Nem emlékszem, hogy 2007-ben láttam volna ezt a típust a szalonban. Lehet, hogy akkor az erősebbet veszem meg, mert azért 10 helyett 15 lóerő nagyon sokat számít. Ezt tapasztalom a KTM esetében, ahogy elhúzol mellettem.
Igen, itthon sokkal kisebb a választék, mint a környező országokban. Kevesen vagyunk, lapos pénztárcával.
Majd, ha nem lesz nagymotorom, és kevésnek tartom a 10 lóerőt a 125-ösnön, akkor veszek egy 15 lovas vasat.
Persze, addigra lehet, hogy benzin sem lesz már. Vagy nem engedik közlekedni az embereket.
Épp most olvastam, hogy Németországban az egyik párt betiltaná a hétvégi autó, busz, teherautó közlekedést. Ha még a motort is hozzáveszik, akkor jól néznek ki a németek. Most örülnek csak igazán a DDR-ek, hogy csatlakoztak NSZK-hoz. (ha valaki érti ezeket a rövidítéseket még)
Foggalmam sincs. Ugye 2 "szemü" a robesz,mindeggyik felében h7es izzóval,mind a 2 izzó világít egyszerre,de csak a jobbos foncsor olvadt meg. Nem a foglalat részénél,hanem a foncsor teteje,olyan,mintha tényleg az izzó hőjétől megolvadva lefojt volna....szar ügy. Jövő tavaszi műszakiig be kell szereznem egy másikat🤔 ,gondolom így nem fogják áttengedni.
Én a Versity első fényszórójával nyűglődök. Megolvadt😲benne a foncsor! Szó szerint ráfolyott a teteje az izzóra. Furcsa volt már tavaly is,olyan fura volt a foncsor teteje,aztán egyszer csak megadta magát. Érdekes,mert túl nem tölt a motor,14,2 a multiméter szerint fordulaton. Az izzó az belevaló,halogén,H4es. Ez van. Csak újonnan nincs fényszóró,bár gondolom egy "fél" motor ára lenne amúgy is,bontottan meg nem találok magyarba. Az eby-en van,de onnan még sosem rendeltem,nem is értek hozzá,meg a lengyel olx-en is találtam. Tehát jövő tavaszra,mire megy műszakira,kell vennem eggyet valahonnan! Egyébként jó a robesz,szerencsére.
Jó neked. Sr eldobta a szimeringet az első teleszkópban. Úgy össze van rohadva, hogy nem bírom szétszedni. :-( Kéne egy emberes negatív kalapács, de olyanom nincsen.
TA-t ma előszedtem, 5 hónap pihi után egész könnyen indult. Kapott friss olajat és szűrőket. Most ő lesz szolgálatban.
Így lehet ,ahogy mondod. Igazából a gyertyapipa /kábel,meg a szivató az ,amin változtattunk. Az utóbbi pár napban hibamentesen üzemelt a motor. Hidegen szivatóval indul,aztán leállítás után is indul szépen. Ahogy kell! Úgyhogy talán beáll a rendes üzembe. A gyerek ügyesen megy vele🙂!
No..Tegnap kerültem egy jót a géppel. Előzményként még annyit,hogy kifűtem a szivató bovdenét,mintha feszült volna. Új helyen elvezettem,most jó. Tehát reggel kitol ,beindul,majd fuldokol,majd leáll. Mondom ez nem szikra baj. Gyertya ki,szikra van ,gyertya vissza,majd ráhúzott szivatóval kicsi tekerés után beindult,pár gázfröccs után szivató vissza,és már szépen ketyegett alapjáraton. Aztán elmentem Tata- Dunaszentmiklós-Süttő-Tardos-Agostyán-Tata útvonalon egy próbakörre. Mindig beindult szépen,amikor leállítottam. Délután a gyerek is próbálgatta,működött faszán. Neki is kellett a szivató indításkor . Úgyhogy ennyi egyenlőre,próbálgatjuk tovább..aztán majd alakul..
Na igen....30-50😆🤣....pont ahogy írod😀! Pörgetni,állandóan váltogatni...nagy hang kis teljesítmény😆! Azért itt a Tarján-Tardos-Agostyán környéki hirtelen emelkedőkön tényleg csak 50 körül mászik fel,ha nem váltom el magam a domb alján,és sikerül nagy fordulattal nekiindulni az emelkedőnek. Egyenesbe azért még szembeszélbe is tudja a 70et,szélcsendbe egyenesbe meg olyan 80 fölött picivel....lejtőn meg több,de akkor már full-full nyélen🤣! Én asszem hamar kinyírnám,bár aztán fene tudja. Ezeket végül is nagy fordulatszámra tervezték. 5-6 ezertől használható,olyan 9ezerig még jó,utána már csak pörög. Viszont adja a motoros fílinget,eggyáltalán nem érzem magam rajt úgy mint majom a köszörükövön. Tetszik a 2 ütem,hogy pörög,hogy visít....csak hát ugye jobb lenne 125-ösbe,mert azért valjuk meg az őszintét,hogy ez az 50ccm elég halovány. Másrészről viszont a gyereknek megtanulni motorozni...meg szerelgetni🤣,pont tökéletes. Fiatalos,csajozós🙂...Mit nem adtam volna gyerekkoromba,ha egy valami hasonló gép lett volna Star helyett!
Ez még karburátoros,szerencsére. Remélem,hogy tényleg kiiktattuk a bűnös elemet😀,és ez okozta a riadalmat...de majd kiderül. Próbálgatom,használjuk,aztán majd elválik. Lehet,hogy a szivató bovden is bezavart,a fene tudja. Ma megjáratom,elmegyek a hegyekbe szerpentinezni🤣🤣🤣!
Ilyen a gyertya. Ez nem tűnik dúsnak...szinte száraz volt. Mentem vele egy erőltetett 25 kilómétert.Otthon mertem csak leállítani. Aztán 3szor próbáltam utána beindítani,mindig indult. Indulás előtt megigazítottam a szivató bovdent,mert mintha feszült volna egy picit,meg levettem a gyertyapipát,csak úgy,hátha...és azt vettem észre,hogy alig volt rátekerve a kábelra. Lecsiptem a végét,és koppon rátekertem. Úgyhogy ma jó volt,mert délelőtt a fiam próbálta,és akkor is működött rendesen. Holnap megyek vele egy nagyobb kört reggel,aztán próbálgato. Az idomot leszedtem megint,így hozzáférni...úgyhogy honap megállok majd útközben is🫣!
Elméletileg 2010es. A sérültnek tűnő vezetékre gondolsz,vagy a kapcsolóra,hogy letestel vagy megszakít? Lehet azt is javítani kellene,de akkor meg kell bontani a gyári köteget,mert szinte utána van az első csípődés. Ha kiiktatom a kapcsolót,meg a sérült vezetékdarabot,úgy,hogy összekötöm a két vezetéket azzal elméletileg ki lehet zárni az esetleges ottani hibát...?(nagyon rá vagyok kattanva arra a vezetékdarabra🤣🤣🤣)