Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.29 0 0 560

Palvin Barbi tenyeréből eszik Lewis Hamilton

 

 

http://www.borsonline.hu/sport/palvin-barbi-tenyerebol-eszik-lewis-hamilton/157493

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.28 0 0 559

F1: Pérez és a Mercedes miatt csődeljárás alatt a Force India

 

http://www.nemzetisport.hu/f1/f1-perez-es-a-mercedes-miatt-csodeljaras-alatt-a-force-india-2649949

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.28 0 0 558

Hamilton jött ki legjobban az eső miatti taktikai csatából

 

https://24.hu/sport/forma-1/2018/07/28/hamilton-jott-ki-legjobban-az-eso-miatti-taktikai-csatabol/

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.28 0 0 557

Palvin és Hamilton kéz a kézben: izzott körülöttük a levegő Budapesten - fotók

 

http://www.blikk.hu/galeria/palvin-es-hamilton-kez-a-kezben-izzott-korulottuk-a-levego-budapesten/je8jcg9

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.28 0 0 556

Olivier Panis volt a legfőbb kedvencem és példaképem az F1-ben! Óriási rajongója voltam! Azóta a francia forma-1-eseket kedvelem a legjobban! :D

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.28 0 0 555

Törölt nick Creative Commons License 2018.07.22 0 0 554

Veder mekkora lúzer! cry baby cry

Don_Luiz81 Creative Commons License 2018.06.13 0 0 553

Orosz -nagydijon Dani Kvyatnak let vége a forma-1es Kariernek vége. De a teso kis csapatnak vissza külték sajna.

Egész jo rádioztak a fiuk:))

Előzmény: KE80 (538)
spiler63 Creative Commons License 2018.05.16 0 0 552
Törölt nick Creative Commons License 2018.05.15 0 0 551

Palvin Barbarát Baumgartner vitte körbe a spanyol F1-pályán – KÉPEK

 

http://www.nemzetisport.hu/sportszelep/palvin-barbarat-baumgartner-vitte-korbe-a-spanyol-f1-palyan-kepek-2635561

 

KE80 Creative Commons License 2018.03.11 0 0 550

http://www.nemzetisport.hu/f1/formula-1-2018-megjelent-a-nemzeti-sport-magazin-legujabb-szama-2623511

2018 magazin ujság

 

2018

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 1. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:20.396, 171 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:20.596, 86 kör *
3. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.649, 130 kör
4. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                          1:20.808, 91 kör
5. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                       1:20.973, 54 kör
6. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                 1:21.298, 96 kör
7. Nico Hülkenberg (német, Renault)                      1:21.432, 48 kör *
8.  Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault)                    1:21.455, 91 kör
9. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                      1:21.588, 42 kör *
10. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                   1:21.643, 93 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)      1:21.706, 120 kör
12. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)     1:21.946, 38 kör
13. Lance Stroll (kanadai, Williams)                        1:22.937, 86 kör
*: csak délelőtt vezetett

 

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 2. NAP
1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)     1:18.047, 165 kör
2. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:18.400, 90 kör*
3. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                             1:18.560, 85 kör
4. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                          1:19.541, 66 kör*
5. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)              1:19.823, 119 kör
6. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)       1:19.856, 57 kör
7. Carlos Sainz, Jr. (spanyol, Renault)                       1:20.042, 88 kör*
8. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)               1:20.237, 78 kör
9. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                                1:20.242, 49 kör
10. Lance Stroll (kanadai, Williams)                          1:20.349, 63 kör*
11. Nico Hülkenberg (német, Renault)                      1:20.758, 102 kör
12. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:20.805, 130 kör
13. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:20.918, 160 kör
14. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:22.350, 80 kör
*: csak délelőtt tesztelt

 

TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 3. NAP

1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                         1:17.182, 188 kör
2. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                  1:18.360, 149 kör
3. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                        1:18.363, 169 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                       1:18.675, 79 kör*
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                       1:18.725, 66 kör
6. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren)                     1:18.855, 147 kör
7. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)        1:19.244, 145 kör
8. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                          1:19.296, 84 kör
9. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.532, 97 kör*
10. Robert Kubica (lengyel, Williams)                      1:19.629, 73 kör*
11. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                  1:19.634, 155 kör
12. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer) 1:19.842, 187 kör
13. Lance Stroll (kanadai, Williams)                        1:20.262, 63 kör

*: Csak délelőtt vezettek.

 

 TESZT
BARCELONA 2. HÉT, 4. NAP

1. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                             1:17.221, 157 kör
2. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)     1:17.784, 93 kör
3. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                     1:18.092, 45 kör
4. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)  1:18.327, 92 kör
5. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)            1:18.412, 181 kör
6. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                         1:18.825, 104 kör
7. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)           1:18.949, 156 kör
8. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:18.967, 163 kör
9. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)   1:19.118, 75 kör
10. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                  1:19.189, 105 kör*
11. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                     1:19.464, 97 kör*
12. Lance Stroll (kanadai, Williams)                     1:19.954, 27 kör
*: csak délelőtt vezetett

 

 A leggyorsabb körök sorrendje a második teszthétről:

1. Sebastian Vettel Ferrari                                  1:17.182
2. Kimi Räikkönen  Ferrari                                  1:17.221
3. Fernando Alonso McLaren-Renault                 1:17.784
4. Daniel Ricciardo Red Bull TAG Heuer              1:18.047
5. Carlos Sainz Jr. Renault                                1:18.092

6. Kevin Magnussen Haas-Ferrari                     1:18.360
7. Pierre Gasly Toro Rosso                                1:18.363
8. Lewis Hamilton Mercedes                             1:18.400
9. Romain Grosjean Haas-Ferrari                      1:18.412
10. Valtteri Bottas Mercedes                             1:18.560
11. Nico Hülkenberg Renault                             1:18.675

12. Stoffel Vandoorne McLaren-Renault             1:18.855

13. Brendon Hartley Toro Rosso                        1:18.949
14. Esteban Ocon Force India                           1:18.967
15. Charles Leclerc Alfa Romeo Sauber              1:19.118
16. Szergej Szirotko Williams                            1:19.189
17. Marcus Ericsson Alfa Romeo Sauber            1:19.244
18. Robert Kubica Williams                               1:19.629
19. Sergio Pérez Force India                             1:19.634
20. Max Verstappen Red Bull TAG Heuer          1:19.842
21.Lance Stroll Williams                                 1:19.954

 

......

