Keresés

Részletes keresés

Bandita Bulldogov Creative Commons License 2014.05.30 0 0 2713

Rossz az információ! Felhívod a telefonszámot, ami a MARSH Kft-hez tartozik, ott elbírálják a biztosításodat. 

Ha minden OK, akkor kapni fogsz egy káresemény számot, amivel be kell menned egy márkaboltba. Plusz viszed magaddal a papírjaidat és a készüléket. Ott beküldik a készüléket szervizbe, fizetsz önrészt és ha elkészült a telefonod, akkor kapsz egy sms-t és ennyi. Kölcsöntelefont kapsz a szervizelés idejére. 

Remélem tudtam segíteni. Üdv és szép napot!

Előzmény: Huntemann (2712)
Huntemann Creative Commons License 2014.05.24 0 0 2712

Sziasztok!

Vodafone egyik leggusztustalanabb patkány ebben az országban!

Nekem Voda Redem van extra biztosítással!

Telefonom egy Samsung advance S.

Kijelző elkezdett hajszálakban berepedezni.

Elmentem a vodába hát nem cserélnek, nem adnak csere készüléket sem, hanem a marshoz kell vinni, persze önerő 20e forintot fizessek akkor is csak javítják, dehát miért, és mire fizetek havi 13e? Ez nem úgy működne mint a lakásbiztosítás netán??? Fizetek mindig, de a biztosító áll majdnem mindent, és NEM  NEKEM KELL ROHANGÁLNI MINDENÉRT!

Még van 1év hűségem, de visszköttetem a vezetékes telefonomat mérgembe!

Szóval a telefon biztosítást senki ne kössön, ha lehet!!!

EGY csalódott vodás,  de nagyon csalódott

Törölt nick Creative Commons License 2014.05.20 0 0 2711

 

Ne ugass! 

Úgy igaz, ahogy írja a poster. Én is tanusíthatom. A voda egy pénzéhes rühes köcsög társaság. A másik kettő se sokkal jobb, de a voda az aljadék aljadéka. 

 

Eddigi tapasztalataimból kiindulva ma már akkor sem választanám, ha fizetne érte. 

de te azért segget nyalhatsz nekik, közvetlenül sz.rás után, persze. 

 

Előzmény: R!ck4 (2707)
mtibor72 Creative Commons License 2014.03.16 0 0 2710

Pedig sajnos igaz, hogy 500 alatt már a csörgetés is pénzbe kerül. Én is ezért hagytam ott őket évekkel ezelőtt.

Előzmény: R!ck4 (2707)
pug206xs Creative Commons License 2014.03.14 0 0 2709

Srácok!

Adott egy iPhone 5S ami egy kicsit betört, és van rajta Voda-s extra biztosítás. Valaki cseréltetett már biztosításban szolgáltatós készüléket?

dzsamana6 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 2708

Sziasztok!

 

A Vodafone a leggusztustalanabb szolgáltató a piacon.   Addig vagy csak fontos ,mint ügyfél, amíg alá nem írod a szerződést és nincs probléma, csak fizetgeted a számlákat. Bármilyen problémánál hivatkoznak a 30 nap határidőre és a végeredmény SEMMI! Magasról tesznek mindenre.

Meghülyítik az embereket a tarifáikkal de akinek van egy kis esze és néhány rossz tapasztalata, az menekül!

R!ck4 Creative Commons License 2014.01.20 0 0 2707

Ha végig gondolom azokat a csalásokat is, amit megtesznek, akkor nem is olyan olcsók. Pl. unszimpatikus lépésük: kártyás feltöltésnél, ha 500 Ft alá csökken a számlám, és hívást kezdeményezek, akkor az én pénzemből tájékoztatnak róla, hogy kevés pénz van a számlámon, aztán csörgetik ki azt a számot, amit hívtam, de már a csörgetés is pénzbe kerül. Ezt simán lopásnak nevezném. De az már valóban lopás, hogy néha üres SMS-eket küldenek el. Az ember gyanútlanul azt hiszi, megnyomódott a gomb, és véletlenül elküldött egy üres SMS-t, de amikor a mobilom az asztalon fekszik, és egymás után 3 üres SMS-t elküld, az már nagyon gyanús.

Ennyit a Vodafonról.

 

 

Ugyan majd egy éves a hozzászólás, de aktualizálom, ez az egész  színtiszta hazugság... Az, hogy többször nyomsz gombot, legyen a te bajod, a szolgáltató nem ülhet melletted, nem kezelheti helyetted a készüléket. Ha a számláló elindul a telefonon, az nem azt jelenti, hogy a szolgáltató pénzt von le, és a csörgetés se kerül pénzbe. Jobb is, ha elmész innen, menj a másik kettőhöz... Odavaló vagy ennyi ésszel...

