Olvastam, hallottam, nem tudom már, hogy honnan tudom :) Elvileg a korai szériák 97-2000-ig eléggé érintettek voltak, utána variáltak valamit a konstrukción. Valószínűleg ezért is került el a balszerencse :) (és kerüljön is!) Én 97-es V8at nem vennék az tuti, amúgy is bele lehet futni elég drága javításokba, nem kellene még a lerohadás is.
A V8 annyival jobb, hogy könnyebb, és kevesebbet fogyaszt, és 5 sebességes a váltója. Elvileg jobban is gyorsul, és jobban is megy, de nekem a S6 előadásmódja meggyőzőbb volt. Nagyon sokáig vaciláltam hogy lecserélem az x300-asomat x308-ra, de maradtam a réginél :)
Úgy tudtam, hogy az x308 már alu, ezért is könyebb.
Ez a Nikasil-os probléma nem csak a jaguaroknál volt, hanem a hasonló korabeli autókon is, ahol alkalmazták (pl:BMW).
A hátsó lábteret meg tudom erősíteni, nincs benne túl sok hely, de a csomagtartót okosan elrendezve, azért kicsinek nem mondanám (persze nem kombihoz mérve). Többször utaztunk 4 személlyel plusz csomagokkal, és hazafele azért befértek még a szuvenírek is :)