Kőbányai utcák, terek - képekben. Ha van kedves (régi vagy új) kőbányai fotód, tedd be ide. Ha gondolataidat szeretnéd megosztani a témával kapcsolatban, azt is megteheted itt :-)
A híd/aluljáró ott azért is problémás, mert Kőbánya Alsónál a magasságkorlátozás miatt a teherforgalom egy része nem tud átjutni a vasút alatt, nekik a Kőér utcai szintbeli kereszteződés a megoldás. Vagy mehetnek a Kerepesin az egyik irányban vagy a Sibriken a másik irányban. Óriási kerülő mindkettő.
Érdekes felvetés, de jól hangzik. Esetleg a Bajcsy kórház érintésével; és akár a KÖKI is lehetne a vége (másik végállomás)
Ezt módosítanám is, részletesebben: Határ út - Kőér utca - Basa utca (balra ráfordul Kőérről) - Hizlaló tér (a nagy lakóparkok bevonása) - Ceglédi út (Hizlalóról jobbra kanyar) - Száva utca (átmegy a vasút alatt, itt nincs sorompó) - Szállás utca (jobbra a Száváról) - Bihari utca - Mázsa tér - Kápolna utca - Óhegy utca - újra Kőér és Csősztorony - Mádi utca -Tavas utca (Újhegy) - Gergely utca (Tavasról jobbra) - Sibrik Miklós - KÖKI.
Esetleg a Mádira a Lavottára, majd Sörgyárra kanyarodik, hogy Bajcsy elérhető legyen.
Maga a kertvárosi utcaszerkezet is gátat vet 1-2 dolognak, és Sok egyirányú utca van.
Maximálisan egyetértek. Én ia azért írtam, hogy "agymenésem" volt, mert tudom, hogy nemigen lehetne síneket fektetni az általam megálmodott vonalra.
Én számomra a Klasszik gyorsjáratok hiányoznak a városból.
Ezzel ismaximálisan egyetértek, szerintem is hiányoznak. Egy olyan típusú járat jó lenne, mint pl Erzsébeteről a 223M: eleinte gyakori megállókkal, majd hosszabb ritka-megállós gyors szakasz a Borárosig. Gyorsjárat példa: Újhegy-Óhegy-Ligettelek-Deák-Nyugati.
Határút-Csősztorony-Újhegy járat
Érdekes felvetés, de jól hangzik. Esetleg a Bajcsy kórház érintésével; és akár a KÖKI is lehetne a vége (másik végállomás)
Eléggé ismerem kőbányát nem kell bemutatni. Maga a Járműtípusra mondtam hogy nem kell ide.
Egy átszállással elérhető a belváros egész óhegyről/újhegytől. Lehetne jobb járatokat csinálni, de ez van, Maga a kertvárosi utcaszerkezet is gátat vet 1-2 dolognak, és Sok egyirányú utca van.
Pl Ha lenne hid a Gyógyszergyárnál, lehetne egy Határút-Csősztorony-Újhegy járat is. Én számomra a Klasszik gyorsjáratok hiányoznak a városból.
Annyit hozzáteszek (kötöttpályás közlekedés kedvelőjeként és álmodózóként), hogy a 36-osnak akkor lenne/lehetne realitása, ha kimenne az Újhegyi lakótelepig. Persze ezt nem lenne egyszerű megoldani (vagyis inkább szinte lehetetlen)
Csak a poén kedvéért egy gondolat: A Kápolna térről az Óhegy utcán menne a nyomvonal a Kőér utcáig, rákanyarodna (balra) a Kőér utcára. A Csősztoronynál kezdődne egy nagy hurok, vagyis egy vágányon menne tovább a Harmat utcán egészen a Tavas utcáig (Újhegyi lakótelep). A Tavas utcába bekanyarodik balra a Harmatról, majd hamarosan újra balra a Mádi utcára. A Mádin egészen a Gitár utcáig menne visszafelé, majd Kőér (nagy hurok vége), Óhegy és Kápolna. Na ennyit az agymenésemről :)
Most, hogy az új trolibuszok elosztásának lázában élnek a közlekedésszervezők, valakinek eszébe juthatna Kőbánya is (és nem csak Kőbánya-alsó, hanem a rossz közlekedési lehetőségekkel rendelkező Óhegy városrész is).
Nem csak önmagában mint Kőbánya története érdekes, hanem az is, hogy amikor készült, akkor mit tartok fontosnak hangsúlyozni a múltból, hogy értelmezték a történéseket.
jo hosszu ide oda tekergo ismerd meg szephazadat ut mi 1963-ban felmentunk a ma is meglevo 7-es utra es ugy kb 15-20 - an libasorban letekertunk siofokra akkor keves auto teher auto volt es senki se gazolt el minket