Keresés

Részletes keresés

TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 87
Es akkor ezek szerint Hori volt VFR-jet lezuztak?
T
Előzmény: BIKE-R (85)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 86

Bocsi,

felreertheto voltam :))))

Nem gyengen.

Szoval Hori BMW-jere gondoltam, h jo aron lehet BMW-t kifogni....

Es beideztem egy VFR hirdetest, ami nem Horie :)))

 

Bocsi!
T

Előzmény: BIKE-R (85)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.13 0 0 85

Áááá, már lassan tisztul a kép :)


TOM nem Hori motojának a hirdetését rakta be a fórumba..... Leesett.... Ejtőernyős tantusz, de földet ért....... :DDDD

Előzmény: BIKE-R (84)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.13 0 0 84

Evileg annak kell lennie, mert a fénykép Hori motorjáról egy közös guruláson készült ('05.05.01-Varaderó túra) :)))))

 

Hori, jelentkezz!!!

Fénykép ügyben megerősítést várunk !!!! :))

Előzmény: BlueFazer (79)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 83

Sajnos v inkabb nem,de nincs RTL Klub itt, csak Viasat :)))

T

Előzmény: BlueFazer (82)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 82

RTL KLUB: GP Masters (Forma 1-es legendák versenye!)

Szerintem nézzük meg és utána folytassuk itt a dumcsizást;)

TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 81
Előzmény: BlueFazer (79)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 80

A VFR egyébként másik nagy kedvencem, egyszer lesz a BMW mellé :)) Max akkor már nagyon öreg leszek :)

TOM

Előzmény: BIKE-R (74)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 79

Szerintem nem ez az.

Ha jól ismerem fel ezt a gépet, akkor ezt 2 hete hétvégén egy túra alkalmával kicsit lezúzták.

bsanya5 nicken ír a srác. Egy pótos előzésébe kezdett a csapatuk, páran el is mentek mellette, amikor kitette balra az indexet. Erre a mögötte jövő srác (Rezorr) elvette a gázt, míg ezt mögötte bsanya5 nem látta és bő gázzal előni akart. Hátulról belement Rezorr-ba. a többit el lehet képzelni...

Itt a gép a túra elején...még egyben...

 

http://imgfrm.index.hu/imgfrm/5/1/8/4/BIG_0000955184.jpg

 

Előzmény: BIKE-R (74)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 78

Nemtom,szerintem R sorozat is hasonlitható, de

K1200RT-ről még nem találtam árinfót...még az sem biztos mikor lesz megvehető...de akkor már ugye az új FJR-hez kéne hasonlítani...meg talán újabb PanEurópa is lesz, talán?

 

RT:

Tartós sebesség: a 180-at lazán kirázta magából, nem hinném h a 200 probléma lenne tartósan. De megkérdezem ilyen tulajdonos barátomat...ja csak annyit mondanék ZZR és Hayabusa után ült át, szóval vsz nem volt gond a végsebességgel-tartós sebesség maximummal.

 

ABS:autóban is örök vita, mégis ma már szinte eladhatatlan egy új autó nélküle, persze erre lehet mondani marketing....de a statisztikák alapján az átlag autósnak jó az ABS....és ez szerintem motorosokra még inkább igaz...

Előzmény: BlueFazer (77)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 77

Szerintem egy K1200RT a méltó vetélytársa az említett japó gépeknek.

A Pan és az FJR simán megy tartós 200km/h+ -t minden gond nélkül míg egy R-es BMW nem hinném, hogy örülne neki;)

A kardán míg az "igénytelensége" miatt + pontokat szerez a negatívot érdemlő kardánreakciójával viszont inkább 2- -t;)

ABS ez komoly "vita"kérdés lehet, hogy most kell-e vagy sem...egyik haverom elemezgette nekem nemrég, hogy amíg egy autó kereke ABS-es fékezés közben le-le blokkolhat kicsit addig motoron nem, mert akkor pont semmi értelme nem lenne, ha meg a blokkolás határ előtt beavatkozik akkor egyértelműen hosszabb (bár biztonságosabb:) egy fékezés mondjuk 200-ról 100-ra, ha kijön eléd előzni egy Trabant a pályán;) Szóval nagy kérdés, hogy jó-e, mert az ember az esetek 99%-ában érzi, hogy mik a biztonságos fékezés határai, csak vészhelyzetben tépi úgy rá az ember, hogy elperecelhet...szerintem:) 

