Atadtak, felavattak, volt minden. Apro szepseghiba, hogy a legelso lehajto (Dunakeszi-Fot) kapasbol lezarva maradt, mert csak akkor kezdtek epiteni a korforgalmat. Mar hosszu ideje le volt zarva, de akkor meg persze eszukbe se jutott epiteni barmit is.
Regen volt (eddig a a lehajtoig/-tol):
2x2sav, mindket oldalrol szimpla szalagkorlattal elvalasztva, a szelen kavicsos padka, szalagkorlat csak ott, ahol valami objektum volt a szelen. Maximalis megengedett sebesseg 110km/h.
Tobb savnyi szelessegben letaroltak mindent, ami elo. Most csak homokos gazos pusztasag van. Illetve az ut zaja most mar sokkal messzebbre hallatszik, mert nincs, ami elfogna.
"Az M2-es autóúton Déltől néhány órára teljes pályazárat vezetnek be az M0-s autóút és Vác-dél csomópontja között, mert több kilométernyi sárga burkolati jelet és több száz közúti jelzőtáblát kell eltávolítani, áthelyezni. Az átadást követően, - várhatóan 3 óra után - már Vácig 2x2 sávon, fizikai elválasztás mellett haladhat majd a forgalom. A pályazár ideje alatt a 2-es főúton és a külső Fóti úton jelentős torlódásra kell számítani!"
Nem, ezt veletlenul sem lehet ejszaka csinalni. Ezt nappal kell csinalni. Es "termeszetesen" nincs kesz, tovabbra is maradnak lezart csomopontok, mert a szelen levo arkot kellett b.szkuralni. A foti lehajtoban a korforgalmat nemreg kezdtek el epiteni, esely sincs, hogy emberi idoben kesz legyen, pedig mar nagyon regota le van zarva a lehajto, de csak az arkot piszkaltak.
Persze a geotextilt hirbol sem ismerik, a novenytelepitest meg megoldja a termeszet gazzal.
Kicsit más, de marhára meglepődtem, pár hete a 8-ason szalagkorlátot javítottak, a korlátozás meglepő volt, 110, 80, 60 és a vége 40, ráadásul ott állt egy háromlábú szinte a 40-es táblával egyvonalban magányosan. Remélhetőleg kifékeztem, de nagyon meglepő volt.
Ott se jobb, amikor az van kiirva a Savoya parknal, hogy a lagymanyosi hid tobb, mint 25 perc alatt erheto el (azt nem merik kiirni, hogy mennyivel tobb).
Minden nap, reggel-este sz.pon 14 honapja az m0-t. Es akkor jonnek a romanok, moldavok, suttyok a leallosavban. A balesetek mindennaposak.
Ne is mond, menet ott mentem a nullán, szoptam, bár az semmi volt ahhoz képest, amit a szembe sávokban láttam, végeláthatatlan dugó. Visszafelé bementem a nagyfaluba a szopás helyett.
Úgyis hiába írjuk, de hát mégis ide kívánkozik. Hatvannál Szirák fele autózván én olyan kátyús szakaszt láttam minap sok km-en keresztül, amit ha nem látom, nem hiszem el. Mintha bombáztak volna, éles, nagy, mély kátyúj szerte-széjjel az úton. Talán Erdélyben voltak ilyen utak anno, de hogy ez nálunk EU országban a 21. században még előfordulhat, arra nincs magyarázat. Nagyon sajnálom az ott élő és közlekedő népeket, hisz nem ezt érdemlik, ők is teljesjogú magyar állampolgárok, adóznak ... Száraz időben világosban is nehéz elmanőverezni a kocsi sérülése nélkül, de mi lehet ott sötétben, esőben, hóban, ködben amikor ezek nem látszanak?!
Ami évek óta a 4-es 6-os villamos felújításával történik, az simán kimeríti a hűtlen kezelés jogi fogalmát. Lassan már évente újra szétverik az egészet, borzalmas gyönge minőségben buherálják, nem mellékesen az egész város közlekedésének ellehetetlenítésével, plusz milliárdos károkat okoznak a gazdaságnak és polgároknak, naponta megbénul az egész város közlekedése. Ezt egy normális országban biztos nem lehetne megtenni. Itt szó nélkül folyik most is. Az ellenzéknek szavát sem hallom róla, pedig épp lenne relevanciája.
A faluban felujitottak egy utat. Rafert. Csinaltak vizelvezetest. Ket oldalt betonvalyukat astak le, beton fedlap kerult rajuk. Mellette megfeltoltottek porral, nagyon ertelmes.
Ma felfestettek a vonalakat is. Egyuttal egy szakaszon kiszedtek a valyut, es ujra visszaraktak, mert ott parkolo van, viszont sikerult emberes lepcsot epiteni bele.
Az eredmeny a kepeken lathato. Sikerult tonkreb.szni a vadonatuj utat.
Gratulalunk a minosegi munkahoz.
Akarmit csinalnak, ez mar tokeletes sosem lesz. Repedni, sullyedni fog. Decemberre szerintem mar szep katyu lesz.
