Keresés

Részletes keresés

Horpa1 Creative Commons License 2024.05.02 0 0 89585
befaster Creative Commons License 2024.05.01 0 0 89584

Írok, emailt

Előzmény: HorváTH 69 István (89583)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.05.01 0 0 89583

Nekem van hozzá felszerelésem , és csináltam is már ilyet ( mármint a lehúzást-visszarakást ) Ha el tudod hozni Esztegomba , keress a ( 6903as@gmail.com ) címen .

Előzmény: befaster (89582)
befaster Creative Commons License 2024.05.01 0 0 89582

Sajnos nem jött össze a siemering  csere  a szöghajtásban. Szóval keresek valakit aki segítene lehúzni a ricniről a keréktartót. 

Nem boldogulok vele, ami volt lehúzó annak kampec.

Szeretném a csapágyat kicserélni, és most nem szeretnék  megint vagyont bele tölteni.

Köszönöm 

Kevin Creative Commons License 2024.05.01 0 0 89581
Előzmény: Lbx (89565)
tcaoe Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89580

Csak az RT-nél hat a hátsó fék az elsőre is, a többinél csak az első hat mind a kettőre.

Előzmény: cliffgreen (89578)
bacus Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89579

Egyébként ma 2 hét kihagyás után lementem, szüttyögtem kicsit a motor körül, néztem az akku feszültséget, 12,1V -t ír, ami elvileg alacsony, de eltelt két perc gyújtáson, felment 12,2V-ra.., mondom na, mi van, most ajánlottam az akkut és erre nekem is kell vegyek?

 

Hát ehhez képest pont úgy indult mint máskor, semmi bizonytalanság. Az akku feszültség nem igazán mérvadó, legalábbis ennél az akkunál, mert egyébként 2 éve mikor vettem, akkor szintén 12,1 V volt a feltöltött akku feszültsége, azt gondoltam rossz, vettem egyet innen a motoralkatrésztől is. (az első az valami akciós volt nagyon Dorog-on)

De ez is ugyanezt produkálja, szóval ennek ennyi az üresjárati feszültsége.

 

Egyébként az elsőként vásároltat Ispán vette át, a régi (2008-as) 1200GS-e is jól indult vele.

Előzmény: Lbx (89577)
cliffgreen Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89578

Köszi!

 

Ezek szerint többféle elrendezés van, mert a vinnyogós ABS-nél a hátsó fékpedál csak a hátsó fékre hat, az első fékkar hat hátulra is. Legalábbis ezt figyeltem meg.

Nekem amúgy ez megfelel, mert kanyarban szoktam hátsó fékkel stabilizálni és nem biztos, hogy jó lenne, ha belepiszkálna az elsőbe is...

 

 

 

Előzmény: Matt1989 (89574)
Lbx Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89577

Már döntöttem, h akksicsere lesz, és valszeg ugyen ezt találtam...

Köszönöm!

Előzmény: bacus (89571)
Lbx Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89576

Köszönöm!

Előzmény: BI72 (89567)
Lbx Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89575

Ne aggódj, nem lesz semmi gond! Én is voltam annak idején az 1150Rt-vel, és amelyik csapattal járok évek óta, ott is van 1150Rt, 1150Gs, semmi gondot nem okoz nekik a tréning 

Előzmény: cliffgreen (89572)
Matt1989 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89574

Inkább arra figyelj, hogy ne taposd túl a hátsóféket, mert ha befogja az elejét, akkor jön majd a szájraesés. :D

Ha érzed, hogy hígul-rotyog az olaj, félreállsz, aztán pihenteted a vasat. 

Előzmény: cliffgreen (89572)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89573

Szerintem igen, lehet. A városi araszolásban is előfordul ilyen. Nem emlékszem, hogy az 1150 nél, az olaj hőmérséklete egyszer is túlmelegedett volna, legalább is a kijelző szerint :-)

 

Jó gyakorlást!

Előzmény: cliffgreen (89572)
cliffgreen Creative Commons License 2024.04.30 0 0 89572

Lenne egy olyan hülye kérdésem, hogy 1150-el és vinnyogós ABS-sel lehet-e vezetéstechnikai tréningre menni?

Ugye ott lassú menetben kell szlalomozni a bólyák között, amit nem tudom, mennyire szeret a légolajos hűtés.

Másrészt sokat kell nyomni a féket - lehet, lehalnak a szervómotorok a nap végére...

 

Vagy csak én aggódom túl?

 

bacus Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89571

3 évig elég volt a 12Ah-s akku, ne vegyél nagyobbat sztem.

 

Én is, Csabu is ilyet vettünk https://motoralkatresz.eu/termekek/Exide/AGM_12_12_akkumulator/ ez egy jó akku, indít, nem kérdez vissza, elég. (persze nekünk nem 1250GS van, de sztem nem számít)

 

Nálam mindig van zsebbika, de pont erre nem jó, mint amit itt meséltek, hogy leállítod a lámpánál, majd nem indul. Oda egy új jó akku kell, ha 3 évente kell venni ilyet, akkor is jól jársz vele. Ha reggel nem indulna a motor, majd utána egész nap indítana, arra jó a zsebbika. Ott van idő, esetleg számítasz is rá, stb. De mikor megállsz a mekibe, leállítod és nem indul, közben mögötted a sor várja a kaját, te ott bohóckodsz a 3 mekis zacskóval, egyensúlyozol a fél literes kólával amit véletlenül kértél, mert elég lett volna a 3 decis, akkor nem kéne 10 km múlva megint leállni pisilni... :D, na oda nem jó.

Előzmény: Lbx (89562)
rfc Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89570

Megszokott dolog, a Ctek is kismillió átcímkézett modellt gyártott mindenféle OEM-nek (kivéve a Motorradot, mert ott a Fritec a beszállító).

