Off.
"A négyes metróra is elköltöttek félbillió forintot, hogy az átlagutas KÉT percet spóroljon."
Nem tudom, ki hogy van ezzel (biztos van ebben igazság), csak annyit azért hozzátennék, hogy egyéb
szándék is megtestesült a M4 építésében, még - ha egyszer bizonyos okok következtében ez - egyelőre
nem teljesült. Ezek - nem felsorolás-szerűen : - a Szabadság híd majdani tehermentesítése, a Kossuth
Lajos utca, Rákóczi út, a Baross tér és a Thököly út, valamint az Erzsébet híd majdani tehermentesítése.
Ennek szükséges feltétele, hogy a M4 ne maradjon egy torzó - építmény, hanem épüljön ki úgy, ahogy
eredetileg is el volt az képzelve. És ha még tovább kapargatnánk akadna egyéb hozadéka is, de itt és
most nem ez ennek a topik-nak a témája. Ha ennyire érdekel és érint, úgy nyugodtan indíts egy önálló
topikot, bár könnyen lehet, hogy valahol a "Tömegközlekedés", "Budapest környéke" al- óruma "Metro"
szakfórumában van már tere - helye ennek a polémiának (is).
On