A puttony nincs ferdén ragasztva? Nekem a kéken alapból nem mozdult a hátsó ajtó, az is ragasztva van rajta, és igazad van, de finoman fogalmaztál,ez több mint botrányos, de azt nem írjuk itt le!:-))! Viszont kíváncsi lennék a német, cseh stb. véleményekre, mert szerintem a Brekina mint cég nagy ívben le se tojja a modellgyűjtők véleményét! Ezért a pénzért ezt a modellt megvenni drága mulatság, alapanyagnak meg túlárazott. Esetleg kittbe érné meg, mert azt magamnak cseszném el, de az a verzió nem működik a brekinánál, így meg kapunk jó pízért egy szarkupacot!
Megjött a piros TATRA 815 S1 is a Brekinától. Sajnos piros IGRA S1-em nincs,csak S 3. Azt múltkor írtam hogy a Breki felépítmény nem billen,de a piroson már a hátsó ajtó is fixre van ragasztva. Ezenkívül ilyen hátsó plató ajtóval kiadni,mint amit felül középen megrágott az egér... botrányos!!! Szóval,egy fost adtak ki,de mint írtam ez már rendelés alatt volt. Ne kapkodjatok érte! :-)
Az IFA-val én is szemezgettem végül oda jutottam én is, hogy nem vettem meg, pedig sajgott érte a szívem, de túl sok negatívumot olvastam, hallottam én is róla.
Akkor folytatom a sort: a fülkén a középső három lámpa a szovjet-orosz kivitelre került fel, viszont azokon osztott volt a szélvédő, és csak két ablaktörlő lapát volt rajtuk, ahogy elnézem a tieden is ferdén van a fülke bal oldala a puttonyhoz viszonyítva, nekem a kék színű jött, azon dettó így áll, ferde. Ajtó oldal üvegek teli üvegek, holott a valóságban osztott, lásd igra, levegőszűrő beömlő a tetőhöz viszonyítva elég magasnak tűnik, bár ezt még nem mértem utána, elő kellene szedni az eredeti rajzot hozzá. Az pedig tényleg gáz, hogy fix a fülke és a puttony is, könyörgöm a 21. század első felében ez nem megoldható a Brekinánál??? Ja és igen finoman szólva tényleg túlárazott ezért a rakás ....ért.
Már nekem is. Szerintem most sok mindent szeretnének piacra dobni amik a mai 50-60 évesek korában kedves volt/nosztalgia miatt/mert ha elmegyünk, egy húsz-harminc éves embert nem fog érdekelni mert soha nem ült benne. De a gyorsaság kezd a minőség rovására menni. Nem vettem meg a nyerges Ifát sem,mert a német fórumokon is lehúzták.
És akkor itt a Brekina TATRA T 815-öse. Nem billent a felépítménye,és a fülkéje sem. A fülke szélvédő közepéről hiányzik a 3. ablaktörlő. A hidraulika tartály csálé volt mint látjátok a képen,gondoltam megigazítom szikével,durr már le is pattant az alvázról. Szóval messziről jól néz ki/de egy piros még rendelésben van/azon kívül többet nem veszek. Szerintem túlárazott a cucc.
Mondjuk azt ne felejtsük el,ezek nem a legnépszerűbb modellek a gyűjtők körében. És ahogy kihozod a boltból már nem tudod eladni bolti ár környékén. De beárazni sok mindent be lehet. A kérdés az hogy megveszik?