Hobbit_G Creative Commons License 2024.05.17 0 0 68397

Mindig van kivétel, de mi mint üzlet szeretjük a márkát, visznek rendesen hozzá szerszámot xd 

 

A km meg nem olyan sok. Győri oktató sztem mai napig a kis ignissel oktat, már vagy 2 éves adat az 1.5 milla km benne és még csak bontva se volt a motor, szelepállítást nem kapott, csak 100.000-ként gyertyát, váltó gyári szintén benne. 

Minden kolléga röhögött rajta, hogy miért nem cseréli le, amikor mondja nekik mennyi van benne eltűnik a mosoly rendszerint xd

 

Előző sx4-et 167000km-el vettem, 500.000-es Ignis után full nyugodtan, épp be lett járatva alapon, nem is volt gond vele (bár annál a hűtő gomba tud meglepit okozni és jön a hengerfej hiba :() 

Most scross van, 2019, se egr, se részecske szűrő, nem hinném nagy nyűg lenne majd vele, taxis 800.000-es visszajelzés már volt a típusról mindenféle hiba nélkül. 

 

 

Anno szerelőm annyit mondott, ha japán csak benzin, ha európai márka, akkor dízel. Japán dízelt nem tud csinálni, EU meg benzint, mindenki mást fejlesztett és igaza van. 

 

Ez a toyota/BMW vezérlés akasztott ki, ekkor mondta főnök van Toyota palettán nagy benzines, ami BMW xd

 

 

Előzmény: tfe_tng (68395)