Keresés

Részletes keresés

pityy palko Creative Commons License 2008.02.16 0 0 201
Jajj Power, vigyázzá má', mert a zodi 340-eshe max. 15 pacis moci akasztható, de ha nagyobb a moci akkor lehúzza a seggét, oszt ott csókolhassuk aki most komolyan vesz engemet is! :-))
Előzmény: BMW Power (200)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.16 0 0 200

hmm, hát nem egy egyszerű emberek lehetnek akik takaróponyvának használták szegény csónakot :-)) ott még hagyján, de hogy megérte hazahozni és itt a gumicsónak szerető társadalom pukkasztására ilyen alantas dologra használni :-)))

 

én meg épp azt számolom hogyan tudnék összeszedni pár kilót egy zodi zoom 340-re vagy honda t40ae-ra, de lehet rámdől az otp és ponyvaként végzi majd az udvaron télen :-)))))

 

(nem ám komolyan venni, csak egy magaslabda volt az elmult napok burzsuj-proli-zásra)

béke!

 

 

Előzmény: szőrmók (198)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.16 0 0 199
Papirja nem volt sose.( igy vámot se fizettek)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.16 0 0 198
Szóval arról van szó hogy a gumicsónak 5 dolgot nem birt: a vizet ,a napot ,a hideget, a meleget, és engem. Már majdnem ilyen állapotban hozták Svájcból ahol a kereskedésben az udvaron a motorokat takarták vele . erre használtam én is , a fenékdeszka még használható volt. a motortartó alubak még másolható értelmes darab az továbbél. Majd megnézem mikori évjárat. Teljesen meg van keményedve az anyaga és a ragasztás az udvaron álltában elengedett. A kép tegnap készült.
Előzmény: BMW Power (196)
pityy palko Creative Commons License 2008.02.16 0 0 197
Te jó ég! Csak nem a nagy fehér cápa?? :-))
Előzmény: szőrmók (194)
BMW Power Creative Commons License 2008.02.16 0 0 196

ajjajjj szegény. Letépte a fartükröt egy bika motor?

(Nem maradt utána egy hajolevél véletlen?)

Előzmény: szőrmók (194)
GPS Creative Commons License 2008.02.16 0 0 195

 

Hát ezzel meg mi történt? Öregségi végelgyengülés...vagy baleset?

.

Előzmény: szőrmók (194)
szőrmók Creative Commons License 2008.02.16 0 0 194
Képek az én gumicsónakom haláláról:
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 193

A mercuryt "kitanultam" a topikokban, meg a Gálnál, a Szentendrei úton, mert azt vettem néhány hete.

Megkérdezni szinte ingyen van: 387-1514 vagy 06-20-946-7118

Jutalékot nem kapok!

Előzmény: ede111 (192)
ede111 Creative Commons License 2008.02.15 0 0 192
Tiborpapa!
Mercuryban vagy ilyen profi, vagy máa márkára is van valami recepted.?
Konkrétan :Suzuki 4 üt. 5 Le.
Ebböl is lehet egyszerüen 6-ost varázsolni??
Bár nagyon meg vagyok vele elégedve, de a 20% többlet azért nem lenne rosz! üdv,,ede
Előzmény: Törölt nick (185)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 191
Ezek a motorkák a gucsókat 15 km/h körüli sebességgel "röpítik", remélem e körül nem lesz gond a sebességméréssel, amúgy inkább kimért, hosszabb pályára szavazok.
Bár engem nem elsősorban a sebesség, hanem a megbízhatóság motívál.
Előzmény: GPS (189)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.15 0 0 190
Sajnos, még nincsen készen az utánfutóm, de remélem, március 15. táján már menetképes leszek.
Előzmény: sirbedevir (188)
GPS Creative Commons License 2008.02.15 0 0 189

 

5 km/h alatt csak óvatosan a GPS-méréssel...nem kell 100% készpénznek venni, mert néha sokat téved.

 

Több mérés feltétlenül ajánlott - de még érdekesebb, ha többféle GPS-kütyüvel mértek - egyszerre.

Néha érdekes eredmények születnek - nézzétek meg a fotót - ez egy szinkron-mérés eredménye.

.

Előzmény: sirbedevir (188)
sirbedevir Creative Commons License 2008.02.15 0 0 188
Van egy cimborám, akinek mint kiderült ugyanez az 5-ös mercury van a csónakján, és épp most akarja felszabályozni. Megbeszélem vele, hogy a jövő hét végén már 15 fok lesz, ki kellene próbálni a gépeket, és összehasonlítani: gyári 5, Gál féle 6, általam felfúrt 6. Csatlakozz ha érdekel! Gps-el pontos a sebességmérés? Vagy kijelölni egy rövid szakaszt, és időt mérni?
Előzmény: Törölt nick (187)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.14 0 0 187

Remélem, nem fog csalódást okozni egyikünknek sem!

Várom a tavaszi beszámolódat.

Előzmény: sirbedevir (186)
sirbedevir Creative Commons License 2008.02.14 0 0 186

Szia Tibipapa!

Kész a 6 os tuning, vödörben működik is. Köszi a segítséget! Már csak várni kell a tavaszra...

Törölt nick Creative Commons License 2008.02.10 0 0 185

Írj a címemre.

Előzmény: sirbedevir (184)
sirbedevir Creative Commons License 2008.02.10 0 0 184

Szia Tiborpapa!

Hogyan kék 6 lovas mercuryt csinálni a 4 vagy 5-ből? Nekem egy négyesem van, a márkakereskedő és a szakszervíz is eskü alatt vallotta, hogy nem éri meg átalakítani, mert másik karburátor kell rája (70eft). Meg lettem vezetve? A kompresszió ugyanakkora a 4-5-6 sorozatban, vagy az is különböző?

