Alexa30 Creative Commons License 2000.02.27 0 0 6
Hm, ez érdekes...A Jorgos tavaly igen súlyos anyagi gondokkal küzdött, a csőd szélén táncolt, hogy az idén ez be ne következzen, egyesült más utazási irodákkal, ebből viszont - ezek szerint - az utasok nem sokat láttak.
Mi pl. tavaly egész évben nem értékesitettünk Jorgost, mert félő volt, hogy nem tudják hazahozni az elvitt utasokat.

Örülök egyébként, hogy a Jorgost emlitetted, mert ők az egyik legismertebb touroperátor (utazásszervező) cég, és ez is egy érdekes kérdés, hogy a - nem olyan nagyon sok - utazásszervező cég közül vajon miért épp azt választjátok, amelyiket, pl. ha már Görögországnál tartunk, ebbe a desztinációba jónéhány utazási iroda utaztat repülővel és busszal egyaránt, mind szállodákba, mind apartmanokba (Jorgos, West, Great, Eurotours,Tensi, Neckerman, Colossus,stb.), a piacon mind jó névvel biró, többnyire megbizható irodák: hogyan, mi alapján döntötök egyik-másik mellett, ha szolgáltatásban és árban kb. hasonló az ajánlatuk kategórián belül egy-egy desztinációt illetően?

De a másik, ami engem még inkább érdekel, az lenne, hogy az utazásközvetitő irodák között hogyan választotok?
Nyilván tudjátok, hogy ezeknek a touroperátor cégeknek százszámra vannak szerződéseik közvetitő irodákkal országszerte, hiszen képtelenek lennének egy-két saját irodán keresztül ilyen mennyiségű utat eladni.Ezek az irodák ugyanolyan feltételek mellett, ugyanolyan árban értékesitik az utakat, mint a touroperátorok, csak helyben vannak.
Ezek közül hogyan, mi alapján választotok?Mennyire van a belávrosban?Közel van-e a munkahelyemhez? Tavaly is tőlük utaztam? Tavaly nem tőlük utaztam? Helyes a pultoslány?Nos??