Híd Creative Commons License 2011.08.27 0 0 2247

Amennyiben az érintett pénztárral az általa teljesített kifizetés mértékével, illetve az egyéniszámlán jóváírt tagdíjak összegével kapcsolatos közvetlen egyeztetése nem vezetetteredményre, és az elszámolással továbbra sem ért egyet, kérjük, hogy sem a Felügyelethez,sem pedig a Pénzügyi Békéltető Testülethez ne forduljon, mert ilyen egyedi vitákelbírálására egyik szervezet sem rendelkezik hatáskörrel, ezek eldöntése a bírósághatáskörébe tartozik."

 

Ez nem igaz. "Amennyiben a pénzügyi szervezet írásbeli panaszára nem adott 30 napon belül választ, megtévesztette Önt, nem tartotta be a kárrendezési határidőt, vagy egyéb jogszabálysértés gyanúja merül fel, kérelmet terjeszthet elő a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél." - a PSZÁF honlapról idéztem. 

Számos olyan határozatot láttam, amikor egyedi fogyasztói panasz alapján vizsgáltak, és bírságoltak. De most persze megszopták, mert érkezik naponta több száz, és nem bírják :D

 

Előzmény: Sznem (2246)