Kósa Lajos azt nyilatkozta, hogy az M3 -as bekötő út 2021 végére fog elkészülni. Ez eredetileg is így volt tervezve ? Kicsit hosszúnak tűnik a 4 év. Illetve nem is kicsit.
Kósa Lajos azt nyilatkozta, hogy az M3 -as bekötő út 2021 végére fog elkészülni. Ez eredetileg is így volt tervezve ? Kicsit hosszúnak tűnik a 4 év. Illetve nem is kicsit.
aminek az egyik képe elgondolkodtatott. Konkrétan amelyiken a Széchenyi utca látható, sétáló emberekkel. Azért nem áll össze bennem a dolog, mert én még motoroztam ott amikor azon ment a forgalom a főiskola irányába. Márpedig én 80 -as évek elején vettem/kaptam a Simsonomat, vagyis a kép szerintem később készülhetett mint 1982. Tudja valaki esetleg mikor szűnt meg az átmenő forgalom a belvárosban ?
Hát hatalmas "nyomozással" rájöttem, hogy te buszos vagy . Én meg egy belvárosi bunkó autós.
Egy buszos söfőr ismerősöm volt --- van --régen nem láttam --- és egy irányításban dolgozó tag, de őt is régen láttam- A nyugdíjas korosztálynál már ilyen a világ , vagyunk nem vagyunk ez a rend.
Egy nagyon rossz emlékem van a cégről-
A lányom programozó matematikus szakra járt Debrecenbe. Nyári gyakorlatként a Volán Informatikához került. Ott megbízták egy feladattal, hogy az üresjárati utakat csökkentendő egy fuvarszervezési programot próbáljon összehozni. Kb. két hét gógyi és meló után összejött és megyei szintre lehetett vinni. Miután lejárt a kötelező gyakorlati idő, eljött.
Hónapokkal később tudtam meg, hogy valaki a programot eladta hasonló cégeknek, mint a saját termékét. Természetesen semmit nem tudtam tenni mivel írásbeliség az egészről nem született.
Látod -é pár nap alatt kialakulhat egy párbeszéd - állítás és kontra . Ha az egri történésekről kialakulna egy beszélgető --nemanyázó____ fórum talán nem ártana.
Ez akkor amikor épült egy csodás valami volt, ma is az , de ha találnának neki egy más jobb funkciót tatalommal is meg lehetne tölteni, nem csak köpésekkel. A távolsági busz és a vasút összehozása egy régi jogos igény! A vonattal érkezőnek ne kelljen átbuszoznia a városon, hogy a környékre távolsági busszal eljusson.
Valamikor volt egy halott ötletem, a belváros tehermentesítésére, egy ingyenes körforgalmi buszjárat ami arra szolgált volna, hogy a belvárosból kihordja az embereket bizonyos csatlakozó megállókhoz amik dél vagy észak felé továbbviszik az embereket ! Tehát nem behozni a belvárosba a hosszú járatokat, hanem kis elektromos kocsikkal megoldani a problémát.
Ma is aktuális lenne, de a kurmány a multiellenezéssel biztos nem hagyna jóvá egy ilyen tervet, azaz nyista lóvé kell a stadionokra.