Mindennel egyetértek, amit írsz. Tök hasonló szituban vagyok, sok-sok éve szívok az utakon, sokan vagyunk ilyenek, én már az egész utász bandát legszívesebben elhajtanám a halálra, mert ezek csak a bajnak vannak, teljesen alkalmatlanok arra, amit kéne csinálniuk. Kontrol nincs fölöttük, ott és annyi időre zárnak le bármilyen utat, ahogy ők épp gondolják, mélységesen felháborító. a lezárásaik, tereléseik technikailag teljesen rosszak, emiatt is vannak a baromi torlódások, indokolatlan táblákat raknak ki, sokszor a tábla a sávszűkítést is fordítva mutatja, kintfelejtenek táblákat, nem raknak ki feloldó táblákat. A mozgó utászos kocsikon is kint vannak a korlátozó táblák pl. leálló sávban araszolva, ez szabálytalan, nyugaton pl. ezeket letakarják, amikor közlekednek velük.
Tudja valaki, hogy az M3-on miért van lezárva a bagi emelkedőn a külső sáv már hetek óta? Egy kis markolót és egy billencs tehergépkocsit látok reggelente a szalagkorláton kívül, de nem tudom megfejteni, hogy mi történik a lezárt sávban...hogy miért van egy ilyen forgalomlassító lezárásra ennyi ideig szükség? Egyre gyakrabban van már korán reggel is torlódás. A sávelzárást csak tetézi, hogy az autósok egy része képtelen kihúzódni a külső sávba. Nem csak ezen a szakaszon! Az M3-on szinte végig, legalább is Gyöngyösig. Autópályán nem ritkán 90 - 100 km/ó sebességgel megy a belső sávban kilométereken át a szerencsétlen és egyáltalán nem zavarja, hogy ezzel feltartja azokat akik szeretnének a megengedett sebességgel haladni.
Nem szeretnék általánosítani, de az esetek többségében az építő munkásokat szállító gépkocsik vezetői csinálják ezt a reggeli órákban. A balesetek java részében is látni legalább egy ilyen járművet. Gyakran látni a vezetőülésben kialvatlannak, másnaposnak tűnő, bagózó, trécselő, lábát felrakó embereket. Vagy épp a társainak "menőző" okost, amelyik élvezi, hogy mögötte tiszta ideg már mindenki. Inkább nem is kommentálom tovább!
Az ilyen vezetők miatt már nem tudom, hogy mikor kellene elindulnom hajnalban ahhoz, hogy zökkenőmentesen el tudjak jutni Budapestre... Arról nem is beszélve, hogy hazafelé ugyanez a helyzet. Siralmas a helyzet! Nem lehetne a jobbra tartási kötelezettséget be nem tartó vezetőket kiszűrni és büntetni? Sok, az úton látott autó esetében nem tudom elhinni, hogy műszaki vizsgán tisztán ment át. Roncs, egy füstölgő rozsdaboglya az egész. Persze a belső sávban :)
A totalis amatorseg. De mondhatnam a Noveny utcai uj (meg at sem adott) vasuti aluljarotis (1 ev alatt sem sikerult megepiteni), amit tegnap elontott a viz, derekig ert benne legalabb.
Tegnap m7 3 sáv, eccer csak kurva nagy terelő-villogó xarok, leszűkít 2 sávra, majd 1-re! Rohadt nagy dugó. Nézem mi a franc van. 3 ember lapáttal simogat egy vödörnyi aszfaltot. Jobb helyen ezt minden lezárás nélkül úgy megcsinálják, mintha az útsöprő gép menne csak. Akár éjszaka is észrevétlenül. Ja nem ezt a minősíthetetlent, hanem minőségi munkát. Hogy mekkora mély és éles kátyúk tátonganak országszerte, pl. m7 lejárókban is(!), ilyen sosem volt 50 éve sem! Mindez úgy, hogy télen fagy sem volt. Tegnap eljöttem m7ről a Szabadbattyán-Berhida faluzós részen, ahol anno sokat jártam, most igen ritkán. Kiakadtam! Tele iszonyatos kátyúkkal, amiket régen sosem tapasztaltam. Persze azért van, mert jobban teljesítünk :( Afganisztánnál. Már nem sokkal!
Az M0-n tobb, mint egy hete, de lehet, hogy ketto is megvan mar, lezartak 8km-t az M5 es a 4-es ut kozott.
Van 2 sav + 1 szembe a bal palyan, es 1 sav a jobb palyan (utinform, kozutkezelo, 112, egyik se tudja, mi az a jobb meg bal palya).
Munkavegzes SEMMI. Se ember, se gep. A kozlekedo meg sz.pjon. Ma reggel is vegiggyalulta valakinek az oldalat egy kamion, volt is rogtom km-es sor tole.
60-as tabla. A legszebb, hogy a 2 savos oldalon siman megy a forgalom 100-110 kozott, a masik oldalon viszont mindig van valami f.sz, akinek derogal a kamionok kozott menni, bemegy a szembe oldalra 60-al lemmingelni. A kamionok meg toljak a szelen 80-al.
Ma épp 5 előtt értem oda, végigaraszoltam, mert még mindig buherálnak. OTT, ahol évek óta újra és újra minden évben! Azt buherálják, amit előttet pár hónappal elszúrtak! Egy kupac aszfaltot néztek többen, hátha szemmel megmozdítják. Ehhez egy csomó gép ott állt, aszisztált. Drága mulatság. Felháborító, ami itt megy, tiszta katasztrófa, elfogadhatatlan lezárások, béka segge alatti "minőség". Hűtlen kezelés valójában.