Híd
2011.08.27
|
|
0 0
2247
|
Amennyiben az érintett pénztárral az általa teljesített kifizetés mértékével, illetve az egyéniszámlán jóváírt tagdíjak összegével kapcsolatos közvetlen egyeztetése nem vezetetteredményre, és az elszámolással továbbra sem ért egyet, kérjük, hogy sem a Felügyelethez,sem pedig a Pénzügyi Békéltető Testülethez ne forduljon, mert ilyen egyedi vitákelbírálására egyik szervezet sem rendelkezik hatáskörrel, ezek eldöntése a bírósághatáskörébe tartozik."
Ez nem igaz. "Amennyiben a pénzügyi szervezet írásbeli panaszára nem adott 30 napon belül választ, megtévesztette Önt, nem tartotta be a kárrendezési határidőt, vagy egyéb jogszabálysértés gyanúja merül fel, kérelmet terjeszthet elő a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél." - a PSZÁF honlapról idéztem.
Számos olyan határozatot láttam, amikor egyedi fogyasztói panasz alapján vizsgáltak, és bírságoltak. De most persze megszopták, mert érkezik naponta több száz, és nem bírják :D
|
Előzmény: Sznem (2246)
|
|