Előzmény: KE80 (549)
KE80 Creative Commons License 2018.03.03 0 0 549

2018

F1, TESZT
BARCELONA, 1. NAP

1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)       1:20.179, 105 kör
2. Valtteri Bottas  (finn, Mercedes)                              1:20.349, 58 kör *
3. Kimi Räikkönen  (finn, Ferrari)                                 1:20.506, 80 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                          1:20.54, 73 kör *
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)        1:21.339, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                         1:22.168, 26 kör
7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:22.327, 25 kör
8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)  1:22.371, 93 kör
9. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes)            1:22.452, 46 kör *
10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)             1:22.578, 55 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)       1:23.408, 63 kör
12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes)  1:25.628, 22 kör *
13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)     1:44.148, 28 kör

*: csak délelőtt körözött

 

BARCELONA, 2. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:19.673, 98 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.976, 95 kör
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)       1:20.325, 37 kör
4. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.326 67 kör
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:21.212, 65 kör
6. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso-Honda),           1:21.318, 82 kör
7. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes),       1:21.495, 48 kör
8. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)      1:21.822, 52 kör
9. Esteban Ocon (francia, Force India-Mercedes)    1:21.841, 79 kör
10. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:22.721 , 81 kör
11. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                1:22.727, 36 kör

 

BARCELONA, 3. NAP
1. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)       2:18.545, 11 kör
2. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)                       2 kör *
3. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)                    2 kör *
4. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)                           1 kör *
5. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes)                            1 kör *

.............................................................................................................

6. Lewis Hamilton (Mercedes)                                                     0 kör

7. Kimi Räikkönen (Ferrari)                                                          0 kör

8.Lance Stroll (Williams-Mercedes)                                             0 kör

9. Sergio Pérez (Force India-Mercedes)                                     0 kör

10. Nico Hülkenberg (Renault)                                                   0 kör

11. Carlos Sainz Jr. (Renault)                                                      0 kör

12. Romain Grosjean Haas-Ferrari)                                            0 kör
*: Nem teljesített mért kör.
A többi versenyző nem járt a pályán.

 

BARCELONA, 4. NAP
1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                               1:19.333, 69 kör
2. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)              1:19.854, 110 kör *
3. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                              1:20.241, 120 kör
4. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                       1:20.317, 96 kör
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)            1:20.929, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                            1:20.940, 60 kör
7. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes)                1:21.142, 54 kör
8. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                           1:21.973, 65 kör
9. Max Verstappen (holland, Red Bull)                          1:22.058, 35 kör
10. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                          1:22.134, 128 kör
11. Nico Hülkenberg (német, Renault)                         1:22.507, 49 kör *
12. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                             1:22.789, 60 kör *
13. Charles Leclerc (monacói, Sauber)                         1:22.808, 59 kör
14. Marcus Ericsson (svéd, Sauber)                           1:23.825 *
15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)       1:31.979, 47 kör *

*: Csak délelőtt vezetett

 

AZ ELSŐ BARCELONAI TESZT ÖSSZESÍTETT EREDMÉNYLISTÁJA
1. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                           1:19.333 (94 kör)
2. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                         1:19.673 (218)
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren)                     1:19.854 (147)
4. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                            1:19.976 (212)
5. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull)                     1:20.179 (107)
6. Kevin Magnussen (dán, Haas)                              1:20.317 (132)
7. Max Verstappen (holland, Red Bull)                      1:20.326 (102)
8. Kimi Räikkönen (finn, Ferrari)                                1:20.506 (80)
9. Nico Hülkenberg (német, Renault)                        1:20.547 (122)
10. Fernando Alonso (spanyol, McLaren)                  1:20.929 (113)
11. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:20.940 (151)
12. Lance Stroll (kanadai, Williams)                          1:21.142 (100)
13. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso)                       1:21.318 (229)

14. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes)         1:21.495 (48) *
15. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:21.822 (127)
16. Esteban Ocon (francia, Force India)                   1:21.841 (79)
17. Sergio Pérez (mexikói, Force India)                    1:21.973 (65)
18. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso)           1:22.371 (95)
19. Romain Grosjean (francia, Haas)                        1:22.578 (55)
20. Charles Leclerc (monacói, Sauber)                     1:22.808 (140)
21. Marcus Ericsson (svéd, Sauber)                         1:23.408 (143)

22. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes)  1:25.628 (22) *

Arany szinüek győztes napos

*,: teszt piloták.

......................

Előzmény: KE80 (547)
KE80 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 548

ELSŐ BARCELONAI TESZT   

február 26.

MERCEDES Valtteri Bottas, Lewis Hamilton

FERRARI Kimi Räikkönen

RED BULL Daniel Ricciardo

MCLAREN Fernando Alonso

WILLIAMS Lance Stroll, Szergej Szirotkin

FORCE INDIA Nyikita Mazepin

RENAULT Nico Hülkenberg, Carlos Sainz

TORO ROSSO Brendon Hartley

HAAS Romain Grosjean

SAUBER Marcus Ericsson

 

 február 27.

