close652 Creative Commons License 1999.08.08 0 0 611
Koszonet mindenkinek aki hozzaszolt a temahoz, elmult ejjeleken offline elolvastam mindent. Talan tovabb lehetne fejleszteni a topicot mindenfele kartyas kerdes megvitatasara?

A BB-hez kapcsolodva, de ATM ugyben az a kerdesem, hogy hogy lehet, hogy penteken 4 kulonfele nem BB automata azt irta ki, hogy technikai problemak vannak a bankommal, mig ma (vas.) azt, hogy nincs eleg penz a szamlamon (van). Szerintem Varazsos Barat, nagyobb a baj, mint egy tulterheles, ha mar 3. napja semmi se jo. (gondolom fizetni se lehet kartyaval...) A web oldalukra kirakhatnanak valamit (ez penzbe se kerul).

Ehhez kapcsolodva egy masik tortenetem is van, amire 3 eve senki nem adott valaszt, akkori bankom sem hazaerkezesem utan.
Nemetorszag, Postabank devizas Visa Classic kartya. Szamlan eleg penz, jonehany napja nem hasznaltam a kartyat. Ot kulonfele bank ATM-je visszaadja kartyamat. Az uzenetek kulonfelek: lejart kartya, letiltott a kartya es heti/napi limit tullepese. Szemelyesen bemenve az egyikbe, a holgy telefonal es kozli, hogy a VISA szerint fedezetlen a kartya. Felhivtam a Visa londoni kozpontjat (ingyen szam!) ott azt mondtak a kartya OK, hivjam fel a bankomat (es magyarul koszon el az ugyintezo). A Postabanknal egy holgy belep a rendszerbe (jelszo, azonositas utan) es kozli, "jaj". Majd mondja most "kilô" nehany tetelt. 5 perc mulva a kartyam hasznalhato volt.

Kerdeseim:
1. miert adnak az ATM-ek klf. valaszt, akar a mostani BB bajnal vagy e regi esetnel?
2. Hogy lehet, hogy manualisan konyvelik le a terhelest? vagy manualisan IS be lehet(ett) nyulni a rendszerbe?

Koszi!