Zoltan81 Creative Commons License 2015.08.11 0 0 4834

Sziasztok Jaguarosok!:-)

Újra itt vagyok hogy megoszthassam veletek a saját tapasztalatimat az autómmal kapcsolatban. Mint azt már korábban írtam én egy s-type boldog tulajdonosa vagyok. Természetesen benzines 3.0 v6.:-) Nagyon szeretem vezetni, tényleg fizikai fájdalom kiszállni belõle mert olyan élmény vezetni amit soha nem tud megunni az ember. Persze erre is igaz az megállapítás hogy erre az autóra igazán kell vágyni nem csak egyszerūen megvenni. Az emberek az utakon elismerõen és mosolyogva tekintenek át az autójukból mikor mellettük állok a lámpáknál. Szóval álom ami valóra vált az én életemben is. Jöjjenek a mūszaki részletek. Ugye volt akik olvasták a koràbbi kommentemet emlékeznek a check engine-restricted performance üzenet páros problémámra. Nagy nehezen találtam egy jó szerelőt aki el is vállalta meg ért is hozzá. Tudom nagy kincs az jaguarosok körében. A hiba oka knock sensor volt amiből kettő van mindkettő megadta magát. A szenzorok nem voltak vészes árban pedig a szerelőm javaslatára gyári alkatrészeket raktunk bele mert sajna ebben az esetben az utángyártott alkatrész vagy nem túl jó vagy nem illeszkedik. Itt a nagyon körülményes és hosszas procedúra miatt is került bele inkább gyári alkatrész mert elkellett távolítani az air intake manifold-ot aminek szét-összeszerelése 4 óra. Ez elég borsos munkadíjban. Elnézést az angol szavakért de nem tudom pontosan magyarúl az alkatrészeket mert külföldön élek. Sajnos a helyzet nem különbözik akkor sem ha kerékcsapágy cseréről van szó. Mint azt tudjátok a jaguarnal az egyben van az abs jeladó modullal. Na ez viszont fájt mert itt is csak gyárit lehet venni mert az utángyártott hogy is mondjam robusztosabb így az beleér a féltengelybe. Vannak még sajnos apróbb problémák de inkább bosszantóak mint komolyak. Időközben megint találkoztam check engine bácsival most azt mondta az egyik oxygen sensor volt a hibás. Csere most remélem csend lesz egy jódarabig mert kicsit sokban van a macsek. Nem mintha sajnálnám rá a pénzt de sajna korlátozottak a lehetőségeim mint általában akik használt autóval közlekednek. Mellékelni fogok néhány linket is alkatrész ügyben csak hogy segítsem azokat akik hozzám hasonlóan mernek álmodni és meg is merik élni az álmaikat. De elötte néhány megoldásra váró problémámat szeretném felvetni hátha van valakinek valami használható infója rá. Masszív paráim vannak a jobb 1 ajtón található króm díszcsíkkal kapcsolatban. Ugye az normális hogy ezt az elemet rögzítő műanyag patentek elporladnak tehát rendeltem újakat csere megtörtént de az a oszlop mentén mindig levállik. Nézegettem és itt ugye úgy van hogy az ablaküveg nyomja alá a gumiszigetelést és emiatt állandóan lepattan. Idegesítő! Van valakinek valami tippje vagy új krómdíszlécet kell vennem? Nekem már a ráncfelvarrott változat van szóval nincs gumiágyban a díszcsík mint az első generációnak. A másik hogy ugye 12 éves autó és sajna nekem is elkezdett lógni a tetőkárpit az új egy vagyon. Kárpitos ezt tudja orvosolni? Nem kell baldahin a verdába.:-) a tetőablakomnak a belső csúszó ajtókája meg beragad a tetőkárpit alá és emiatt nem tud bezáródni. Mindig manuálisan félig becsuk aztán kézzel kipiszkál. Meg nincs ennek a tetőablak mechanikának valami végállása? Mindig amikor becsukom tovább megy és beáll bukóra. Nem nyomom végig csak egyszer a gombot. A kormányzár az itt hogy működik mert nekem nem zár le miután kiveszem a kulcsot. Mondjuk nekem csak az inas kulcs jutott mert az előző tulajok elhagyták a távezérlős bicskakulcsokat. Az meg most nekem még várat inkább legyen egyben a kocsi. Talán kulcs függő? Itt vannak a linkek. http://www.welshent.com  , http://www.terrysjag.com/catalog.html ők korrektek szerintem árak se rosszak.