MERCEDES Valtteri Bottas, Lewis Hamilton

FERRARI  Sebastián Vettel

RED BULL  Max Verstappen

MCLAREN Stoffel Vandoorne

WILLIAMS  Szergej Szirotkin, Robert Kubica

FORCE INDIA Esteban Ocon

RENAULT Nico Hülkenberg, Carlos Sainz

TORO ROSSO Pierre Gasly

HAAS Kevin Magnussen

SAUBER Marcus Charles Leclerc

 

február 28.

FERRARI Kimi Räikkönen

RED BULL Daniel Ricciardo

MCLAREN Fernando Alonso

WILLIAMS  Lance Stroll, Robert Kubica

FORCE INDIA Sergio Pérez

RENAULT Nico Hülkenberg, Carlos Sainz

TORO ROSSO Brendon Hartley

HAAS Romain Grosjean

SAUBER Marcus Ericsson


március 1.
FERRARI  Sebastián Vettel

 RED BULL  Max Verstappen

MCLAREN Stoffel Vandoorne
WILLIAMS Szergej Szirotkin, Lance Stroll

RENAULT Nico Hülkenberg, Carlos Sainz
TORO ROSSO Pierre Gasly

HAAS Kevin Magnussen

SAUBER Marcus Charles Leclerc

......

Előzmény: KE80 (547)
KE80 Creative Commons License 2018.03.01 0 0 547

2018

F1, TESZT
BARCELONA, 1. NAP

1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)       1:20.179, 105 kör
2. Valtteri Bottas  (finn, Mercedes)                              1:20.349, 58 kör *
3. Kimi Räikkönen  (finn, Ferrari)                                 1:20.506, 80 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                          1:20.54, 73 kör *
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)        1:21.339, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                         1:22.168, 26 kör
7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:22.327, 25 kör
8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)  1:22.371, 93 kör
9. Lance Stroll (kanadai, Williams-Mercedes)            1:22.452, 46 kör *
10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)             1:22.578, 55 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)       1:23.408, 63 kör
12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India-Mercedes)  1:25.628, 22 kör *
13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)     1:44.148, 28 kör

*: csak délelőtt körözött

 

BARCELONA, 2. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:19.673, 98 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.976, 95 kör
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)       1:20.325, 37 kör
4. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.326 67 kör
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:21.212, 65 kör
6. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso-Honda),           1:21.318, 82 kör
7. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes),       1:21.495, 48 kör
8. Szergej Szirotkin (orosz, Williams-Mercedes)      1:21.822, 52 kör
9. Esteban Ocon (francia, Force India-Mercedes)    1:21.841, 79 kör
10. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:22.721 , 81 kör
11. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                1:22.727, 36 kör

A keddi tesztbeosztás:
Mercedes:
Valtteri Bottas
Ferrari: Sebastian Vettel
Red Bull:
Max Verstappen
Force India:
Esteban Ocon
Williams: Szergej Szirotkin/Robert Kubica
Renault:
Carlos Sainz
Toro Rosso:
Pierre Gasly
Haas:
Kevin Magnussen
McLaren:
Stoffel Vandoorne
Sauber:
Charles Leclerc

 

BARCELONA, 3. NAP
A VÉGEREDMÉNY

1. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)       2:18.545, 11 kör
2. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)                       2 kör *
3. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)                    2 kör *
4. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)                           1 kör *
5. Robert Kubica (lengyel, Williams-Mercedes)                            1 kör *

A tervezett szerdai tesztbeosztás:
Mercedes:
Lewis Hamilton, Valtteri Bottas
Ferrari: Kimi Räikkönen
Red Bull: Daniel Ricciardo
Force India: Sergio Pérez
Williams: Lance Stroll, Robert Kubica
Renault: Nico Hülkenberg, Carlos Sainz Jr.
Toro Rosso: Brendon Hartley
Haas-Ferrari: Romain Grosjean
McLaren-Renault: Fernando Alonso
Alfa Romeo Sauber: Marcus Ericsson

*: Nem teljesített mért kör.
A többi versenyző nem járt a pályán.

 

...........

Előzmény: KE80 (546)
KE80 Creative Commons License 2018.02.27 0 0 546

2018

F1, TESZT
BARCELONA, 1. NAP

1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)       1:20.179, 105 kör
2. Valtteri Bottas  (finn, Mercedes)                              1:20.349, 58 kör *
3. Kimi Räikkönen  (finn, Ferrari)                                 1:20.506, 80 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                          1:20.54, 73 kör *
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)        1:21.339, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                         1:22.168, 26 kör
7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:22.327, 25 kör
8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)  1:22.371, 93 kör
9. Lance Stroll (kanadai, Williams)                            1:22.452, 46 kör *
10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)             1:22.578, 55 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)       1:23.408, 63 kör
12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India)                  1:25.628, 22 kör *
13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:44.148, 28 kör

*: csak délelőtt körözött

 

BARCELONA, 2. NAP
1. Sebastian Vettel (német, Ferrari)                        1:19.673, 98 kör
2. Valtteri Bottas (finn, Mercedes)                           1:19.976, 95 kör
3. Stoffel Vandoorne (belga, McLaren-Renault)       1:20.325, 37 kör
4. Max Verstappen (holland, Red Bull TAG Heuer)   1:20.326 67 kör
5. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                      1:21.212, 65 kör
6. Pierre Gasly (francia, Toro Rosso-Honda),           1:21.318, 82 kör
7. Robert Kubica (lengyel, Williams),                       1:21.495, 48 kör
8. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                      1:21.822, 52 kör
9. Esteban Ocon (francia, Force India)                    1:21.841, 79 kör
10. Charles Leclerc (monacói, Alfa Romeo Sauber)  1:22.721 , 81 kör
11. Kevin Magnussen (dán, Haas-Ferrari)                1:22.727, 36 kör

 

...........

