Sznem Creative Commons License 2011.08.31 0 0 2294

Szia!

Legépeltem a szöveget, remélem így már jó lesz!!

 

2011. augusztus 02-án az AXA Önkéntes és Magánnyugdíjpénztárhoz (továbbiakban:Pénztár) intézett magánnyugdíjpénztári tagságával kapcsolatos megkeresésében kifogásolta az Ön részére megállapított reálhozam összegét.

 

Kérjük,hogy a Pénztár részéről korábban megküldött tájékoztató levelet, szíveskedjen tárgytalannak tekinteni, mert a nyilvántartási rendszerünkben számolt reálhozam egyenlege technikai problémából adódóan nem egyezik az ön részére megküldött tájékoztató levélben rögzített egyenleggel.

 

A reálhozam pontos összege várhatóan 2011. augusztus 31-ig kerül meghatározásra, illetve kifizetésre.

 

Az okozott kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, türelmét előre is köszönjük!

 

Tájékoztatjuk, hogy amennyiben bejelentésére a Társaságunk által adott válasz az Ön számára nem elfogadható, az alábbi lehetőségekkel élhet:

  •                   a fogyasztóvédelmi rendelkezések megsértése esetén a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeleténél fogyasztóvédelmi eljárást kezdeményezhet (központi cím: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39., központi postacím: 1535 Budapest, Pf.:777);  
  •                   a szerződés létrejöttével, érvényességével, joghatásaival és megszűnésével, továbbá a szerződésszegéssel és annak joghatásaival kapcsolatos jogvita esetén bírósághoz fordulhat,
  •                   az eljárással kapcsolatban a Pénzügyi Békéltető Testület eljárását kezdeményezheti, A Pénzügyi Békéltető testület címe: 1013 Budapest, Krisztina krt. 39., levélcím: H-1525 Budapest BKKP Pf.: 172.
  •                   igénybe veheti az AXA Mediátor szolgáltatását. Az AXA Mediátora Endrei Judit, aki a fogyasztó és az AXA csoport Magyarország érintett tagjai közötti vitás ügyek rendezése érdekében megkíséreli a felek közötti egyezség létrehozását. A mediátori eljárás az erre rendszeresített nyomtatvány kitöltésével valamint a mediátori eljárás 5 000 Ft összegű díjának megfizetése mellett kezdeményezhető. A nyomtatvány, valamint a szolgáltatással kapcsolatos ügyféltájékoztató a  www.axa.hu internetes oldalunkon elérhető.

 

Bízunk benne, hogy levelünkben közöltek megnyugtató módon elegendő információval szolgáltak.

 

Amennyiben további kérdése merülne fel, ügyfélszolgálati munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

 

Előzmény: wilny (2291)