Előzmény: Fandi3 (2686)
boldog Bulldog Creative Commons License 2013.12.30 0 0 2706

Ha már kínai mobil, erre nincs ötleted?:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=127815408&t=9144197

Előzmény: Alfika (2705)
Alfika Creative Commons License 2013.12.23 0 0 2705

A cím http://kinaimobil.uw.hu/ , ami közel 3évvel ezelőtt készült... Igen valóban beszédes... Azt mondja hogy 3évvel ezelőtt készítettem egy ilyen oldalt, hogy aki belefut(ott) az akkor sűrűn előforduló zárt rendszerű dualsimes telóba, legalább be tudja rajta állítani a netet, és vagy az mms-t...

 

Ezen kívül van még pár oldal, ami hasonló céllal készült annó... És? :)

Előzmény: London-Jack (2704)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.23 0 0 2704

Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva? 

 

Ez rám nem jellemző, én ugyanis minden szerződést elolvasok és értelmezek, mielőtt azt aláírnám, ha egyáltalán utóbbira sor kerül. 

A vodafone-nal is inkább az a baj, hogy szerződésszegő módon jár el sok esetben, na meg az, hogy a fogyasztóit, ügyfeleit megtéveszti.  Na meg folyvást az ÁSZF-re hivatkozik, amit ezidáig soha nem látott, nem olvasott senki, de állítólag létezik, csak nehezen hozzáférhető, mert egy hindu félisten seggére van tetoválva. 

Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül.

 

Azt sem tudod, milyen telefonom van. Az viszont beszédes, hogy a te weblapod meg ez: kinaitelefonok.uw.hu

 

:o))

 

Előzmény: Alfika (2703)
Alfika Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2703

Idióta barom :) Egy olcsó telefonért aláírsz egy olyan szerződést amit el sem olvasol, és még te vagy felháborodva? Nézz már tükörbe te szerencsétlen :DDD

 

Egyébként aki a vodafone közelébe megy, az meg is érdemli hogy átbasszák ott ahol tudják. Főleg ha ilyen mint te, hogy kiraknak elé egy olcsó telefont a pultra, és meg mindent aláír olvasás nélkül... :D Idióta barom :DDD

Előzmény: London-Jack (2701)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2702

Itt van gyökér, olvasgass: 

 

2013 júl. 19 

A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) a fogyasztók megtévesztése miatt 25 millió forintra bírságolta a Vodafone távközlési szolgáltatót – közölte a versenyfelügyeleti hatóság pénteken az MTI-vel.

 

--

Nagyon megbüntették a Vodafone-t 
 2010. szeptember 10.

A Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) az Internet Basic mobilinternet-csomagról adott tájékoztatásaival tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot folytatott. Ezért a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 60 millió forint bírság megfizetésére kötelezte a vállalkozást.

 

--

Megbüntették a Vodafone Magyarországot
2013. március 6. szerda, 
 Megtévesztő mobilnet-reklám miatt bírságolt a versenyhivatal. A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) megállapította, hogy a Vodafone Magyarország Mobil Távközlési Zrt. (Vodafone) 

 

 

Előzmény: Alfika (2700)
London-Jack Creative Commons License 2013.12.22 0 0 2701

Abba mi a lehúzás, hogy kötöttél egy szerződést? Elolvastad, elfogadtad, aláírtad... Most komolyan az eszem megáll...

 

Hát, az enyém is, ha téged olvaslak. Nem tudom miért vitézkedsz itt a tudatlan formáddal? 

Egyéb dolgod nincs? Mondjuk elmehetnél pénzt keresni például, ahelyett, hogy az itt megforduló szerencsétleneket cseszteted az idétlenségeiddel. 

A vodafone-t meg szopd le jó erősen.  

 


Komolyan van olyan ember, aki azért választja az adott tarifacsomagot (2évre), mert kap érte egy olcsó, vagy ingyen telefont? 

 

Igen, van ilyen, nyilván. És? közöd hozzá? Nincs. Akkor meg kuss és told el a rollerodat. 

Előzmény: Alfika (2700)
Alfika Creative Commons License 2013.12.16 0 0 2700

Már miért húznának le? Ki kényszerített a választott csomagodba? Ki kényszerített hogy vodás legyél? Kikényszerített hogy red-es legyél? Abba mi a lehúzás, hogy kötöttél egy szerződést? Elolvastad, elfogadtad, aláírtad... Most komolyan az eszem megáll...

 

Komolyan van olyan ember, aki azért választja az adott tarifacsomagot (2évre), mert kap érte egy olcsó, vagy ingyen telefont? És ha egy hónap múlva egy másik csomagban 500forinttal olcsóbb a készülék, akkor fejét veri a falba?