Előzmény: KE80 (545)
KE80 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 545

2018

F1, TESZT
BARCELONA, 1. NAP

1. Daniel Ricciardo (ausztrál, Red Bull TAG Heuer)       1:20.179, 105 kör
2. Valtteri Bottas  (finn, Mercedes)                              1:20.349, 58 kör *
3. Kimi Räikkönen  (finn, Ferrari)                                 1:20.506, 80 kör
4. Nico Hülkenberg (német, Renault)                          1:20.54, 73 kör *
5. Fernando Alonso (spanyol, McLaren-Renault)        1:21.339, 51 kör
6. Carlos Sainz Jr. (spanyol, Renault)                         1:22.168, 26 kör
7. Lewis Hamilton (brit, Mercedes)                            1:22.327, 25 kör
8. Brendon Hartley (új-zélandi, Toro Rosso-Honda)  1:22.371, 93 kör
9. Lance Stroll (kanadai, Williams)                            1:22.452, 46 kör *
10. Romain Grosjean (francia, Haas-Ferrari)             1:22.578, 55 kör
11. Marcus Ericsson (svéd, Alfa Romeo Sauber)       1:23.408, 63 kör
12. Nyikita Mazepin (orosz, Force India)                  1:25.628, 22 kör *
13. Szergej Szirotkin (orosz, Williams)                     1:44.148, 28 kör

*: csak délelőtt körözött

 

....

Előzmény: Törölt nick (544)
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 544

A hivatalosan bejelentett bemutatódátumok:

  • február 15. – Williams
  • február 19. – Red Bull
  • február 20. – Sauber
  • február 20. – Renault
  • február 22. – Mercedes
  • február 22. – Ferrari
  • február 23. – McLaren
  • február 26. – Toro Rosso
Törölt nick Creative Commons License 2018.02.14 0 0 543
vjv1 Creative Commons License 2017.12.10 0 0 542

2018as évi program: 21.futam van még hátra

(Futam azon a héten péntek estéig 00:00ig lehet.)

(Ha valaki szombat, vasárnap tippel nem jár pont)

 

   1. Ausztrál - Nagydij Melbourne

2018 Március 23 00:00ig lehet tippelni itt tart

   

  2. Bahrain - Nagydij Sakhir                       

2018 Április 06 00:00ig lehet tippelni

 

  3. Kinai - Nagydij Shanghaj 

 2018  Április 13 00:00ig lehet tippelni 

 

  4. Azerbahdzsán - Nagydij Bakou            

2018 Április 27 00:00ig lehet tippelni

 

  5. Spanyol - Nagydij Barcelona                 

2018 Május 11 00:00ig lehet tippelni

 

  6. Monacoi - Nagydij Monte-Carlo             

2018 Május 25 00:00ig lehet tippelni

 

  7. Kanadai - Nagydij Montréal                  

2018 Junius 08 00:00ig lehet tippelni

 

  8. Francia - Nagydij Le Castellet

2018 Junius 22 00:00ig lehet tippelni

 

  9. Ausztria - Nagydij Spielberg                 

2018 Juniau 29 00:00ig lehet tippelni

 

10. Brit  - Nagydij Silverstone                      

2018 Julius 06 00:00ig lehet tippelni

 

11. Német - Nagydij Hochenheim

2018 Julius 20 00:00ig lehet tippelni

 

12. Magyar - Nagydij Hungaroing                

2018 Julius 27 00:00ig lehet tippelni

 

13. Belgium - Nagydij Spa-Francorchamps  

2018 Augusztus 24 00:00ig lehet tippelni

 

14. Olasz  - Nagydij Monza                         

2018 Augusztus 31 00:00ig lehet tippelni

 

15. Singapur - Nagydij Singapur                 

2018 SZeptember 14 00:00ig lehet tippelni

 

16. Orosz - Nagydij Sochi                           

2018 Szeptember 28 00:00ig lehet tippelni


17. Japán - Nagydij Suzuka                        

2017 Október 05 00:00ig lehet tippelni

 

18. Amerikai - Nagydij Austin                     

2017 Október 19 00:00ig lehet tippelni

 

19. Mexiko - Nagydij Mexico                      

2017 Oktobeber 26 00:00ig lehet tippelni

 

20. Brazil - Nagydij Interlagos                   

2017 November 09 00:00ig lehet tippelni

 

21. Abu Dhabi - Nagydij Yas Marina           

2017 November 23 00:00ig lehet tippelni

 

21futamos lesz:)

Pénteki dátumok vannak feltüntetve.

Piros futamok nincsen 1 hét szünet. Egy alkalom lesz. Zsinorban 3.hét.

Zöld futamok nincsen 1hét szünet. Őt alkalom lesz. zsinorban 2.hét.

..........:)

Előzmény: Smackdown (454)
Gabriella871025 Creative Commons License 2017.11.02 0 1 541

Palik László:
"- Ő pedig Gabriele Tarquini, aki már 33 Forma1-es csapatnak vezetett... szóval... nem vagyok biztos benne, hogy egyáltalán volt-e összesen 33 csapat, de az egész biztos, hogy Gabriele Tarquini nem szerepelt mindegyikben."

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.29 0 0 540

2017 Monaco Grand Prix: Race Highlights

 

https://youtu.be/MzQ8CzXRO8A

KE80 Creative Commons License 2017.03.17 0 0 539

http://www.nemzetisport.hu/f1/f1-harc-rosberg-tronjaert-megjelent-az-nsm-uj-szama-2558035

 

F1: Harc Rosberg trónjáért – megjelent az NSM új száma

 

Megjelent a Nemzeti Sport Magazin legújabb, Formula–1-gyel foglalkozó száma.

 

2017-ben 10 csapat 20 pilótája vág neki a küzdelmeknek. Magazinunkban részletesen bemutatjuk az összes csapatot és pilótát, sőt számos érdekességet is összeszedtünk a főszereplőkről, akikről néhány, eddig talán kevésbé ismert kulisszatitok is kiderül.

