Jajj Power, vigyázzá má', mert a zodi 340-eshe max. 15 pacis moci akasztható, de ha nagyobb a moci akkor lehúzza a seggét, oszt ott csókolhassuk aki most komolyan vesz engemet is! :-))
hmm, hát nem egy egyszerű emberek lehetnek akik takaróponyvának használták szegény csónakot :-)) ott még hagyján, de hogy megérte hazahozni és itt a gumicsónak szerető társadalom pukkasztására ilyen alantas dologra használni :-)))
én meg épp azt számolom hogyan tudnék összeszedni pár kilót egy zodi zoom 340-re vagy honda t40ae-ra, de lehet rámdől az otp és ponyvaként végzi majd az udvaron télen :-)))))
(nem ám komolyan venni, csak egy magaslabda volt az elmult napok burzsuj-proli-zásra)
Szóval arról van szó hogy a gumicsónak 5 dolgot nem birt: a vizet ,a napot ,a hideget, a meleget, és engem. Már majdnem ilyen állapotban hozták Svájcból ahol a kereskedésben az udvaron a motorokat takarták vele . erre használtam én is , a fenékdeszka még használható volt. a motortartó alubak még másolható értelmes darab az továbbél. Majd megnézem mikori évjárat. Teljesen meg van keményedve az anyaga és a ragasztás az udvaron álltában elengedett. A kép tegnap készült.
Tiborpapa! Mercuryban vagy ilyen profi, vagy máa márkára is van valami recepted.? Konkrétan :Suzuki 4 üt. 5 Le. Ebböl is lehet egyszerüen 6-ost varázsolni?? Bár nagyon meg vagyok vele elégedve, de a 20% többlet azért nem lenne rosz! üdv,,ede
Ezek a motorkák a gucsókat 15 km/h körüli sebességgel "röpítik", remélem e körül nem lesz gond a sebességméréssel, amúgy inkább kimért, hosszabb pályára szavazok. Bár engem nem elsősorban a sebesség, hanem a megbízhatóság motívál.
Van egy cimborám, akinek mint kiderült ugyanez az 5-ös mercury van a csónakján, és épp most akarja felszabályozni. Megbeszélem vele, hogy a jövő hét végén már 15 fok lesz, ki kellene próbálni a gépeket, és összehasonlítani: gyári 5, Gál féle 6, általam felfúrt 6. Csatlakozz ha érdekel! Gps-el pontos a sebességmérés? Vagy kijelölni egy rövid szakaszt, és időt mérni?
Hogyan kék 6 lovas mercuryt csinálni a 4 vagy 5-ből? Nekem egy négyesem van, a márkakereskedő és a szakszervíz is eskü alatt vallotta, hogy nem éri meg átalakítani, mert másik karburátor kell rája (70eft). Meg lettem vezetve? A kompresszió ugyanakkora a 4-5-6 sorozatban, vagy az is különböző?
OK. Igazából majd akkor lesz tapasztalatod a "baldachin"-nal kapcsolatban, ha kipróbálod élesben (felszerelés, beszállás, haladás, kiszállás stb.). Remélhetőleg jó lesz, de ha nem, akkor utólag biztos tudod finomhangolni.
A hat lóerőt nem írnám le, az szerintem bőven meg tudja siklatni még a nagyobb gumicsónakot is. Igaz, hogy egy fővel, okosan helyezkedve és megfelelő emelkedésű csigával.
Minden építő kritikát jó szívvel fogadok, de: ez azért alacsony költségvetésű baldachin, mert a váz adott (összesen cca 1,5 kg), ha faragok belőle, nem tudom a csöveket összedugni. Így a padon, vagy a hurkán ülve, a fejem fölött 30 cm légréteg van a vászonig.
A munka annyira komoly, hogy naponta többször is megnézem és jó alaposan. :-)
A lehorgonyzása (alapesetben) a négy sarkon történik, de viszem a csomagban a további 4 klipszet, felzsinórozva. A zsinórokat könnyen szerelhető-feszíthető módon gondolom konfekcionálni.
A szegélyek kurtításának mikéntjén még "dolgozom".
Szerintem, amikor a nyolc zsinóros lekötésre lenne szükség, akkor inkább felveszem a vízhatlan poncsót és a nyúlcipőt.
A siklásról meg ne is beszéljünk, mert a hat lóerővel komoly + hátszél kell hozzá, aminek néhány százalékát a baldachin megfelelő döntésével kellene befognom.
- ha menet közben (siklásban) használni akarod a biminit, akkor még ez az 5-8 centis visszahajtás is zavaró lehet, mert eléggé belekaphat az ellenszél
- nekem az a magasság jött be, hogy a tömlőn ülve a fejem felett marad 10-20 centiméter. Ekkor a lehető leginkább takar a tető, úgy hogy még a "térérzet" is megmarad
- ha jól látom, összesen 8 zsinórral rögzíted a tetőt. Ez így nagyon stabil lesz, de a 8 zsinór plusz a 4 db rudazat között nehéz lesz a ki és beszállás. Emellett ennyi kötéllel elég nehézkes lehet a gyors lehajtás, illetve felhajtás.
Lassan elkészül az "alacsony költségvetésű" baldachin (a hajósok bimininek is hívják). A kisebb esők ellen talán megteszi, az árnyék viszont garantált.