kakukk18 Creative Commons License 2013.10.26 0 0 229

Sajnos azt kell mondanom, hogy már a BOSCH márka sem a régi, mert ugyan márkatudatosan választottam ki magamnak a kerámia főzőlapot, de mostantól már ennek semmi jelentősége, mert úgy tűnik, hogy már nem figyel arra a Bosch sem, hogy kik és milyen módon értékesítik a termékeiket.Természetesen a kálváriámról nem tehetnek, ugyanis az én bajom, hogy az árukereső.hu oldalon igyekeztem kiválasztani a terméket egy olyan cégtől, amelyről azt hittem, hogy megbízható.
Tévedtem:

- az Elektro Digital internetes oldalán vásároltam, aminek persze köze sincs a webáruházhoz, ugyanis 11 napot vártam, hogy befáradhassak a Mammut-béli üzletükbe, ahol nem volt ott a termék, bár oda irányítottam a rendelésnél.- újabb 3 napot várva újra visszamehettem a Mammut-ba, hogy kifizethessem és átvehessem - ennyit az online vásárlásról.
- az újabb meglepetés csak akkor ért, amikor először is nem tudtak még csak tanácsot sem adni, hogy honnan szerezhetek szakembert a beszereléshez, bár mondták, hogy a leírásban megtalálom.- igenám, de a leírás CSAK románul van meg! Legalább németül benne lenne, ha már egy német terméket vásároltam, mert azt érteném. És bár ezelőtt is kerámialapos főzőlapom volt, igaz Elektrolux, és abban legalább volt magyar leírás és remekül használtam is az elmúlt 5 évben, de hol van az leírva, hogy a BOSCH-t is ugyanúgy kell használni?

 

Még ki sem bontottam a terméket egyébként, mert igaz megpróbáltam az interneten megtudni, ki szerelné be a terméket, de péntek 1/2 4-kor már senki sem vette fel a telefont a hivatalos BOSCH szervizben, úgyhogy még nem tudom megmondani, mikor tudok a konyhámban főzni vele, miután a beszerzésre is 2 hetet kellett várnom.
Azt gondolom, hogy elfogadhatatlan ez az eljárás egy ilyen márkától, mert ha tudom, hogy idáig süllyedtek, akkor keresek valami kínai márkát, ami olcsó és nem kell várni sem rá, és még magyarul is biztosítanak leírást hozzá.