 

Lesz egy nagy hiányzó is, hiszen a címvédő Nico Rosberg visszavonult, így nem lesz ott a rajtnál – a róla készült írásban arra is kerestük a választ, miért dönthetett így. Összeszedtük az esztendő további nagy hiányzóit, kiemelten foglalkozunk a Ferrari-krízisével és azokkal a fizetős pilótákkal, akik a múltban nem sok vizet zavartak.

 

A szabályváltozások mindig érdekesek, infografika segítségével hasonlítottuk össze a tavalyi és az idei autókat, s persze az Ecclestone-sztori sem maradhatott ki: az elmúlt évtizedek meghatározó figurája mit adott a sportágnak, és vajon milyen lesz nélküle az F1?

 

Szokás szerint bemutatjuk az összes helyszínt, mindenhol felidézünk olyan sztorikat a múltból, amelyek valamiért elválaszthatatlanok az adott pálya történetétől. Hazai és külföldi szakírókat faggattunk, kíváncsiak voltunk többek között arra, mit szólnak Rosberg visszavonulásához, ahhoz, hogy Bottas foglalta el a helyét a Mercedesnél, és melyik futamokat ejtenének ki azért, hogy újak kerülhessenek be a körforgásba.

 

A végére pedig egy csemege: szupervilágbajnokot hirdettünk – a Nemzeti Sport Magazin legújabb számában arra is fény derül, ez mit is jelent pontosan, és ki lett a befutó.

KE80 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 538

 „Most komolyan! Az ég szerelmére!” – így szóltak Vettel 2016-os rádiós legjobbjai

 

Lehet őt szeretni és nem szeretni miatta, aligha férhet kétség hozzá, hogy ha rádiózásról van szó Sebastian Vettel, „adása” az egyik legérdekesebb a rajtrácson. Csokorba szedtük idei legemlékezetesebb megnyilvánulásait, melyek egyben 2016-os szezonjáról, helyzetéről és a Ferrarinál uralkodó hangulatról is szemléletes képet fest.

 

Kína, ütközés Kimi Räikkönennel az első kanyarban:
„Rendben, ütköztem. Esélyem sem volt elkerülni. Az egyik Red Bull úgy jött a belső íven, mint egy őrült, és nekimentem Kiminek” – kommentálta elsőre az esetet sűrű bocsánatkérések után.
„Kvjat támadása öngyilkos volt. Végig látszott, hogy ütközés lesz belőle, esély sem volt ilyen tempóval bevenni a kanyart” – tisztázta aztán kicsit később az általa torpedónak is nevezett Kvjattal történt esetét.

 

Oroszország, Danyiil Kvjat kétszer is belerohan:

„A ki******* ég szerelmére, ember! Ki a ****?! Ó, kiestem! Ütköztem! Valaki megütötte ki******* hátsó részem a kettes kanyarban, aztán valaki újra megütötte a ki******* hátsó részemet a hármasban is. Most komolyan! Mi a ****** csinálunk itt?!” – forrongott 200 feletti pulzusszámmal a falban.

 

Spanyolország, a Daniel Ricciardo elleni csata után:
„****** meg! Ha nem kerülöm el, egyenest az autómba megy. Most komolyan, mit csinálunk itt? Versenyzünk vagy pingpongozunk?!”

 

Azok a lassú lekörözöttek…
„Tűntessétek el a forgalmat az útból! Mamma mia, mi a pokol folyik itt?!” – tette fel a kérdést Kanadában a lekörözések során.
„Csökken a gumi hőmérséklete, mint a veszedelem. Nem is tudom, Alonso talán buszos kiránduláson van Bakuban” – panaszkodott régi ellenfelére az azerbajdzsáni szabadedzésen.
„Gyerünk már, kék zászló! *****, ez nevetséges! Gyerünk már, most komolyan!” – türelmetlenkedett a Magyar Nagydíjon.
„Most komolyan, ez nevetséges! Ez nevetséges! Elveszítem a második helyet a semmiért. ****!” – mondta Japánban.
„Kék zászló! Ez nem lehet igaz!” – jött az újabb panasz.
„Irgalmas ég, menjen már! Mit akartok tudni? Gyors pálya, nehéz előzés, időt vesztesz egy másik autó mögött. Ez nevetséges!” – mondta az egyik Manorral való találkozás után Szuzukában.

 

Austin, ingerülten Riccardo Adami versenymérnökkel:
„Rendben, Sebastian, kicsit kihagy a hátsó szárnyunk, amit már te is észrevehettél.” – „Igen, egy kicsit! Jó vicc, folytasd csak!”

Mexikó, viccesen, de nem viccből:
„Biztonságban vagyunk? Kimehetek pisilni?” – tett fel szokatlan kérdést az időmérő első szakaszának végén. És komolyan gondolta: az „engedély” után valóban sietve távozott a garázsból…

Mexikó, verbális ámokfutás:
„Mekkora idióta! Teljesen ******” – adott jelentést Fernando Alonso elmeállapotáról a szabadedzésen. És a java csak vasárnap jött.
„Mozdulj, mozdul már a ********* ég szerelmére! Ő egy ******, ez ő!” – jellemezte a versenyen a pályát levágó, de őt nem elengedő Max Verstappent.
„Én vagyok az egyetlen, vagy ti is látjátok, amit én? Egyszerűen felhozza rám Ricciardót, *****!” – jött a következő dühöngő üzenet.
„Tudod, mit? Itt az üzenetem Charlie-nak: Menj a ******! Komolyan, menj a ******!” – küldött aztán sajátos üdvözletet a versenyigazgató Charlie Whitingnak is, ami miatt majdnem bajba is került az FIA-nál.

