Üdvözlégy Fórumozó!
Jogosan merülhet fel a kérdés, hogy mi is ez? Legyen egy 107%-os Elite verzió. Hogy miért? Alapkivitelként kezdte a gyár botrányosan gagyi, csóró, amolyan igazi kínai rettenetekkel megspékelt terméke. Igazából a komolyabbak sem lettek jobban kidolgozva. Mák, hogy akad némi találékonyság….
A számos módosítás nagy része visszafordítható, de!
A kerék ilyen formában került hozzám, nem mertem vele jobban foglalkozni, de a tárcsát, nyerget sikerült életre kelteni. Csomagtartó kárpitot kapott, akár csak a belső rész. Minden, aminek színesnek kéne lennie belülről kb élethű is. Kesztyűtartó carbon design-os, övek sajátfejlesztésűek, azonnal kikaphatóak, ha Valakinek nem jönnének be.
Szélvédő, lámpafólia maradandó sérülés nélkül lehúzható. Agyig lett polírozva, mit mondjak, jobb, mint az eredeti, de megkockáztatom, hogy az Elite is tovább csinosítható.
Hogy min áll?
Bburago, bőrhatású túlméretezett talpazat, 500db-os limitált széria a Ferrari Club California megrendelésére készült krómozott Testarossa-val és 456GT-vel.
Doboz, talpazat, csavarok, leszorító szalag mind megvan, de ha úgy jobban könnyezteti a szemgolyót egy HW Racing dobozban is oda tudom adni.
13.kerület központi részén megtekinthető, ha nem tetszik, nem kell megvenni, nincs semmilyen kötelezettség.
Az ár az anyagárak, alapmodell, munkaidő miatt ennyi. Nem igazán alkuképes...és cserével sem kéne a servert terhelgetni.
Köszi, hogy végigolvastad!
12500.-