karmapogo Creative Commons License 2011.02.23 0 0 1597

Sziasztok!

 

Nem tudom, kinek akadt még rajtam kívül problémája a garanciális javítással. A lényeg, hogy beázott a homlokzati fal, amit be is jelentettem a Nanette-nek. Ők kiküldték az alvállalkozót, aki viszont csak a belső vakolást és a festést csinálta meg, ami már egy nap után újra felpúposodott. Újra bejelentettem, újra kijött az ember, de mivel a probléma nem szűnt meg, nem engedtem mégegyszer hozzányúlni. Ráadásul azt mondta, másoknál is előfordult ilyesmi. A lényeg, hogy szép magyarsággal a Nanette "szarik" megcsinálni a szigetelést, inkább az az érzésem, hogy próbálja kihúzni a garanciális határidők leteltéig, ami az én esetemben ez év novembere (D épület). Ráadásul telefonon sem lehet elérni őket.

Szóval a kérdésem az lenne a tapasztaltabb lakótársak felé, hogy ilyenkor mit lehet tenni?

Előre is köszönöm a választ.