 

Brazília, veszélyben a csapattárssal:
„Ez őrület, most komolyan! Ez hülyeség! Piros zászló! Erre van szükség! (…) Igen, extrém esőgumi kell, de mindenekelőtt le kell állítani a versenyt. Ez így nem megy. Hány embernek kell még balesetbe kerülnie? Majdnem nekimentem Kiminek az egyenes közepén! Nem látni semmit” – hangzott brazíliai panasza Kimi Räikkönen baleste után, melynek szerinte nem is szabadott volna megtörténnie, ha az FIA idejében cselekszik.

..........:)

Előzmény: KE80 (534)
KE80 Creative Commons License 2016.12.30 0 0 537

Rosberg jó döntésnek tartja, hogy abbahagyta a versenyzést

 

A Formula-1-től váratlanul visszavonult Nico Rosberg elmondta, jó döntésnek tartja, hogy világbajnoki címe után jövőre már nem versenyez az elitsorozatban.

 

„Teljesítettem a küldetésem, pályafutásom csúcsán hagyom abba a versenyzést, mostantól új feladatokon dolgozhatok” – mondta a német pilóta a Frankfurter Allgemeine Zeitung keddi lapszámában.

 

A versenyző – egyelőre nem tisztázott szerepkörben – a Formula–1-ben szeretne maradni. Hozzátette: reméli, korábbi csapattársával, Lewis Hamiltonnal – akivel gyerekkoruk óta egymás ellen versenyeztek – a jövőben jobb lesz a viszonya, mint az utóbbi években volt.

 

Rosberg váratlanul, öt nappal azután jelentette be visszavonulását, hogy csapattársával, Lewis Hamiltonnal szemben megnyerte pályafutása első világbajnoki címét a szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíjon.

 

A német pilóta helyére a szakértők és a sajtó szerint két jelölt van: a Williams finn versenyzője, Valtteri Bottas, valamint a Mercedes német tesztpilótája, a 2016-ban Manorral versenyző Pascal Wehrlein.........

Törölt nick Creative Commons License 2016.12.27 0 0 536

Így tölti a karácsonyt az F1 mezőnye!

 

M4 Sport

 

http://www.m4sport.hu/2016/12/25/igy-tolti-a-karacsonyt-az-f1-mezonye/

KE80 Creative Commons License 2016.12.02 0 0 535

F1: út a csúcsig – így jutott el Rosberg a világbajnoki címig

 

Nico Rosberg Abu-Dzabiban megszerezte élete első Formula–1-es világbajnoki címét. Habár édesapja ugyanezt véghezvitte 1982-ben, Nicónak keményen meg kellett dolgoznia azért, hogy idáig jusson. Íme, karrierje fontos állomásai!

 

Nico Erik Rosberg 1985. június 27-én született Wiesbadenben, Nyugat-Németországban. Édesapja, Keke Rosberg Finnország első F1-es világbajnoka, édesanyja, Sina német. Karrierje elején kettős színekben indult, de mivel ez a magasabb kategóriákban már nem volt megengedett, a németet választotta, hiszen az egykori NSZK-ban született, és még finn édesapjával is németül beszél.

 

NICO ROSBERG

Nemzetisége: német
Született: 1985. június 27., Wiesbaden
Magasság/testsúly: 178 cm/67 kg
Első futam: 2006, Bahreini Nagydíj
Csapatai: Williams (2006–2009), Mercedes (2010–2016)
GP-rajtok: 206
Győzelmek: 23
Dobogós helyezések: 57
Pole pozíciók: 30
Leggyorsabb körök: 20
Vb-pontok: 1594.5
Legjobb vb-helyezés: 1. (2016)

 

A BIZTOS TÁMASZ

Párját – akit két évvel ezelőtt vett feleségül – gyerekkora óta ismeri, de csak többéves együttélés után kérte meg a kezét Monacóban, egy jachton. Vivian Sibold, vagyis most már Vivian Rosberg mellesleg Hamburgból származik, és belsőépítészetet tanult többek között Milánóban. Elismert a szakmájában, ő tervezte meg például a korábbi F1-es istálló, a Lotus motorhome-ját, tavaly pedig megvalósítva egyik álmát: fagylaltozót nyitott Ibizán – ahova mellesleg gyakran járnak kikapcsolódni a családdal. A Vivi's Creameryről több értékelésben is Ibiza legjobb fagyizójaként olvashatunk. A párt mellesleg nem sokkal az esküvő után utolérte a gyerekáldás. Kislányuk, Alaia 2015. augusztus 30-án született Monacóban.

 

Habár teljesen németnek vallja magát, kiskorától Monacóban él. Mint szinte minden autóversenyző, Rosberg is gokartozással kezdte. Tizenegy éves korában már versenyezett, néhány éven belül jöttek is a szép eredmények, 2000-ben például – Lewis Hamilton csapattársaként – második lett a Formula A gokart Európa-bajnokságban, de ekkor Formula Super A futamokon is indult.

 

Két évvel később autókra váltott, és rögtön az első évében megnyerte a német Formula–BMW sorozatot. Ekkor még csak 17 éves volt, de jó teljesítményével felkeltette a Formula–1-es Williams-istálló figyelmét, amelytől tesztlehetőséget kapott. Egészen Max Verstappen 2014-es tesztjéig a Toro Rossóval, Rosberg volt a legfiatalabb versenyző, aki valaha F1-es autót vezetett.

 

Édesapja, Keke Rosberg aktív pályafutása után saját motorsportcsapatot alapított, amellyel több sorozatban is jelen volt, Nico például 2003-ban és 2004-ben Formula–3 Euroseriesben szereplő Team Rosberg színeiben versenyezhetett.

 

2005-ben már csak egy lépés választotta el az F1-től, ugyanis az elavult F3000-es sorozatot váltó GP2-ben szerepelt a Nicolas Todt által alapított ART Grand Prix színeiben. A szezon alatt végig szoros csatában volt az F1-et később szintén megjáró Heikki Kovalainennel, s az év végén Rosberg diadalmaskodott, így ő lett a GP2 első bajnoka. Ezt követően, 2005 novemberében a Williams bejelentette, hogy a következő idényben Nico Rosberg lesz Mark Webber csapattársa az F1-es istállónál.

