Azért annyira nem. Konkrét esetet is feldolgozhattak volna. Lásd korábban: a szárazréti balesetről is csináltak oktatófilmet. A sofőr meg is szólalt a filmban. De emlékeim szerint volt egy mellékvonali utoléréses balesetről is film, ahol a megtörtént balesetet játszották el, legfeljebb más nevekkel.
Vagy Röntgen-féle szemei vannak. Valóban mintha a Közlekedési Kupleráj első madame-ja ötölte volna ki a fából rótt védműházat, de hogy utána kinek a motorját rakták be, szerintem szinte mindegy lehetett.
Engem érdekelne kép és kocsi pályaszám mindenképpen, ugyanis gyűjtöm az Eas kocsi családot kép formájában! Kíváncsi lennék hogy melyik kocsi esett áldozatul a balesetnek, hogy tudjam azt hogy van-e már róla fotóm.
Segítségedet előre is köszönöm! Várom a képe(ke)t és a pályaszámot!
talán 1995 és 2000 között //biztos hogy legalább 1-2 évvel 1993 után, és az is, hogy több mint 10 éve//
páratlan irányban Virágvölgyről Csillebércre közlekedő talán két (esetleg három?) (zárt) kocsis Mk.. vontatta szerelvény utolsó (ha három, akkor talán középső?) kocsija siklott.
Emlékeim szerint a jegyvizsgáló (gyerek) kézjelzéssel megállíttata a vonatot illetve betekerte a zárféket. Ha jól emlékszem, egy tengely siklott, izgalmasan pattogott a vonat a talpfákon kb. 50-100 métert, de komolyabb sérülés, borulás nem volt.
Nem tudom mi történt azután, nem maradtunk katasztrófaturistáskodni.
Az első bekezdésről van anyag (viszonylag jól kutatott az az eset :) ), a második bekezdésről sajnos szerintem írásos anyag nem született, a harmad bekezdésről pedig lehet, hogy született, de dátum híjján nehéz megtalálni.
2013 11 11.-én délután egy rakomány nélküli Iveco kamion közlekedett Nyíregyháza, Tokaji úton ( 38-as főút nyíregyházi szakasza ) a belváros irányába. A Vásártérnél lévő vasúti átjárónál a vezető ráhajtott a sínekre, amikor a Nyíregyháza felől Záhony irányába közlekedő személyvonat a félpótkocsi végének ütközött.
Reggel kb. 6 52-kor Kposvár állomáson tolatási mozgás közben a 9. vágányról kihúzó szerelvény 3. kocsija (üres Eas) alatt maradt a rögzítősaru, ami az 57-es váltón a kocsit kiemelte. A kocsi 4 tengellyel siklott, az első forgóváza vágányon kívülre került, majd kb. 45 fokos szögben a líravágány felé megdőlt. Képek késöbb.