Moralles Obranna Creative Commons License 1999.02.25 0 0 149
Erdekes dolgokat irogatnak itten!
Nekem ezekbe bele kell szollllanom!!!
Elöször is a Szu-22-es ügy:
A Szu-22-esek (M3,M4,stb)csapásmérö repülögépek!
Felderito képessegük csak annyi, mint az összes többi orosz gépé, amelyre felfüggesztik a KKR felderitö kontenert.
Annál sajnos nem több!
Ami a csapásmérö képességet illeti, lenyegében mára már csak a nagyon kis számban meglévo H-29-es általanos rendeltetésu lézeres irányitású rakéták, es az Sz-25-os irányitás nélküli rakéták lennének használhatók.
De ezket a gépekkel együtt kivonták a hadrendbol!
A MiG-29-eskre egy komolyabb(anyagi szempontbol, mivel oroszokkal kellene errol targyalni)beavatkozas utan e fegyverek felfuggeszthetok lennenek,
es az valamit valtoztatna a jelenlegi
hlyzeten.Termeszetesen az emmlitett fegyverekböl mindenképp be kellene szerezni meg egy jopár darabot,
mivel nállunk elég kevés van belölük
egy esetleges konfliktus kezeléséhez.
Ami a MiG-29-esek modifikációit illeti,
nállunk csak a 9-12B-jelü együlléses
es a 9-14 jelu kétülléses modifikácio van hadrendben.
A gépek is (az együlésesek) egy szériábol valok.
A gép modifikacioi:
-9-12A
-9-12B
-9-13
-9-14
-9-15
-9-84 stb.
Az egyébkent csak legenda,hogy a gépeket a bemutatok elött fel szokták tunningolni.
Egy ilyen müveletet "ész nélkül",
csak a hajtômüvezö helyen,megfelelö müszerek hiányában felpiszkálni nem lehet.
Nincs is rá szükség.
A MiG-29-es tolôerö/tömeg aránya
sokkal jobb mint amit a különbözö szakirok az általuk elképzelt adatok alapján kerek perec meghatároznak.
Ez olyan mint, az autos kártya amivel gyerekorunkban jatszottunk.
Ennek a gépnek az XY paramétere ennyi meg ennyivel jobb mint a másiké.
Az ilyen gépeket egészeben kell vizsgálni, nem pedig izekre szedve,-feleslegesen.

Melyik parameter a jobb a