 

Az F1-es debütálás is pazarul sikerült Rosberg számára, hiszen a 2006-os szezonnyitó Bahreini Nagydíjon a két pontot érő hetedik helyen végzett, ráadásul ő futotta a verseny leggyorsabb körét, amivel megdöntötte Fernando Alonso rekordját, és ő lett a sportág legfiatalabb versenyzője, akinek ez sikerült (Max Verstappen az idei Brazil Nagydíjon vette el a rekordját). A szezon hátralévő részében csak egyszer szerzett pontot, amikor a Nürburgringen (Európai Nagydíj) a 22. helyről rajtolva a hetedik helyen intették le. Első évében négy pontjával a 17. helyen végzett.

 

2007-ben új csapattársat kapott a tapasztalt osztrák versenyző, Alexander Wurz személyében. Rosberg remekelt az időmérőkön, a szezon második felében pedig a versenyeken is egyre jobb eredményeket ért el, így legyőzte csapattársát, és a világbajnoki tabella 9. helyén végzett. Wurz nem indult a szezonzárón, helyére Nakadzsima Kazukit ültették, s a következő szezonban is a japán lett Rosberg csapattársa.

 

Rosbergnek nem okozott nehézséget legyőznie a japánt, ráadásul a 2008-as szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon megszerezte F1-es pályafutása első dobogós helyezését, a harmadik helyen intették le Lewis Hamilton és Nick Heidfeld mögött. A vb hátralévő részében akadtak nehézségei gyenge autója miatt, de Szingapúrban újra dobogóra állhatott. A második lett, s csak majdnem egy év elteltével derült ki, hogy Nelsinho Piquet a Renault utasítására, szándékosan törte össze az autóját, amivel sikeresen győzelemhez segítette csapattársát, Fernando Alonsót. Habár a Renault vezetőségét megbüntették a csalásért, Alonso elsőségét nem vették el, így Rosbergnek még várnia kellett első futamgyőzelmére. A szezont a 13. helyen zárta 17 ponttal.

 

2009-ben utolsó idényét teljesítette a Williams színeiben, és már jó ideje pletykáltak a távozásáról. Csapattársa továbbra is Nakadzsima volt, de míg a japánnak egyetlen pontot sem sikerült szereznie a vb-n, ő 34.5 egységet gyűjtve a hetedik helyen végzett az összetettben. A szezont követően pedig a címvédő Brawn GP-t felvásárló Mercedes-istálló bejelentette: a következő évadban Nico Rosberg lesz az egyik versenyzője!

 

Rosberg akkor még azt hitte, hogy Jenson Button csapattársa lesz, de a brit időközben átigazolt a McLarenhez, Rosberg pedig nem mást kapott csapattársnak, mint a sportág legsikeresebb versenyzőjét, a három év kihagyás után visszatérő Michael Schumachert.

 

2010-ben az összetett hetedik helyén végzett, dobogóra állhatott Malajziában, Kínában és Silverstone-ban is, mindegyik viadalon a harmadik helyet szerezte meg. Könnyedén legyőzte hétszeres világbajnok csapattársát mindhárom évben, amikor együtt versenyeztek. 2011-ben szintén hetedik lett a világbajnoki pontversenyben, ekkor azonban nem sikerült dobogóra állnia. 2012-ben jött a nagy áttörés, Kínában megszerezte pályafutása első F1-es győzelmét, ami egyben a Mercedes első diadala volt konstruktőrként 1955 óta. Ebben az évben Monacóban is dobogóra állt (második lett), a szezont pedig a világbajnoki tabella 9. helyén fejezte be.

 

A 2012-es világbajnoki sorozat végén Michael Schumacher bejelentette, hogy végleg visszavonul a Formula–1-ből, és mint később kiderült, Rosberg új csapattársa a McLarentől átigazoló Lewis Hamilton lett. A két versenyző akkor még örült a közös munkának, hiszen gyerekkoruk óta ismerték egymást, az F1 előtti pályafutásuk is hasonlóan alakult.

 

2013-ban Rosberg alulmaradt Hamiltonnal szemben (a brit az összetett negyedik helyen végzett, Rosberg a hatodik lett), ám a futamgyőzelmek tekintetében sikerült legyőznie, ő kétszer – Monacóban és Silverstone-ban –, Hamilton viszont csak egyszer (Hungaroring) nyert.

 

A Mercedes második F1-es aranykora a 2014-es évvel vette kezdetét. A szabályváltoztatásokkal, amelyek főként a motort érintették, a német istálló került a mezőny élére. Egész évben mindössze egyszer fordult elő, hogy nem valamelyik versenyzőjük nyerte meg az időmérőt, míg a 19 versenyből 16-ot megnyertek. Rosberg és Hamilton szinte végig szoros csatában volt az egyéni világbajnoki címért, a szezonzáróra 17 pontos különbséggel érkeztek.

 

Rosberg állt akkor hátrébb, de az akkori szabályok szerint az utolsó versenyen dupla pontokat osztottak, vagyis ha Rosberg nyert volna, és Hamilton pedig legfeljebb a harmadik helyen végez, a német elorozta volna a bajnoki címet. Ehhez mindent meg is tett, az időmérőn megszerezte a pole-t, a versenyen azonban elromlott az autója – a futamgyőzelem és a világbajnoki cím is a csapattársáé lett.

 

2015-ben Hamilton az előző évnél jóval könnyebben hódította el a világbajnoki címet, de Rosberg – akinek addig mindössze három futamgyőzelme volt az évből – az utolsó három futamon verhetetlennek bizonyult. Bár Hamilton addigra bebiztosította vb-elsőségét, a következő évet nézve meghatározóvá vált, hogy Rosberg zsinórban három győzelmet aratott.

