vicc Creative Commons License 2000.01.09 0 0 147
Vitatkozhatok? Okés, a netes marketing erős volt, sőt mindenidők legerősebb netes marketingje, csakhogy ez nem kerül annyi pénzbe és lehet, hogy senki nem nézi meg az oldalakat. Az egyéb marketing (a tévéfilm jogos, hülye RTL viszont nem reklámozta túl, még szerencse, hogy pont odakapcsoltam:))) azonban csak 10 mila volt bemutató előtt (ez relatíve sok, de a nagy filmeknél átlagosnak mondható 30-40 milához képest kevés). A korlátozott vetítések viszont akkora sikert hoztak, hogy még belenyomtak egy 15-öst. Ez már tipikus orrba-szájba volt, de hát bármily gusztustalan is ez kell(?) tenni. Ekkor jött ki (a harmadik héten) az a trailer, ahol nem mutattak semmit, csak az erdőt és különböző kritikák kiragadott mondatai, pl. "scary ass hell":) meg "ánbilívibli frájtening", asztán szegény mozista, mint mágnes betobzódott és jókorát szívott...
Előzmény: VadalmaX (144)