Előzmény: TOM (73)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.13 0 0 76
Nagyon szép lett az Adventure, bár egy kicsit engem mintha emlékeztetne egy szörnyre!;)
Pont tegnap néztem az Alien-t és ahogy megláttam ezt a képet pontosan a királynő ugrott be a filmből, lehet hogy hülyeséget írok, de szerintem kicsit hasonlítanak egymásra, főleg a plexi íve!
Előzmény: TOM (63)
Iceapo Creative Commons License 2005.11.13 0 0 75
Hogy én is hozzászóljak egy kicsit, nekem is pontosan ezek voltak a benyomásaim, amit még egyszer kiemelnék a soraidból, az az hogy aszfalton hihetlen jó a futómű, tényleg nagyon király, és hogy egy kicsit a régebbi 1150GS-ról is szó essen, a BMW az 1200GS-en pont azokon a dolgokon finomított ami nekem speciel az régebbin nem tetszettek, a motor kevésbé vibrál, alapjáraton sem rángat el annyira jobbra és ballra, de amennyire kimozdul annyi meg pont kell, kevesebb vibráció és kimozdulás már fillingtelenné tenné és a súlyából jelentőssen lefaragtak, teljesen olyan érzésem volt mintha egy BIGet terelgetnék, de persze sokkal több pacival!;)

Nem akarom nagyon bő nyálra engedni ;), de tényleg tökéletes, ha csak aszfaltba gondolkodnék, biztos hogy ezt venném, de mivel szoktam offroadozni is, ezért nekem nem jöhet szóba, na meg ottvan az agyon komputerizált elektronika is, na ez sem jön be, de csak azért mert ebből a fizetésből, amivel rendelkezem nem biztos hogy egyhamar kitudnék spórolni valami akármi kis bizbasz alkatrészt is ha esetleg elromlik! Ice
Előzmény: TOM (59)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.13 0 0 74

Csak nem erről a szépségről van szó???? :)

 

VFR750

Előzmény: TOM (71)
TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 73

Ducattirol nem nyilatkoznek,

de sorold arral egyutt azokat a motorokat amin van:

kardan

ABS

markolatfutes (na jo ez konnyen megold6o)

elokeszitett csomagtarto

hasonlo turamotorok pld

Hasonlo ccm-mel

(futomuvet nem is emlitem)

 

Osszehasonlitottam 3 motort

Honda Paneuropa, Yamaha FJR1300, BMW R1200RT

 

*ST1300 ABS Pan Europ.

4 298 000.- 156 250.-

 

BMW R1200RT Az alapmodell ára: 4268000 Ft+regadó (markolatfutes plusz 50.000)

FJR1300 FJR 1300A '04 oldaldobozokkal
3 746 000
3 944 000

akciosan 3.746.000

2005-oset nem talaltam...

 

Ezek korulbeluli arak, de jol mutatja pld ez a 3 motor kb ua-ra az arszintre van belove.

Ja KTM LC8 es GS ara egyenlo volt valamikor Nemetorszagban-ban...sot Lc8 valami szaz euroval tobb is volt!

 

TOM

 

a

Előzmény: BlueFazer (70)
Hori R1100S Creative Commons License 2005.11.13 0 0 72

Sziasztok!

Sajna még semmiféle tapasztalattal nem tudok szolgálni a BMW motorokról,bár már régóta/5.napja /tulajdonombn van egy:-((

Sajna az időjárás nem kedvez a tapasztalatgyüjtési vágyamnak,pedig szivesen dicsérném én is a saját lovamat!

Lesz még jóidő....már úgygondoltam,hogy az idén?

Hori

TOM Creative Commons License 2005.11.13 0 0 71

Hello!
Kosz, h beneztel!
Igen, nem olcso, de ha a szolgaltatasait nezzuk, akkor mar -szerintem- megeri.

 

Hasznaltan azert eleg jo mocikat lehet kifogni, lasd pld Hori motorjat...hasonlo aron mennek a VFR-ek pld!

De errol O biztos tobbet tud...

Lasd tegnapi hirdetes (igaz meg nem adta el:)

Nem szivesen, de megválnék féltve őrzött kincsemtől: VFR750 (RC36), 1996, 46000 km, piros, K&N, Dynojet, kevlár vég, markolatfűtés, új gumik, fém fékcső stb. Ára 1.200 eFt.