 

A 2016-os idény nem is indulhatott volna jobban Rosberg számára. Az első négy viadalt magabiztosan megnyerte, így összesen már hét győzelemnél járt egyhuzamban. Az ötödik futamon, Barcelonában azonban – amikor Rosberg előnye már 43 pont volt az összetettben csapattársával szemben – összeütköztek Hamiltonnal az első körben, és mindketten kiestek.

 

Ezt követően a brit került lendületbe, és Monacóban megszerezte évadbeli első győzelmét, a Magyar Nagydíjat követően pedig átvette a vezetést az összetettben Rosbergtől. Az élen azonban nem sokáig állt, hiszen négy futammal később, Szingapúrban ismét Rosberg került a bajnoki tabella élére, és az elsőségét egészen a szezon végéig meg tudta tartani. Igaz, hogy utolsó futamgyőzelmét Japánban aratta, ám ezzel 33 pontos előnyre tett szert Hamiltonnal szemben, aki már nem tudta megelőzni. Még úgy sem, hogy a hátralévő négy versenyt a brit nyerte meg...

 

A szezonzáróra 12 pontra olvadt a német előnye, de Hamilton taktikázása ellenére is meg tudta tartani a második helyet a versenyen, ezzel pedig életében először és 34 évvel édesapja bajnoki címe után ő is Formula–1-es világbajnoknak mondhatja magát.

 

http://www.nemzetisport.hu/f1/f1-ut-a-csucsig-igy-jutott-el-rosberg-a-vilagbajnoki-cimig-2539069

Sajnos vissavonul Nico Rosberg:((

Előzmény: Kankandur1 (533)
KE80 Creative Commons License 2016.12.01 0 0 534

„Nem érdekel!” – a Mercedes rádióbeszélgetése

 

Nagyon hálásak lehetünk érte, hogy a szezon közben feloldották a rádiós korlátozásokat, hiszen a Mercedes csapaton belüli üzenetei egy extra színt adtak az évzáró Abu Dhabi Nagydíjnak.

 

44. kör

A csapat Hamiltonnak:

- Oké, Lewis, tényleg fel kell venned a tempót, 44 elejét kell autózni, mert Vettel valós fenyegetést jelent.

46. kör

Rosberg a csapatnak:

- Ez a tempó nagyon lassú, szóval talán egy ponton megcserélhetnénk a sorrendet, és ha a leintés előtt Lewis még mindig második, akkor visszaengedem. Tudom, hogy ez nagyon hülye kérés, de igazán lassan megy. Pontosan úgy csinálja… az 1-es szektorban gyors, szóval nehéz a helyzetem.

47. kör

A csapat Hamiltonnak és a válasz:

- Oké, Lewis, ez egy utasítás. A győzelemhez 45,1-et kell autózni.

- Azt javasolnám, srácok, hogy hagyjatok minket versenyezni.

49. kör

A versenymérnök és Rosberg párbeszéde:

- Hét kör van hátra. A különbség Verstappenhez képest 1,5. Egyértelmű, hogy feltart téged.

- Azon gondolkodom, hogy csinálok valamit. Ennél sokkal gyorsabb tudnék lenni.

- Igen, vettem.

51. kör

Paddy Lowe is rászól Hamilton fülére:

- Lewis, itt Paddy. Gyorsítanod kell a győzelemhez, ez egy utasítás.

- Paddy, éppen vezetem a versenyt és egészen jól érzem magam.

52. kör

Rosberget emlékeztetik, hogy nem katasztrófa, ha Vettel megelőzi:

- Oké, szóval négy kör van hátra. Ne feledd, a harmadik hely belefér, egy sérülés viszont nem, szóval csak óvatosan Vettellel.

54. kör

Hamiltonból már a végső elkeseredettség szól:

- Lewis, 45-ös köröket kell megcélozni ahhoz, hogy itt nyerhessünk.

"Épp most veszítem el a világbajnokságot, szóval nem igazán érdekel, hogy ezt a versenyt megnyerem vagy sem."

55. kör

A Mercedes egy pillanatra sem engedi el Rosberg kezét:

- Ez az utolsó kör. Próbálj DRS-en belülre kerülni Lewishoz. Ne feledd, csak egy harmadik helyre van szükséged!

 

Nico Rosberg nyerte meg a 2016-OS Vbét.

 Ugylet :)))

Előzmény: Kankandur1 (533)
Kankandur1 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 533

Hajrà NICO

KE80 Creative Commons License 2016.11.27 0 0 532

ABU-DZABI MATEK

 

Rosberg lesz a világbajnok Abu-Dzabiban, ha…
…dobogós helyen végez.
negyedik, ötödik vagy hatodik lesz, s Hamilton nem nyer.
hetedik vagy nyolcadik lesz, s Hamilton legfeljebb 3.
Hamilton nem áll dobogóra – ha Hamilton negyedik, s Rosberg nem szerez pontot, 367–367 pontjuk lesz, 9–9 győzelem után Rosberg a második helyek összevetésében 4–3-mal jobbnak bizonyul

 

Hamilton lesz a világbajnok Abu-Dzabiban, ha…
nyer, s Rosberg legfeljebb negyedik.
második lesz, s Rosberg legfeljebb 7. – ebben az esetben 373–373 lesz, 9–9 győzelem és 4-4 második hely után Hamilton a harmadik helyek összevetésében 4–2-vel jobbnak bizonyul.
harmadik lesz, Rosberg pedig legfeljebb 9.

 

Hajrá Nico Rosberg:))

Előzmény: KE80 (530)
bakibaby Creative Commons License 2016.11.25 0 0 531

Nincs több olcsó állójegy a Magyar Nagydíjra:

 

http://www.gphirek.hu/f1/20161125-f1-nincs-tobb-olcso-allojegy-a-magyar-nagydijra.html

 

bb

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!