4 literes x300 nem fogyaszt többet mint a 3.2-es, viszont dinamikában jóval többet nyújt. Én a helyedben megnézném azt az xjr-t. :) Ha mész is vele, mást utána már tuti nem akarsz! :D

Előzmény: von Rypp (4606)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4607

Kb ilyesmire tippelnék az XJ8 3.2 esetében is, jól sejtem?

Előzmény: cat5409 (4605)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4606

Hmm, ez érdekes. Valami baja lehet, hogy ennyi ideje nem tudja eladni? Amúgy a rendszámból és a műszakiból ítélve valamikor tavaly, év elején hozhatták be külföldről.

 

Nicasil témát korábban én is körbejártam, mert a BMW E38 is érintett volt 96-97-ig, de ott se volt nagy probléma, mert csak az olyan országokban releváns a probléma, ahol magas a kéntartalma a benzinnek (UK), Európa többi részében ez nem volt probléma, szóval, ha nem jobbkormányos az autó, akkor nincs komoly félni való.

 

A fogyasztás azért kicsit magasnak tűnik nekem.

 

A 99-es 750i-m (5,4 literes, V12, 326 le) 10.5-11 liter körül evett nyugodt, de azért haladós autópálya tempónál, városban 16-18 liter. Ehhez hozzájön az is, hogy 2,1-2,2 tonna körül volt az autó. Annyira nem szempont a fogyasztás, de reménykedtem, hogy az autópályát megúszom 9-10 literből :), mivel kirándulós/élményautónak szánom.

 

Megkeresem miszter írását, bár úgy olvastam, hogy az X300 és az X308 között elég sok változás volt.

 

Köszönöm!

Előzmény: zsgabor (4604)
cat5409 Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4605

nekem az S-type (3000-es) pályán 9l, város 14l - vegyesben 11-12liter, de nem nyomom neki ész nélkül....

Előzmény: von Rypp (4603)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.09 0 0 4604

Szia!

 

Ezt az xjr-t már vagy 1,5 éve figyelem, ha nem több. Az árából azóta alig engedett. Így képekről nagyon szép állapotban van és szerintem rendben is van. 

A Nicasil-os hengerfalbevonatnak utána néztem, mert nagyon határnak tűnt a dolog... 

"

The first steel-lined AJ-V8 came off the production line In the year 2000 on August 18th at 10.43am hence the engine number will read:

                   00         08      18       1043       or more precisely:         0008181043

"

tehát ezek már jók. : )

Én x308 fogyasztásról nem tudok nyilatkozni, van itt pár tulaj, biztos írnak tapasztalatokat. x306 xjr bevágja városban a 18-20-at, országúton 14-16, nagyon okosan 11. miszter már írt lentebb az ő x300-asáról. 

Előzmény: von Rypp (4603)
von Rypp Creative Commons License 2015.01.08 0 0 4603

Sziasztok!

 

Tudom, nem XJ6, de ez a topik tűnt a legrelevánsabbnak még így is.

 

X308-ban gondolkodom. Van két kiszemelt:

 

XJ8 3.2 Executive:

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_3.2_executive_automata-8295546

 

és

 

XJR 4.0 S/C

http://www.hasznaltauto.hu/auto/jaguar/xj/jaguar_xj_xjr_automata-8242245

 

Melyiket javasoljátok inkább? Egyáltalán érdemes X308-at venni? Sose volt Jaguarom, az előző autóm is hasonló kategória volt, BMW E38 750i V12, de gyerekkorom imádtam az akkori XJ-ket, és szeretnék beszerezni egy ilyet is :)

 

Tudom, a fogyasztás teljesen másodlagos ezeknél az autóknál, de azért érdekelne, hogy mennyi iszákosak ezek a motorok? Úgy tudom, hogy sokkal gazdaságosabbak, mint az X300 sor6-osai.

 

Segítségeteket köszönöm előre is!