Előzmény: porojke (2699)
porojke Creative Commons License 2013.12.11 0 0 2699
Sziasztok egy vodafone kerdessel fordulnek hozzatok.
A rovidke problemam a kovetkezo:
a legmagasabb tarifacsomagba vagyok a vodanal mint lakossagi ugyfel es az az igazsag nem tudom hogy kinek tunt fel de semmilyen kedvezmennyel nem reszesulnek a hozzam hasonlo es a red tarifacsomagosok.
1,kezdenem hogy a Red Tandard es Basic kozott semmi kulombseg nincs csak afelhasznalhato adatforgalom.
2, ugyan azok az arak vonatkoznak mind a ket csomagra
3, egy go vagy go+ os csomaggal sokkal olcsobban tudsz elhozni keszuleket mint a legmagasabb csomaggal.
4, a max arbak a 2xereset kene befizetni ezzel az uj 2 eves torlesztos baromsaggal mint azelott.

Felhaboritonak tartom hogy semmilyen kedvezmenyel nem rendelkezem soot meg le is huznak ott ahol csak tudnak fix elore kitalalt menete van a vasarlasoknak.

Nem szeretnek megbantani senkit de nem tartom fernek hogy engem huzogatnak le mig a legmagasabb csomagba vagyok es a sima 5-6k s csomagosok jobb arba tudja elhozni a keszulekeket.

Ha valakinek van.hasonlo gondolata kerem irja le
bindera Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2698

Én is így jártam két telefonnal.

Keresem a megoldást, de az biztos hogy ott hagyom őket. Már a céges percadó is kiverte nálam a biztosítékot.

Előzmény: mf2005 (2697)
mf2005 Creative Commons License 2013.12.02 0 0 2697

Sziasztok !  Nektek mi a véleményetek ?

 

Vodafone  egyoldalú   szerződésmódosítás  joga.

 

Vodafone  Flottás  csomagom  van,   másfél   éve  kötöttem  szerződést erre  a tarifacsomagra 5300.-Ft havidíj mellett   kb : 3000.-Ft  (300 perc )  bármely  hazai  irányba  történő  lebeszélhetőséggel.

Nov. 24-én szembesültem azzal,  hogy   a  Vodafon   egyoldalúan   és  értesítésem  nélkül  a lebeszélhetőség  irányát megváltoztatta  úgy,  hogy  a   havidíj  már csak   vodafonos  lebeszélhetőséget   tartalmaz   és  minden  20-as ; 30-as  szám hívását  a havi díjon felül kiszámlázza  a havi előfizetői díj  változatlanul hagyása mellett.

 

Sokfordulós  ügyfélszolgálatos  alkudozás után  úgy döntöttem  szerződést   bontok,  (és utána  indítok eljárást  a céggel  szemben) mivel elfogadhatatlan  számomra  egy ilyen csomag,  mert   az  összes  általam hívott  szám  2/3-át nem teszi ki a  70-es.  Végül   18600.-Ft –ot  fizettetek  velem  kötbér  jogcímen  a  tarifahűségért  ( itt  megjegyzem   másfél  évvel  ezelőtt  az  általam aláírt tarifa váltáskor  nem  szerepelt  a váltás napjától  kezdődő  2 év hűségidő  vállalása) .  Készüléket  nem  vettem  tőlük, tehát  abból  hűségidő nem keletkezett.

 

A  Vodafon  álláspontja   szerint   szeptember  30-ig  élhettem   volna  ellentmondással. 

Közölték, hogy  mindenkit     a  számlán,  vagy mellékletén  kiértesítettek a  változásról. 

Én ilyen  hírrel eddig  nem találkoztam,   visszanéztem  a  számláimat  a 04-hónapig. 

Ha  előbb tudom ,  nyilván  előbb szerződést  bontottam volna.

 

További magyarázatuk,   hogy  az  általános szerződési   feltételeik  között  rögzített,  hogy  a Vodafone  egyoldalúan   a  szerződéses  feltételeken  bármikor  változtathat,  és  ez  az  ügyfél  részére  felmondási   jogalapot nem teremt.  Így  hogy  merjen bárki  is  2 éves  hűségidős  szerződést kötni ?

 

  

boldog Bulldog Creative Commons License 2013.10.09 0 0 2696

A vodafonnak vannak a legsunyibb, alattomos reklámjai,

talán még a teva gyógyszergyár ér le hozzá.

bindera Creative Commons License 2013.10.04 0 0 2695

Netinfo ,  de miért csak bizonyos csomagokra?

bindera Creative Commons License 2013.10.04 0 0 2694

Új csomagot hirdetnek, amihez telefont is lehet választani:

 

A kiválasztott csomag sajnos technikai okok miatt nem elérhető, kérjük nézz vissza később.

papugaja Creative Commons License 2013.06.11 0 0 2693

Nem én voltam. Egy kolléganőmet hívta fel egy idősebb hölgy az ország másik végéből (fülkéből, mert  amobilról egyenleg híján nem megy), hogy valami áruházban vásárolt feltöltést, de utólag vette észre, hogy elhibázott egy számjegyet. Az összeg a kolléganőm előfizetésén landolt.