 

 

Előzmény: Daty (69)
BlueFazer Creative Commons License 2005.11.13 0 0 70

Én a BMW-ket és a Ducati-kat úgy nézem, hogy -1M az árából és akkor lehet kb. reálisan elhelyezni őket a motorpiacon, amíg ennyibe kerülnek nálam szóba nem jöhetnek;)

1milla+ -t fizet az ember csak a márkanév miatt...

 

Előzmény: Daty (69)
Daty Creative Commons License 2005.11.13 0 0 69
Szia Tom!!

Itt vagyok!
És csak azt tudom, mondani, nem rossz a BMW, csak.... némelyikünknek, pl. nekem is, kicsit drága!:-(
De gondolom, azért mert jó!:-)

Üdv!

Daty
TyuTyu-2 Creative Commons License 2005.11.13 0 0 68
Ahoj,

A tieden jok a lampak ??? no ezt meglessuk....
Nalam is egyutt vilagit a tavolsagi + tom. de az africa
lampaja utan gyertyanak tunik...

TyuTyu
Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 67

Mert dogosebben nez ki ugy....

Jo a gyari fenyszoro, de gondolom a regebbi GS tulajok megszoktak mar a kieg lampakat :)))

T

Előzmény: BIKE-R (66)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 66

TOM,

 

Megmondom, hogy mi indította meg bennem a kérdést: A 63-as hozzászólásod képei.... Rajta egy 1200GS kieg. fényszórókkal.....

Előzmény: TOM (65)
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 65

Uj GS, igen jok a lampak, 2 db H7-es, reflektorral egyutt vilagit a tompitott tavolsagi hasznalata eseten...

Most tettem bele 50%-kal nagyobb fenyereju izzot, igy megjobb....

Uj RT 2x2 H7-es atomjo a vilagitas, nappali fenyt csinal.

 

A regi GS-t valoban szidjak, h rossz a vilagitas...

Előzmény: BIKE-R (64)
BIKE-R Creative Commons License 2005.11.12 0 0 64

TOM,

 

Mint ex BMW tulajdonos, leginkább a világítással kapcsolatos tapasztalatokat hiányolom. Bár gondolom, hogy nappal tesztelted a motorokat.

Arra lennék kíváncsi, hogy az 1200GS-en már kiegészítő fényszórók nélkül is lehet látni valamit az útból, vagy a fényszórója csak dísz, mint a korábbi GS-eken? :))))

A BMW endúrók egyik gyenge pontja a világítás szerintem.......

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 63
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 62
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 61

Uj R1200GS Adventure:

 

 

 

Nagyon jol nez ki!

 

TOM

 

http://www.r1200gs.de/adventure.html

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 60
R1200RT  ugyanazzel a blokkal szerelt mint GS, de kis megpiszkalas utan 110 Le körül





Oldalsztenderről le. Nem kell birkózni,de azért érezni a súlyát... 225 kg üresen, plusz a 25 liter benya

Beindít. Nem Ráz, bársonyosan jár alapjáraton, igaz már meleg volt. Gázadásra elcsavarja magát, de mintha jobban ki lenne egyenlítve mint GS

Váltás: vajpuha váltó

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de kevésbé rázza magát mint a GS, A lóerőket megpiszkálták, jobban megy mint a GS érzésre, de finomabb és lágyabb...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem:  motoros szélvédő, nagyon buli... egész 160-ig egész jó a szélvédelem. Néha direkt leengedtem a szélvédőt, h érezzem a szelet...Nyitott bukóval is jól lehet vezetni...igazán élvezetes...

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző, és full computer, mindent kijelez ami kijelezhető...nagyon jó helyen, le se kell venni az útról az embernek a szemét...Tiszta autós feeling-je van a pilótafülkének.

Rádió: nagyon buli, nagy élmény vezetés közben rádiózni v akár CD-t hallgatni...ami ugye méri a szélzajt és ennek megfelelően hangosítja halkítja...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely - még a GS után is. A térdnek jól kialakított hely, szinte benne ültem a motorban.... Ezzel a motorral csak tankolni kell megállni szintén...

Futómű:.Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...lehet dobálni jobbról balra mint egy kisebb motort...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: hihetetlen...

Fékek: ABS...de itt a hátsó fék fékezi az elsőt is talán, szemben a GS-sel..

Fogyasztás: magasabb mint GS fogyasztása és 98-ast kér a magas kompresszió miatt, ha jól tudom...