üvegfóliás Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4602

Hát üllői úton voltam úgy megidegesedtem hogy ezen alap dolgok eszembe sem jutottak..

 

miszter07 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4601

Hűtőt, vízcsöveket nézted, nem kemények, melegek, hidegek?

Előzmény: üvegfóliás (4600)
üvegfóliás Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4600

Üdv...

segítséget kérek...

 

XK8 a delikvens

tünet: városban használva 30km után elkezdett a vízhőfokmérő felkúszni....

azonnal leálltam mielőtt pirosba érne...10 perc múlva mentem 1km. megint megálltam

10 perc múlva megint elindulva leálltam a garázsomba ....

 

vízszint rendben

fagyálló ok.

hajsza nem volt

víz nem habos nem zavaros

km; 100569 km

 

vajh termosztát megadta magát?

vagy mi ötlet van a hozzáértőktől

No akkor a kérdésem az,hogy hol van 97 évj.XK8 ban termosztát

 

Köszönet

seville77 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4599

Ohh! Semmi gond, csak megszokja az ember egyszer:-)

Én már nem idegeskedem ezen, csak annyi a célom hogy valakinek jó legyen ez a tetőkárpit és ne nálam maradjon. legalább egy jaguaros emberke megint boldog lehetne, hogy nem lóg a tető a szemébe:-))

 

Előzmény: miszter07 (4598)
miszter07 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4598

Szomorú ilyet hallani:(

Előzmény: seville77 (4595)
seville77 Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4597

igen, ezt mondtam én is neki, hogy akkor nem lenne nagy probléma ha ő adná el... de már mindegy, csak kell valakinek egyszer:-)

Előzmény: zsgabor (4596)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.06 0 0 4596

akkor mutassa meg, hogy tudja eladni...

Előzmény: seville77 (4595)
seville77 Creative Commons License 2015.01.05 0 0 4595

Nyíregyen van egy szerelő és bontó. Többször is lett vele egyeztetve hogy nekem mi kellene, olyan lesz persze...

Hozta a futár és amikor megláttam, hívtam is a szín miatt hogy nekem bézs kellett volna nem szürke erre azt a válasz kaptam hogy "jó lesz az, össze érnek a színek" (én meg hülye vagyok mi)?

Mivel teljesen be volt fóliázva az egész akkor még nem láttam a meglepetés tetőablaknak a helyét, azt csak később vettem észre amikor be akartam szerelni és kibontottam. A pénz természetesen előre kellett neki és utánna még én voltam a szemét  meg hülye... "Pénz nincs vissza, ő ezt már rég el tudta volna adni másnak is és így jártam,adjam el valakinek..." ennyi röviden a történet.

Előzmény: zsgabor (4594)
zsgabor Creative Commons License 2015.01.05 0 0 4594

:S nekem is kéne, szürke, de nem tetőablakos. Hol csaptak be vele? legalább onnét nem rendelünk a későbbiekben.

Előzmény: seville77 (4593)
seville77 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 4593

Sziasztok!

Esetleg nincs szüksége valakinek egy xj6 tetőkárpitra?

Világos szürke színű és tetőablakos kivitelhez van, gyári és tiszta.

Befóliázva várja új gazdáját.

Nem került beépítésre, mert becsaptak vele, nekem nem szürke kellett és nem tetőablakos.

Elérhetőségem:dav.molnar@gmail.com

automento2000.com Creative Commons License 2014.12.31 0 0 4592
miszter07 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 4591

Egy ismerősöm éppen egy XK120-ast és egy XK140-est restaurál. Néha be szoktam hozzá pofátlankodni, valami ürügyet mindig találok:)

Előzmény: vonschwarcz (4590)
vonschwarcz Creative Commons License 2014.12.30 0 0 4590
miszter07 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 4589
miszter07 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 4588

 

miszter07 Creative Commons License 2014.12.26 0 0 4587

https://www.youtube.com/watch?v=t7kJ3Cu-hqo&feature=youtu.be

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!