Köszi

Előzmény: Törölt nick (150)
gaat Creative Commons License 2008.02.06 0 0 183
Biztos jó lesz, de ez most sajnos nem fér bele az életembe. Örülök majd, ha időnként eljutok a szokásos dunai helyemre.
Előzmény: Törölt nick (181)
GPS Creative Commons License 2008.02.06 0 0 182
Gumicsónak, mi? Ugyan már, kérem :-)))))
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.05 0 0 181

Te nem tudsz vagy nem akarsz a Tiszára jönni tavasszal?

http://forum.index.hu/Topic/showTopicList?t=9173729&la=75923762

Előzmény: gaat (180)
gaat Creative Commons License 2008.02.05 0 0 180

OK. Igazából majd akkor lesz tapasztalatod a "baldachin"-nal kapcsolatban, ha kipróbálod élesben (felszerelés, beszállás, haladás, kiszállás stb.). Remélhetőleg jó lesz, de ha nem, akkor utólag biztos tudod finomhangolni.

 

A hat lóerőt nem írnám le, az szerintem bőven meg tudja siklatni még a nagyobb gumicsónakot is. Igaz, hogy egy fővel, okosan helyezkedve és megfelelő emelkedésű csigával.

Előzmény: Törölt nick (179)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.04 0 0 179

Minden építő kritikát jó szívvel fogadok, de:
ez azért alacsony költségvetésű baldachin, mert a váz adott (összesen cca 1,5 kg), ha faragok belőle, nem tudom a csöveket összedugni.
Így a padon, vagy a hurkán ülve, a fejem fölött 30 cm légréteg van a vászonig.

 

A munka annyira komoly, hogy naponta többször is megnézem  és jó alaposan. :-)

A lehorgonyzása (alapesetben) a négy sarkon történik, de viszem a csomagban a további 4 klipszet, felzsinórozva. A zsinórokat könnyen szerelhető-feszíthető módon gondolom konfekcionálni.

A szegélyek kurtításának mikéntjén még "dolgozom".

Szerintem, amikor a nyolc zsinóros lekötésre lenne szükség, akkor inkább felveszem a vízhatlan poncsót és a nyúlcipőt.

A siklásról meg ne is beszéljünk, mert a hat lóerővel komoly + hátszél kell hozzá, aminek néhány százalékát a baldachin megfelelő döntésével kellene befognom.

Előzmény: gaat (178)
gaat Creative Commons License 2008.02.04 0 0 178

Komoly munkának tűnik Tiborpapa.

Egy-két segítő szándékú észrevétel:

- ha menet közben (siklásban) használni akarod a biminit, akkor még ez az 5-8 centis visszahajtás is zavaró lehet, mert eléggé belekaphat az ellenszél

- nekem az a magasság jött be, hogy a tömlőn ülve a fejem felett marad 10-20 centiméter. Ekkor a lehető leginkább takar a tető, úgy hogy még a "térérzet" is megmarad

- ha jól látom, összesen 8 zsinórral rögzíted a tetőt. Ez így nagyon stabil lesz, de a 8 zsinór plusz a 4 db rudazat között nehéz lesz a ki és beszállás. Emellett ennyi kötéllel elég nehézkes lehet a gyors lehajtás, illetve felhajtás.

 

 

Előzmény: Törölt nick (177)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.03 0 0 177

Nincs több spárgám itthon, igaz, nem is fúj.

 

Előzmény: GPS (175)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.03 0 0 176

A lelógást a felére vissza tudom hajtani (akkor cca 7 cm), de nem a vázat rögzítem, hanem a ponyvát feszítem a vázra és azt kötöm le a csónakhoz.

A vászon sarkain szorító klipszek vannak, ezekből rakhatnék fel többet is (beszállás után):

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sajnos, a váz a gyenge, ha nagyon fúj, akkor nem is fogok kísérletezni a felállításával.

A vászon a csónak felső peremétől 110 cm magasan van, éppen ülni lehet alatta.

Remélem, a Tiszán elő sem kell majd venni.

Előzmény: Márklár (174)
GPS Creative Commons License 2008.02.03 0 0 175

 

Nagyon faszaaaa...de nem lesz ez egy kicsit magas? Már hogy azért, hogy ha túl magas, akkor alá süthet a nap, alá verhet az eső, stb.

 

Meghát ha jön a szelecske (ami nekem nagggyooon jóóóóóó) - az a te esetedben nem biztos, hogy mindig "jóbarát" - ha magas a biminid :-))))

 

Bár az is lehet, hogy csak az alulról-felfelé készült fotón tűnik csak magasnak.

 

Persze, az ideális az állítható magasságú lenne - dehát tudod hogy van ez: "A kibic általában semmit sem szokott drágálni" :-))))

.

Előzmény: Törölt nick (173)
Márklár Creative Commons License 2008.02.03 0 0 174

 

Jó lesz, de a túléréseket meg kellene szüntetni, mert bele tud kapni a szél, és egy

erősebb, még le is szakíthatja. (Pl: tépőzárral rögzíteni.)

 

Márklár

Előzmény: Törölt nick (173)
Törölt nick Creative Commons License 2008.02.03 0 0 173
Lassan elkészül az "alacsony költségvetésű" baldachin (a hajósok bimininek is hívják).  A kisebb esők ellen talán megteszi, az árnyék viszont garantált.
Márklár Creative Commons License 2008.02.03 0 0 172

 

Nem akarták megmondani ezt a lehetőséget, mert akkor nem tudnának pénzt

kérni a nyomtatott kezelésiért. :)))

 

Márklár

Előzmény: Törölt nick (170)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!