Tempomat: nagyon buli, 1 perc alatt meg lehet szokni...és végre tudtam jobbkézzel is integetni a motorosoknak :-)

Össz benyomás: ezzel a géppel az ember mindig a hosszabb utat választja, és nem szívesen érkezik meg a célba, hanem inkább nyújtaná az utat :-) és nem számít az útminőség...
TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 59

Hogy porogjon a topic:

nyaron tesztvezethettem nehany BMW-t, jojjon az en beszamolom, remelem hasznos lesz valakinek!

 



 

3 motort teszteltem ebben a sorrendben:

R1200GS a BMW turaenduroja az uj 1200 ccm-es boxer blokkal 100 Le

R1200RT  ugyanezzel a blokkal szerelt , de kis megpiszkalas utan 110 Le

K1200S Sportgép, aktív felfüggesztéssel és 160-170 Le soros motorral


ELSO TESZT


R1200GS



Középsztenderről le. Nem kell birkózni, de jól jön, h ottvan az oldalsztender. 199 kg üresen, plusz a 20 liter benya (tele volt tankolva).

Beindít. Ráz alapjáraton, hidegen. Gázadásra elcsavarja magát, mert boxer, de nem zavaró...

Váltás: kicsit hangos a váltó és kemény, igaz féltávnál jöttem rá, hogy kuplung nélkül váltok, ahogy megszoktam. Kuplunggal sem sokkal jobb, de szerintem ez csak a tesztgép mivolta miatt volt.

Váltó: 6 fokozat, és 6.-ban is kellemesen vezethető. 6-ban, kb 70-től lehet menni vele...

Motor: körülbelül 2500-tól használható, de itt és alatta rendesen rázza magát, pedig van benne kiegyenlítő tengely immár...100 Le-t lehet érezni a gyorsuláson, de mivel hihetetlen stabil a gép és egyenletes a nyomaték nem érezni a brutalitását...

Motorfék:brutális, el lehet felejteni a fékek használatát, szépen motorfékkel, esetleg visszakapcsolgatva egész úton el lehet vele poroszkálni...

Csak egyesbe visszaváltva csúszott meg a kerék...

Kardán: én nem éreztem semmilyen kardánhatást vagy egyebet

Szélvédelem: nem tudom hova volt állítva az 5 fokozatban állítható szélvédő, így 120-ig egész jó a szélvédelem.

Pilótafülke: jól áttekinthető, szép műszerek, fokozatkijelző stb (nemigen néztem még mit mutat, talán 2 db trip számláló,benzin és olajfőfok kijelző, maradék benzin kijelző talán).

Eléggé remegnek a műszerek és a szélvédő, ha leejtjük a fordulatot...

Ülés: marha nagy kényelem, hatalmas hely -- LC4 után :-) Az utasülés kellemesen megtámasztja az ember hátát. Nem túl széles az ülés ahhoz, hogy jól tudja az ember akár a lábával szorítani kiállva a nyeregből. Úgy éreztem ezzel a motorral csak tankolni kell megállni...

Futómű: hihetetetlen. Bár ültem már a világ egyik legjobb futóművével szerelet motorokon KTM LC4 LC8, de a telelever és palalever egy más kategória a közúton...Atomstabil, nem bólint, nem mászkál csak megy megy bármely útviszonyok között...

Valami nagyon borzasztó útminőségű utakra vittek bennünket a Siófok környékén és a túravezető nagyon nagy sebességet diktált. 80 km-t mentünk 1 óra alatt mellékutakon, falvakon át...úgy gondolom ezt a tempót nem kamikázeként kevés motorral tudtuk volna megcsinálni.

Stabilitás: elképesztő, olyan 140-es tempónál nyeregből kiállva mintha sinen menne...

Fékek: ABS...első fék fékezi a hátsó kereket is, hátsó csak a hátsót. Nagyon jó ötlet, ugye Honda CBS??? Hihetetlen élmény, bólintás nélkül megállni. Mintha betonfal vagy inkább egy horgony fékezné az embert, bármikor bármilyen helyzetben, kanyar közepén is fülig döntve...

Fogyasztás: eme út alatt meg sem mozdult a kijelző...így gondolom elég kevés volt a fogyasztás..



Össz benyomás: meglepő zabolázatlanság, csábítás a rosszalkodásra. Én nyugisabb öregurasabb gépre számítottam. Kimondottan hasonlít az LC8-ra a vezetési élmény...egyszóval nagyon nagyon jó...

TOM Creative Commons License 2005.11.12 0 0 58

Es persze sör, nem sor :)))
De ha az ember jo konyveket olvas az is segit! Vagy van egy orult akit kovetni probal :)

TOM

Előzmény: BlueFazer (55)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!