timetable Creative Commons License 2021.03.08 0 0 25

Igen, ez a fő gond. Pontszerű kapcsolatként Csepel belvárosa és Budafok belvárosa között esetleg lenne pár utasa, de amint tovább kellene utazni, a többi sűrűbb követésű útvonal máris inkább előtérbe kerülne, még úgy is hogy át kell szállni. Bár a 10 perces becsült menetidő kevesebb (elég sok dunai komppal és átkelőhajóval mentem már át, sehol sem volt ennyi), de ez itt mindegy.

 

A csepeli Dunapart sajnos pont egy olyan lehetetlen távolságra esik a kerület közlekedési főtengelyétől, ami gyaloglásra már sok, viszont ráhordás helyett az utasok egy része esélyes hogy inkább felülne a HÉV-re, ami napközben a legrosszabb esetben is jön 10 percenként.

 

 a Lágymányosi híd felé mennyi lenne egy rendesen járó H7-es HÉV-vel azt nem tudom


Ha minden átszállás véletlenül koppra jön ki, és nincs forgalom a Budafoki úton, akkor a Leányka úttól meg lehet tenni 30 perc alatt is. Villamossal indulva a Budafoki elágazástól ennél pár perccel több, viszont ellenkező irányban utazva, a rövidebb átszállási távolság miatt kényelmesebb. A reálisabb érték azonban inkább 40 perc körül van. Volt viszont olyanra is példa, hogy a Városház térnél volt dolgom, onnan indultam Csepelre a kora délelőtti órákban. A 33/133E valamelyikére várnom kellett 10 percet, az 1-es villamosra is vagy 5-öt, aztán a HÉV-et is pont lekéstem (újabb 10 perc). Így a Szent Imre térig simán lett egy 50-55 perces menetidő...

Előzmény: toto92 (24)