Előzmény: BI72 (89569)
BI72 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89569

tényleg úgy néz ki

Előzmény: rfc (89568)
rfc Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89568

Ez ránézésre egy átcímkézett Noco.

https://no.co/gb40

 

Előzmény: BI72 (89567)
BI72 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89567
Előzmény: Kevin (89564)
Lbx Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89566

Egyébként azt olvastam, és végül a szervízzel is sikerült kontaktusba kerülnöm, ők is azt mondták, hogy a sikertelen indítást követően várni kell, és bizonyos idő múltán indul a motor.

Hogy mennyi időt kell várni? Erről nincsenek egybehangzó vélemények, egyetlen számot olvastam: kb 20 perc.

 

 

Lbx Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89565

Ha már így felizgattad a fórumot :-)

Milyet?

Előzmény: Kevin (89564)
Kevin Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89564

Akkor itt az újabb topik téma: Milyen zsebbikát vegyek? :)

Előzmény: Lbx (89562)
Kevin Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89563

Én ma jártam így.

Bénáztam, lefulladt.

Majd nem indult.

 

Zsebbika segített.

 

 

Előzmény: cliffgreen (89559)
Lbx Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89562

Köszönöm!

Mivel szükség van a mocira, valószínűleg veszek egy telepet, és hosszabb távra egy zsebbikát...

Igen, 14ah, 200A

 

Próbáltam hívni a szervizt, egyelőre nem értem el.

Előzmény: cliffgreen (89559)
kiskerék66 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89561

Sziasztok!

 

Itt egy elég alapos összehasonlító teszt, ha még nem unjátok:

https://www.youtube.com/watch?v=T5uWWFMsmVI&t=12s

kroni1 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89560

A gumikérdés nálam megoldódott úgy tűnik, a motorismo-nál nagyon gyorsan és rugalmasan tudtam intézni magamnak itt helyben egy gumit csepelen, ráadásul az ára is kifejezetten korrekt volt!

Előzmény: kroni1 (89558)
cliffgreen Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89559

Érdekes a probléma, rákerestem, igaza van Stenmarknak, tényleg sok embert érint. Ebben a német fórumban 2022.07-től mai napig vesézik a témát:

https://www.gs-forum.eu/threads/gs-startet-nach-kurzem-stop-nicht-mehr.186528/page-20

 

Hibajelenség: rövid megálló után nem indul a motor. bikázással vagy várakozás után minden rendben.

Biztos megoldás nincs, általában szoftverfrissítéssel és akkucserével próbálkoznak.Van akinek segített az akkucsere, van akinek nem. Esetleg laza akkucsatlakozás vagy melegen szoruló önindító fordult még elő.

 

"az a tény, hogy nem változott az érték tegnap este óta, arra utal, hogy az akkumulátor stabil."

Szerintem ez önmagában nem mond semmit, ez tökéletesen igaz öreg, szulfátos akksikra is, mégsem tudnak stabilan indítani. Azok is tudnak ilyet produkálni, hogy egyik pillanatról a másikra nem indítanak, utána megint minden rendben van. Ez a belső ellenállással függ össze, minél nagyobb, annál jobban esik terhelés alatt a feszültség, egy ponton az elektronika letilt (feltételezem).

 

Amin fennakadtam, jól látom, hogy az 1250-esben 12Ah / 200A akksi van?

Nekem az 1150-ben 21Ah 300A és 3,5 évesen már ez sem tekeri fickósan a motort. Már várom, mikor dobálja be az ABS hibát....

 

Anno az SV 650-ben volt 10Ah-s akksi, abból csak a gyári, növelt indítóáramú Yuasa volt stabil, normál akksi csak 1évig. Kis átalakítással áttértem 12Ah-ra, akkor megint jó lett. Pedig azon nem volt extra fogyasztó, a lámpát is kézzel kapcsoltam.

 

Szóval, az 1250-be a 12Ah/200A nekem nagyon-nagyon kevésnek tűnik, a zsebbikázó tényleg elkél mellé.

Előzmény: Lbx (89553)
kroni1 Creative Commons License 2024.04.29 0 0 89558

Tud esetleg valaki Bp és Pestmegye vonzáskörzetében olyan boltot/gumisműhelyet ahol nem napokat kell várni, hanem esetleg vannak raktáron motorgumik? Gumisom van elvileg, csak az ST II elsőhoz lehetőleg egy ugyanilyen 150/70R17 hátsót is kéne vennem. 

 

Kékhold zárva van május 2-ig, pedig én 1-én gurulni akartam.. :(

 

De ha van valakinek jó állapotú használt gumija 1150GS méretben azt is szivesen meghalgatom, az is opció lehet most nekem!

 

 

Köszi

Előzmény: kroni1 (89555)
Lbx Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89557

Nem szép...

Előzmény: kroni1 (89555)
Lbx Creative Commons License 2024.04.28 0 0 89556

Szerintem de!

Két mérést tettek két külón műszerrel, az egyik az indítóáramot (remélem nem írok hülyeséget) mérte, a másik pedig terhelte az aksit, és figyelte, hogy a kapacitása hogyan változik (remélem ezzel sem mondok hülyeséget). Mindkét mérés eredménye azt mutatta, hogy az akksi rendben van. A harmadik mérés az lett volna, hogy az akksi két pólusára ráteszik a lakatfogót,és az indítás közben figyeli, mekkora áramot vesz fel az önindító (ha jólértettem a szakit), de ezt nem tudták megejteni az akkumulátor elhelyezése miatt - a + bikapontora azt mondták, az nem jó a méréshez.

Előzmény: kroni1 (89554)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!