Péter Kókai Creative Commons License 2016.03.18 0 0 4947

Az tudja a megtréfálni az embert , hogy a válto olajteknője 22 db torx fejű csavarral van felfogatva. Ráadásul 27-es torx megy bele, ami nincs az egyszerűbb készletekben. Ha régen nem volt levéve a kartel, az oxidáció miatt a csavarok vas alátétei olyan szinten hozzá rohadnak a szintén vas teknőhöz, hogy inkább a bitfej törik el, mintsem meglazuljon. Nekem mind a 22 csavart vágó-kalapács módszerrel kellett megindítanom, persze minden ütésre potyog a kocsi aljáról az ember arcába a kosz. Egyébként a csavarok M6x22 méretűek. Én M6x20-as imbuszra cseréltem őket. Az olajteknő kijátszása a két kipufogó között külön mutatvány, érdemes előtte a még benne maradt olajat billegtetéssel kiönteni, különben nyakon önti magát az ember (ahogy én)! Feltöltéskor pedig különösen ügyelni kell a kipufogó csőre, a rendkívül gyorsan melegszik, nem árt komolyabb, könyékig érő védőkesztyüt beszerezni . Az olajcseréhez szükséges készletet az intercars - tól szereztem be, cikkszáma 8700002. Tartalmaz 7 l olajat, szűrőt+Ogyűrűt, tömítést , valamint a töltő és leeresztő csavart, viszont a 22 db kartel felfogató csavart nem.

Előzmény: CarlosKalman (4945)