Kergecsiga Creative Commons License 2016.11.24 0 0 5010

Sziasztok!

 

Nem XJ-m van hanem XF-em, de itt talán több a kompetens ember, remélem elnézitek nekem.

 

Az autó 2013-as XF biturbó dízel.

 

A probléma banális: cserélni kell a két első tárcsát, betétet és jeladó szálat.

 

Ami a gond:

 

Jaguar Palace- nál 299E ft.

 

LandHorváth-nál: 284E Ft

 

Murányinál: 245E Ft.

 

Ezek persze gyári alkatrészekkel.

 

Ami megdöbbentő, hogy utánanéztem jó minőségű utánagyártott alkatrészeknek ( Textar, Jurid, Ate, ) és 50E Ft + mondjuk 20E munkadíjba kerülne. Eddig Honda Accordom volt, és nem volt gond az utángyártott tárcsákkal, viszont két szervíz is azt mondja, nem szabad feltenni mást, csak a gyárit, mert pár ezer kilométer után hullámos lesz a tárcsa és beráz a kormány de durván. Azt mondják, csak az XF-fel van így.

A gyári Jaguar tárcsa és fék valami spanyol gyártóé, ők sem tudják, melyik, de a gyáriakkal sosincs gond.

 

Találkozott már esetleg valaki ezzel a problémával?

 

Érdemes esetleg valami külföldi, mondjuk angol web-áruházból megrendelni a tárcsákat, betéteket? Itt a szervízekben legalább 220E ft , és szerintem iszonyat drága.

 

Van ötletetek?

 

Előre is nagyon köszönöm a választ! :)