dave_dömper Creative Commons License 2021.03.10 -1 0 61

Off.

"A négyes metróra is elköltöttek félbillió forintot, hogy az átlagutas KÉT percet spóroljon."

Nem tudom, ki hogy van ezzel (biztos van ebben igazság), csak annyit azért hozzátennék, hogy egyéb

szándék is megtestesült a M4 építésében, még - ha egyszer bizonyos okok következtében ez - egyelőre

nem teljesült. Ezek - nem felsorolás-szerűen :   - a Szabadság híd majdani tehermentesítése, a Kossuth

Lajos utca, Rákóczi út, a Baross tér és a Thököly út, valamint az Erzsébet híd majdani tehermentesítése.

Ennek szükséges feltétele, hogy a M4 ne maradjon egy torzó - építmény, hanem épüljön ki úgy, ahogy

eredetileg is el volt az képzelve. És ha még tovább kapargatnánk akadna egyéb hozadéka is, de itt és

most nem ez ennek a topik-nak a témája. Ha ennyire érdekel és érint, úgy nyugodtan indíts egy önálló

topikot, bár könnyen lehet, hogy valahol a "Tömegközlekedés", "Budapest környéke" al- óruma "Metro"

szakfórumában van már tere - helye ennek a polémiának (is).

On