Egy ismerősöm amikor elrontotta a feltöltést, felhívta a szolgáltatót. Be kellett vinnie a bizonylatot, és pár nap elteltével leemelték az összeget a másik szám egyenlegéről, és jóváírták az övén. Ez utóbbi telenoros eset.

 

A Vodánál ilyen nincs? Reménytelen? Vodafone monnyon le?

Előzmény: Alfika (2692)
Alfika Creative Commons License 2013.06.10 0 0 2692

Tanulópénz :) Máskor majd jobban odafigyelsz.

 

A szolgáltató lexarja :) Nekik mind1 hogy ki tölti fel, és hogy ki telefonálja le a pénzt :) 

bindera Creative Commons License 2013.06.10 0 0 2691

 bank automatánál töltöttem és az kétszer megkérdezte hogy biztos ezt a számot akarom feltölteni, én meg mindkétszer igent nyomtam.

ez után meg sem probáltam a szolgáltatónál 3000 ft-ért ...

Előzmény: papugaja (2690)
papugaja Creative Commons License 2013.06.10 0 0 2690

Na jó, de a szolgáltató nem tud tenni semmit?

Előzmény: bindera (2689)
bindera Creative Commons License 2013.06.10 0 0 2689

Én már jártam így.

Felhívtam a számot és ott szépen megköszönték az ajándékot(:

Előzmény: papugaja (2688)
papugaja Creative Commons License 2013.06.10 0 0 2688

Kedves vodafonosok!

 

Járt már úgy valakki, hogy téves számot adott meg egyenlegfeltöltéskor?

Hogyan lehet az ilyen hibát korrigálni?

tekilla123 Creative Commons License 2013.03.18 0 0 2687

Sziasztok!

Az a kérdésem ,hogy a vodafon kötelezhet,hogy átlépjek másik tarifa csomagba?Mert nekem select tarifacsomagom van,és felhívtak hogy a mátrix 1-be kell átlépnem mert a select megszünt!De nekem ez a csomag lenne a megfelelő!!

Fandi3 Creative Commons License 2013.03.14 0 0 2686

Sziasztok!

Miért ábrándultam ki a Vodafone-ból?

A Vodafonnál rosszabb szolgáltatóról nem tudok. Rengeteg probléma merült fel az alatt a 10 év alatt amióta az ügyfelük vagyok. Most már az SMS-eket sem kézbesítik. Barátaim is szóltak, hogy senki sem fog komolyan venni ha a hívószámom 70-es. Most akadtam ki rájuk annyira, hogy amint lejár a pénzem náluk, kidobom a készüléket, és soha többet nem akarok hallani róluk. Ezt a tapasztalatomat azért osztom meg veletek, hogy mások ne járjanak olyan rosszul, mint én. Ők a legolcsóbb tarifával dolgozók, de kétségtelenül a legpocsékabbak. Ha végig gondolom azokat a csalásokat is, amit megtesznek, akkor nem is olyan olcsók. Pl. unszimpatikus lépésük: kártyás feltöltésnél, ha 500 Ft alá csökken a számlám, és hívást kezdeményezek, akkor az én pénzemből tájékoztatnak róla, hogy kevés pénz van a számlámon, aztán csörgetik ki azt a számot, amit hívtam, de már a csörgetés is pénzbe kerül. Ezt simán lopásnak nevezném. De az már valóban lopás, hogy néha üres SMS-eket küldenek el. Az ember gyanútlanul azt hiszi, megnyomódott a gomb, és véletlenül elküldött egy üres SMS-t, de amikor a mobilom az asztalon fekszik, és egymás után 3 üres SMS-t elküld, az már nagyon gyanús.

Ennyit a Vodafonról.

Törölt nick Creative Commons License 2012.11.12 0 0 2685

Mi módosul az ÁSZF-ben? Átlátja valaki?

 

Más: egy hét elmaradás után jön egy SMS, hogy a késedelmi pótlékon felül 300 Ft-ot felszámítanak a fizetési elmaradást jelző SMS-ért.

Minden sz*rt meg ingyen küldenek, ezt miért nem!??? Nem is postán kérem a számlákat, akkor még talán megérteném. 

 

doky67 Creative Commons License 2012.10.16 0 0 2684

"Egyik ügyintéző ezt mondta, a másik az. Egyik ügyfélszolgálaton ezt, a másikon amazt. A telefonba az egyik ezt, a másik amazt..."

 

Többek mint 7 év után többek között ezért hagytam ott őket, pedig kedvező flottacsomagban voltam. A fejetlenség, meg a hülyeség netovábbja.

 


Előzmény: Törölt nick (2682)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!